Όχι..ποτέ...τους ζητάω να κλείσουν τον λογαριασμό μου απάντησαν με τα σχόλιά μου και αν χαίρομαι να συνεχίσω και απαντώ αμέσως ναι κλείσε τον...και το έχουν αγνοήσει...θυμάμαι ότι επικοινώνησα με το chat για να τους ζητήσω να τον κλείσουν αλλά είπαν ότι πρέπει να επικοινωνήσω με την ομάδα υποστήριξης μέσω email και έτσι έκανα...είναι απογοητευτικό που η απάντησή τους ήταν ότι χρειαζόμουν χρόνο για να επενδύσουν στον λογαριασμό τους. πάνω από 45 ημέρες....ο λογαριασμός μου θα έπρεπε να ανασταλεί εάν χρειαζόταν για διερεύνηση, αλλά δεν θα με αφήσει να παίξω κανονικά για άλλες 45 ημέρες από το αίτημά μου για κλείσιμο λογαριασμού
No..never...i ask them to close my account they answered with the feedback and if i am still happy to proceed and i have promtly answer yes close it....amd they have ignored....i remember i contacted the chat to ask them to close it but they said i need to contact support team by email and so i did...it is frustrating that theire answer was that they needed time to investigate if i had any balance in account to be refunded but that shouldnt be over 45 days....my account should be suspended if they was needed to investigate but not letting me play after as normal for another 45 days since my request of closure account