Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCasino Infinity - γενική συζήτηση

Casino Infinity - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

 από sotiriskarasas21
|
7.746 προβολές 78 απαντήσεις |
|
12 3 4

Συνεχίζουν να μην με πληρώνουν. Τους έδωσα 3 διαφορετικά iban και δεν έκαναν τίποτα. Στα email κάποιος Rick κάθε μέρα μου δίνει διαφορετικές δικαιολογίες και θυμώνει που ζητώ τα λεφτά μου. Σχεδόν να με βρίζει. Έχω απελπιστεί μαζί τους. Πριν λίγες μέρες άνοιξα παράπονο κοντά σας. Είσαστε η τελευταία μου ελπίδα να πάρω τα λεφτά μου ! !

You did well if you didn't get anywhere and tried to solve the situation from your side. What did the casino tell you when you gave them different IBANs? What excuses does the casino give?

I hope that we will be able to help you and that you will get your money in the end.

Γεια σας, έχω δημιουργήσει έναν λογαριασμό στο Infinity Casino και μίλησα μαζί τους μέσω chat και σύμφωνα με αυτούς, το παιχνίδι επιτρέπεται για Ισπανούς παίκτες που διαμένουν στην Ισπανία. Αυτό μου είπαν μέσω chat. Έχω καταφέρει να κερδίσω ένα ποσό 18.000€ καταθέτοντας 800€ από τον τραπεζικό μου λογαριασμό. Βλέπω ότι εδώ στο Casino Guru λέει ότι οι Ισπανοί παίκτες δεν γίνονται δεκτοί, αλλά το Infinity Casino λέει ναι. Στην πραγματικότητα, σας εξυπηρετούν στα ισπανικά και σας επιτρέπουν να επιλέξετε την Ισπανία ως χώρα σας όταν δημιουργείτε τον λογαριασμό σας. Θα μπορούσατε να με βοηθήσετε σε αυτό παρακαλώ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Ό,τι καλύτερο

Αυτόματη μετάφραση:

Hi, when the casino told you that players from Spain are allowed to play here, do you have any proof? I looked at the terms and I didn't see that Spain was a restricted country, so it's possible that it's fine and we don't have it right on our website anymore. I'll let our team check it out.

The casino told you that you can't withdraw or something similar, why would you want help?

Jaro

Μου λένε ότι η revolut απορρίπτει τις αναλήψεις. Όλες μου οι καταθέσεις μέχρι τώρα ήταν από την revolut. Τους έδωσα iban άλλων 2 τραπεζών. Μέχρι στιγμής απορρίπτουν τις αναλήψεις και βρίσκουν δικαιολογίες απλά για να κερδίσουν χρόνο γιατί πιστεύουν ότι θα θυμώσω και θα παίξω τα κέρδη μου. Μου το ξανά έκαναν πρίν 6 μήνες, δεν με πλήρωναν και στο τέλος έπαιξα τα κέρδη. Στο καζίνο πιστεύουν ότι θα παίξω ξανά τα κέρδη και για αυτό τον λόγο δεν με πληρώνουν.

Άχρηστο καζίνο. Ντροπή τους !

ngeorgiou690

Okay, so have you contacted Revolut if they really reject your withdrawals or not? It might be a good idea to check. 

As for losing money, definitely don't do it now. You have an open complaint and we'll see where the case goes and hopefully we'll be able to help you if the casino doesn't pay you back. After this experience, you probably won't give this casino another chance. 😥

Εμένα τελικά δεν μου έκαναν τις αναλήψεις των 1462 ευρώ. Ο λογαριασμός μου είναι ταυτοποιημενος, κέρδισα πρίν ένα μήνα και με διαβεβαίωσε ο vip manager ότι ολοκληρώθηκαν οι αναλήψεις. Τελικά τα λεφτά χάθηκαν. Τα έσβησαν τα κέρδη και από το λογαριασμό μου, όμως λεφτά δεν πήρα ποτέ. Σας επισυνάπτω ηλεκτρονικό μήνυμα του vip manager, για να δείτε πόσο ψεύτες είναι !

file

Έγινε επεξεργασία
ngeorgiou690

Hi there.

Jaro had an excellent question, and it seems you might pass it by. Could you also add the information regarding Revolut, please?

"have you contacted Revolut if they really reject your withdrawals or not?"

Might be the important, I'd say.


Radka

Βέβαια και μίλησα με την τράπεζα. Δεν έφθασαν ποτέ κοντά τους χρήματα .

Εάν χρειαστεί μπορώ να σας στείλω αναλυτική κατάσταση της revolut για να δείτε ότι δεν έγινε καμία κατάθεση .

ngeorgiou690

Thank you for your answer.

I believe the best would be to now wait for your complaint to move forward, and then if neccessary, you will be asked to send any kind of proof.

What do you say? Would it be possible for you?

Βέβαια θα περιμένω να προχωρήσει το παράπονο μου .

ngeorgiou690

Thank you very much, Nick should answer you soon and the case will move forward again.

