Εκτιμώ την παρακολούθησή σας.
Ξέρετε ότι η ποιότητα της απάντησης εξαρτάται από το ποιος ρωτούσατε, θα έλεγα. Μάλλον μόνο το τεχνικό τμήμα είναι ικανό να απαντήσει σε μια τέτοια περίπτωση. Λοιπόν, ποιον ρωτούσες, παρακαλώ;
Δεν έχω συναντήσει ποτέ τέτοια προειδοποίηση, για παράδειγμα - σε κανένα καζίνο, συμπεριλαμβανομένου του Brango.
Παρόλα αυτά, αξιολογούμε τα σχόλια των παικτών, επομένως, επιτρέψτε μου να υπενθυμίσω τη δυνατότητα Update su.
Σκοπεύετε να το χρησιμοποιήσετε, παρακαλώ;
Καταλαβαίνω ότι είστε λίγο πολύ δυσαρεστημένοι με το καζίνο επειδή φαινόσασταν άτυχος παίκτης. Λοιπόν, λυπάμαι που το ακούω.
I appreciate your follow-up.
You know the quality of the reply relies on who you were asking, I'd say. Probably only the technical department is capable of a reasonable response in such a case. So, who were you asking, please?
I have never encountered such a warning for instance - in any casino, Brango included.
Despite that, we evaluate players' feedback so, allow me to remind the Update su feature.
Do you plan to use it, please?
I understand you are more or less quite dissatisfied with the casino because you seemed to be an unlucky player. Well, sorry to hear that.
Αυτόματη μετάφραση: