ΦόρουμΚαζίνοCasinerX Casino - γενική συζήτηση

CasinerX Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από Radka
|
9628 προβολές 135 απαντήσεις |
|
1 2 3...7
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Thank you - do note the nonsense above. The complaint has been submitted and looking forward to Tomas helping to resolve it.

πριν από 1 έτος

Don't worry 🙂

One way or another, I'd take the fact the not-yet-verified casino representative apparently joined the conversation as a good sign.

I'll notify Tomas about it, it might prove useful somehow.


Radka
πριν από 1 έτος

A step in the right direction. Thanks very much 🙂

jhoulder2
πριν από 1 έτος

Let's now hope the casino will respond properly to your complaint. That would be extremely useful!

πριν από 11 μήνες

Δυστυχώς, δεν μπορώ να καταλάβω τις κριτικές.

Μου φαίνεται πολύ ύποπτο που κάποιοι γράφουν «Οι πληρωμές είναι σούπερ γρήγορες».

Έκανα εγγραφή εδώ πριν από περίπου 9 μέρες αλλά κανείς δεν μου απαντά με mail ή στο chat.

Χωρίς επιβεβαίωση μέσω email ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να συνδεθείς στον λογαριασμό, γι' αυτό προσπαθώ εδώ και μέρες να ζητήσω από κάποιον να μου στείλει email για να το επαληθεύσει, αλλά απλά δεν είναι δυνατό καθώς κανείς δεν μου απαντά.

Πώς μπορεί αυτό το καζίνο να πληρώσει τους ανθρώπους πολύ γρήγορα όταν δεν είναι καν σε θέση να απαντήσουν σε email ή συνομιλίες.

Δεν μιλάω για 2-3 ώρες εδώ, αλλά εν τω μεταξύ για 9 μέρες & μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει ούτε μια απάντηση.

Για μένα μοιάζει με καζίνο απάτης και δεν πρέπει να με κατηγορήσεις για αυτό, αλλά αν δεν μου απαντήσει κανείς για 9 ημέρες, όλα είναι προφανή για μένα.

Μου φαίνεται περίεργο που κάποιοι γράφουν όλοι είναι υπέροχοι.

Το αντίθετο συμβαίνει για μένα.

Δεν θα το συνιστούσα.

Αν μου απαντούσε το καζίνο εδώ, θα ήταν θετικό 🙂

Ήθελα απλώς ένα email για να μπορώ να επαληθεύσω τον λογαριασμό ^^

Τι συμβαίνει αν ζητήσω πληρωμή 👁

filefile μία από τις 8 συνομιλίες και καμία δεν απαντά.

Πώς μπορούν κάποιοι να πουν ότι είναι εξαιρετικά γρήγοροι;

Δεν θέλω να κακολογήσω κανέναν, αλλά έχω βαρεθεί τόσο πολύ με αυτούς τους ψεύτικους λογαριασμούς που αξιολογούν τα καζίνο ως καλά όταν ισχύει ακριβώς το αντίθετο.

Ένα καζίνο που δεν έχει καταφέρει να σου δώσει ούτε μια απάντηση εδώ και σχεδόν 10 μέρες, κάθε άλλο παρά καλό είναι!

Αναζητήστε μέρη όπου μπορείτε επίσης να απαντήσετε στους παίκτες.

Με την καλύτερη θέληση στον κόσμο, δεν μπορώ να καταλάβω τις κριτικές που σημαίνουν ότι οι πληρωμές διεκπεραιώνονται γρήγορα.

Εάν δεν μπορείτε να απαντήσετε στους πελάτες σας, δεν πρέπει να έχετε πελάτες.

Δεν μπορώ να ανοίξω μια επιχείρηση και απλώς να αγνοήσω τις ερωτήσεις των πελατών. Αυτό απλά δεν λειτουργεί.

Ψάξτε για αξιοπρεπή μέρη όπου σας παίρνουν στα σοβαρά!



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Όταν κάποιος επαινεί ένα καζίνο, είναι απάτη για νέους παίκτες.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized487
πριν από 11 μήνες

βλέπω σαν εσένα

Κανείς δεν απαντά εδώ.

Δυστυχώς, όλο και περισσότερα αμφίβολα καζίνο γίνονται όλο και πιο συνηθισμένα!

😑

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Όταν κάποιος επαινεί ένα καζίνο, είναι απάτη για νέους παίκτες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

I'm sure there are exceptions.

CasinoStreamer88
πριν από 11 μήνες

Hello there. 🙂

I think the casino is about to be closed - more likely. All warning signs are there.

So, I reached to the Data Team and ask for another check.

Thank you for the info though, hopefully we'll find more hints soon.

πριν από 11 μήνες
πριν από 11 μήνες

Good thinking. Submit the complaint, please.

Once we find the casinos did something wrong or unfair, the rating will be affected.

The way I see it, the site is not fully active, so the deposit is pending for now.

A scam site would offer great bonuses, accept deposits, and respond to players - still, no money comes out to players.

Scatterhall is a great example.🙁

πριν από 11 μήνες

i tried to open a complain but when i press the button nothing happens .the same with reviuw button!

πριν από 11 μήνες

Hello, Everyone

I get your concern and It very legitimate sardapoor1963,


My name is George Morgan and I am head of support department at CasinerX,


I have checked your case and There indeed was a technical error on our side, We have received your payment of 100$ but it did not add to your balance.


We Apologise for the inconvenience, We have now updated your balance. And Fixed the Technical issue we had on our part.


The problem was following: Our tech team was adding New game providers and There was a maintenance going on at that time, That is why our reps were not able to contact you back, But I will make sure this will not happen and all of our players will receive proper support in chat as well as the Email.


πριν από 11 μήνες

what a relieve !thanks for the update George.lets see if i can make the casino broke lol.

