Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCashed Casino - γενική συζήτηση

Cashed Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

 από leonardocaragua100
|
10.807 προβολές 95 απαντήσεις |
|
1...3 4 5
Marialin

Hi, congratulations on your win. I would say that this is a question for the casino itself and therefore whether or not they would be able to raise your limit somehow. How much money do they give you and how often do you get the money ? 

12.500 για μια ανάληψη και αυτό βγαίνει σε δύο αναλήψεις την εβδομάδα, που θα με πληρώσει για αρκετά χρόνια...

Αυτόματη μετάφραση:
Marialin

I understand that, but did you ask them if the limit can be increased somehow ? Of course, if they have them like that and they stick to what they have written in the terms and conditions, then there's probably not much to do. The important thing for me would probably be that the casino actually pays out the money and doesn't stop it. 

Το όριο μπορεί να αυξηθεί μόνο με την αύξηση του επιπέδου vip, αλλά λόγω της αναλογίας, αφού κέρδισα 300 φορές το επενδυμένο ποσό, το επίπεδο vip απλά δεν μπορεί να αυξηθεί...

Αυτόματη μετάφραση:
Marialin

Φυσικά, είναι κρίμα γιατί αν δεν συμφωνείτε με το καζίνο για κάποιο ατομικό όριο ή πληρωμή, τότε πιθανότατα δεν θα υπάρχουν πολλά να κάνετε γι 'αυτό. Ξέρω ότι μάλλον δεν θα ήθελαν να σου πληρώσουν μεγάλα ποσά, αλλά και πάλι, αν αυξανόταν έστω λίγο, δεν θα ήταν κακό. Έχετε επίσης ορίσει έναν διαχειριστή VIP εάν είστε VIP; Ίσως θα μπορούσε να λυθεί με κάποιον τέτοιο.

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια, αλλά τελικά αυτός ο ιστότοπος πληρώνει ή όχι;

Αυτόματη μετάφραση:
antozero94

ναι είναι αλήθεια φαίνεται ότι το καθυστερώ για να το χάσω αλλά στέλνουν τα λεφτά συνέχεια. Δυστυχώς για αυτούς, κέρδισα ξανά κάτι, οπότε έχω ήδη 5 εκατομμύρια 🙂

Αυτόματη μετάφραση:

ναι είναι αλήθεια φαίνεται ότι το καθυστερώ για να το χάσω αλλά στέλνουν τα λεφτά συνέχεια. Δυστυχώς για αυτούς, κέρδισα ξανά κάτι, οπότε έχω ήδη 5 εκατομμύρια 🙂

Αυτόματη μετάφραση:

Είναι πάρα πολλά, αλλά όσο σε πληρώνουν σταδιακά, είναι ακόμα μια χαρά. Θα προέκυπτε πρόβλημα αν σταματούσαν, οπότε ας ελπίσουμε να μην συμβεί τέτοιο σενάριο. Μπορείτε σίγουρα να μοιραστείτε πώς πάει. 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro

οπότε στέλνετε αρκετά τακτικά, οι πληρωμές επιταχύνθηκαν όταν πλήρωσα στο skrill, οπότε είμαι ικανοποιημένος

Αυτόματη μετάφραση:
Marialin

Όλα λοιπόν είναι όπως πρέπει. Αυτή είναι επίσης η βάση για να κρατήσει το καζίνο τις υποσχέσεις του.

Αν αλλάξει η κατάσταση, ενημερώστε με. 🙂

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σας

Έχω πρόβλημα με την ταυτοποίηση και ανάληψη από αυτό το καζίνο.

thanosttt89

Hi and could you please describe these problems a bit more? What specifically are you having a problem with? Is the casino not accepting any documents or is there something else? 

Try to tell me more. 

Αρχικά μου λένε ότι δεν χρειάζεται να κάνω επαλήθευση.μονο αν χρειαστεί και μου ζητήσουν έγγραφα αυτοί. Έχω κάνει ανάληψη και δεν υπάρχει καμία εξέλιξη με την ανάληψη.καθυστερη εσκεμμένα για ευνόητους λόγους θεωρώ...

thanosttt89

Okay, so it's necessary and they asked for some documents. Has it moved any further or is their casino still just check documents? 

As I already told you, you can't withdraw without going through either normal or supplementary verification, so you need to get yourself set up for that process first.

Δεν μου έχουν απαντήσει σε τίποτα ούτε για την ανάληψη ούτε αν θέλουν έγγραφα.

thanosttt89

Well I was going on what you wrote at the beginning that you have a problem with identifying and withdrawing, so I guess I'm a bit confused. 

Since the casino hasn't asked for any documents, I guess they don't need them yet. 

How long are you waiting to withdraw? 

4 μέρες

thanosttt89

Well it's not an extreme time yet, so try to be patient, inform yourself about your withdrawal and if nothing happens we will try to help. 

But it is important to say that we give casinos 14 days to sort out everything that needs to be done. 

Hopefully it won't take two weeks.

anilesa111 διέγραψε τη δημοσίευση

Hello,

One point, if I may: in such a situation, I would immediately start asking the chat or contacting them through social media or any other way.

Keep sending emails for a few months without a response and expect different results; it feels weird if you really expect your account to be closed. According to the terms and conditions, the email support@cashed.com should work, but if it does not, I would start asking questions. In my opinion, the responsibility lies on both sides.

Thank you for bringing this matter to the forum, though. Can you try the chat, please?


1...3 4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα