ΦόρουμΚαζίνοCashalot Casino - γενική συζήτηση

Cashalot Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

πριν από 3 έτη από ToniG81
|
37877 προβολές 239 απαντήσεις |
|
1...6 7 8...12
Προσθήκη ανάρτησης
istres
πριν από 12 μήνες

Πώς αποσύρεσαι μέσω του myfinity;

Αυτόματη μετάφραση:
Mickem99
πριν από 12 μήνες

Τι εννοείτε με την απόσυρση🤷‍♂️

Αυτόματη μετάφραση:
istres
πριν από 12 μήνες

Ποιο τρόπο πληρωμής χρησιμοποιείτε;

Έχετε Facebook, μπορούμε να μιλήσουμε παρακάτω;

Αυτόματη μετάφραση:
Mickem99
πριν από 12 μήνες

Ναι, ψάχνω τον Maik Scheibner

Αυτόματη μετάφραση:
istres
πριν από 12 μήνες

Ή WhatsApp

Αυτόματη μετάφραση:
istres
πριν από 12 μήνες

Έγραψε σε 2 ψάξε με αλλιώς

Μιχαήλ Μαθιάσον

Αυτόματη μετάφραση:
istres
πριν από 12 μήνες

Πώς αποσύρετε τα χρήματά σας;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 12 μήνες

Δεν υπάρχουν άλλες επιλογές μέσω του myfinity

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 12 μήνες

Δεν μπορώ να έχω πρόσβαση στο myfinity!!! Είναι εύκολο να κάνεις ανάληψη χρημάτων από το myfinity τότε;

Αυτόματη μετάφραση:
Mickem99
πριν από 12 μήνες

Ναι, είναι μόνο ένα κλικ και τα χρήματά σας θα βρίσκονται στον λογαριασμό σας σε λίγα μόνο λεπτά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 12 μήνες

Αλλά δυστυχώς μόνο 200 € παραπάνω δεν είναι εφικτό αυτή τη στιγμή

Αυτόματη μετάφραση:
istres
πριν από 12 μήνες

Καταλαβαίνω ότι η εξυπηρέτηση πελατών της mifinity δεν απαντά ποτέ καθώς ο λογαριασμός μου είναι κλειδωμένος

Αυτόματη μετάφραση:
istres
πριν από 12 μήνες

σας ήταν εύκολο να επαληθεύσετε τον εαυτό σας σχετικά με τη μικροσκοπία;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 12 μήνες

Οπότε δεν μπορώ να πω τίποτα κακό για τον εαυτό μου. Έχετε πληρώσει ποτέ χρήματα μέσω του myfinity;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 12 μήνες

Επικοινωνήστε με τη MiFinity για να ενεργοποιηθεί ξανά ο λογαριασμός σας. Διαφορετικά δεν βλέπω καμία πιθανότητα να πάρω τα χρήματά σας αυτή τη στιγμή. Ή περνάτε από το Crypto

Αυτόματη μετάφραση:
istres
πριν από 12 μήνες

Όχι, στη διαδικασία επιδιόρθωσης του λογαριασμού, αλλά η εξυπηρέτηση πελατών δεν απαντά ποτέ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 12 μήνες

Στη συνέχεια, περιμένετε μέχρι να λειτουργήσει ξανά, τα χρήματα από το καζίνο δεν έχουν φύγει

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 12 μήνες

Πόσα χρήματα σας απομένουν ακόμα;

Αυτόματη μετάφραση:
istres
πριν από 12 μήνες

12000 euro

πριν από 12 μήνες

Είμαι επαληθευμένος και τα πάντα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 12 μήνες

Hi, then it's a pretty sad situation. 

However, I noticed that Kristina needs answers to her questions from you in order to move forward with the complaint. Would it be possible to answer her ? You can do so here.

However, I also noticed that you and another player are also dealing with the payment method. why do you have a blocked account on Myfiniti? Support is still not answering you or at what stage is it ? 

1...6 7 8...12
Μετάβαση στη σελίδααπό 12 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα