Μην ανησυχείς 🙂
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, θα εκλάμβανα το γεγονός ότι ο μη επαληθευμένος εκπρόσωπος του καζίνο προφανώς συμμετείχε στη συζήτηση ως καλό σημάδι.
Θα ενημερώσω τον Tomas για αυτό, μπορεί να αποδειχθεί χρήσιμο με κάποιο τρόπο.
Don't worry 🙂
One way or another, I'd take the fact the not-yet-verified casino representative apparently joined the conversation as a good sign.
I'll notify Tomas about it, it might prove useful somehow.
Ενα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Ευχαριστώ πολύ 🙂
A step in the right direction. Thanks very much 🙂
Ας ελπίσουμε τώρα ότι το καζίνο θα ανταποκριθεί σωστά στο παράπονό σας. Αυτό θα ήταν εξαιρετικά χρήσιμο!
Let's now hope the casino will respond properly to your complaint. That would be extremely useful!
Δυστυχώς, δεν μπορώ να καταλάβω τις κριτικές.
Μου φαίνεται πολύ ύποπτο που κάποιοι γράφουν «Οι πληρωμές είναι σούπερ γρήγορες».
Έκανα εγγραφή εδώ πριν από περίπου 9 μέρες αλλά κανείς δεν μου απαντά με mail ή στο chat.
Χωρίς επιβεβαίωση μέσω email ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να συνδεθείς στον λογαριασμό, γι' αυτό προσπαθώ εδώ και μέρες να ζητήσω από κάποιον να μου στείλει email για να το επαληθεύσει, αλλά απλά δεν είναι δυνατό καθώς κανείς δεν μου απαντά.
Πώς μπορεί αυτό το καζίνο να πληρώσει τους ανθρώπους πολύ γρήγορα όταν δεν είναι καν σε θέση να απαντήσουν σε email ή συνομιλίες.
Δεν μιλάω για 2-3 ώρες εδώ, αλλά εν τω μεταξύ για 9 μέρες & μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει ούτε μια απάντηση.
Για μένα μοιάζει με καζίνο απάτης και δεν πρέπει να με κατηγορήσεις για αυτό, αλλά αν δεν μου απαντήσει κανείς για 9 ημέρες, όλα είναι προφανή για μένα.
Μου φαίνεται περίεργο που κάποιοι γράφουν όλοι είναι υπέροχοι.
Το αντίθετο συμβαίνει για μένα.
Δεν θα το συνιστούσα.
Αν μου απαντούσε το καζίνο εδώ, θα ήταν θετικό 🙂
Ήθελα απλώς ένα email για να μπορώ να επαληθεύσω τον λογαριασμό ^^
Τι συμβαίνει αν ζητήσω πληρωμή 👁
μία από τις 8 συνομιλίες και καμία δεν απαντά.
Πώς μπορούν κάποιοι να πουν ότι είναι εξαιρετικά γρήγοροι;
Δεν θέλω να κακολογήσω κανέναν, αλλά έχω βαρεθεί τόσο πολύ με αυτούς τους ψεύτικους λογαριασμούς που αξιολογούν τα καζίνο ως καλά όταν ισχύει ακριβώς το αντίθετο.
Ένα καζίνο που δεν έχει καταφέρει να σου δώσει ούτε μια απάντηση εδώ και σχεδόν 10 μέρες, κάθε άλλο παρά καλό είναι!
Αναζητήστε μέρη όπου μπορείτε επίσης να απαντήσετε στους παίκτες.
Με την καλύτερη θέληση στον κόσμο, δεν μπορώ να καταλάβω τις κριτικές που σημαίνουν ότι οι πληρωμές διεκπεραιώνονται γρήγορα.
Εάν δεν μπορείτε να απαντήσετε στους πελάτες σας, δεν πρέπει να έχετε πελάτες.
Δεν μπορώ να ανοίξω μια επιχείρηση και απλώς να αγνοήσω τις ερωτήσεις των πελατών. Αυτό απλά δεν λειτουργεί.
Ψάξτε για αξιοπρεπή μέρη όπου σας παίρνουν στα σοβαρά!
Unfortunately, I cannot understand the reviews.
It seems very suspicious to me that some write "Payouts are super fast".
I registered here about 9 days ago but no one answers me by mail or in the chat.
Without an email confirmation you CANNOT log into the account so I've been trying for days to get someone to email me to verify it but it just isn't possible as no one is replying to me.
How can this casino pay people out super fast when they are not even able to respond to emails or chat.
I'm not talking about 2-3 hours here, but meanwhile about 9 days & until today I haven't received a single answer.
To me it looks like a scam casino & you shouldn't blame me for this, but if nobody answers me for 9 days, everything is obvious to me.
I find it strange that some write everyone is great.
The opposite is the case for me.
I wouldn't recommend that.
If the casino answered me here, it would be positive 🙂
I just wanted an email so I can verify the account ^^
What happens if I request a payout 👁
one of 8 conversations & in none one answers.
How can some say they are super fast?
I don't want to badmouth anyone but I'm so fed up with these fake accounts that rate casinos as good when the exact opposite is true.
A casino that hasn't even been able to give you a single answer for almost 10 days is anything but good!
Look for places where you can also reply to the players.
With the best will in the world, I cannot understand the reviews that mean that payments are processed quickly.
If you can't answer your customers, you shouldn't have customers.
I can't open a business and just ignore the customers' questions. That just doesn't work.
Look for decent places where you are taken seriously!
Ich kann die Bewertungen leider nicht nachvollziehen.
Mir erscheint es sehr suspekt das einige schreiben "Auszahlungen sind super schnell".
Habe mich vor ungefähr 9 Tagen hier registriert aber man antwortet mir weder per mail noch im chat.
Ohne eine Email Bestätigung kann man sich in das Konto NICHT einloggen weswegen ich Tage versuchte jemanden zu erreichen damit man mir eine Email senden kann um diese zu Verifizieren aber dies ist einfach nicht möglich da mir niemand antwortet.
Wie kann dieses casino die Leute super schnell auszahlen wenn sie nicht mal in der Lage sind auf Emails zu reagieren oder im chat zu antworten.
Ich rede hier nicht von 2-3 Stunden sondern mittlerweile von 9 Tagen & bis heute habe ich nicht eine einzige Antwort erhalten.
Für mich sieht es nach einem Betrüger casino aus & dies darf man mir nicht übel nehmen aber wenn mir 9 Tage keiner antwortet ist für mich alles offensichtlich.
Finde ich komisch das manche schreiben alle sei super.
Bei mir ist der Gegenteil der Fall.
Dafür würde ich keine Empfehlung aussprechen.
Falls mir das Casino hier antworten würde wäre es schon mal positiv 🙂
Ich wollte nur eine Email damit ich das Konto bestätigen kann ^^
Was passiert wohl wenn ich eine Auszahlung beantrage 👁
eines von 8 Gesprächen & in keinem antwortet man.
Wie können einige behaupten das sie super schnell sind?
Ich möchte niemanden schlecht reden aber ich habe die Schnauze so voll von diesen fake Accounts die casinos als gut bewerten obwohl genau das Gegenteil der Fall ist.
Ein casino das einem seit fast 10 Tagen nicht mal 1 einzige Antwort geben kann ist alles andere als gut!
Sucht euch Orte wo man den Spielern auch antwortet.
Beim besten Willen kann ich die Bewertungen nicht verstehen die meinen das Auszahlungen schnell bearbeitet werden.
Wer seinen Kunden nicht antworten kann sollte keine Kunden haben.
Ich kann mir kein Geschäft eröffnen und die fragen der Kunden einfach ignorieren. Sowas geht einfach garnicht.
Sucht euch anständige Orte wo man euch auch ernst nimmt!
βλέπω σαν εσένα
Κανείς δεν απαντά εδώ.
Δυστυχώς, όλο και περισσότερα αμφίβολα καζίνο γίνονται όλο και πιο συνηθισμένα!
😑
I see like you
Nobody answers here.
Unfortunately, more and more dubious casinos are becoming more and more common!
😑
Sehe ich wie du.
Keiner antwortet hier.
Es werde leider immer mehr und mehr unseriöser Casinos!
😑
Γειά σου. 🙂
Νομίζω ότι το καζίνο πρόκειται να κλείσει - πιο πιθανό. Όλες οι προειδοποιητικές πινακίδες είναι εκεί.
Έτσι, έφτασα στην ομάδα δεδομένων και ζήτησα άλλο έλεγχο.
Σας ευχαριστούμε για τις πληροφορίες ωστόσο, ελπίζουμε ότι θα βρούμε περισσότερες συμβουλές σύντομα.
Hello there. 🙂
I think the casino is about to be closed - more likely. All warning signs are there.
So, I reached to the Data Team and ask for another check.
Thank you for the info though, hopefully we'll find more hints soon.
Καλή σκέψη. Υποβάλετε την καταγγελία, παρακαλώ.
Μόλις διαπιστώσουμε ότι τα καζίνο έκαναν κάτι λάθος ή άδικο, η βαθμολογία θα επηρεαστεί.
Όπως το βλέπω εγώ, ο ιστότοπος δεν είναι πλήρως ενεργός, οπότε η κατάθεση εκκρεμεί προς το παρόν.
Ένας ιστότοπος απάτης θα προσφέρει εξαιρετικά μπόνους, θα δεχόταν καταθέσεις και θα ανταποκρινόταν στους παίκτες - παρόλα αυτά, δεν βγαίνουν χρήματα στους παίκτες.
Το Scatterhall είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα.🙁
Good thinking. Submit the complaint, please.
Once we find the casinos did something wrong or unfair, the rating will be affected.
The way I see it, the site is not fully active, so the deposit is pending for now.
A scam site would offer great bonuses, accept deposits, and respond to players - still, no money comes out to players.
Scatterhall is a great example.🙁
Γεια σε όλους
Καταλαβαίνω την ανησυχία σας και είναι πολύ νόμιμο sardapoor1963 ,
Το όνομά μου είναι George Morgan και είμαι επικεφαλής του τμήματος υποστήριξης στο CasinerX,
Έλεγξα την περίπτωσή σας και όντως υπήρξε ένα τεχνικό σφάλμα από την πλευρά μας, Λάβαμε την πληρωμή σας των 100$ αλλά δεν προστέθηκε στο υπόλοιπό σας.
Ζητούμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία. Τώρα έχουμε ενημερώσει το υπόλοιπό σας. Και Διορθώθηκε το Τεχνικό πρόβλημα που είχαμε από την πλευρά μας.
Το πρόβλημα ήταν το εξής: Η ομάδα τεχνολογίας μας προσέθετε νέους παρόχους παιχνιδιών και γινόταν συντήρηση εκείνη τη στιγμή, γι' αυτό οι εκπρόσωποί μας δεν μπόρεσαν να επικοινωνήσουν μαζί σας, αλλά θα βεβαιωθώ ότι αυτό δεν θα συμβεί και όλα μας Οι παίκτες θα λάβουν την κατάλληλη υποστήριξη στο chat καθώς και στο email.
Hello, Everyone
I get your concern and It very legitimate sardapoor1963,
My name is George Morgan and I am head of support department at CasinerX,
I have checked your case and There indeed was a technical error on our side, We have received your payment of 100$ but it did not add to your balance.
We Apologise for the inconvenience, We have now updated your balance. And Fixed the Technical issue we had on our part.
The problem was following: Our tech team was adding New game providers and There was a maintenance going on at that time, That is why our reps were not able to contact you back, But I will make sure this will not happen and all of our players will receive proper support in chat as well as the Email.
Το καζίνο δεν απαντά σε chat, ούτε email, κέρδισα 10$ μπόνους εγγραφής, ήθελα να μάθω πόσο καιρό έχει μείνει το rollover, κανείς δεν μου απαντά!
Casino does not respond to chat, nor email, I won 10$ of registration bonus, I wanted to know how long the rolover is left, no one answers me!
Cassino não responde chat, nem email, ganhei 10$ de bônus de cadastro, queria saber quanto falta o rolover, ninguém me responde!
Ούτε μου απαντάει κανείς.
Δεν παίρνεις απάντηση στο chat ή με email, αλλά η κριτική μου απαντήθηκε με έναν περίεργο τρόπο και με το ψέμα ότι είχα διπλούς λογαριασμούς, κάτι που δεν ισχύει.
Επίσης, ο εκπρόσωπος δεν μπορεί να έχει ελέγξει καθώς δεν έδωσα το email ή το όνομά μου για να το ελέγξει.
Και το όνομα και το email μου στο Guru ΔΕΝ είναι το ίδιο με το καζίνο, επομένως δεν υπάρχει περίπτωση να το τσεκάρει ο εκπρόσωπος!
Βλέπω ότι πρέπει να μείνετε μακριά από αυτό το καζίνο.
Οπότε για μένα προσωπικά έχει γίνει.
Δεν παίζω σε κανένα καζίνο όπου δεν μπορείτε καν να απαντήσετε, αλλά να απαντήσετε σε αρνητικές κριτικές με ψέματα.
Βρείτε αξιοπρεπή μέρη.
Άλλοι επίσης καταφέρνουν να απαντήσουν μέσα σε δευτερόλεπτα κατά την είσοδο στη ΖΩΝΤΑΝΗ συνομιλία.
Nobody answers me either.
You don't get an answer in the chat or by email, but my review was answered in a strange way and with the lie that I had double accounts, which is not the case.
Also, the rep can't have checked as I didn't give my email or name for him to check.
And my name & email on Guru is NOT the same as at the casino so there's no way the representative checked it out!
I see that you should stay away from this casino.
So for me personally it's done.
I don't play at any casino where you can't even reply but respond to negative reviews with lies.
Find decent places.
Others also manage to reply within seconds when entering the LIVE chat.
Bei mir antwortet auch niemand.
Im chat oder per Email bekommt man keine Antwort, aber auf meine Bewertung wurde wunderlicher weise geantwortet und das mit der Lüge das ich doppelte Konten hätte was nicht der Fall ist.
Außerdem kann der Vertreter nicht nachgeschaut haben da ich weder meine Email noch mein Namen angegeben habe das er es überprüfen könnte.
Und mein Name & Email auf Guru sind NICHT die selben wie beim Casino also ist es unmöglich das der Vertreter es überprüft hat!
Ich sehe das man sich von diesem Casino fern halten sollte.
Also für mich persönlich hat es sich aber erledigt.
Ich spiele in keinem Casino in dem man nicht einmal antworten kann aber auf negative Bewertungen mit Lügen reagiert.
Sucht euch anständige Orte.
Andere schaffen es auch innerhalb von Sekunden zu antworten wenn man in den LIVE chat reingeht.
Γεια σου! Σας ευχαριστούμε για την ενημέρωση της καταγγελίας. Σε περίπτωση που λείπουν ακόμα τα χρήματα, ενημερώστε μας.
🙂
Hey there! Thank you for updating the complaint. In case the money is still missing, let us know.
🙂
Ας ελπίσουμε ότι θα λάβετε και εσείς ενημέρωση. Εννοώ ότι είναι πάντα καλό σημάδι όταν ο εκπρόσωπος του καζίνο απευθύνεται στους παίκτες εδώ στο φόρουμ. 🤞
Hopefully, you'll get an update too. I mean it is always a good sign when the casino rep reaches out to the players here on the forum. 🤞
γεια Radka, το καζίνο ζήτησε συγγνώμη για αυτό που συνέβη και πίστωσε τον λογαριασμό μου έπαιξα και κέρδισα πρώτα, μετά τον έχασα, λάθος μου. γενικά ο ιστότοπος είναι πολύ καλός, γρήγορα παιχνίδια χωρίς σφάλματα. και ο εκπρόσωπος του καζίνο μου φαίνεται γνήσιος τύπος .θα καταθέσω ξανά εδώ .ένα λάθος από το καζίνο δεν σημαίνει ότι είναι κακά!!
hi Radka,the casino apologized for what happend and credited my acount i played and won first then i lost it ,my fault.overall the site is very good ,fast games no bugs .and the representative of the casino seems to me a genuine guy.i will deposit here again .one mistake from casino does not mean they are bad!!
Γειά σου.
Συγγνώμη για την παρέμβασή μου, αλλά διάβασα την απάντηση του καζίνο - ο χρήστης σχολιάζει την απάντηση και, λοιπόν,... Αναρωτιέμαι πώς το καζίνο αναγνώρισε τον λογαριασμό σας.
Ας δούμε αν ο εκπρόσωπος του καζίνο θα το εξηγήσει λίγο. 🤔
Ευχαριστώ για την ειδοποίηση.
Hello there.
Sorry to step in, but I read the casino's reply - the user reviews reply and, well,... I wonder how the casino identified your account.
Let's see whether the casino rep is going to explain it a bit. 🤔
Thanks for the notice.
Κι εγώ αυτό αναρωτιέμαι σοβαρά.
Δεν μπορεί να προσδιορίσει καθόλου τον λογαριασμό μου επειδή, όπως αναφέρθηκε ήδη, χρησιμοποιώ εντελώς διαφορετικά δεδομένα στο καζίνο από ό,τι εδώ στο Guru.
Επομένως, είναι αμφίβολο ότι ο λογαριασμός μου έχει ελεγχθεί.
Επίσης σίγουρα δεν έχω 2 λογαριασμούς, για αυτό σίγουρα αποκλείω το cheating γιατί δεν έχω παίξει από χθες και προσέχω πολύ να ΜΗΝ δημιουργήσω ΠΟΤΕ 2 λογαριασμούς, κάτι που δεν έχω κάνει ποτέ μέχρι σήμερα.
Γιατί να δημιουργήσω 2 λογαριασμούς εδώ;
Αλλά αυτό δεν εξηγεί γιατί δεν απαντάτε σε συνομιλίες ή email για 10 ημέρες.
Αλλά όπως είπα, τελείωσε για μένα γιατί δεν έχω όρεξη να παίξω πια εδώ.
Συμβαίνουν λάθη συμφωνώ απόλυτα γιατί είμαστε άνθρωποι αλλά δεν απαντάμε για 10 μέρες και το να υποθέσω ότι έχω 2 λογαριασμούς είναι ένα μάγουλο για μένα.
Αλλά δεν πειράζει, δεν χρειάζεται να παίξω εδώ.
Δεν το εννοώ με άσχημο τρόπο, αλλά για μένα δεν είναι ένα σοβαρό καζίνο.
Τώρα υπάρχουν τόσα πολλά κακά που είναι έξω μόνο για αρνητικά πράγματα που δεν μασάω τα λόγια μου πια και μοιράζομαι την εμπειρία μου 1 προς 1 γιατί είναι η εμπειρία μου.
Αν μου απαντούσες όπως οι άλλοι, δεν θα είχα κανένα πρόβλημα.
Αλλά το να αγνοήσετε τις ημέρες των πελατών απλά δεν είναι κατάλληλο.
I'm seriously wondering that too.
It cannot identify my account at all because, as already mentioned, I use completely different data in the casino than here on Guru.
Therefore, it is questionable that my account has been checked.
I also definitely don't have 2 accounts, which is why I definitely rule out cheating because I haven't played since yesterday and I am very careful to NEVER create 2 accounts, which I have never done until today.
Why should I create 2 accounts here?
But that doesn't explain why you don't answer chats or emails for 10 days.
But as I said, it's over for me because I don't feel like playing here anymore.
Mistakes happen I totally agree because we are human but don't answer for 10 days & assuming that I have 2 accounts is a cheek for me.
But it doesn't matter, I don't have to play here.
I don't mean this in a bad way, but for me it's not a serious casino.
There are now so many bad ones that are only out for negative things that I don't mince my words anymore and share my experience 1 to 1 because it's my experience.
If you had answered me like others have, I wouldn't have any problems.
But ignoring the customer days just isn't appropriate.
Das frage ich mich ernsthaft auch.
Es kann mein Konto garnicht identifizieren da ich wie schon bereits erwähnte ganz andere Daten im casino verwende als wie hier auf Guru.
Vondaher ist es fraglich das man mein Konto überprüft hat.
Ich habe auch definitiv keine 2 Konten weswegen ich Betrug definitiv ausschließe da ich nicht seit gestern Spiele und sehr darauf achte NIEMALS 2 Konten zu erstellen was ich bis heute nie getan habe.
Wieso sollte ich ausgerechnet hier 2 Konten erstellen?
Das erklärt aber dennoch nicht wieso man 10 Tage weder im chat noch auf Emails antwortet.
Für mich hat es sich aber wie ich bereits sagte erledigt da ich keine Lust mehr habe hier zu spielen.
Fehler passieren dem stimme ich völlig zu da wir Menschen sind aber 10 tage nicht antworten & mir unterstellen das ich 2 Konten hätte ist für mich eine Frechheit.
Aber egal ich muss hier ja nicht spielen.
Ich meine dies echt nicht böse aber für mich ist es kein seriöses casino.
Es gibt mittlerweile so viele schlechte die nur auf negatives aus sind das ich mir kein Blatt mehr vor dem Mund nehme und meine Erfahrung 1 zu 1 teile da es meine Erfahrung ist.
Hätten Sie mir geantwortet wie andere auch hätte ich keinerlei Probleme.
Aber die Kunden Tage zu ignorieren ist einfach nicht angemessen.
Ζήτησα από τον εκπρόσωπο του καζίνο πιο κάτω στα σχόλια να απαντήσει στο σχόλιό μου, κάτι που δεν το έκανε.
Απάντησε σε άλλους αλλά όχι σε εμένα (βλ. ιστορία 🙂).
Αλλα είναι ΟΚ.
Νομίζω ότι είναι απλώς άσχημο όταν δεν παίρνεις απάντηση για μέρες και βγάζεις κατηγορίες που απλώς δεν είναι αληθινές.
Δεν δημιουργώ ποτέ 2 λογαριασμούς.
Κάθε καζίνο στο οποίο εγγράφω καταλήγει στο laptop μου χωρίς εξαίρεση, ώστε να έχω πάντα μια επισκόπηση.
Σίγουρα δεν έχω 2 λογαριασμούς και σίγουρα αποκλείεται να κάνω cheating, οπότε αναρωτιέμαι από πού μαθαίνουν οι άνθρωποι ότι κάνω εξαπάτηση και δημιουργώ 2 λογαριασμούς.
Δεν ξέρουν καν το όνομά μου.
I asked the casino rep further down in the comments to reply to my comment which he didn't.
He replied to others but not to me (see history 🙂).
But it's OK.
I think it's just nasty when you don't get an answer for days and you come up with accusations that are just not true.
I never create 2 accounts.
Every casino I register at ends up on my laptop without exception so that I always have an overview.
I definitely don't have 2 accounts and cheating is definitely out of the question, so I'm wondering where people find out that I'm cheating and creating 2 accounts.
They don't even know my name.
Ich habe weiter hinten bei den Kommentaren den casino Vertreter gebeten auf mein Kommentar zu antworten was er nicht getan hat.
Er hat anderen geantwortet aber mir nicht (siehe den Verlauf 🙂).
Aber ist ok.
Ich finde es halt fies wenn man Tage lang keine Antwort bekommt und mit Anschuldigungen kommt die einfach nicht wahr sind.
Ich erstelle niemals 2 Konten.
Jedes Casino in dem ich mich registriere landet ausnahmslos auf meinem Laptop damit ich immer eine Übersicht habe.
Ich habe definitiv keine 2 Konten und Betrug ist definitiv auch ausgeschlossen also frage ich mich woher man sich raus fischt das ich Betrug begehe und 2 Konten erstelle.
Die wissen nicht mal wie ich heiße.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.