Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCashalot Casino - γενική συζήτηση

Cashalot Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 3 έτη από ToniG81
|
43.561 προβολές 239 απαντήσεις |
|
1...5 6 7...12
πριν από 1 έτος

Γεια και πάλι όχι απλά λένε ότι έτσι είναι αυτή τη στιγμή, 200 που πρέπει να εγκρίνουν μετά μπορώ να πάρω 200 νέα λένε ότι ο χρόνος επεξεργασίας είναι 24-48 ώρες, έκανα την πρώτη μου ανάληψη σήμερα οπότε πραγματικά δεν ξέρω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Well, it looks like it could be true, but I don't think it's too long before we can confirm it. We give casinos 14 days to resolve withdrawal requests, so maybe we just need to be a little more patient. I also saw that it was necessary to verify the account and you managed. 

So far you have no new information about your withdrawal ?  

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Jaro
πριν από 1 έτος

Γεια σας και πάλι, ακύρωσαν την απόσυρσή μου και ήθελαν να επαληθεύσω τον εαυτό μου, κάτι που έκανα τώρα! Μόλις ζήτησε νέα ανάληψη 200, προσπάθησε επίσης να με ξεγελάσει με ένα μπόνους στο chat αρνούμαι τα πάντα γιατί δεν θα βγάλω τα λεφτά μου υποψιάζομαι, πώς μπορεί να είναι λογικά 200 ευρώ;; εχω 4000!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello, I requested a withdrawal, they said it would take 48 hours. Now it has been 55 hours. They sent me an e-mail and said the weekend is not included. I will receive 600 Euros.

πριν από 1 έτος

Hi, could you give us an update on whether your money has arrived or not ? I think it would be useful for other players as well. As for your withdrawal, you have entered a withdrawal of 600 euros ? I ask because as we can see for player Mickem99 it was not possible.

Jaro
πριν από 1 έτος

Έχω επικοινωνήσει μαζί του, ακύρωσαν και το δικό του και έστειλαν email ότι εγκρίνονται μόνο 200 ευρώ ανά ανάληψη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια και πάλι, τώρα αρνούνται τις κάρτες μου και παίρνουν απάντηση δεν ξέρω γιατί αρνούνται ότι έκανε τις 2 φορές τώρα τι είναι αυτό!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Mickem99
πριν από 1 έτος

Με έχουν διαψεύσει 3 φορές τώρα και δεν παίρνουν πραγματική εξήγηση!!! Τι πρέπει να κάνω??

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 έτος

Έχουν αρνηθεί τις 3 αναλήψεις μου παρόλο που κάνω ό,τι λένε!!! Τι πρέπει να κάνω ??

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I've checked with my colleagues. Your withdrawal has failed. Your bank is blocking the transaction. You need to recreate the request via Myfinity or cryptocurrency.

Mickem99
πριν από 1 έτος

Hmm, I'd also say it's probably best if you don't take anything for now, no bonuses or anything like that until you can make a withdrawal, so you don't run into any more unnecessary problems. 

As for your cards, did they refuse to cash out again ? The casino didn't give you a reason why it was declined ? I see you wrote that your bank blocked the transaction, did you try to check with the bank how it is ? Let me know.

Jaro
πριν από 1 έτος

Η τράπεζά μου λέει ότι δεν έχουν ανακοινώσει τίποτα, αλλά η cashalot λέει ότι δεν λειτουργεί, μου ζήτησε να κάνω ανάληψη με crypto, το οποίο τώρα προσπαθώ, οπότε θα δούμε! Έχετε ασχοληθεί με αυτό στο παρελθόν;

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 έτος

Τώρα μου αρνούνται και το crypto, λένε ότι θα πάρω mifinity, τι γαμημένη εταιρεία απάτης

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 έτος

Τώρα αρνούνται και το mifinity χωρίς εξήγηση, δεν μπορούν να κάνουν ανάληψη χρημάτων!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 έτος

Jaro μπορείς να με βοηθήσεις;;; Και σε παρακαλώ γράψε λίγο πιο γρήγορα

Αυτόματη μετάφραση:
Mickem99
πριν από 1 έτος

So it's unpleasant when you say that the bank doesn't know anything about it. I also noticed that none of the alternatives offered by the casino were functional. Did you ask the casino why you couldn't withdraw either via crypto or Mifinity ? I find it quite strange if they tell you that you can withdraw by another method and the other two don't work and they reject your withdrawal.

However, we will have to wait and see how your open complaint develops. As I mentioned, we give casinos 14 days to resolve the withdrawal. So our team will try to help you as much as they can. 

Jaro
πριν από 1 έτος

Δεν δίνουν καμία απολύτως εξήγηση γιατί αρνούνται ότι πρόκειται για μια μεγάλη εταιρεία απάτης ποτέ μην παίξετε εδώ!!!!!!!!!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

λαμβάνω ως απάντηση ότι δεν μπορούν να εγγυηθούν τα χρήματά μου;

Αυτόματη μετάφραση:
Mickem99
πριν από 1 έτος

It doesn't seem right to me when they recommend you how you should withdraw your money and in the end they reject your withdrawal anyway and tell you that they don't guarantee your money. 

However, have you already verified your account?

Unfortunately, for now you will have to wait for the complaint to develop and our team will try to help you. We'll see where it goes. If you have anything new, be sure to let us know.

Jaro
πριν από 1 έτος

Είμαι επαληθευμένος και τα πάντα

Αυτόματη μετάφραση:
Mickem99
πριν από 1 έτος

Γεια σας, έτσι ακριβώς νιώθω και έχω 3500€ στον λογαριασμό

Αυτόματη μετάφραση:
istres
πριν από 1 έτος

Έχω πάρει 400€ μέχρι στιγμής, οπότε 200€ κάθε εβδομάδα είναι πολύ περίεργα

Αυτόματη μετάφραση:
1...5 6 7...12
Μετάβαση στη σελίδααπό 12 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα