Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Γεια σου Νάνσυ,
Χαίρομαι που σε ακούω... Τι κάνεις;
Μπορώ να σας ρωτήσω πόσα χρήματα εμπλέκονται στην υπόθεσή σας;
Κι εγώ ο ίδιος είμαι κοντά στο να υποβάλω επίσημη καταγγελία.
Επιτέλους έλαβα ένα απαντητικό email πριν από λίγο καιρό, αλλά ούτε αυτό περιέχει κάτι καινούργιο.
Επομένως, η πληρωμή βρίσκεται υπό επεξεργασία και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μόλις υπάρξουν νέα.
Αλλά πραγματικά δεν είμαι διατεθειμένος να περιμένω άλλο και θα λάβω άλλα μέτρα αν δεν έχει συμβεί τίποτα στην περίπτωσή μου μέχρι αύριο το βράδυ.
Ακόμα κι αν είναι μόνο μια μικρή παρηγοριά, είναι ωραίο να μην είσαι μόνος με αυτό το πρόβλημα.
Ελπίζουμε να μείνουμε ικανοποιημένοι το συντομότερο δυνατό.
Καληνύχτα και αγάπη
Hey Nancy,
It's nice to hear from you... How are you?
May I ask you how much money is involved in your case?
I myself am also close to officially filing a complaint.
I finally received a reply email a little while ago, but even that one doesn't contain anything new.
So the payout is being processed and we will get back to you as soon as there is any news.
But I'm really not prepared to wait any longer and will take other measures if nothing has happened in my case by tomorrow evening.
Even if it's only a small consolation, it still feels good to not be alone with this problem.
Hope we will be satisfied as soon as possible.
Good night and love
Hey Nancy,
Es ist schön von dir zu hören... Wie geht es dir?
Darf ich dich fragen um wieviel Geld es sich in deinem Fall handelt?
Ich selbst bin auch kurz davor offiziell ein Beschwerde-Fall einzureichen.
Habe zwar vorhin endlich mal eine Antwort-Email erhalten. Aber selbst in dieser steht nichts neues.
Also das die Auszahlung in Bearbeitung ist und man sich erneut melden wird, sobald es Neuigkeiten gibt..
Bin nun aber wirklich nicht mehr länger bereit zu warten und ergreife andere Maßnahmen, wenn bis morgen Abend in meinem Fall nichts passiert ist.
Auch wenn es nur ein kleiner Trost ist, fühlt es sich trotzdem gut, mit diesem Problem nicht alleine zu sein.
Hoffe dass wir so schnell wie möglich zufrieden gestellt werden.
Gute Nacht und Liebe Grüße
Οπότε, υποβάλετε οπωσδήποτε μια καταγγελία εδώ τώρα. Η ομάδα μας θα παρέμβει, καθώς είναι πολύς χρόνος για να περιμένουμε την ανάληψη.
Τι δικαιολογίες σου δίνουν, σε παρακαλώ;
Έχει επαληθευτεί πλήρως ο λογαριασμός σας;
Παρέχετε όλες τις πληροφορίες σε εμάς και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας σχετικά με το παράπονό σας το συντομότερο δυνατό.
So, surely file a complaint here now. Our team will intervene as it is way too long to wait for the withdrawal.
What excuses do they give you, please?
Is your account fully verified already?
Provide all the information to us, and we'll get back to you regarding your complaint as soon as possible.
Γεια σου Νάνσυ, σε ευχαριστώ, είμαι πολύ καλά.
Αλλά αυτό συμβαίνει στις περισσότερες περιπτώσεις επειδή χρειάζομαι μόνο δύο μέρες εργασίας πριν ξεκινήσουν οι 3 εβδομάδες διακοπών μου. 😉
Ανυπομονώ γι' αυτό.
Καταρχάς, τώρα διάβασα το μήνυμά σου, οπότε μπορείς να το διαγράψεις.
Και ναι, είναι πραγματικά πολύ κρίμα που δεν μπορούμε να μας στείλουμε προσωπικό μήνυμα. Αλλά αν θέλετε, μπορούμε να μείνουμε σε επαφή από εδώ και πέρα.
ΥΓ: στην πρώτη μου απάντηση παραθέτω το μήνυμά σου. Οπότε πρέπει να το διαγράψω και το έγραψα ξανά 😀 Δεν μπορώ να πιστέψω πόσο ηλίθιος ήμουν μερικές φορές. xD
Hey Nancy, thank you, I'm really fine.
But that's in most case because, need only two days working before my 3 week holiday starts. 😉
Can't wait for that.
at first, i've reading your message now, so u can delete your post.
And yes, it's really very unfortunate, that we can not send us PM. But if you like, we can stay in contact beside from this here.
PS: in my first answer i quote your message. So i need also to delete and wrote it again 😀 can't believe how stupid i was sometimes. xD
Πόσα περιμένεις και έχεις λάβει κάτι;
Ούτε εγώ θέλω να μιλήσω γι' αυτό... 😀 χαχαχαχα. Απλώς αστειεύομαι.
Στην πραγματικότητα περιμένω ανάληψη περίπου 2,8 χιλιάδων, αλλά εκτός από αυτό, ήθελα να εξαργυρώσω ολόκληρο το κεφάλαιό μου.
πράγμα που σημαίνει ότι χρειάζομαι επιτέλους τουλάχιστον δύο εβδομάδες ακόμα για αυτό. Γιατί το μέγιστο ποσό ανάληψης μετρητών ανά εβδομάδα είναι "μόνο" 3000€.
Αυτός ο μακρύς χρόνος αναμονής με τρελαίνει πραγματικά και είναι πραγματικά απογοητευτικός.
How much are you waiting for and have you received anything?
I also don't won't to speak about it... 😀 hahaahaa. only joking.
Actually i wait for a withdrawel about 2,8k, but beside of that, i wished to cash my full bankroll out.
which means, that i finally need minimum two more weeks for that. Cause the cash Out maximum per Week are "only" 3000€.
This long waiting time makes me really crazy and are really anoing.
Δεν ξέρω γιατί κάποιος θα ήθελε να παίξει σε αυτό το καζίνο. Μετά την εμπειρία μου μαζί τους, δεν θα το ξαναρίσκαρα ποτέ. Υπάρχουν πολύ καλύτερα καζίνο εκεί έξω.
I do not know why anyone would want to play on this casino. After my experience with them I will never risk it again. Much better casinos out there
Έχεις 💯 % δίκιο 👍 ▶️... Υπάρχουν πάρα πολλά διαθέσιμα καζίνο. Ξαφνικά, το chipstar δεν είναι μόνο ένα απατεώνας καζίνο ...
You are 💯 % in right 👍 ▶️... There are too many casinos available. suddenly, chipstar is not only one rogue casino ...
Λοιπόν, δεν είμαι και πολύ χαρούμενος γι' αυτό, και δεν θα μου λείψει ούτε το chipstar casino. Σταμάτησα να παίζω σε αυτό το καζίνο εδώ και πολύ καιρό. Αλλά, υπάρχουν κάποιοι παίκτες που έκαναν κατάθεση και τώρα δεν έχουν πρόσβαση στο καζίνο...
Well, it's not like I'm overly happy about it, and I won't miss chipstar casino either. I stopped playing at this casino a long time ago. But, there are some players who made a deposit and now they can't access the casino...
Па, није баш да сам нешто претерано срећан због тога,као што ми неће ни недостајати chipstar casino. Одавно сам престао да играм у овом казину. Али, ето има неких играча који су уплатили депозит, а сад не могу да приступе казину...
Ας το καταλάβουμε ξεκάθαρα σε μια τέτοια περίπτωση. Οπότε ίσως είναι παρήγορο νέο αν δεν είναι δίκαιο για τους παίκτες, αλλά ελπίζω να μην συμβεί σε περισσότερους από αυτούς.
Let us clearly understand in such a case. So maybe it's comforting news if it's not fair to the players, but I hope it won't happen to more of them.
Η άδεια για τυχερά παιχνίδια, αθλητικά στοιχήματα και τυχερά παιχνίδια εκδίδεται από τον Οργανισμό Τυχερών Παιχνιδιών, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Οικονομικών της Δημοκρατίας της Σερβίας. Και είναι πολύ φθηνό για τα online καζίνο. Πιθανώς, αρκετοί παίκτες παραπονέθηκαν για καθυστερήσεις στις πληρωμές, οπότε το chipstar μπλοκαρίστηκε. Δεν υπάρχει καζίνο/bookmaker εδώ στη Σερβία που να καθυστερεί με τις πληρωμές. Παίζω εδώ και σχεδόν 3 δεκαετίες και ποτέ δεν χρειάστηκε να περιμένω περισσότερο από μερικές ημέρες για την πληρωμή των κερδών. Γι' αυτό μερικές φορές αντιδρώ θυμωμένα όταν βλέπω ότι μερικά πολύ μεγαλύτερα καζίνο παγκοσμίως συμπεριφέρονται σαν απατεώνες.
The license for gambling, sports betting and games of chance is issued by the Agency for Games of Chance, under the Ministry of Finance of the Republic of Serbia. And it is very cheap for online casinos. Probably, several players complained about delays in payments, so chipstar was blocked. There is no casino/bookmaker here in Serbia that is late with payments. I have been playing for almost 3 decades, and I have never had to wait longer than a few days for the payment of winnings. That is why I sometimes react angrily when I see that some much larger world casinos behave like fraudsters.
Лиценцу за коцкање, спортско клађење и игре на срећу, издаје Агенција за игре на срећу,при министарство финансија републике Србије. И веома је јефтина за онлине казина. Вероватно су се више играча жалили на одуговлачење да исплатама, па је chipstar блокиран. Овде у Србији не постоји казино/ кладионица који касни са исплатама. Играм скоро 3 деценије, и никад ми се није десило да чекам дуже од неколико дана исплату добитака. Зато понекад реагујем љутито, када видим да поједини много већа светска казина се понашају као преваранти.
Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά η Chipstars δεν είχε ποτέ άδεια από τη Σερβία, έχουν άδεια από το Κουρασάο και είναι διαθέσιμη στις ίδιες χώρες με πολλά άλλα καζίνο του Κουρασάο.
Παίζω από το Ηνωμένο Βασίλειο, σε 3 καζίνο, κανένα από τα οποία δεν έχει άδεια Ηνωμένου Βασιλείου και είναι όλα καλύτερα από τα καζίνο με άδεια Ηνωμένου Βασιλείου. Χωρίς παρεξήγηση, ακόμη και μια άδεια από το Κουρασάο μου δίνει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη από μια σερβική άδεια.
Correct me if I am wrong, but Chipstars never had a Serbian licence, they have a Curacao licence and they are available in the same countries as many other Curacao casinos.
I am playing from the UK, on 3 casinos, none of which have a UK licence and they are all better than the UK licenced casinos. No offense, but even a Curacao licence channels more trust than a Serbian licence.
Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά η Chipstars δεν είχε ποτέ άδεια από τη Σερβία, έχουν άδεια από το Κουρασάο και είναι διαθέσιμη στις ίδιες χώρες με πολλά άλλα καζίνο του Κουρασάο.
Παίζω από το Ηνωμένο Βασίλειο, σε 3 καζίνο, κανένα από τα οποία δεν έχει άδεια Ηνωμένου Βασιλείου και είναι όλα καλύτερα από τα καζίνο με άδεια Ηνωμένου Βασιλείου. Χωρίς παρεξήγηση, ακόμη και μια άδεια από το Κουρασάο μου δίνει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη από μια σερβική άδεια.
Correct me if I am wrong, but Chipstars never had a Serbian licence, they have a Curacao licence and they are available in the same countries as many other Curacao casinos.
I am playing from the UK, on 3 casinos, none of which have a UK licence and they are all better than the UK licenced casinos. No offense, but even a Curacao licence channels more trust than a Serbian licence.
Και πώς ξέρεις αν είχε ή δεν είχε άδεια; Αν δεν είχε, δεν θα ήταν διαθέσιμη σε παίκτες από τη Σερβία. Και ποια άδεια είναι πιο πολύτιμη για εσένα είναι απολύτως άσχετη. Υπάρχουν πάρα πολλοί παίκτες που δεν έχουν πληρωθεί από καζίνο με αυτήν την άδεια του Κουρασάο και μπορούν να υποβάλουν καταγγελία κάπου σε αυτήν τη χώρα; Ενώ στη Σερβία δεν έχει συμβεί ποτέ να μην έχει πληρωθεί ένας παίκτης. Οπότε πας στο Κουρασάο...
And how do you know if it did or did not have a license? If it did not have one, it would not be available to players from Serbia. And which license is more valuable to you is absolutely irrelevant. There are too many players who have not been paid out by casinos with that Curacao license, and can they file a complaint somewhere in that country? While in Serbia it has never happened that a player has not been paid out. So you go to Curacao...
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.