Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCasino Infinity - γενική συζήτηση

Casino Infinity - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 1 έτος από sotiriskarasas21
|
4.195 προβολές 50 απαντήσεις |
|
12 3
πριν από 1 μήνα

Συνεχίζουν να μην με πληρώνουν. Τους έδωσα 3 διαφορετικά iban και δεν έκαναν τίποτα. Στα email κάποιος Rick κάθε μέρα μου δίνει διαφορετικές δικαιολογίες και θυμώνει που ζητώ τα λεφτά μου. Σχεδόν να με βρίζει. Έχω απελπιστεί μαζί τους. Πριν λίγες μέρες άνοιξα παράπονο κοντά σας. Είσαστε η τελευταία μου ελπίδα να πάρω τα λεφτά μου ! !

πριν από 1 μήνα

You did well if you didn't get anywhere and tried to solve the situation from your side. What did the casino tell you when you gave them different IBANs? What excuses does the casino give?

I hope that we will be able to help you and that you will get your money in the end.

πριν από 1 μήνα

Γεια σας, έχω δημιουργήσει έναν λογαριασμό στο Infinity Casino και μίλησα μαζί τους μέσω chat και σύμφωνα με αυτούς, το παιχνίδι επιτρέπεται για Ισπανούς παίκτες που διαμένουν στην Ισπανία. Αυτό μου είπαν μέσω chat. Έχω καταφέρει να κερδίσω ένα ποσό 18.000€ καταθέτοντας 800€ από τον τραπεζικό μου λογαριασμό. Βλέπω ότι εδώ στο Casino Guru λέει ότι οι Ισπανοί παίκτες δεν γίνονται δεκτοί, αλλά το Infinity Casino λέει ναι. Στην πραγματικότητα, σας εξυπηρετούν στα ισπανικά και σας επιτρέπουν να επιλέξετε την Ισπανία ως χώρα σας όταν δημιουργείτε τον λογαριασμό σας. Θα μπορούσατε να με βοηθήσετε σε αυτό παρακαλώ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Ό,τι καλύτερο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hi, when the casino told you that players from Spain are allowed to play here, do you have any proof? I looked at the terms and I didn't see that Spain was a restricted country, so it's possible that it's fine and we don't have it right on our website anymore. I'll let our team check it out.

The casino told you that you can't withdraw or something similar, why would you want help?

Jaro
πριν από 1 μήνα

Μου λένε ότι η revolut απορρίπτει τις αναλήψεις. Όλες μου οι καταθέσεις μέχρι τώρα ήταν από την revolut. Τους έδωσα iban άλλων 2 τραπεζών. Μέχρι στιγμής απορρίπτουν τις αναλήψεις και βρίσκουν δικαιολογίες απλά για να κερδίσουν χρόνο γιατί πιστεύουν ότι θα θυμώσω και θα παίξω τα κέρδη μου. Μου το ξανά έκαναν πρίν 6 μήνες, δεν με πλήρωναν και στο τέλος έπαιξα τα κέρδη. Στο καζίνο πιστεύουν ότι θα παίξω ξανά τα κέρδη και για αυτό τον λόγο δεν με πληρώνουν.

Άχρηστο καζίνο. Ντροπή τους !

ngeorgiou690
πριν από 1 μήνα

Okay, so have you contacted Revolut if they really reject your withdrawals or not? It might be a good idea to check. 

As for losing money, definitely don't do it now. You have an open complaint and we'll see where the case goes and hopefully we'll be able to help you if the casino doesn't pay you back. After this experience, you probably won't give this casino another chance. 😥

πριν από 1 μήνα

Εμένα τελικά δεν μου έκαναν τις αναλήψεις των 1462 ευρώ. Ο λογαριασμός μου είναι ταυτοποιημενος, κέρδισα πρίν ένα μήνα και με διαβεβαίωσε ο vip manager ότι ολοκληρώθηκαν οι αναλήψεις. Τελικά τα λεφτά χάθηκαν. Τα έσβησαν τα κέρδη και από το λογαριασμό μου, όμως λεφτά δεν πήρα ποτέ. Σας επισυνάπτω ηλεκτρονικό μήνυμα του vip manager, για να δείτε πόσο ψεύτες είναι !

file

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
ngeorgiou690
πριν από 1 μήνα

Hi there.

Jaro had an excellent question, and it seems you might pass it by. Could you also add the information regarding Revolut, please?

"have you contacted Revolut if they really reject your withdrawals or not?"

Might be the important, I'd say.


Radka
πριν από 1 μήνα

Βέβαια και μίλησα με την τράπεζα. Δεν έφθασαν ποτέ κοντά τους χρήματα .

πριν από 4 εβδομάδες

Εάν χρειαστεί μπορώ να σας στείλω αναλυτική κατάσταση της revolut για να δείτε ότι δεν έγινε καμία κατάθεση .

ngeorgiou690
πριν από 4 εβδομάδες

Thank you for your answer.

I believe the best would be to now wait for your complaint to move forward, and then if neccessary, you will be asked to send any kind of proof.

What do you say? Would it be possible for you?

πριν από 4 εβδομάδες

Βέβαια θα περιμένω να προχωρήσει το παράπονο μου .

ngeorgiou690
πριν από 3 εβδομάδες

Thank you very much, Nick should answer you soon and the case will move forward again.

I hope for a fair outcome.🙂

12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα