Νομίζω ότι η απάντησή σας καταδεικνύει έλλειψη πληροφοριών για ορισμένα θέματα. Λοιπόν, επιτρέψτε μου να προσθέσω κάτι για να το ξεκαθαρίσω, παρακαλώ:
"Επιτρέψτε στους χρήστες να δημοσιεύουν βίντεο που μοιράζονται τις απόψεις τους στον ιστότοπό σας. Η ελευθερία της έκφρασης προστατεύεται από τη νομοθεσία της ΕΕ." Ο Freddom τελειώνει τη στιγμή που κατηγορείτε κάποιον για απάτη χωρίς να μπορείτε να υποστηρίξετε τις κατηγορίες σας και συνεχίστε να το επαναλαμβάνετε χωρίς εποικοδομητική επικοινωνία. Φυσικά επιτρέπουμε στους παλαίους να μοιραστούν τις απόψεις τους. Δεν επιτρέπουμε στους παίκτες να υπερβούν τις πολιτικές, τους κανόνες ή τη δίκαιη συμπεριφορά μας.
"Ο συνάδελφός σας Romi απέρριψε την κριτική μου για το Bull Runs. Αυτού του είδους οι ενέργειες καθιστούν δύσκολο να αρέσει ο ιστότοπός σας."
Το θέμα είναι ότι οι κριτικές χρηστών πρέπει να περιλαμβάνουν μόνο την προσωπική σας εμπειρία. Αυτός είναι ο λόγος που πρέπει να εισαγάγετε το αναγνωριστικό του καζίνο σας, για παράδειγμα. Πιστεύω ότι η εξήγηση απόρριψης που λάβατε ήταν πολύ ειλικρινής:
"Γεια. Να θυμάστε ότι ο πραγματικός σκοπός της κριτικής χρήστη είναι να μοιραστείτε τη δική σας εμπειρία. Ως εκ τούτου, απορρίπτω την κριτική σας. Για να σχολιάσετε τα καζίνο στα οποία δεν έχετε παίξει ποτέ, χρησιμοποιήστε το φόρουμ μας. Εκτιμούμε την κατανόησή σας."
«Θα μπορούσατε να προειδοποιήσετε τους ανθρώπους για το Scatterhall πριν από χρόνια, δεν το κάνατε και περισσότεροι άνθρωποι τσιμπήθηκαν».
Λοιπόν, το κάναμε όταν ήμασταν σίγουροι ότι το καζίνο επέλεξε να μην πληρώσει. Ήμασταν επίσης πολύ ενεργοί στο φόρουμ για να διατηρήσουμε το θέμα ορατό στους παίκτες. Νομίζω ότι σας είπα ήδη για την ευθύνη που έχουμε, ίσως κάτι τέτοιο γιατί κανείς δεν πρόκειται να αμφισβητήσει την πρόβλεψή σας. Δεν λειτουργεί όταν αναλαμβάνεις την ευθύνη. εκείνη τη στιγμή πρέπει να το αποδείξεις από πρώτο χέρι, κάτι που δεν απαιτεί χρόνο και τίποτα άλλο. Όπως είπα ήδη, δεν είναι τέλειο, αλλά έτσι λειτουργεί. Πόσοι παίκτες με καθυστερημένες πληρωμές είναι αρκετοί για να πούμε ότι αυτό το καζίνο δεν πρόκειται να πληρώσει ποτέ κανέναν; Πόσο καιρό αρκεί μια καθυστέρηση για να επιβεβαιώσει αυτή την ιδέα; Αυτές οι καταστάσεις δεν μπορούν να επιλυθούν με γενικές φράσεις. Έχουμε μάθει τόσα πολλά.
"Επειδή είστε θυγατρικές, το νερό είναι λασπωμένο"
Μια ερώτηση αν μου επιτρέπεται. Νομίζεις ότι «απλά συνεργάτες» που αδιαφορούν θα ανταλλάσσουν τόσες πολλές αναρτήσεις σου με συγκεκριμένες πληροφορίες;
Επιπλέον, το εισόδημα που έχουμε μας δίνει επίσης τη δυνατότητα να κάνουμε πολλές δραστηριότητες για τις οποίες δεν πληρωνόμαστε - για παράδειγμα, έχουμε το κέντρο επίλυσης παραπόνων όπου βοηθάμε τους παίκτες να πάρουν τα κέρδη τους από τα καζίνο. Δεν λαμβάνουμε καμία προμήθεια για αυτό, οπότε όταν ο παίκτης πληρωθεί, παίρνει το 100% του ποσού. Έχουμε επίσης μια ακαδημία για άτομα που θα ήθελαν να ξεκινήσουν την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας τους σε διαδικτυακά καζίνο, ακόμη και για εργαζόμενους σε διαδικτυακά καζίνο που θα ήθελαν να βελτιωθούν στη δουλειά τους.
Θα έλεγα ότι η κριτική σας απορρίφθηκε, καθώς και η παρουσία σας εδώ, καθώς και το παράπονο δείχνει ότι το Casino Guru είναι κάτι περισσότερο.
Αλλά δεν σας κατηγορώ για τον δισταγμό σας. είναι ένα καλό εργαλείο για να γνωρίζετε πιθανούς κινδύνους.
I think your response demonstrates a lack of information on a few topics. So, let me add something to clear that out, please:
"Let people post videos sharing their views on your site. Freedom of expression is protected under EU law." Freddom ends the moment you're accusing someone of fraud without being able to back up your accusations and keep repeating that without constructive communication. Of course we allow pallyers to share their opinions. We do not allow players to overstep our policies, rules, or fair behaviour.
"Your colleague Romi rejected my review of Bull Runs. These kinds of actions make it difficult to like your site."
The point is that user reviews should only include your personal experience. that is why you are required to enter your casino ID, for instance. I believe the rejection explanation you got was very honest:
"Hello. Kindly remember that the true purpose of the user review is to share your own experience; hence, I'm rejecting your review. To comment about casinos you have never played at, use our forum instead. We appreciate your understanding."
"You could of warned people about Scatterhall years ago, you didn't and more people got stung."
Well, we did once we were certain the casino chose not to pay out. We were also very active on the forum to keep the topic visible for players. I think I already told you about the responsibility we hold, you may something like that because no one is going to question your prediction. It does not work out once you carry out the responsibility; in that moment you need to prove it firsthand, which requires time of nothing else. As I said already, it is not perfect, but this is how it works. How many players with delayed payments are enough to say this casino is never going to pay anyone? How long a delay is enough to confirm that idea? These situations can't be resolved with general phrases. We've learned that much.
"Because you're affiliates the water is muddied"
A question if I may. Do you think that "just affiliates" who do not care would exchange so many posts of yours with concrete information?
Besides, the income we have also enables us to do a lot of activities that we don't get paid for - for example we have the Complaints resolution centre where we help players to get their winnings from casinos. We don't take any commission for it so when the player gets paid, they get 100% of the amount. We also have an academy for people who'd like to start their carrier in online casinos and even for online casinos workers who'd like to improve in their job.
I'd say your rejected review, as well as your presence here, plus the complaint shows that Casino Guru is something more.
But I do not blame you for your hesitancy; it is a good tool to be aware of possible risk.
Αυτόματη μετάφραση: