Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Σας ευχαριστούμε για όλες τις πληροφορίες που παρέχονται εδώ.
Ελπίζω ότι η ομάδα μας θα μπορέσει να διερευνήσει όλα τα στοιχεία καλά στην καταγγελία σας. Σίγουρα θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. 🤞
Thank you for all the information provided here.
I hope that our team will be able to get everything investigated well in your complaint. We will surely do our best to get the best result possible. 🤞
Σας ευχαριστώ. Οι πιθανότητές μας θα ήταν αρκετά περιορισμένες χωρίς μια τέτοια συνεργασία. Με τύχη, ο αφοσιωμένος διαμεσολαβητής σας θα μπορεί να συζητήσει με το καζίνο. Κατάλαβα ότι η ημερομηνία κατάθεσης εμφανίζεται στο αντίγραφο κίνησης της τράπεζας - ας δούμε τι πρέπει να προσθέσει το καζίνο σε αυτό μόλις έρθει η ώρα. 🤞
Thank you. Our chances would be pretty limited without such cooperation. With luck, your dedicated mediator will be able to reason with the casino. I pretty much understood the deposit date is shown on the bank statement - let's see what the casino has to add to that once the time comes. 🤞
Ναι, κυρία, το καζίνο πρέπει να εξηγήσει ότι στις 19 προσπάθησα να κάνω κατάθεση μαζί τους και δεν πέτυχε. Στις 19, δεν είχα το έμβασμα από αυτό το άτομο στον τραπεζικό μου λογαριασμό. αλλά στην τραπεζική μου κίνηση λέει ξεκάθαρα ότι στις 21 έλαβα αυτά τα χρήματα και επιβεβαίωση από την τράπεζά μου ότι δεν πρόκειται για δόλια μεταφορά. Το μετέφερε στον λογαριασμό μου και κατέθεσα στο καζίνο και έπαιξα και έλαβα επίσης μια προσφορά από αυτούς ότι θα μου έδιναν ένα μπόνους 150%. Το καζίνο δεν ήθελε να δώσει τα χρήματα πίσω και θεώρησε ότι αυτό ήταν απάτη. Αλλά όταν ήθελα να κάνω κατάθεση στις 18, 19, όταν ήθελα να κάνω την πρώτη μου κατάθεση μαζί τους, γιατί δεν το έλαβαν υπόψη;
Yes, madam, the casino needs to explain that on the 19th, I tried to make a deposit with them and it didn't work. On the 19th, I didn't have the transfer from this person in my bank account.but on my bank statement it clearly says that on the 21st I received this money and confirmation from my bank that it is not a fraudulent transfer This doesn't mean that again when I was contacted yesterday on the 21st I didn't have the necessary money in my account and this person was supposed to give me some money. He transferred it to my account and I deposited at the casino and played and I also received an offer from them that they would give me a 150% bonus.The casino didn't want to give the money back and considered this a fraud. But when I wanted to deposit on the 18th, 19th, when I wanted to make my first deposit with them, why didn't they take this into account?
και θέλω να προσθέσω κάτι άλλο στις 19 όταν ήθελα να κάνω την πρώτη μου κατάθεση μαζί τους, ήθελα επίσης να κάνω μια κατάθεση €400 και θέλω να εστιάσετε στο γεγονός ότι ήθελα να κάνω μια κατάθεση πριν λάβω τα χρήματα από αυτό το άτομο σε αυτούς και αυτό το άτομο που είχε ένα καζίνο μαζί του ήταν στο καζίνο του για τέσσερα χρόνια και είχε τέλειο λογαριασμό Ελέγξτε και έπαιξε έχασε στο καζίνο τους. απατη η λυση ειναι οτι δεν ηθελε να δωσει τα λεφτα πια και αυτο το λενε οτι ειναι απατη
and I want to add something else on the 19th when I wanted to make my first deposit with them, I also wanted to make a deposit of €400 and I want you to focus on the fact that I wanted to make a deposit before I received the money from this person to them and this person who had a casino with them had been in their casino for four years and had a perfect account Check and played lost won at their casinothe solution is he didn't want to give the money anymore and they put this reason that it's fraud the solution is he didn't want to give the money anymore and they put this reason that it's fraud
Περιμένετε να διερευνήσει το όλο θέμα ο επίλυσης παραπόνων σας και ελπίζουμε σύντομα να δούμε τι μπορεί να γίνει με αυτό.
Ελπίζω πραγματικά για το καλύτερο αποτέλεσμα για εσάς. Απλώς αυτού του είδους η αλληλεπίδραση είναι πραγματικά ύποπτη, παρόλο που καταλαβαίνω την άποψή σου εδώ.
Please wait for your complaint resolver to investigate the whole matter, and hopefully soon we'll see what can be done with it.
I really hope for the best result for you; it is just that this kind of interaction is really suspicious even though I understand your point here.
Κυρία, μπορώ να παράσχω οποιαδήποτε απόδειξη ότι δεν υπήρξε απάτη μεταξύ εμένα και αυτού του ατόμου. Μπορώ να αποδείξω ότι έστειλα χρήματα στον τραπεζικό του λογαριασμό στις 18, το είδα στις τραπεζικές μου καταστάσεις τώρα και στις 21, μου επέστρεψε τα χρήματα. Αυτό είναι απλώς ένα ξόρκι καζίνο γιατί αν κερδίσετε, μην δώσετε τα χρήματα για να το συνδέσετε με κάτι.
Madam, I can provide any evidence that there was no fraud between me and this person.I can prove that I sent money to his bank account on the 18th, I saw it on my bank statements now, and on the 21st, he returned the money to me. This is just a casino spell because if you win, don't give the money away to tie it up with something.
Επομένως, είναι σημαντικό να τα εξηγήσετε όλα αυτά στον διαμεσολαβητή καταγγελίας σας. Τελικά η γνώμη μας δεν έχει μεγάλη σημασία γιατί όλα θα διευκρινιστούν στην καταγγελία. Περιμένω και το καζίνο να παρουσιάσει την έκδοσή του. Ωστόσο, μόνο αφού εξεταστούν και οι δύο προοπτικές μπορεί να καθοριστεί το αποτέλεσμα.
Therefore, it is crucial to explain all of this to your complaint mediator too. In the end, our opinion does not matter much because all will be specified in the complaint. I'm expecting the casino to present its version too; however, only after both perspectives are considered can the outcome be determined.
Λοιπόν, ναι, κύριε, πρέπει να αποδείξω αυτά τα πράγματα. Το καζίνο μπορεί να πει ναι, έκανε απάτη και απλώς να κλείσει το θέμα. αλλά μόλις έχω επιβεβαίωση ότι του έδωσα χρήματα, έχω αυτήν την επιβεβαίωση στον τραπεζικό μου λογαριασμό, μπορώ να τους αποδείξω ότι σε λίγες μέρες θα ανοίξω λογαριασμό μαζί τους, θα κάνω λογαριασμό μαζί τους, έκανα συναλλαγή με αυτό το άτομο, του δάνεισα τα χρήματα. Αυτά τα πράγματα πρέπει να ληφθούν υπόψη. Δεν είναι ότι μου έδωσε λεφτά στις 21 και τα έβαλα στο καζίνο και μου λένε ότι έκανα απάτη.γιατί τους είναι πολύ απλό Αυτό θεωρείται απάτη οπότε δεν μου δίνουν 3000€. είναι πολύ απλό, αλλά πρέπει επίσης να φέρουν στοιχεία σχετικά με αυτήν την υπόθεση
Well, yes, sir, I have to prove these things. The casino can say yes, he committed fraud and just close the topic.but once I have confirmation that I gave him money, I have this confirmation in my bank account, I can prove to them that in a few days I will open an account with them, I will make an account with them, I made a transaction with this person, I lent him the money.These things need to be taken into account. It's not like he gave me money on the 21st and I put it in the casino and they say I committed fraud.because it's very simple for them This is considered fraud so they don't give me €3000. it's very simple.but they also have to bring evidence regarding this case
Πιστεύω ότι καταλαβαίνω τι λες. Το θέμα είναι να εξηγήσουμε ότι και στην καταγγελία αυτό είναι που μετράει περισσότερο. Εδώ στο φόρουμ θα μιλήσουμε με χαρά για την κατάσταση, ωστόσο η επίλυση αντιμετωπίζεται σε αυτό το συγκεκριμένο νήμα καταγγελιών 👈
Ειλικρινά, μέχρι να προχωρήσει περαιτέρω η καταγγελία, υποθέτω ότι δεν μπορούμε να προσθέσουμε πολλά σε αυτήν την κατάσταση εδώ στο φόρουμ, επειδή, όπως είπατε, ένα άλλο σημαντικό μέρος ανήκει στον εκπρόσωπο του καζίνο και τα στοιχεία του για την «απάτη».
Προσπαθήστε να παραμείνετε θετικοί, παρακαλώ. 🙏
I believe I understand what you've been talking about. The point is to explain that in the complaint too, that's what matters the most. Here on the forum we will gladly talk about the situation, yet the resolution is handled in this specific complaint thread 👈
Frankly, until the complaint progresses further, I guess there is not much we can add to this situation here on the forum because, as you said, another significant part lies with the casino representative and his or her evidence of the "fraud."
Try to stay positive, please. 🙏
Κέρδισα 7000 CZK, θέλω να τα κάνω ανάληψη, αλλά το καζίνο εξακολουθεί να απαιτεί απόδειξη πληρωμής, την οποία έχουν στο ιστορικό τους, δεν καταλαβαίνω πλέον τι θέλουν από μένα.
I won 7000 CZK, I want to withdraw it, but the casino still requires proof of payment, which they have in their history, I don't understand what they want from me anymore
byhrala jsem 7000 kc ,chci je vybrat,ale kasino porad vyzaduje doklad o zaplaceni,ktery maji v hirśtorii,ja uz nechapu co po me chteji
Γεια σας, βλέπω ότι αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την επαλήθευση.
Θέλουν κάποιο έγγραφο από εσάς που να δείχνει ότι καταθέσατε χρήματα στο καζίνο; Ή μήπως δεν το καταλαβαίνω σωστά; Ή μήπως πρόκειται για κάποιο είδος επαλήθευσης κατάθεσης στο καζίνο που έπρεπε να γίνει;
Πόσο καιρό κρατάει όλη αυτή η κατάσταση, παρακαλώ;
Ενημερώστε με.
Hi, I see that you are having trouble with verification.
Do they want a document from you that shows that you deposited money into the casino? Or am I not understanding it correctly? Or is this some kind of verification deposit into the casino that had to be made?
How long has this whole situation been going on, please?
Let me know.
Ahoj, vidím, že más potiaže s verifikáciou.
Chcú od teba dokument, kde je vidieť, že si do kasína vkladala peniaze? Alebo tomu nerozumiem spravne? Alebo sa jedná o nejaký verifikačný depoit do kasína, ktorý bolo nutné urobiť?
Ako dlho celá situácia trvá prosím?
Daj mi vedieť.
Γεια σας, έκανα ανάληψη 7000 CZK και το καζίνο Bizzo θέλει επιβεβαίωση της πληρωμής από εμένα. Το πλήρωσα μέσω Geoglepay και στο ιστορικό τους είναι γραμμένο ακριβώς όπως το θέλουν από εμένα, αλλά εξακολουθούν να θέλουν επιβεβαίωση από την τράπεζα.
Hi, I withdrew 7000 CZK and Bizzo casino wants confirmation of payment from me. I paid it through Geoglepay and in their history it is written exactly as they want from me, but they still want confirmation from the bank.
ahoj ja jsem si vytocila 7000 kc a Bizzo casino po me chce potvrzeni o zaplaceni,ja to paltila pres geoglepay a u nich v historii je to napsane presne jak to po me chteji,ale oni porad chteji potvrzeni banky
συμβαίνει από την έκδοση 7.8.25
it's been going on since 7.8..25
trva to uz od 7.8..25
Εντάξει, αυτή η κατάθεση στο καζίνο δεν εμφανίζεται κάπου στο τραπεζικό σας αντίγραφο; Ακόμα κι αν πληρώσετε μέσω GooglePay, θα έπρεπε να είναι εκεί. Ίσως χρειάζονται αυτό το τραπεζικό αντίγραφο όπου μπορούν να δουν ότι έχετε καταθέσει στο καζίνο.
Προσπαθήστε να δείτε αν η συναλλαγή είναι ορατή εκεί.
Okay, so doesn't this casino deposit show up somewhere on your bank statement? Even if you pay via GooglePay, it should be there. Maybe they need that bank statement where they can see that you deposited into the casino.
Try to see if the transaction is visible there.
No jasné a teda neukazuje sa ti to niekde na bankovom výpise tento vklad do kasína? Aj keď zaplatíš cez GooglePay, tak by to tam malo byť. Možno potrebujú práve ten výpis z banky, kde vidia, že si vkladal do kasína.
Skús sa pozrieť, či je tam tú transakciu vidno.
Έχω μια κατάθεση στην τράπεζα μέσω Google Pay, αλλά δεν είναι ακριβώς την ημέρα που τη θέλω. Θα χρειαζόμουν ένα αντίγραφο κίνησης λογαριασμού Google Pay, αν υπάρχει κάπου.
I have a deposit in the bank via Google Pay, but it's not exactly on the day I want it. I would need a Google Pay statement if it exists somewhere.
mam v bance vklad pres goglepay,ale neni to presne v ten den co pozaduji,ja bych potrebovala nejaky vypis z goglepay jestli to nekde existuje
Άρα το πρόβλημα είναι ότι δεν εμφανίζεται στην κατάσταση λογαριασμού την ίδια μέρα, σωστά; Εξήγησες στο καζίνο πώς λειτουργεί και ότι είναι φυσιολογικό να εμφανίζεται έτσι;
Δεν έχω καμία πληροφορία από το GooglePay ότι υπάρχει κάποιο αντίγραφο κίνησης λογαριασμού και είναι φυσιολογικό μια συναλλαγή που κάνετε σήμερα να αποσυρθεί, για παράδειγμα, την επόμενη μέρα.
Αν το καζίνο δεν θέλει να το δεχθεί και το καταλάβει και συνεχίζει να λέει το ίδιο πράγμα, ότι πρέπει να δει την κατάθεση εκείνη την ημέρα, κάτι που δεν έχετε, τότε ενημερώστε μας και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
So the problem is that it doesn't show up on the statement on the same day, right? Did you explain to the casino how it works and that it's normal for it to show up like this?
I have no information from GooglePay that any statement exists and it is normal that a transaction you make today will be withdrawn, for example, the next day.
If the casino doesn't want to take it and understand and keeps saying the same thing, that they need to see the deposit on that day, which you don't have, then let us know and we'll try to help.
Takže problémom je, že to na výpise nevidieť v ten istý deň áno? Kasínu si to vysvetlila ako to funguje a že to je bežné, že to je takto vidieť?
Z GooglePay nemám informáciu, že by nejaký výpis existoval a je normálne, že transakciu ktorú urbíś dnes sa stiahne napríklad na ďalší deň.
Ak by to kasíno nechcelo vziať a pochopiť a stále hovorilo to isté, že potrebuje vidieť depozit v daný deň, čo ty ale nemáś, potom daj vedieť a skúsime pomôc´t.
Διαφωνώ έτσι με το καζίνο εδώ και 14 μέρες, έχω κουραστεί, ήθελα να τα παρατήσω, αλλά 7000 CZK είναι ακόμα αρκετά χρήματα για μένα, επαναλαμβάνω συνέχεια ότι θέλω τραπεζικό αντίγραφο για 7.8.13.15, αλλά η τράπεζα δεν έχει τον χρόνο στο ιστορικό της, είναι ακριβώς έτσι, κατάθεση 300 CZK στο 7.8. την ώρα που θέλω.
I've been arguing with the casino like this for 14 days, I'm tired of it, I wanted to give up, but 7000 CZK is still enough money for me, I keep repeating that I want a bank statement for 7.8.13.15, but the bank doesn't have the time in their history, it's exactly like that, deposit 300 CZK on 7.8. at the time I want
ja uz s casinem takhle diskutuji 14 dni,uz jsem z toho unavena,uz jsem to chtela vzdat ale zase 7000 kc je pro me dost penez,porad dokola opakuji ze chteji vypis z banky 7.8.13.15 hod,ale banka tam casy nemaa v jejich historii je to presne tak, vklad 300 korun 7.8.v case kteri chteji
Γεια σας, δεν μπορώ να κάνω αλλιώς, αλλά κατά τη γνώμη μου το καζίνο χειρίζεται τα πράγματα με έναν εντελώς ανόητο τρόπο. Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά όπως γράφει ο Jaro: είναι φυσιολογικό η ημέρα, πόσο μάλλον η ώρα, στην κατάσταση λογαριασμού να μην ταιριάζει, οπότε αν δώσετε στο καζίνο μια πρωτότυπη (έστω και ηλεκτρονική) κατάσταση τραπεζικού λογαριασμού όπου μπορεί κανονικά να βρεθεί η συναλλαγή, δεν καταλαβαίνω γιατί επιμένουν στην ημερομηνία και την ώρα. Ακόμα κι αν έχετε καταθέσει, ας πούμε, 28 φορές κατά τη διάρκεια αυτής της ημέρας, μπορείτε να μετρήσετε τον αριθμό των συναλλαγών και το τελικό ποσό που στάλθηκε στον λογαριασμό του καζίνο - με βάση τον αριθμό ή τον κωδικό λογαριασμού. Έτσι το βλέπω εγώ.
Νομίζω ότι θα ανακουφιστείτε αν μας υποβάλετε ένα παράπονο, το οποίο είναι δωρεάν.
https://kasinoguru-cz.com/stiznosti/odeslat 👈
Για να αποφύγετε να περιγράψετε ξανά ολόκληρο το πρόβλημα, μη διστάσετε να χρησιμοποιήσετε τις αναρτήσεις από το φόρουμ και να τις επεξεργαστείτε λίγο, ώστε να είναι εύκολα κατανοητές. Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα ξεχωριστά όταν υποβάλλετε μια καταγγελία, οπότε αν προσθέσετε μια δήλωση με ελεγμένη τη συναλλαγή για την οποία καταγγέλλετε και τα υπόλοιπα μαυρισμένα, θα βοηθήσει πολύ.
Μην τα παρατάς, οι συνάδελφοί μας αντιμετωπίζουν παρόμοια πράγματα κάθε μέρα. Καταλαβαίνω ότι πρέπει να είναι κόλαση, αλλά προσπάθησε ξανά με τη βοήθειά μας.
Hi, I can't help it, but in my opinion the casino is handling things in a completely nonsense way. I could be wrong, but as Jaro writes: it's normal that the day, let alone the hour, on the statement may not match, so if you provide the casino with an original (even electronic) bank statement where the transaction can normally be found, I don't understand why they insist on the date and hour. Even if you deposited, say, 28 times during that day, you can still count the number of transactions and the final amount sent to the casino account - based on the account number or code. That's how I see it.
I think you might be relieved if you file a complaint with us, which is free of charge.
https://kasinoguru-cz.com/stiznosti/odeslat 👈
To avoid having to describe the whole problem again, feel free to use the posts from the forum and edit them a bit so that it is easy to understand. You can upload attachments separately when you submit a complaint, so if you add a statement with the transaction you are complaining about checked and the rest blacked out, it will help a lot.
Don't give up, our colleagues deal with similar things every day. I understand that it must be hell, but try again with our help.
Ahoj, já si nemůžu pomoc, ale casino podlě mě řeší docela nesmysl. Můžu se mýlit, ale jak Jaro píše: je normání, že se nemusí shodovat na výpisu den, natož hodina, takže pokud dodáš kasinu originální (i elektronický) výpis z banky, kde se ta transakce dá normálně najít, nechápu, proč trvají na datu a hodině. I kdybys za ten den depositovala třeba 28x, pořád se dá spočítat počet transakcí a finální suma poslaná na casino účet - podle čísla účtu nebo kódu. Tak to vidím já.
Já si myslím, že by se Ti mohlo ulevit, když si u nás zadáš stížnost, která je zdarma.
https://kasinoguru-cz.com/stiznosti/odeslat 👈
Abys nemusela celý problém popisovat znovu, klidně použij posty z fóra a trochu to uprav aby se to dalo dobře pochopit. Dají se rovnou separátně nahrát přílohy, když stížnost zadáváš, takže pokud tam přidáš výpis třeba se zaškrtnutou transakci o kterou běží a začerníš zbytek, dost to pomůže.
Určitě to nevzdávej, naši kolegové podobné věci, řeší denně. Chápu, že to musí být prostě peklo, ale zkus to ještě s naší pomocí.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.