ΦόρουμΚαζίνοCBet Casino - γενική συζήτηση

CBet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 2 έτη από Maurizio97
|
15948 προβολές 132 απαντήσεις |
|
1...4 5 67
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 6 μήνες

Ήμουν θύμα παραβίασης του λογαριασμού μου στο καζίνο CBET, κέρδισα ένα σημαντικό έπαθλο σε κουλοχέρηδες 33.000.000 εκατομμυρίων πέσος Χιλής, από τα οποία όταν κέρδισα τα απέσυρα αμέσως, την επόμενη μέρα μπήκα στη σελίδα για να ελέγξω την κατάσταση του το αίτημα, και βλέπω ότι υπάρχουν κάποιες συναλλαγές που δεν έκανα, άλλαξαν τα χρήματά μου σε κρυπτογράφηση και τα μετέφεραν σε άλλο λογαριασμό μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, η συναλλαγή μου πήρε περισσότερες από 5 ώρες για να εγκριθεί και αυτή που έγινε από ο υποτιθέμενος χάκερ Χρειάστηκαν λιγότερο από 15 λεπτά για να γίνει αποδεκτή, όταν οι κανονισμοί λένε ότι οι πληρωμές πραγματοποιούνται σε διάστημα δύο έως 5 εργάσιμων ημερών.


Μετά από αυτό, προχωρώ σε επικοινωνία με την ομάδα απάτης του cbet και με βάζουν να περιμένω μερικές μέρες για να μου πουν ότι σαφώς ο λογαριασμός μου υπέστη παραβίαση και ότι τον μπήκαν από άλλο ιστότοπο εκτός της χώρας μου (Χιλή) και από εκεί ξεκινά μια διαφωνία . στο οποίο περιμένω 3 μήνες μια απάντηση από αυτούς που καταλήγει πάντα στην ίδια απάντηση, "περιμένουμε την απάντηση από τον πάροχο πληρωμών για να απαντήσουμε στο αίτημά σας", ήταν μια μάχη από την οποία δεν θέλεις να αναλάβεις και σκέφτομαι ότι πρόκειται για μια μαφία, που δεν θέλει να πληρώσει τα χρήματα των νικητών ή τα υψηλά βραβεία τους, έτσι εφευρίσκουν, μπλοκάρουν και αποσύρουν τα χρήματά σου για να μην σου πληρώσουν αυτό το ποσό, ψάξε και ψάξε και παντού λέει το ίδιο πράγμα για αυτούς.


Δεν περιμένω τίποτα πια, αλλά σε προειδοποιώ για να μην πέσεις σε αυτούς τους κλέφτες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Hi, I've read your situation and honestly I don't envy you at all. At first I was pleased that you won a nice sum of money, but it all went away when I saw what your problem was. 

I also see that you are playing SunsetGaze recommended you some things, so did you try to look at the address where the money was supposed to go and did you find out anything ? I think waiting 3 months for an investigation and not knowing anything new would make me very nervous. 

Also, if you are interested, I would recommend you to file a complaint with us because it is free and it takes nothing but time. I think if you've been able to wait that long, you could give it a shot and our team would try to help you. 

If you're interested, you can open a complaint here.

You think it's worth a shot?

πριν από 6 μήνες

Γεια σας παιδιά, μοιράζομαι την περίπτωσή μου μαζί σας. Ξύπνησα σήμερα το πρωί και άνοιξα τον λογαριασμό μου στο καζίνο και αποδείχτηκε ότι βρήκα κινήσεις που δεν έκανα ποτέ. Έχω τα στιγμιότυπα οθόνης και θα τα μοιραστώ μαζί σας. Έκλεψαν όλη την ισορροπία που είχα. file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Σημειωτέον ότι κανείς δεν χακάρει τον λογαριασμό μου ή κάτι τέτοιο, έχω ακόμα κανονική πρόσβαση, απλά τα χρήματά μου δεν υπάρχουν πια.

Αυτόματη μετάφραση:
adrimelo1998
πριν από 6 μήνες

Hi, probably not the most sensible question but do you know what could be behind this ? Have you contacted the casino about this situation and therefore to somehow lock the balance so that no more money can be withdrawn ? Is there anything the casino has told you about this case ? 

Let me know please. 

Jaro
πριν από 6 μήνες

Δεν ξέρω τι μπορεί να κρύβεται πίσω από αυτό, αλλά έχω πρόσβαση στον λογαριασμό μου, επομένως δεν παραβιάστηκε ή κάτι τέτοιο. Μίλησα μαζί τους και μου έδωσαν τη διεύθυνση email ενός εκπροσώπου τους ή κάτι τέτοιο. Τώρα περιμένω. Αλλά αμφιβάλλω πολύ αν θα λυθεί με δεδομένες τις κακές κριτικές που αναφέρουν οι άνθρωποι για αυτό το καζίνο. Πάντα προβλήματα κατά την ανάληψη χρημάτων. Αν έκανα μεγάλη ανάληψη, έπρεπε να περιμένω 72 ώρες γιατί το σύστημα ήταν υπερφορτωμένο. Αρκετές φορές μπλόκαραν την ενέργειά μου να αποσυρθώ μέσω του astropay. Και τώρα αυτό, μπαίνω στον λογαριασμό μου και δεν έχω τα χρήματά μου. Μου άλλαξαν το υπόλοιπο, όχι μόνο ότι μου πήραν τα λεφτά, αυτό είναι το περίεργο. Μου άλλαξαν το υπόλοιπο από ARS σε κρυπτονομίσματα και έτσι μου πήραν τα λεφτά. Είναι πολύ περίεργο, οι μόνοι που έχουν πρόσβαση στον λογαριασμό μου είναι αυτοί.

Αυτόματη μετάφραση:
adrimelo1998
πριν από 6 μήνες

Well, according to my experience, such ideas are very hard to prove. But if you lack further action, you can always try to submit a free-of-charge complaint.

Honestly, not much else to do, when your balance has been lowered.

What do you think?

πριν από 5 μήνες

Πριν από περίπου 15 ημέρες προσπαθούσα να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου από τον λογαριασμό, είχα μερικούς εξατομικευμένους αντιπροσώπους, επικοινώνησα μαζί τους, μου είπαν πρώτα να δοκιμάσω άλλη συσκευή, οπότε προσπάθησα αλλά μου έδειχνε συνέχεια ότι η ενέργεια ήταν αποκλεισμένη. δημιούργησα ένα εισιτήριο, περίμενε 72 ώρες και μέχρι να μου είπαν ότι λύθηκε όταν προσπάθησα, μου συνέβαινε συνέχεια το ίδιο, μου είπαν ότι αρκετοί παίκτες από την Αργεντινή επηρεάστηκαν από αυτή την κατάσταση, ότι έπρεπε να συνεχίσω να παίζω για να ελέγξω ότι όλα ήταν εντάξει στον λογαριασμό μου, άκουσα και έπαιξα, έτσι Όπως κέρδισα, έχασα επίσης όταν ήρθε η ώρα να διεκδικήσω ξανά σήμερα αν υπήρχε κάτι νέο, έμαθα ότι ο λογαριασμός μου ήταν αποκλεισμένος, με απέκλεισαν από η ομάδα WhatsApp όπου είχα εξατομικευμένη προσοχή και με απέκλεισαν από παντού, τώρα πιστέψτε την αξίωση εντός της πλατφόρμας και στείλτε τα email σε όσους βλέπω ότι έμειναν επισυναπτόμενα σε αυτήν τη συνομιλία, είχε κανείς απάντηση;

Αυτόματη μετάφραση:
Bramsenn
πριν από 5 μήνες

Hmm, I think I would find it strange if the casino told me to play again to see if everything is okay. After all, why should I play if I have a problem with the withdrawal. Of course, as far as I can see, the investigation hasn't gone anywhere, and since they've blocked your account, I wouldn't be too happy. 

Anyway, you did the right thing by opening a complaint and I hope our team will be able to find out what's going on. 

However, this casino was not the best choice, as you can see from the safety index, and this would probably be the last time I would play here. 

If you have any update, let me know.

πριν από 5 μήνες

Κανένα νέο, έστειλα email, τους έγραψα σε μια ομάδα WhatsApp και τίποτα. Το μόνο που μπορώ να σας πω είναι το εξής, μην παίξετε στο Cbet. Είναι μια γοητεία. Χιλιάδες προβλήματα, ποτέ λύση.

Αυτόματη μετάφραση:
adrimelo1998
πριν από 5 μήνες

I'm sorry, but as Radka said, if you feel that you would like to try it, you can file a complaint. Our team would try to help if possible. What do you think, will you give it a chance? 🤔

If yes, you can submit one here.


πριν από 5 μήνες

Καλησπέρα, παίζω CBET εδώ και μήνες και κάνω χρεώσεις και αναλήψεις χωρίς προβλήματα.

Όλα πήγαιναν καλά μέχρι που σήμερα το πρωί περίμενα την απάντηση για ανάληψη 1.300.000 ARS$ που ήταν σε εκκρεμότητα και είχα ήδη κάνει την καταγγελία, τα παιδιά υποστήριξης (που είναι μόνο 3) είπαν ότι υπήρχε μια ανωμαλία στον λογαριασμό μου και ότι Το σύστημα διαχείρισης και ασφάλειας είχε μπλοκάρει αυτόματα τον λογαριασμό μου και δεν θα μπορούσα να κάνω κανένα είδος κατάθεσης ή νέο λογαριασμό στο CBET.

Έτσι, με απέκλεισαν από το WhatsApp τους, με αφαιρούν από το κανάλι τους στο Telegram κάθε φορά που συνδέομαι και δεν μπορώ να μιλήσω πια με την υποστήριξη.

Θα μπορούσε κάποιος να με συμβουλέψει πώς να το λύσω αυτό;

Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
aqsticitm
πριν από 5 μήνες

Have they actually explained the reason for doing so? It is a tough situation, especially if you are not aware of doing anything wrong.

You have done the right thing to submit a complaint here with our team, and you can update it anytime here.

Was your account verified prior to this blockage, if I may ask?

πριν από 4 μήνες

Θα έχουν περάσει 9 μήνες από την ανάληψη των 11.186 USD και χωρίς ξεκάθαρη απάντηση εκτός από μια ανωμαλία και υπό διερεύνηση λογαριασμό, το καζίνο συνεχίζει να λειτουργεί σαν να μην είχε συμβεί τίποτα, πώς γίνεται που με τόσα παράπονα κανείς δεν κάνει τίποτα το με αυτό το καζίνο και κλείσε το μια για πάντα, έναν ιστότοπο που εξαπατά τους ανθρώπους σαν να μην είχε συμβεί τίποτα και εξακολουθεί να λειτουργεί, ούτε καν ο πάροχος άδειας τυχερών παιχνιδιών curacao του απαντά... καλό θα ήταν να βρω κάποιο νόμιμο μέρος όπου μπορώ μπορεί να τους αναφέρει... Μακάρι να κλείσουν τη σελίδα τους, τώρα έχασα την ελπίδα να πληρωθώ

Αυτόματη μετάφραση:
lucasvelazco
πριν από 4 μήνες

My response is in the other thread, find it through this link 👈, if you want.

πριν από 3 μήνες

Αυτό το bookmaker είναι απάτη. Χρησιμοποιούν τα χρήματα των παικτών για ξέπλυμα μαύρου χρήματος.


Ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω πώς καταφέρνουν να λειτουργήσουν.

Αυτόματη μετάφραση:
mateusmartins95
πριν από 3 μήνες

Hey!

That's an interesting point. Could you kindly share original source of this information, please?

How, in your opinion, does this scheme work?


Radka
πριν από 3 μήνες

Ο τρόπος λειτουργίας του CBET είναι καλά καθορισμένος. Για παίκτες που καταθέτουν χαμηλά ποσά, η πλατφόρμα επιτρέπει αναλήψεις χωρίς προβλήματα, δημιουργώντας μια ψευδή αίσθηση ασφάλειας και αξιοπιστίας. Ωστόσο, όταν οι παίκτες καταθέτουν υψηλά ποσά, το CBET μπλοκάρει αμέσως τις αναλήψεις τους και στη συνέχεια αναστέλλει τους λογαριασμούς τους, ισχυριζόμενος υποτιθέμενες παραβιάσεις των όρων χρήσης χωρίς πραγματική βάση.

Είμαι από τη Βραζιλία και μπλοκαρίστηκε ο λογαριασμός μου από την CBET, με υπόλοιπο 13.000,00 R$, πριν από μερικούς μήνες χωρίς προφανή λόγο. Όπως εγώ, πολλοί παίκτες έχουν αναφέρει παρόμοιες εμπειρίες σε πλατφόρμες όπως το Reclame Aqui, όπου δημιουργήσαμε μια ομάδα για να συζητήσουμε το πρόβλημα και ανακαλύψαμε ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο στις ενέργειες της εταιρείας.

Το CBET απαντά στα παράπονα των παικτών, απελευθερώνοντας τα λάφυρα μερικών και κλείνοντας τα παράπονα με μέγιστο βαθμό ικανοποίησης, γεγονός που δίνει την εντύπωση ότι η εταιρεία είναι αξιόπιστη και επιλύει τα προβλήματα αποτελεσματικά. Ωστόσο, αυτή η πρακτική δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια στρατηγική για τη διατήρηση μιας θετικής φήμης, ενώ, στην πραγματικότητα, εξαπατά πολλούς πελάτες.

Επιπλέον, η CBET έχει χρησιμοποιήσει ψηφιακούς παράγοντες επιρροής για να προωθήσει τις απάτες της. Αυτοί οι influencers δημοσιεύουν ιστορίες και χορηγούν περιεχόμενο, ενθαρρύνοντας τους ακόλουθούς τους να εγγραφούν στην πλατφόρμα. Για κάθε νέο παίκτη που μπαίνει στο CBET και χάνει χρήματα, αυτοί οι παράγοντες επιρροής λαμβάνουν ένα ποσοστό, καθιστώντας τους συνένοχους σε αυτήν την ανέντιμη πρακτική.

Το CBET χρησιμοποιεί ένα παραποιημένο CNPJ, το οποίο καθιστά ακόμη πιο δύσκολο για τους παίκτες να ασκήσουν νομική έφεση κατά των καταχρηστικών πρακτικών του, καθώς δεν υπάρχει δικαστήριο στο οποίο να ασκείται αποτελεσματική προσφυγή.

Αυτόματη μετάφραση:
mateusmartins95
πριν από 3 μήνες

Γεια σου αδερφέ! Δεν ξέρω σε τι παίζει το CBET αλλά μετά από σχεδόν 1 χρόνο, στις 08/11 κατέθεσαν τα 11.000 USD που είχα κερδίσει στις 19/10/2023, πάντως μου είπαν ότι θα μπλοκάρουν τον λογαριασμό μου, πλήρωσαν εμένα και με μπλόκαραν, δεν καταλαβαίνω! Αλλά το μήνυμά μου είναι κυρίως για να σας δώσω λίγη ελπίδα, αλλά είναι απάτη!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Ο τρόπος λειτουργίας του CBET είναι καλά καθορισμένος. Για παίκτες που καταθέτουν χαμηλά ποσά, η πλατφόρμα επιτρέπει αναλήψεις χωρίς προβλήματα, δημιουργώντας μια ψευδή αίσθηση ασφάλειας και αξιοπιστίας. Ωστόσο, όταν οι παίκτες καταθέτουν υψηλά ποσά, το CBET μπλοκάρει αμέσως τις αναλήψεις τους και στη συνέχεια αναστέλλει τους λογαριασμούς τους, ισχυριζόμενος υποτιθέμενες παραβιάσεις των όρων χρήσης χωρίς πραγματική βάση.

Είμαι από τη Βραζιλία και μπλοκαρίστηκε ο λογαριασμός μου από την CBET, με υπόλοιπο 13.000,00 R$, πριν από μερικούς μήνες χωρίς προφανή λόγο. Όπως εγώ, πολλοί παίκτες έχουν αναφέρει παρόμοιες εμπειρίες σε πλατφόρμες όπως το Reclame Aqui, όπου δημιουργήσαμε μια ομάδα για να συζητήσουμε το πρόβλημα και ανακαλύψαμε ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο στις ενέργειες της εταιρείας.

Το CBET απαντά στα παράπονα των παικτών, απελευθερώνοντας τα λάφυρα μερικών και κλείνοντας τα παράπονα με μέγιστο βαθμό ικανοποίησης, γεγονός που δίνει την εντύπωση ότι η εταιρεία είναι αξιόπιστη και επιλύει τα προβλήματα αποτελεσματικά. Ωστόσο, αυτή η πρακτική δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια στρατηγική για τη διατήρηση μιας θετικής φήμης, ενώ, στην πραγματικότητα, εξαπατά πολλούς πελάτες.

Επιπλέον, η CBET έχει χρησιμοποιήσει ψηφιακούς παράγοντες επιρροής για να προωθήσει τις απάτες της. Αυτοί οι influencers δημοσιεύουν ιστορίες και χορηγούν περιεχόμενο, ενθαρρύνοντας τους ακόλουθούς τους να εγγραφούν στην πλατφόρμα. Για κάθε νέο παίκτη που μπαίνει στο CBET και χάνει χρήματα, αυτοί οι παράγοντες επιρροής λαμβάνουν ένα ποσοστό, καθιστώντας τους συνένοχους σε αυτήν την ανέντιμη πρακτική.

Το CBET χρησιμοποιεί ένα παραποιημένο CNPJ, το οποίο καθιστά ακόμη πιο δύσκολο για τους παίκτες να ασκήσουν νομική έφεση κατά των καταχρηστικών πρακτικών του, καθώς δεν υπάρχει δικαστήριο στο οποίο να ασκείται αποτελεσματική προσφυγή.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Hmm, I saw that you also had a complaint about this particular problem, but unfortunately the casino failed to resolve it. I'd like to know why they blocked your account, but apparently you don't know yourself, or am I wrong ? 

As for the fact that there is no one to turn to, that's true. I'm sorry how it turned out and it's a shame that players end up in casinos like this because it's definitely not good.

I hope things are better for you.

lucasvelazco
πριν από 2 μήνες

Με μπλόκαραν αμέσως, θα με πληρώσουν; Ή ήσουν ήδη αποκλεισμένος;

Αυτόματη μετάφραση:
1...4 5 67
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα