Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCazeus Casino - γενική συζήτηση

Cazeus Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

10.413 προβολές 82 απαντήσεις |
πριν από 12 μήνες
|
1...3 4 5
Προσθήκη ανάρτησης
Arni84
πριν από 4 μήνες

You're on the right track, I believe we'll contact the casino soon if you don't have the money.

Did the casino tell you why you're waiting so long? Are you verified at the casino? Did you play there with a bonus or not?

πριν από 4 μήνες

Καλημέρα Γιάροσλαβ,

Σου εξήγησε το καζίνο γιατί περίμενες τόσο πολύ;

Έχει μεγάλο όγκο αιτημάτων και αναλήψεων, μια ακόμη δικαιολογία για τη διαδικασία επαλήθευσης.

file

Είσαι επαληθευμένος στο καζίνο;

Δεν απαιτείται επαλήθευση.

file

Παίξατε με μπόνους ή όχι;

Δεν έπαιξα με κανένα μπόνους

filefile

Είναι υπό αναθεώρηση από τον 20ό


Σας ευχαριστώ για τη συνεργασία σας

Αυτόματη μετάφραση:
Arni84
πριν από 4 μήνες

I understand, so we'll have to wait for our team to contact the casino. I get that the casino might have delays and a lot of withdrawals, but I don't think it should take this long for them to pay out. We'll see what they say to our team when they reach out.

πριν από 4 μήνες

Καλημέρα, δεν ξέρω αν έχετε κάνει ήδη κάτι, αλλά σήμερα έλαβα δύο αναλήψεις. Έχω μόνο μία ανάληψη σε εκκρεμότητα, αλλά δεν πληροί την περίοδο αναμονής που αναφέρεται στο καζίνο.

Χαιρετισμούς και ευχαριστώ για την υποστήριξη

Αυτόματη μετάφραση:
Arni84
πριν από 4 μήνες

I'm glad you already have most of it. Try to wait for the last one. If the casino has a delay, then unfortunately there's nothing you can do. 

However, if you've already received two withdrawals, I believe the next one will arrive soon.

πριν από 4 μήνες

Παραπονέθηκα σε αυτό το φόρουμ, το οποίο είναι πολύ καλό και το συνιστώ πάντα.

Περιμένω την ανάληψή μου στις 19 Ιουνίου, έχουν περάσει σχεδόν 2 μήνες και ακόμα τίποτα.

Κάζιους, πρόσεχε, πρόσεχε εκεί έξω.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
juank196410
πριν από 4 μήνες

Thank you for your nice words.

I can see your complaint regarding the withdrawal here, and I hope that soon we will be able to get in touch with the casino, because that has already been a really long wait.

Have they explained it to you anyhow?

Have you used the same payment method for this withdrawal as for the other one before?

Jaro
πριν από 4 μήνες

Καλημέρα, θα πρέπει να περιμένω περισσότερο. Ακύρωσα την ανάληψη και άλλαξα τη μέθοδο ανάληψης σε τραπεζική μεταφορά. Θα σας ενημερώσω όταν τα έχω όλα.

χαιρετίσματα

Αυτόματη μετάφραση:
Arni84
πριν από 4 μήνες

Was there a reason why you canceled your withdrawal? 

Now the time is counting down again, so I'm curious to see how long it will take. 

Let me know either way.

I'm keeping my fingers crossed.🤞

πριν από 4 μήνες

Καλημέρα, η τελευταία κατάθεση έγινε σήμερα.

Μπορούμε τώρα να κλείσουμε το θέμα.

Ευχαριστώ για τη βοήθεια.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 4 μήνες

Έμεινα έκπληκτος, συνεπής.

Σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Arni84
πριν από 4 μήνες

I'm glad you got in touch and let me know.

Congratulations, that was pretty quick, I didn't expect it to be so fast, to be honest.🙂

Do you think you'll stay with the casino?😀

πριν από 4 μήνες

Reading the comments and experiences, I have a feeling that it will be very difficult and take a long time to withdraw my winnings… I hope I’m wrong.

I’ve already been waiting since 25.07. 😕


AntunM
πριν από 4 μήνες

Considering your delayed payout, it looks even less promising.

Could you please let me know what might be causing the delay in your case? Did you perhaps find similarities with what the others have said?

I believe it would be beneficial to have some support available, so why not take advantage of your free complaint feature? My colleagues constantly try to help players in similar situations. all you need to do is submit the complaint officially: https://casino.guru/complaints/create 👈


I'll help you with details, if you like. Just let me know.


Jaro
πριν από 4 μήνες

Καλησπέρα, η αλήθεια είναι ότι είναι ένα καζίνο που έχει πολλά παιχνίδια. Ελπίζω να βελτιώσουν τις αναλήψεις, αλλά στο τέλος πήρα όλα τα κέρδη.

Χαιρετίσματα

Αυτόματη μετάφραση:
Arni84
πριν από 4 μήνες

Sure, that is the most important.

Hope you will have better experience after this situation. 🙂

Have a great day and if you have something new, feel free to let me know.

πριν από 3 εβδομάδες

I requested a withdrawal from this casino on the 23rd of October. It is now the 26th of November and I have yet to receive a payout. On multiple occasions I have contacted support, they all reply a copy-pasted response about 'your withdrawal will be expedited'. A week goes by, and still NO withdrawal.


Ridiculous

rcam21
πριν από 3 εβδομάδες

Hello,

With a lack of supportive communication, no wonder you are dissatisfied. Let me put it this way: if this casino fails to pay you out within 2 weeks, my colleagues will step in through the complaint.

Am I assuming correctly that there has been no real effort on the casino's side to explain the delay to you?

πριν από 3 εβδομάδες

Funnily enough, they finally processed my withdrawal after more than 1 month of waiting. This was such an unnecessarily long process.

πριν από 3 εβδομάδες

How was everyone doing? Really had a good time playing here!!! 🙂

1...3 4 5

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.