πριν από 11 μήνες

file Το καζίνο δεν απαντά σε chat, ούτε email, κέρδισα 10$ μπόνους εγγραφής, ήθελα να μάθω πόσο καιρό έχει μείνει το rollover, κανείς δεν μου απαντά!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
ygorjogosx
πριν από 11 μήνες

Ούτε μου απαντάει κανείς.

Δεν παίρνεις απάντηση στο chat ή με email, αλλά η κριτική μου απαντήθηκε με έναν περίεργο τρόπο και με το ψέμα ότι είχα διπλούς λογαριασμούς, κάτι που δεν ισχύει.

Επίσης, ο εκπρόσωπος δεν μπορεί να έχει ελέγξει καθώς δεν έδωσα το email ή το όνομά μου για να το ελέγξει.

Και το όνομα και το email μου στο Guru ΔΕΝ είναι το ίδιο με το καζίνο, επομένως δεν υπάρχει περίπτωση να το τσεκάρει ο εκπρόσωπος!

Βλέπω ότι πρέπει να μείνετε μακριά από αυτό το καζίνο.

Οπότε για μένα προσωπικά έχει γίνει.

Δεν παίζω σε κανένα καζίνο όπου δεν μπορείτε καν να απαντήσετε, αλλά να απαντήσετε σε αρνητικές κριτικές με ψέματα.

Βρείτε αξιοπρεπή μέρη.

Άλλοι επίσης καταφέρνουν να απαντήσουν μέσα σε δευτερόλεπτα κατά την είσοδο στη ΖΩΝΤΑΝΗ συνομιλία.



Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized487
πριν από 11 μήνες

Hey there! Thank you for updating the complaint. In case the money is still missing, let us know.

🙂

ygorjogosx
πριν από 11 μήνες

Hopefully, you'll get an update too. I mean it is always a good sign when the casino rep reaches out to the players here on the forum. 🤞


Radka
πριν από 11 μήνες

hi Radka,the casino apologized for what happend and credited my acount i played and won first then i lost it ,my fault.overall the site is very good ,fast games no bugs .and the representative of the casino seems to me a genuine guy.i will deposit here again .one mistake from casino does not mean they are bad!!

CasinoStreamer88
πριν από 11 μήνες

Hello there.

Sorry to step in, but I read the casino's reply - the user reviews reply and, well,... I wonder how the casino identified your account.

Let's see whether the casino rep is going to explain it a bit. 🤔

Thanks for the notice.

Radka
πριν από 11 μήνες

Κι εγώ αυτό αναρωτιέμαι σοβαρά.

Δεν μπορεί να προσδιορίσει καθόλου τον λογαριασμό μου επειδή, όπως αναφέρθηκε ήδη, χρησιμοποιώ εντελώς διαφορετικά δεδομένα στο καζίνο από ό,τι εδώ στο Guru.

Επομένως, είναι αμφίβολο ότι ο λογαριασμός μου έχει ελεγχθεί.

Επίσης σίγουρα δεν έχω 2 λογαριασμούς, για αυτό σίγουρα αποκλείω το cheating γιατί δεν έχω παίξει από χθες και προσέχω πολύ να ΜΗΝ δημιουργήσω ΠΟΤΕ 2 λογαριασμούς, κάτι που δεν έχω κάνει ποτέ μέχρι σήμερα.

Γιατί να δημιουργήσω 2 λογαριασμούς εδώ;

Αλλά αυτό δεν εξηγεί γιατί δεν απαντάτε σε συνομιλίες ή email για 10 ημέρες.

Αλλά όπως είπα, τελείωσε για μένα γιατί δεν έχω όρεξη να παίξω πια εδώ.

Συμβαίνουν λάθη συμφωνώ απόλυτα γιατί είμαστε άνθρωποι αλλά δεν απαντάμε για 10 μέρες και το να υποθέσω ότι έχω 2 λογαριασμούς είναι ένα μάγουλο για μένα.

Αλλά δεν πειράζει, δεν χρειάζεται να παίξω εδώ.

Δεν το εννοώ με άσχημο τρόπο, αλλά για μένα δεν είναι ένα σοβαρό καζίνο.

Τώρα υπάρχουν τόσα πολλά κακά που είναι έξω μόνο για αρνητικά πράγματα που δεν μασάω τα λόγια μου πια και μοιράζομαι την εμπειρία μου 1 προς 1 γιατί είναι η εμπειρία μου.

Αν μου απαντούσες όπως οι άλλοι, δεν θα είχα κανένα πρόβλημα.

Αλλά το να αγνοήσετε τις ημέρες των πελατών απλά δεν είναι κατάλληλο.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 11 μήνες

Ζήτησα από τον εκπρόσωπο του καζίνο πιο κάτω στα σχόλια να απαντήσει στο σχόλιό μου, κάτι που δεν το έκανε.

Απάντησε σε άλλους αλλά όχι σε εμένα (βλ. ιστορία 🙂).

Αλλα είναι ΟΚ.

Νομίζω ότι είναι απλώς άσχημο όταν δεν παίρνεις απάντηση για μέρες και βγάζεις κατηγορίες που απλώς δεν είναι αληθινές.

Δεν δημιουργώ ποτέ 2 λογαριασμούς.

Κάθε καζίνο στο οποίο εγγράφω καταλήγει στο laptop μου χωρίς εξαίρεση, ώστε να έχω πάντα μια επισκόπηση.

Σίγουρα δεν έχω 2 λογαριασμούς και σίγουρα αποκλείεται να κάνω cheating, οπότε αναρωτιέμαι από πού μαθαίνουν οι άνθρωποι ότι κάνω εξαπάτηση και δημιουργώ 2 λογαριασμούς.

Δεν ξέρουν καν το όνομά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3...7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα