ΦόρουμΚαζίνοCasino Rocket - γενική συζήτηση

Casino Rocket - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 3 έτη από Bibop
|
17361 προβολές 85 απαντήσεις |
|
1 2 3...5
Προσθήκη ανάρτησης
CasinoDino
πριν από 2 έτη

Hello, CasinoDino.

Thank you for your post.

Is there any crypto wallet you would like to recommend for the less experienced players, please? 🙂


Forbidden_zon
πριν από 2 έτη

Do you really earn a lot of money by playing online games?

πριν από 1 έτος

Γεια, έκανα μια κατάθεση στο Rocket Casino και δεν εμφανίζεται. Μη μου απαντήσεις

δεν είναι ποτέ online. Είναι αυτό το καζίνο απάτη;

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized364
πριν από 1 έτος

Hi there,

sadly these issues are usually a matter of a few days at least. Would be good to check your payment provider, just to make sure that the transaction was made and the recipient (the casino) got the money. I can imagine that it must be very unpleasant that you can't reach the casino, well, I would try to check the site for an email addresses or maybe ask via its social media profiles. 🤔

Let us know how it goes, please.

πριν από 1 έτος

Στείλτε τη συναλλαγή στο καζίνο. Δεν απάντησαν ποτέ και τώρα ο λογαριασμός έκλεισε

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized364
πριν από 1 έτος

Hello,

now I feel that it is good that you've created the complaint.

I guess that you have no clue why the account was closed because the casino is still ignoring you, right? Or have you received any email (maybe it is in your spam, trash, or promotion tab) concerning the account closure?

It truly makes me quite angry, a simple email should explain what is happening, so you can be less stressed.

Well, let's wait for the complaint to develop further. 🤞

πριν από 1 έτος

Πάω να σχολιάσω. Άνοιξα τον λογαριασμό γιατί το casino rocket έχει πολύ καλή βαθμολογία από τον γκουρού του καζίνο

Κάθε κατάθεση που κάνατε επηρέασε γρήγορα τον λογαριασμό

όπως σε κάθε καζίνο, κερδίζεις και χάνεις. Μια μέρα αποφάσισα να κλείσω τον λογαριασμό και τους έγραψα

μετά συνέχισα να παίζω και να καταθέτω

Κατέθεσα 28 δολάρια σε btc και δεν με χτύπησε ποτέ, οπότε έκανα τις αξιώσεις και δεν μου απάντησαν ποτέ

μετά πέρασαν 2 εβδομάδες και μου έστειλαν email λέγοντάς μου ότι έκλεισαν τον λογαριασμό κατόπιν αιτήματός μου

Είμαι πολύ θυμωμένη γιατί δεν μου έχει συμβεί ποτέ να νιώσω τόσο απροστάτευτη αφού δεν μου απαντούν. Νιώθω ότι βρίσκομαι μπροστά σε έναν υπολογιστή και ένα λογισμικό που ξέρει ήδη το αποτέλεσμά μου και αν μου συμβεί κάτι δεν έχω κανέναν να σε υποστηρίξει από την άλλη πλευρά

Τα 28 δολάρια είναι ρέστα για μένα. Το θέμα εδώ είναι η έλλειψη επικοινωνίας που έχει αυτό το καζίνο. Ελπίζω να επιλυθεί και κάποιος εκπρόσωπος του καζίνο να εμφανιστεί δίνοντας μια συνεκτική εξήγηση

Σας ευχαριστώ


Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized364
πριν από 1 έτος

Well, it gives us an even better view of the whole situation. I'd say that for now, it will be crucial to learn the casino's point of view so we can confront both statements and consider all details. 🤔

For that kindly update Kristina as well. I can see that a few details are missing in the complaint thread compared to our little chat, and I'm sure it would not hurt if you just copy and paste your last post right there - just click/tap this link, please.

Thank you too.

πριν από 1 έτος

Γεια. Ευχαριστώ που μου απαντήσατε.

το μόνο μειονέκτημα είναι ότι αυτό το καζίνο πυραύλων δεν εμφανίζεται. Σε περίπτωση που έχετε δίκιο, ελπίζω να αλλάξουν τη βαθμολογία στον γκουρού του καζίνο.

Χαιρετισμοί

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized364
πριν από 1 έτος

Yeah, it is always very annoying, but the complaint is running, so at least we can try to step in.

Don't worry, if the complaint is closed as unresolved or against far gambling or in any other way that means that we do not support the casino's decision, there are consequences. Feel free to check this article.

πριν από 1 έτος

Γεια. Πριν από λίγο έλαβα σήμερα, 26 Ιανουαρίου 2023 στις 6:00 μ.μ. στην Αργεντινή, ένα email από το casino rocket Kira Support (Rocket)

21 Ιανουαρίου 2023, 23:22 GMT+2

Γεια σου Lucas!


Ελπίζω να τα πάτε υπέροχα!

Πρόσφατα επικοινωνήσατε μαζί μας σχετικά με την προθυμία σας να κλείσετε τον λογαριασμό.

Υπάρχει κάτι που θα μπορούσα να κάνω για να βελτιώσω την εμπειρία σας μαζί μας; Θα χαρούμε πολύ να λάβουμε σχόλια!

Σας ενημερώνουμε ότι η απόφασή σας εκτιμάται ιδιαίτερα και τώρα ο λογαριασμός σας έχει κλείσει!

Περιμένω την απάντηση σου!

είναι ψέμα. Δεν έλαβα ποτέ την τελευταία επιστροφή χρημάτων και μετά έκλεισαν τον λογαριασμό μου. Ρωτάω. Πώς μπορώ να δω αν έχω τα χρήματα αφού ο λογαριασμός είναι κλειστός. Είναι απατεώνες

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized364
πριν από 1 έτος

I can't explain that.

Did you reply to the casino about the refund? Anyway, wait until the complaint progress further, please.

πριν από 1 έτος

Θέλω να σας δείξω ότι το Rocket Casino αγνοεί την κατάθεσή μου, παρόλο που έχω στείλει την απόδειξη.

είναι απατεώνες. Ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια. Έχουμε ασχοληθεί πολύ καιρό με την υπόθεση και δεν βλέπω καμία πρόοδο. Μπορεί να γίνει κάτι;;;

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized364
πριν από 1 έτος

The complaint actually awaits your update.

Check and respond right here, thank you.

πριν από 1 έτος

Πήρε τόσο καιρό που δεν μπορώ να βρω τη μεταφορά, θα έπρεπε να το ψάξω. Το έκανα από την Binance

Τους έστειλα αλλά δεν θυμάμαι ποια μέρα το έκανα. Αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν πιστώνεται


Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized364
πριν από 1 έτος

I feel that you should find it:

"Could you please post here (or forward me) the deposit receipt? Have you made any successful deposits before? Are you sure you sent it to the correct bitcoin address?"

Kristina will need that.

Thank you in advance.


πριν από 1 έτος

Γεια. Είμαι σίγουρος ότι το έστειλα. Θα έπρεπε να το ψάξω. Και κάντε πολλά πριν. Είμαι σχεδόν 40 χρονών. Δεν είμαι αγόρι. Ξέρω τι κάνω

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized364
πριν από 1 έτος

Well, the important thing is that the complaint should contain all the necessary information, personally, I don't need to know how old you are. 🙂

But you wrote that "It took so long that I can't find the transfer, I would have to search for it. I did it from Binance

I sent them to them but I don't remember what day I did it"

To me, this does not seem like a sure answer, so I tried to update you and help. Well, no problem on my side.

πριν από 1 έτος

Η αλήθεια είναι ότι είναι τόσο λίγο Silver που δεν με νοιάζει πια. Για μένα κλείστε την υπόθεση. Δεν με νοιάζει πια. με βαρέθηκαν

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3...5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα