Χαίρετε,
Είναι κρίμα που πήρατε ένα τόσο κακό καζίνο. 🙁
Δεν μπορώ να σας συμβουλέψω για τον χρόνο αναμονής γιατί παίκτες που είχαν στο παρελθόν το ίδιο πρόβλημα, δεν είχαν υποβάλει παράπονα.
Ειλικρινά, φαίνεται ότι αυτοί οι παίκτες πληρώθηκαν τελικά.
Συνήθως θα σας συμβούλευα να υποβάλετε ένα παράπονο (μη διστάσετε να το κάνετε εδώ ) αλλά δεν είμαι σίγουρος αν θα μπορούσαμε να σας βοηθήσουμε.
Hello,
it's shame that you picked up such a bad casino. 🙁
I can't advise you about the waiting time because players who previously have the same issue, had not submitted any complaints.
Honestly, it seems that those players were paid eventually.
I'd normally advise you to submit a complaint (feel free to do so here) but I'm not sure whether we would be able to help you.
Αυτόματη μετάφραση: