Προσοχή στη γλώσσα σας και γράψτε τις αναρτήσεις σας με σεβασμό. Δεν θα θέλαμε να αποκλειστεί ο λογαριασμός σας.
Αν δεν κάνω λάθος, αυτό είναι το δεύτερο σας εδώ. Σωστά; Δεν είναι καθόλου πρόβλημα, απλώς οι άνθρωποι δεν είναι σε θέση να καταλάβουν σε ποιο θέμα πράγματι αναφέρεστε όταν γράφετε από διαφορετικό λογαριασμό τώρα.
Όπως μπορώ να δω το παράπονό σας εδώ 👈, το οποίο κάνατε με τον άλλο λογαριασμό σας gagiudegagiu0503 , η ομάδα μας δυστυχώς δεν μπόρεσε να έρθει σε επαφή με το καζίνο και ως εκ τούτου η καταγγελία έκλεισε ως "ανεπίλυτη". Όποτε συμβαίνει αυτό, πραγματικά δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά για την κατάσταση, καθώς το καζίνο χρειάζεται πάντα για να παρέχει πληροφορίες στην ομάδα παραπόνων μας και χωρίς αυτό να συμβεί, δεν μπορεί να υπάρξει λύση σε καμία περίπτωση.
Λυπάμαι πραγματικά που δεν μπορούσαμε να βοηθήσουμε περισσότερο και που μάλλον δεν σας εξηγήθηκε καλά. Μη διστάσετε να κάνετε ερωτήσεις εάν έχετε κάποια επόμενη φορά. θα προσπαθήσουμε ευχαρίστως να απαντήσουμε σε αυτά.
Έτσι, για να φτάσουμε τώρα στις κατηγορίες σας, οι οποίες δεν είναι απολύτως σωστές, κατά τη γνώμη μου, γιατί προσπαθούμε πάντα να βοηθάμε κάθε παίκτη με όλα τα είδη προβλημάτων όποτε υποβάλλει καταγγελία και σίγουρα δεν μοιράζουμε χρήματα με κανέναν, όπως εσείς. προσπαθώντας να πει. Λάβετε υπόψη ότι τα παράπονα εδώ είναι δωρεάν για όλους τους παίκτες, επειδή στοχεύουμε να φέρουμε το δίκαιο παιχνίδι μεταξύ των παικτών και των καζίνο. επομένως, δεν χρεώνουμε τίποτα για τα παράπονα.
Και, τέλος, δεν θα το έλεγα διαφήμιση, αλλά ενημέρωση όλων των χρηστών μας για όλα τα διαδικτυακά καζίνο και τι να περιμένουμε όταν παίζουμε εκεί. Δυστυχώς, το συγκεκριμένο στο οποίο παίξατε δεν έχει τίποτα να διαφημίσει αν δείτε τον δείκτη ασφαλείας του 👈. Δεν το νομίζεις;🤷♀️
Παρακαλώ, εάν έχετε κάτι που θα μπορούσαμε να σας βοηθήσουμε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Είμαστε εδώ για εσάς.
Please mind your language and write your posts with respect. We wouldn't like to see your account banned.
If I'm not mistaken, this is your second one here. Right? It is not a problem at all, just that people are not able to understand what issue you are actually referring to when you write from a different account now.
As I can see your complaint here 👈, which you made with your other account gagiudegagiu0503, our team was unfortunately unable to get in touch with the casino and therefore the complaint was closed as "unresolved." Whenever this happens, we really cannot do much about the situation, as the casino is always needed to provide information to our complaint team, and without this happening, there cannot be a resolution to any case.
I'm really sorry that we couldn't be of any more help and that it probably didn't get explained well to you. Feel free to ask questions if you have any next time; we'll gladly try to answer those.
So to get to your acusations now, which are absolutely not in place, in my opinion, because we always try to help every player with all kinds of issues whenever they file a complaint and surely are not splitting any money with anyone, as you are trying to say. Keep in mind that the complaints here are free of charge for all the players because we aim to bring fair play between players and casinos; therefore, we do not charge anything for the complaints.
And, finally, I wouldn't call it advertising, but informing all our users about all online casinos and what to expect when playing there. Unfortunately, this particular one you played at has nothing to advertise if you see its safety index 👈. Don't you think so?🤷♀️
Please, if you have anything we could help you with, do not hesitate to contact us. We are here for you.
Αυτόματη μετάφραση: