πριν από 4 μήνες
Περιμένω 4 μέρες, 6500 λίρες. Και εσύ πόσα;
I’ve been waiting for 4 days, £6500. And you how much?
ΑπάντησηΑναφορά0
Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Περιμένω 4 μέρες, 6500 λίρες. Και εσύ πόσα;
I’ve been waiting for 4 days, £6500. And you how much?
Ήταν 1100 λίρες, όχι τόσο μεγάλο όσο το δικό σου, αλλά αρκετά μεγάλο. Τους έστελνα μηνύματα κάθε ώρα. Είχα κάθε δικαιολογία! Ότι περνούν μια μεταβατική περίοδο, ότι η οικονομική ομάδα εργάζεται μόνο μέχρι τις 4 μ.μ. ώρα Ηνωμένου Βασιλείου.
It was £1100, not as big as your but big enough. I just messaged them every hour. I got every excuse under the sun! That they are going through a transition, that the finance team only work until 4pm UK time.
Μπορείτε να κάνετε ανάληψη μόνο 5000 £ την ημέρα
You can only withdraw £5000 per day
Κάνω ανάληψη 5.000 λιρών και έχω ακόμα 1.500 λίρες στον λογαριασμό μου.
I withdraw £5000 and i still have £1,500 in my account.
Μου είπαν ότι το αλλάζουν 3000! Μου είπαν ότι κάθε 3000 την εβδομάδα.
I was told 3000 they change it! They told me weekly 3ooo
Μπορώ να ρωτήσω γιατί πρέπει να περιμένετε 14 ημέρες; Υπάρχουν κάποιες οδηγίες που ισχύουν εκεί ή ποιος είναι ο λόγος γι' αυτό;
Εάν ένα καζίνο έχει όρους και προϋποθέσεις που ορίζουν ότι οι πληρωμές πραγματοποιούνται μετά από 24 ώρες και ο παίκτης αποδεχτεί αυτούς τους όρους και προϋποθέσεις κατά την εγγραφή, πρόκειται για μια δεσμευτική σύμβαση την οποία πρέπει να τηρούν και να σέβονται τόσο ο παίκτης όσο και το καζίνο (π.χ. όροι μπόνους).
Κατά τη γνώμη μου, μετά από 24 ώρες, πρόκειται για παραβίαση της σύμβασης και θα μπορούσαν να ληφθούν περαιτέρω μέτρα άμεσα και αποφασιστικά. Ή μήπως κάνω λάθος;
Δηλαδή, πρόκειται για την πραγματική ζωή, για πραγματικά χρήματα. Όπως ακριβώς και στην ελεύθερη αγορά. Βλέπω την περίοδο αναμονής των 14 ημερών ως ανταμοιβή για το καζίνο, όχι για τον παίκτη.
May I ask why you have to wait 14 days? Are there any guidelines that apply there, or what's the reason for this?
If a casino has a terms and conditions that payouts are made after 24 hours and the player accepts these terms and conditions when registering, it is a binding contract that both the player and the casino must adhere to and respect (e.g. bonus conditions).
In my opinion, after 24 hours, this is a breach of contract, and further action could be taken immediately and decisively. Or am I wrong?
I mean, this is about real life, real money. Just like in the free market. I see the 14-day waiting period as a reward for the casino, not for the player.
Darf ich fragen warum man 14 tage warten soll? Gibt es dazu irgendwelche Richtlinien die dort gelten oder an was liegt das?
Wenn ein casino in den Agb's stehen hat das nach 24h ausgezahlt wird und der Spieler diese Agb's akzeptiert beim registrieren, ist es doch ein bindenter Vertrag, wo sowohl der Spieler diese einhalten und respektieren muss (z.b Bonus Bedingungen.) sowie als auch das casino.
Nach 24h ist für mein Verständnis ein vertragsbruch und könnte mit weiteren Schritten sofort entscheidend gegenwirken. Oder sehe ich das falsch?
Ich meine hier geht's um echte leben, echtes geld. Wie in der freien Wirtschaft. Ich empfinde die 14 tage Wartezeit, als Belohnung für das casino und nicht für den Spieler.
Ακόμα περιμένω 5000 λίρες, δεν τις έχω λάβει ακόμα.
Still waiting for £5000 i still didn’t receive yet
Α, εντάξει, κατάλαβα. Τι μπορούμε να κάνουμε όλοι;;;
Ah ok got it. What can we all do???
Δεν ξέρω, είμαι πολύ αγχωμένος, δεν ξέρω τι να κάνω. Αυτά είναι δικά μου χρήματα, μόλις κατέθεσα αυτό το ποσό.
I don’t know, im really stressed i don’t know what to do. That’s my own money i just deposited that amount.
Ειλικρινά, δεν νομίζω ότι μπορείτε να κάνετε πολλά εκτός από το να συνεχίσετε να τους απευθύνεστε. Ενημερώστε τους ότι έχετε παραπονεθεί στον γκουρού του καζίνο. Συνεχίζουν να διαβάζουν εδώ και εμπιστεύονται το Pilot.
I honestly don’t think there is much you can do apart from keep going on at them. Inform them you have complained to casino guru. They read on here and trust pilot.
Αρχίζω κι εγώ να χάνω τον κουράγιο μου. Άνοιξα μια υπόθεση εδώ πριν από λίγες μέρες και η Chipstars έχει ήδη απαντήσει. Τα χρήματα είναι ασφαλή, μπλα μπλα.
Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο είναι το γεγονός ότι αυτή τη στιγμή περιμένω 2.800€, κάτι που συμβαίνει από τις 5 Ιουλίου, και έχω άλλα 4.500€ που θα ήθελα επίσης να μου καταβληθούν.
Αν δεν έχω αποτέλεσμα μέχρι το τέλος του μήνα, θα επικοινωνήσω και με τον δικηγόρο μου και θα απειλήσω με μήνυση.
Χόρτασα μια για πάντα.
I'm really starting to lose steam, too. I opened a case here a few days ago, and Chipstars has already responded. The money is safe, blah blah.
What really annoys me the most is the fact that I'm currently waiting for €2,800, which has been going on since July 5th, and I have another €4,500 that I'd also like to get paid out.
If I don't have a result by the end of the month, I will also contact my lawyer and threaten to sue.
I've had enough once and for all.
Also bei mir ist auch langsam echt die Luft raus. Habe vor einigen Tagen hier einen Fall eröffnet, worauf Chipstars auch bereits geantwortet hat. Das Geld ist sicher, blabla .
Was mich wirklich am meisten ärgert ist die Tatsache das ich zZ auf 2800€ warte, dies sich schon seit dem 05.07. hinzieht und ich weitere 4500€ habe die ebenfalls ausgezahlt bekommen möchte.
Wenn ich hier nicht bis zum Ende des Monats ein Ergebnis habe, werde ich zusätzlich meinen Anwalt einschalten und mit einer Klage drohen.
Ich hab die Nase ein für alle Mal voll.
Πότε ανοίγει η υπόθεσή σας με τον γκουρού των καζίνο;
When does your case with casino guru open?
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.