I hope for a fair outcome.🙂

ngeorgiou690

Φίλε τι έγινε τελικά..?? Πληρώθηκες απ αυτούς?? Σε ρωτάω γιατί κατά λάθος έμπλεξα κι εγώ με αυτούς και φοβάμαι ότι θα μου κάνουν κι εμένα τα ίδια. Και είμαστε πάνω κάτω και στα ίδια κέρδη. Απάντησε αν μπορείς να ξέρω. Εγώ δεν αστειεύομαι σε τέτοια θέματα φίλε μέχρι τους παρόχους παιχνιδιών στη Μάλτα θα τους πάω αναφορά για απάτη. Να δούμε πως και τι θα παίζουν μετά οι πελάτες τους. Ας μπαίνουν μετά να παίζουν σκάκι. Ως και τις σελίδες που τους διαφημίζουν θα μηνύσω, γιατί εξαιτίας των Μπεταράδων μπήκα και γράφτηκα σε αυτούς. Απλά θέλω σε μια τέτοια περίπτωση να έχω μαζί μου κι άλλους εξαπατημένους.

thanosvista066

The player did get pay, as you see in his complaint.

May I ask what exactly is the issue you experience, though?

thanosvista066

Φίλε μέσω skrill δύο φορές εντός 24 ωρών πήρα τα χρήματα μου !

Romi

Γεια σου ρόμι ...ακόμη τίποτα...!!! Αν όμως αντιμετωπίσω πρόβλημα και μου κάνουν κι εμένα τα ίδια, θα σας ειδοποιήσω και θα το καταγγείλω...ήδη μαζεύω αποδείξεις και στοιχεία. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου γλυκιά μου καλή χρονιά να έχουμε όλοι. Αναμένετε απάντησή μου σχετικά με το τι έγινε τελικά.

ngeorgiou690

Ωχ ωχ ωχ τι έχω να περάσω κι εγώ μ' αυτούς...Θεέ μου βοήθησε με.

Γεια σου ρόμι ...ακόμη τίποτα...!!! Αν όμως αντιμετωπίσω πρόβλημα και μου κάνουν κι εμένα τα ίδια, θα σας ειδοποιήσω και θα το καταγγείλω...ήδη μαζεύω αποδείξεις και στοιχεία. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου γλυκιά μου καλή χρονιά να έχουμε όλοι. Αναμένετε απάντησή μου σχετικά με το τι έγινε τελικά.

We'll be here, for sure.

How long are you waiting for your withdrawal?

Romi

Τα πρώτα τα περίμενα 3 μόνο ημέρες και τα πήρα σήμερα...αλλά δεν είναι αυτά τα λεφτά μου όλα. Έχω περίπου πάνω από 1000 και συνεχίζω το παιχνίδι μου μέχρι κάποια κέρδη ακόμα. Αν όλα πάνε καλά στο παιχνίδι τότε θα κάνω τις μεγάλες αναλήψεις και εκεί θα φανεί αν υπάρξει πρόβλημα. Σήμερα πάντως και μετά από τρεις ημέρες ακριβώς μπήκαν 100 ευρώ κατευθείαν στη τράπεζά μου και χωρίς να έχω επαληθεύσει ακόμα το λογαριασμό στο καζίνο. Αλλά είναι μ΄όνο 100 ευρώ...ποιος ξέρει τι θα αντιμετωπίσω στις μεγάλες αναλήψεις. Αναμένουμε.....!!! Πάντως αν είναι τόσο άδικοι στα οικονομικά και τόσο πονηροί με τους πελάτες όπως σχολιάζουν κάποιοι....είναι πολύ κρίμα. Γιατί η εταιρία σαν σελίδα αξίζει....είναι πολύ όμορφη και πολύ δυνατή με πολλά παιχνίδια στο ζωντανό καζίνο και πολύ καλή σύνδεση πάντα. Τόσο καλή που ακόμα και οι πιο μεγάλες και γνωστές εταιρίες θα ζήλευαν. Θα μπορούσε εύκολα να συναγωνιστεί τις εταιρίες στην Ελλάδα αν δεν είχε τεθεί στη μαύρη λίστα από την αρμόδια επιτροπή παιγνίων. Με το να μην πληρώνουν ή με το να αργούν πληρωμές στους πελάτες. Χάνουν λεφτά σαν εταιρία και απορώ...δεν το καταλαβαίνουν..??¨ 😕

ngeorgiou690

Γιώργο να σε ρωτήσω ρε φίλε....τι έγγραφα τελικά σου ζήτησαν και σε τι μορφή...γιατί κάπου τρόμαξα με αυτά που είδα..!!

thanosvista066

Ταυτότητα με φωτογραφίες μου, την κάρτα που κάνω καταθέσεις και ενα αποδεικτικό διεύθυνσης. Τα δύο πρώτα τα εγκρίνουν αμέσως , το αποδεικτικό διεύθυνσης μου έβγαλαν το λάδι. Επειδή είναι στην μαύρη λίστα και γνωρίζουν ότι δεν μπορούμε Ελλάδα να τους καταγγέλλουμε, κάνουν ότι θέλουν. Τα έγγραφα σε pdf

Έγινε επεξεργασία
12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα