Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBizzo Casino - γενική συζήτηση

Bizzo Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 13)

87.571 προβολές 245 απαντήσεις |
πριν από 4 έτη
|
1...12 13
Προσθήκη ανάρτησης
Radka
πριν από 4 μήνες

Σας ευχαριστώ για τη συμβουλή, πρέπει να συμπεριλάβω την κατάσταση συναλλαγών τους και την κατάσταση του τραπεζικού μου λογαριασμού σε αυτήν την καταγγελία;


Αυτόματη μετάφραση:
sarkak
πριν από 4 μήνες

Για λίγο. Και σίγουρα. Στις περισσότερες περιπτώσεις, με παράπονα, όσο περισσότερες πληροφορίες και σχετικά στιγμιότυπα οθόνης ή έγγραφα, τόσο το καλύτερο. 👍

Αυτόματη μετάφραση:
sarkak διέγραψε τη δημοσίευση
sarkak διέγραψε τη δημοσίευση
sarkak
πριν από 4 μήνες

Καταλαβαίνω, σε κάνει να θέλεις να τρέξεις έξω στον δρόμο και να ουρλιάξεις με όλη σου τη δύναμη για το τι χάλια κάθονται εκεί!

Καταλαβαίνω απόλυτα, μη διστάσετε να φωνάξετε εδώ αν βοηθάει. Θα προσπαθούσα να πιστεύω ότι οι διαμεσολαβητές μας το γνωρίζουν ήδη και κάποιος από το καζίνο θα τους το εξηγήσει αρκετά λογικά. Θα είναι ενδιαφέρον με βάση αυτά που περιγράφετε.

Δέξου το όπως έκανες όσο καλύτερα μπορούσες. Πρέπει να ήταν πολύ δύσκολο, αλλά σε λίγο καιρό οι άλλοι θα συνεχίσουν να προσπαθούν.

Αυτόματη μετάφραση:
sarkak διέγραψε τη δημοσίευση
sarkak
πριν από 3 μήνες

Σίγουρα, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Εξέτασα την καταγγελία και αν μου επιτρέπεται να τη συστήσω, θα πρόσθετα ότι το καζίνο συνεχίζει να αναζητά την ίδια ημερομηνία και ώρα στην παρεχόμενη κατάσταση λογαριασμού, η οποία είναι ουσιαστικά το μόνο πρόβλημα, σύμφωνα με όσα σας είπαν. Υποθέτω ότι είναι απλώς η ώρα ή ίσως η ημερομηνία που δεν ταιριάζει, αλλά απλώς δεν υπάρχει καμία προσπάθεια για να εντοπιστεί σωστά η συναλλαγή και αντ' αυτού σας αναγκάζουν να στείλετε ξανά την κατάσταση λογαριασμού.

Το ξέρουμε αυτό εδώ στο φόρουμ, αλλά νομίζω ότι η Ντομίνικα θα εκτιμούσε αυτή τη συμβουλή από την αρχή. 🙏

Αυτόματη μετάφραση:
sarkak διέγραψε τη δημοσίευση
sarkak
πριν από 3 μήνες

Είναι πραγματικά κρίμα που σταματήσατε να παραπονιέστε για τον Bizzo, γιατί ειλικρινά, αν προειδοποιείτε για αυτήν την τακτική εδώ, δεν θα βοηθήσει σε τίποτα το να τους «αφήσετε τα λεφτά εκεί». Φυσικά, είναι δική σας απόφαση, αλλά είναι απλώς κρίμα. Τώρα δεν έχουμε καμία πιθανότητα να επιλύσουμε το θέμα με το καζίνο ή να τους τιμωρήσουμε αν ενήργησαν άδικα και δεν ήθελαν να το αντιμετωπίσουν.

Έχεις όρεξη να επιδιώξεις το άλλο καζίνο; Απλώς ρωτάω. Καμία πίεση.

Αυτόματη μετάφραση:
sarkak διέγραψε τη δημοσίευση
sarkak
πριν από 3 μήνες

Καταλαβαίνω και λυπάμαι. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες και ελπίζω να μην σου ξανασυμβεί κάτι παρόμοιο! 🤞

Αυτόματη μετάφραση:
1...12 13
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.