Γειά σου!
Ήμουν έτοιμος να σας προτείνω ένα παράπονο όταν έφτασα στην τελευταία ανάρτηση. Χαίρομαι που λύθηκε!
Τουλάχιστον μπορείτε να το αφήσετε πίσω σας, και αντίθετα, άλλοι παίκτες έχουν κάτι να σκεφτούν.
Θέλω να πω, αυτές τις μέρες θα περίμενα ένα συγκεκριμένο επίπεδο υποστήριξης από ένα καζίνο. η απουσία ζωντανής συνομιλίας - δεν είναι καλός αναστεναγμός για μένα. Σας ευχαριστώ που το αναφέρατε.
Σύμφωνα με τις προηγούμενες εμπειρίες σας, ωστόσο, θα ήθελα να πιστεύω ότι αυτό ήταν ένα προσωρινό, απροσδόκητο πρόβλημα. Τι πιστεύεις; Αυτό έχει τη μεγαλύτερη σημασία. 🙂
Hello!
I was about to suggest a complaint to you when I made it to the latest post. I'm glad it has been resolved!
At least you can put this behind you, and on the contrary, other players have something to think about.
I mean, these days I would expect a certain support level from a casino; the absence of live chat - well, not a good sigh for me. Thank you for bringing this up.
According to your previous experiences, though, I'd like to believe this was a temporary, unexpected problem. What do you think? That matters the most. 🙂
Αυτόματη μετάφραση: