πριν από 10 μήνες
Ελπίζω να είστε τυχεροί και να το λύσετε
I hope you are lucky, and you can solve it
Espero tengas suerte, y puedas resolverlo
0
Ελπίζω να είστε τυχεροί και να το λύσετε
I hope you are lucky, and you can solve it
Espero tengas suerte, y puedas resolverlo
complaints@gaming-curacao.com
Αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προέρχεται από τον πάροχο αδειών χρήσης, μπορείτε επίσης να υποβάλετε την καταγγελία εκεί.
complaints@gaming-curacao.com
That email is from your license provider, you could file the complaint there too.
complaints@gaming-curacao.com
Ese mail es de su proveedor de licencias podrías hacer la denuncia por ahí también
Το έστειλα πρόσφατα στον προμηθευτή σας και μου απάντησαν συμπληρώνοντας τη φόρμα και τώρα περιμένω αλλά κάθε τόσο στέλνω ένα email για να δω αν απαντούν, προς το παρόν ο λογαριασμός μου είναι ακόμα ενεργός και το μόνο που ξέρω είναι ότι υπάρχει έρευνα
I recently sent it to your supplier and they responded to me by filling out the form and now I wait but every so often I send an email to see if they respond, for now my account is still active and the only thing I know is that there is an investigation involved
Yo hace poco le envié a su proveedor y me respondieron al toque complete formulario y ahora la espera pero cada tanto tiro un mail algo a ver si responden, por ahora mi cuenta sigue activa y lo único que se es que hay una investigación de por medio
Δείτε τι μου έστειλε αυτή η απάτη του καζίνο
Είναι απίστευτο να με λένε απατεώνα αν στοιχηματίσω χαχαχα. Αυτό το καζίνο είναι κυριολεκτικά μια πολύ απάτη
Look what this casino scam sent me
It's incredible, that they call me a fraud if I just bet hahaha. This casino is literally a very scam
Mira lo que me envío este casino scam
es increíble, que me marquen de fraude si solo aposté jajaja. Literal es muy estafa este casino
Δεν ήταν το μπόνους που πήρατε για παιχνίδια καζίνο; Το βρίσκω δυσάρεστο που πρώτα υπόσχονται να πληρώσουν και μετά δεν το κάνουν, γιατί όχι απλώς να κλείσουν τον λογαριασμό και να κατασχέσουν τα χρήματα αντί να λένε ψέματα;
Υποθέτω ότι το γεγονός ότι υπάρχει άλλος λογαριασμός με την ίδια διεύθυνση έχει να κάνει πολύ με αυτό, όπως σας είπα: τα περισσότερα καζίνο και οι στοιχηματισμοί δεν το επιτρέπουν ή περιορίζουν εντελώς τα μπόνους, κρίμα. Τουλάχιστον τώρα έχετε αποδείξεις για τη συμπεριφορά του καζίνο για να προειδοποιήσετε άλλους ανθρώπους
Wasn't the bonus you took for casino games? I find it distasteful that they first promise to pay and then don't, why not just close the account and confiscate the funds instead of lying?
I suppose that the fact that there is another account with the same address has a lot to do with it, as I told you: most casinos and betting houses do not allow it or completely restrict bonuses, a real shame. At least you now have evidence of the casino's behavior to warn other people
¿El bono que tomaste no era para juegos de casino? Se me hace de pésimo gusto que primero prometan pagar para después no hacerlo, ¿por qué simplemente no cerrar la cuenta y confiscar los fondos en lugar de mentir?
Yo supongo que tiene mucho que ver el hecho que exista otra cuenta con el mismo domicilio, como te dije: la mayoría de casinos y casas de apuestas no lo permitan o restringen por completo los bonos, una verdadera lástima. Al menos ya tienes pruebas del comportamiento del casino para advertir a otras personas
Έπαιζες σε αθλητικό στοίχημα; Υποτίθεται ότι η σελίδα παίρνει ως απάτη μια μικρή καθυστέρηση που έχουν, όπου ποντάρεις σε έναν αγώνα σε κάτι που έχει ήδη συμβεί, ένα γκολ για παράδειγμα... και η σελίδα λέει ότι έχουν καθυστέρηση στα αποτελέσματα και πολλοί απατούν με αυτό
Did you play in sports betting? Supposedly the page takes as fraud a slight lag they have, where you bet on a match on something that already happened, a goal for example... and the page says that they have a delay in the results and many people cheat with that
Vos jugaste en apuestas deportivas? Supuestamente la página toma como fraude un leve lag que tienen, dónde apostas algún partido de algo que ya paso, un gol x ejemplo.. y la página dice que ellos tienen un retraso en los resultados y mucha gente hace fraude con eso
Ακόμα κι αν συνέβαινε αυτό, όταν υπάρχει ενεργό μπόνους, το καζίνο πρέπει να μπλοκάρει αυτόματα όλα τα στοιχήματα σε προϊόντα που δεν επιτρέπονται (ζωντανά παιχνίδια, αθλήματα πριν από τον αγώνα ή ζωντανά αθλήματα, στοιχήματα που υπερβαίνουν το όριο στοιχήματος, περιορισμένοι κουλοχέρηδες κ.λπ.).
Το ότι παίρνετε καλές αποδόσεις και ότι δεν κλείνουν την αγορά εγκαίρως ή δεν αλλάζουν τις αποδόσεις εγκαίρως δεν είναι απάτη, είναι αποκλειστική και αποκλειστική ευθύνη του παρόχου αποδόσεων να διαχειρίζεται κάθε αγορά και να την κλείνει όταν χρειάζεται, απορρίπτοντας τα στοιχήματα και Η αλλαγή των αποδόσεων είναι όλη δουλειά του προμηθευτή. Εάν υπάρχουν χρήστες που λαμβάνουν ποσοστώσεις που είναι πολύ καλές, δεν φταίνε αυτοί, φταίει ο πάροχος ποσοστώσεων.
Even if this were the case, when there is an active bonus the casino must automatically block all bets on products that are not allowed (live games, pre-match or live sports, bets that exceed the bet limit, restricted slots , etc).
That you take a good odds and that they do not close the market on time or change the odds on time is not fraud, it is the sole and exclusive responsibility of the odds provider to manage each market and close it when necessary, rejecting bets and changing odds is all supplier's work. If there are users taking quotas that are too good, it is not their fault, it is the fault of the quota provider.
Incluso si este fuera el caso, cuando hay un bono activo el casino debe bloquear automáticamente todas las apuestas en productos que no estén permitidos (juegos en vivo, deportes en pre-partido o en vivo, apuestas que excedan el limite de apuesta, slots restringidas, etc).
Que tú tomes una cuota buena y que ellos no cierren el mercado a tiempo o cambien las cuotas a tiempo no es fraude, es única y exclusiva responsabilidad del proveedor de cuotas administrar cada mercado y cerrarlo cuando sea necesario, rechazar apuestas y cambiar cuotas es todo trabajo del proveedor. Si hay usuarios tomando cuotas demasiado buenas, no es culpa de ellos, es culpa del proveedor de cuotas.
Συμφωνώ απόλυτα, αλλά ήταν απλώς για να σας δώσω μια ιδέα γιατί δήθεν για αυτούς είναι απάτη και δεν θέλουν να πληρώσουν, νομίζω ότι αν χρησιμοποιούσαν το δικαίωμα εισδοχής θα ήταν πιο αποτελεσματικό, είμαι στην ίδια κατάσταση 4 πριν από μήνες λόγω υποτιθέμενης απάτης που έκαναν τον Σεπτέμβριο με μπόνους, έπαιξα μόνο κουλοχέρηδες και η πρώτη φορά που μπήκα στο καζίνο ήταν τον Οκτώβριο, αλλά υποτίθεται ότι ο λογαριασμός μου είναι συνδεδεμένος με άλλους και τώρα βρίσκεται σε εξέλιξη έρευνα. Δεν είμαστε οι πρώτοι με τους οποίους το καζίνο το έκανε αυτό... είναι κρίμα που ούτε μια αρχή δεν κάνει κάτι γι' αυτό. Ότι ο πάροχος αδειών gc συνεχίζει να επικυρώνει το καζίνο και ως συνεργάτης όπως η PSG το χορηγεί...
I totally agree, but well it was just to give you an idea because supposedly for them it is fraud and not wanting to pay, I think that if they used the right of admission it would be more effective, I am in the same situation 4 months ago due to supposed fraud that they did in September with bonuses, I only played slots and the first time I entered the casino was in October, but supposedly my account is linked to others and now there is an ongoing investigation. We are not the first ones that the casino has done this with... it is a shame that not even an authority does anything about it. That the license provider gc continues to validate the casino and as a partner like PSG sponsor it...
Coincido totalmente, pero bueno era para darle una idea por lo que supuestamente para ellos es fraude y no querer pagar, creo que si utilizarán el derecho de admisión sería más efectivo, yo estoy en la misma situación hace 4 meses por supuesto fraude que hicieron en septiembre con bonos, yo solo jugué slots y la primera vez que entre al casino fue en octubre, pero supuestamente mi cuenta está vinculada a otras y ahora hay una investigación en curso. no somos los primeros con los que el casino hace esto.. es una lastima que ni una autoridad haga algo al respecto. Que el proveedor de licencias gc siga validando el casino y como un partner como el PSG lo auspicie...
Και δεν ζητήσατε τουλάχιστον να πληρωθεί η κατάθεσή σας; Εάν πρόκειται να κλέψουν τα χρήματά σας, τουλάχιστον θα επιστρέψουν την κατάθεσή σας. Όταν υπάρχει πρόβλημα με ένα μπόνους, τα αξιοπρεπή καζίνο επιστρέφουν γενικά την κατάθεση.
Νομίζω ότι η χορηγία της PSG εξηγεί γιατί δεν μπορούν να πληρώσουν τους χρήστες τους 😂
And didn't you at least ask for your deposit to be paid? If they are going to steal your money, at least they will refund your deposit. When there is a problem with a bonus, decent casinos generally refund the deposit.
I think PSG's sponsorship explains why they can't pay their users 😂
¿Y no pediste al menos que te pagaran tu depósito? Si van a robarte el dinero, que mínimo te reembolsen el depósito, cuando hay un problema con un bono por lo general los casinos decentes reembolsan el depósito.
El patrocinio del PSG creo que explica porque no pueden pagar a sus usuarios 😂
Περιμένω να μου απαντήσει ο γκουρού του καζίνο, ώστε να τους εμπλέξω στα email που πρόκειται να στείλω. Θέλω όλα τα λεφτά μου να τα κερδίσω ειλικρινά, δεν θέλω μόνο την κατάθεση.
Δεν έχει νόημα να με έχουν κατατάξει ως απάτη αν στοιχηματίζω μόνο σε αθλήματα (κυρίως στο ΝΒΑ, στην Πρέμιερ Λιγκ κ.λπ.) Πώς μπορεί κανείς να διαπράξει απάτη σε ελίτ αθλητικά γεγονότα.
Θεέ μου
I'm waiting for casino guru to respond to me so I can involve them in the emails I'm going to send. I want all my money earned honestly, I don't just want the deposit.
It makes no sense that they have classified me as a fraud if I only bet on sports (mostly in the NBA, Premier League, etc.) How can one commit fraud in elite sporting events.
My God
Estoy esperando que me responda casino guru para involucrarlos en los emails que voy a enviar. Yo quiero todo mi dinero que gane honestamente, no quiero solo el deposito.
No tiene sentido alguno que me hayan clasificado de fraude si solo hice apuestas deportivas,( mayormente en NBA, premier league, etc) Como uno puede hacer fraude en eventos deportivos de elite.
Dios mio
Με πονάει να αναφέρω τα άσχημα νέα, αλλά θα σκεφτόμουν την πρόταση του SunsetGaze. Το Cbet δεν ανταποκρίνεται σε εμάς τελευταία:
"Προειδοποίηση: Καμία πολιτική αντίδρασης για παράποναΑυτό το καζίνο αρνείται να βοηθήσει στην επίλυση των παραπόνων των παικτών. Όλες οι προηγούμενες προσπάθειές μας να δημιουργήσουμε οποιαδήποτε συνεργασία παραβλέφθηκαν. Επομένως, η πλειονότητα των παραπόνων που υποβλήθηκαν πρόσφατα επισημαίνονται ως ανεπίλυτα και έχουν αρνητικό αντίκτυπο στην βαθμολογία του καζίνο."
It pains me to bring up the bad news, but I would consider SunsetGaze's suggestion. Cbet has been unresponsive to us lately:
"Warning: No Reaction Policy for complaintsThis casino refuses to assist in resolving any players’ complaints. All of our previous attempts to establish any cooperation were overlooked. Therefore, the majority of newly submitted complaints are marked as unresolved and have a negative impact on the casino’s rating."
ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΥ MANAGER, ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ WPP, ΘΑ ΤΟ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΥΣΦΕΥΦΑΝΙΖΟΥΜΕ ΣΑΝ ΑΠΑΤΕΥΤΕΣ.
THEY GAVE ME A PHONE NUMBER OF THE MANAGER'S, IF THEY WANT, WE'LL MAKE A WPP GROUP, I'LL ADD IT AND WE'LL START DEFAMING THEM AS SCAMMERS
ME PASARON UN NRO DE TELEFONO DE LOS MANAGER, SI QUIEREN HACEMOS UN GRUPO DE WPP LO AGREGO Y EMPEZAMOS A DIFAMARLOS POR ESTAFADORES
Δεν κατάλαβα, ποιος διευθυντής; Νομίζω ότι το καζίνο δεν ενδιαφέρεται και πολύ για τη δυσφήμιση... τους έσωσε να πάρουν ένα γνωστό streamer και να τους φέρουν όλες τις υποθέσεις και να τους εκθέσουν...
I didn't understand, what manager? I think the casino doesn't care much about defamation... it saved them getting a well-known streamer and bringing all the cases to them and exposing them...
No entendí, que manager? Creo que al casino no le importa mucho la difamación.. salvó que se consiga algún streamer conocido y llevarle todos los casos y que los exponga...
Κάτι πρέπει να γίνει, δεν μπορούν να μας κρατήσουν τα λεφτά τόσο εύκολα
Something has to be done, they can't keep our money so easily
Algo hay que hacer, no pueden quedarse con nuestra plata tan facil
Μίλα στο email που σου στέλνουν, κάνε την καταγγελία εκεί... εκτός αν είναι viral, αυτή τη στιγμή δεν έχουμε κάτι άλλο
Speak to the email that is sent to you, make the complaint there... unless it is viral, at the moment we don't have anything else
Háblale al mail que te pase, hace la denuncia por ahí.. salvo que sea viral por el momento otra cosa no tenemos
Το Cbet cheats, καταθέτετε τα χρήματά σας, δεν αναφέρομαι καν στο κέρδος σας εντός της πλατφόρμας. Και απλά όταν νομίζετε ότι έχετε κάθε δικαίωμα να θέλετε να κάνετε ανάληψη των χρημάτων σας, απλώς μπλοκάρουν τον λογαριασμό σας, χρησιμοποιώντας πάντα το ίδιο πράγμα για πολλούς άλλους χρήστες και επίσης με πολλά άλλα παράπονα στην ίδια περίπτωση. Αυτοί, χωρίς καμία εξήγηση, χωρίς καμία απόδειξη, λένε ότι βρήκαν μια πιθανή «ΑΝΩΜΑΛΙΑ» στον λογαριασμό σας. ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΚΑΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΘΕΣΕΤΕ. Θα κάνω μήνυση και δεν θα σταματήσω μέχρι να πέσει η φήμη αυτού του σπιτιού.
Αυτή είναι μια σελίδα παραπόνων στη Βραζιλία. Πολλά άτομα υπέστησαν χτυπήματα
https://www.reclameaqui.com.br/empresa/cbet-gg/
Cbet cheats, you deposit your money, I'm not even referring to your profit within the platform. And they simply when you think you have every right to want to withdraw your money, they simply block your account, always using the same thing for several other users and also with several other complaints in the same case. They, without any explanation, without any proof, say that they found a possible "ANOMALY" in your account. AND THEY DO NOT EVEN REFUND THE MONEY YOU DEPOSITED. I'm going to file a lawsuit, and I won't stop until this house's reputation drops.
This is a complaints page in Brazil. Several people suffered blows
https://www.reclameaqui.com.br/empresa/cbet-gg/
Συμπλήρωσα μια φόρμα πριν από ένα μήνα και δεν έλαβα ποτέ απάντηση.
I filled out a form over a month ago, and never got a response back;
Λυπάμαι πραγματικά που βρέθηκες σε αυτή την κατάσταση. Έχω δει το παράπονό σας εδώ στον ιστότοπό μας, όπου η ομάδα μας περιμένει να πάρει κάποιες απαντήσεις από εσάς. Φροντίστε να απαντήσετε σε αυτά όποτε είστε έτοιμοι να το κάνετε. Θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε, παρόλο που, για να σας πω την αλήθεια, δεν θα ένιωθα πολύ θετικά για αυτό. Μήπως το έχετε δει να περιλαμβάνεται στην κριτική μας για αυτό το καζίνο;🤷♀️
I am really sorry that you have found yourself in this situation. I have seen your complaint here on our site, where our team is waiting to get some answers from you. Please make sure to answer those whenever you're ready to do so. We will try to help you out, even though, to tell you the true, I wouldn't feel very positive about it. Have you seen this included in our review of this casino, perhaps?🤷♀️
Θα μου άρεσε αν μπορούσες να κάνεις τον ισχυρισμό εκεί αδερφέ! Φαίνεται σαν το μόνο μέρος όπου το CBET ανταποκρίνεται... αλλά δεν με αφήνει γιατί για να εγγραφώ πρέπει να έχω cpf, είναι μια σελίδα μόνο για άτομα από τη Βραζιλία! Είδα πολλά παράπονα εκεί, ωστόσο εξακολουθεί να έχει καλή φήμη, μόλις είδα ένα άτομο που περιμένει 1 χρόνο!!! Το Cbet είναι το χειρότερο... δεν καταλαβαίνω πώς μια τόσο γνωστή σελίδα συνεχίζει να ξεγελάει ελεύθερα και κανείς δεν κάνει τίποτα γι' αυτό, ελπίζω να σου απαντήσει και να το λύσεις, έχω πάει για 5 μήνες τώρα.
I would love it if you could make the claim there brother! It seems like the only place where CBET responds... but it won't let me since to register I have to have cpf, it is a page only for people from Brazil! I saw a lot of complaints there, however it still has a good reputation, I just saw a person who has been waiting for 1 year!!! Cbet is the worst... I don't understand how such a well-known page continues to scam people freely and no one does anything about it, I hope they answer you and you can solve it, I've been going for 5 months now.
Me encantaría podés hacer el reclamo ahí hermano! Parece el único lugar donde CBET responde.. pero no me deja ya que para registrarme tengo que tener cpf, es una página únicamente para personas de Brasil! Vi muchas quejas ahí, sin embargo sigue teniendo buena reputación, acabo de ver una persona que está hace 1 año esperando!!! Cbet es lo peor.. no entiendo cómo una página tan conocida siga estafando gente libremente y nadie haga algo al respecto, ojalá te respondan y puedas solucionarlo, yo ya voy 5 meses
Ήμουν θύμα παραβίασης του λογαριασμού μου στο καζίνο CBET, κέρδισα ένα σημαντικό έπαθλο σε κουλοχέρηδες 33.000.000 εκατομμυρίων πέσος Χιλής, από τα οποία όταν κέρδισα τα απέσυρα αμέσως, την επόμενη μέρα μπήκα στη σελίδα για να ελέγξω την κατάσταση του το αίτημα, και βλέπω ότι υπάρχουν κάποιες συναλλαγές που δεν έκανα, άλλαξαν τα χρήματά μου σε κρυπτογράφηση και τα μετέφεραν σε άλλο λογαριασμό μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, η συναλλαγή μου πήρε περισσότερες από 5 ώρες για να εγκριθεί και αυτή που έγινε από ο υποτιθέμενος χάκερ Χρειάστηκαν λιγότερο από 15 λεπτά για να γίνει αποδεκτή, όταν οι κανονισμοί λένε ότι οι πληρωμές πραγματοποιούνται σε διάστημα δύο έως 5 εργάσιμων ημερών.
Μετά από αυτό, προχωρώ σε επικοινωνία με την ομάδα απάτης του cbet και με βάζουν να περιμένω μερικές μέρες για να μου πουν ότι σαφώς ο λογαριασμός μου υπέστη παραβίαση και ότι τον μπήκαν από άλλο ιστότοπο εκτός της χώρας μου (Χιλή) και από εκεί ξεκινά μια διαφωνία . στο οποίο περιμένω 3 μήνες μια απάντηση από αυτούς που καταλήγει πάντα στην ίδια απάντηση, "περιμένουμε την απάντηση από τον πάροχο πληρωμών για να απαντήσουμε στο αίτημά σας", ήταν μια μάχη από την οποία δεν θέλεις να αναλάβεις και σκέφτομαι ότι πρόκειται για μια μαφία, που δεν θέλει να πληρώσει τα χρήματα των νικητών ή τα υψηλά βραβεία τους, έτσι εφευρίσκουν, μπλοκάρουν και αποσύρουν τα χρήματά σου για να μην σου πληρώσουν αυτό το ποσό, ψάξε και ψάξε και παντού λέει το ίδιο πράγμα για αυτούς.
Δεν περιμένω τίποτα πια, αλλά σε προειδοποιώ για να μην πέσεις σε αυτούς τους κλέφτες.
I was the victim of a violation of my account within the CBET casino, I won an important prize in slot machines of 33,000,000 million Chilean pesos, of which when I won I immediately withdrew, the next day I entered the page to review the status of the request, and I see that there are some transactions that I did not make, they changed my money to crypto and transferred it to another account in a matter of seconds, my transaction took more than 5 hours to be approved and the one made by the alleged hacker It took less than 15 minutes to be accepted, when regulations say that payments are made within a period of two to 5 business days.
After this, I proceed to contact the cbet fraud team and they make me wait a couple of days to tell me that clearly my account suffered a breach and that they entered it from another site outside my country (Chile) and from there a dispute begins. in which I have been waiting for 3 months for a response from them which always ends in the same response, "we are waiting for the response from the payment provider to respond to your request", it has been a battle from which they do not want to take charge and I have come to think that this is a mafia, which does not want to pay the winners' money or their high prizes, so they invent, block and withdraw your money in order not to pay you that amount, search and search and in everywhere says the same thing about them.
I don't expect anything anymore, but I warn you so that you don't fall for these thieves.
Fui victima de una vulneracion de mi cuenta dentro de el casino CBET, me gane un importante premio en tragamonedas de 33.000.000 millones de pesos chilenos, de los cuales al momento de ganarmelos retire inmediatamente, al dia siguiente entro en la pagina para revisar el estado de la solicitud, y veo que hay unas transacciones que yo no hice, cambiaron mi dinero a cripto y lo transfierieron a otra cuenta en cuestion de segundos, mi transaccion se tardo mas de 5 horas en ser aprobada y la que hizo el supuesto hacker tardo menos de 15 minutos en ser aceptada, cuando por normativa dice que los pagos se hacen en un plazo de dos a 5 dias habiles.
Pasado esto procedo a cotactarme con el equipo de fraude de cbet y me hacen esperar un par de dias para decirme que claramente mi cuenta sufrio una vulneracion y que entraron a ella desde otro sitio fuera de mi pais (chile) y desde ahi comienza una disputa en la cual llevo 3 meses esperando una respuesta por parte de ellos la cual siempre termina en la misma repsuesta, "estamos esperando la respuesta del proveedor de pago para dar una respuesta a su solicitud", a sido una batalla de la cual no se quieren hacer cargo y he llegado a pensar que esta es una mafia, la cual no quiere pagar el dinero de los ganadores ni sus altos premios por lo cual inventan, bloquean y retiran tu dinero con tal de no pagarte esa cantidad, busque y busque y en todos lados dicen lo mismo sobre ellos.
Ya no espero nada, pero aviso para que no caigan con estos ladrones.
Δεν θα εκπλαγώ αν οι ίδιοι βρίσκονται πίσω από αυτό το """hack""" απλά να μην πληρώσουν, αντί να κατάσχουν τα χρήματά σας και να σας μπλοκάρουν (επειδή σίγουρα δεν έχουν κανένα βάσιμο λόγο να το κάνουν), καλύτερα να σας κάνουν να πιστέψετε ότι έγινε χακάρισμα . Με όλα όσα έχω δει για αυτό το καζίνο, μπορούσα να το πιστέψω απόλυτα.
Εξαιρετικά ύποπτο που ολοκλήρωσαν την ανάληψη τόσο γρήγορα, όταν έχω δει παράπονα μετά από παράπονα για αργές αναλήψεις που δεν ολοκληρώνονται καν στο τέλος. Μεταβείτε στις λεπτομέρειες της συναλλαγής και προσπαθήστε να διερευνήσετε τις συναλλαγές της διεύθυνσης κρυπτογράφησης όπου στάλθηκαν τα χρήματα, αυτή η λεπτομέρεια θα πρέπει να είναι ορατή στο ιστορικό συναλλαγών του λογαριασμού σας.
I wouldn't be surprised if they themselves are behind this """hack""" to simply not pay, instead of confiscating your funds and blocking you (because they surely have no valid reason to do so), they better make you believe that there was a hack . With everything I have seen about this casino I could perfectly believe this.
Extremely suspicious that they completed that withdrawal so quickly, when I have seen complaints after complaints about slow withdrawals that are not even completed in the end. Go to the transaction details and try to investigate the transactions of the crypto address where the funds were sent, this detail should be visible in your account transaction history.
No me sorprendería que ellos mismos estén detrás de este """hackeo""" para simplemente no pagar, en lugar de confiscar tus fondos y bloquearte (porque seguramente no tienen una razón válida para hacerlo), mejor te hacen creer que hubo un hackeo. Con todo lo que he visto sobre este casino perfectamente podría creer esto.
Extremadamente sospechoso que hayan completado ese retiro tan rápido, cuando he visto quejas tras quejas sobre retiros lentos que al final ni se completan. Ve a los detalles de la transacción e intenta investigar las transacciones de la dirección cripto hacia donde fueron enviados los fondos, este detalle debería ser visible en el historial de transacciones de tu cuenta.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.