ΦόρουμΚαζίνοCasino Intense - γενική συζήτηση

Casino Intense - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από Anonymized138
|
9353 προβολές 37 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 1 έτος

Προειδοποίηση Το email υποστήριξης servizio@casinointense.com δεν λειτουργεί!

file

Το Casino Intense λειτουργεί επίσης το Playzax Casino με τη χρήση της δευτερεύουσας άδειας του πρώτου (το πρόβλημα είναι ότι η STERINVEST SE δεν αποδίδει κέρδη!)

file

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Natav
πριν από 1 έτος

Well, you have never submitted the complaint against Casino Intense, have you?

I think this may mislead players a bit. The complaint against the PLAYZAX CAN BE FOUND HERE.

Radka
πριν από 1 έτος

Όχι Radka, μπορώ να υποβάλω καταγγελία εναντίον τους καθώς διαχειρίζονται απευθείας το Playzax Casino μέσω του προγράμματος Intensive (https://intenseaffiliates.com), επιπλέον μέχρι το 2022 η Sterinvest SE προέβλεπε όλες τις πληρωμές των δύο καζίνο και του VIP manager Silvio απαντήσεις στην Υποστήριξη συνομιλίας και των δύο καζίνο (βλ. συνημμένο). Το μόνο email που λειτουργεί αυτή τη στιγμή με εισιτήριο είναι το servizio@playzax.com (αλλά δεν μου απαντούν πια). Γράφω απευθείας στον Υπουργό Οικονομικών Javier Silvania με την ελπίδα ότι θα με βοηθήσει σε αυτό το θέμα.

file

Αυτόματη μετάφραση:
Natav
πριν από 1 έτος

Submit the complaint if you said you could. Good luck with the Finance Minister! I mean it. 🤞

πριν από 1 έτος

Το Intense Casino έχει αφαιρεθεί από το Askglambers. Ίσως είναι καλό να κάνουμε το ίδιο για να μην πάνε άλλο οι άτυχοι παίκτες αφού δεν πληρώνουν και δεν απαντούν ποτέ σε παράπονα.

Αυτόματη μετάφραση:
Linne
πριν από 1 έτος

It would not be good. We aim to warn players not to leave them without the review. How could anyone know the casino is bad if we remove the review too? 🤔

See for yourself:

https://casino.guru/casino-intense-review

πριν από 1 έτος

Καλό απόγευμα.

Στην πραγματικότητα άφησαν τις κακές σημειώσεις αυτού του καζίνο προσθέτοντας μια μικρή σημείωση: ότι είχε διαγραφεί από τον ιστότοπό τους

Αυτόματη μετάφραση:
Linne
πριν από 1 έτος

Well, the casino was reviewed as a bad one - plus the review contains warnings. I think I do not fully understand your recent concern.

Anyway, have you noticed?

filefile

πριν από 1 έτος

Ναι, και αυτό είναι ήδη καλό. Το σχόλιό μου σε αυτό ήταν απλώς μια πρόταση. Όταν βλέπω όλη τη μη ανταπόκρισή τους σε παράπονα από παίκτες παντού, δεν θα έπρεπε καν να προπονούνται πια και να κλείσουν.

Αυτόματη μετάφραση:
Linne
πριν από 1 έτος

Ohh! I understand now! 🙂

You know closing a casino is not actually an easy process. It would certainly help if all players scammed by ANY casino turned to the licensing authority (Curacao in this particular case) as well. We posses no right or power to shot down any casino, the licensing authority on the other hand can put such sites under presure - I mean officially.

Radka
πριν από 1 έτος

Το πρόβλημα είναι ότι όποιος εκδίδει αυτές τις άδειες πρέπει να είναι αμερόληπτος , μια προϋπόθεση που σπάνια τηρείται (βλ. Gaming Curacao).

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Natav
πριν από 1 έτος

I think we all know it's a business...

Radka
πριν από 1 έτος

Η επιχειρηματική δραστηριότητα στο διαδικτυακό gaming θα πρέπει να γίνεται σε συμμόρφωση με τη διαφάνεια και τις θεμελιώδεις αρχές του ευγενούς παιχνιδιού ή του σεβασμού των αστικών κανόνων στο όνομα αυτής της πνευματικής ειλικρίνειας που σπάνια συναντάται σε αυτόν τον τομέα.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Natav
πριν από 1 έτος

I agree with you 100% - just tell this to Curacao. They sell the licenses for profit. It's business to them.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Γεια, δεν ξέρω αν μπορώ να σας βοηθήσω, αλλά εδώ και αρκετές μέρες ζητάω από το Intense Casino να κλείσει τον λογαριασμό μου. Έχω στείλει πολλά email, αλλά τίποτα, όλα είναι σιωπηλά και ο λογαριασμός μου είναι ακόμα ανοιχτός. Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
soniamirabile7
πριν από 1 έτος

Hi, I moved your post under the specific casino you are talking about. 

Regarding the closure of your account, how many days is several days ? It's embarrassing to say the least to have to deal with something like this and no one responding to you. In that case, I would recommend filing a complaint here on this link, because I think such a request should be taken seriously. Here is the link: https://casino.guru/complaints/all

Will you try and file it ? 

πριν από 3 μήνες

Καλημέρα δεν ξέρω πώς να κλείσω τον λογαριασμό μου με το casino intense πια

Αυτόματη μετάφραση:
6rk2kfj4jd
πριν από 3 μήνες

Hello,

I checked the casino's terms and found this:

"6.5 If your Account has a positive balance, you have the right to close it by asking our customer service team to assist you with the necessary formalities to withdraw the balance through a payment method established by us, according to the rules subject to weekly withdrawal, or any other decision that may be taken by management."

I would strongly recommend asking the support. The terms sounds rather odd to say that.

Let us know how it went out, please.


1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα