Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBetstro Casino - γενική συζήτηση

Betstro Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από Esmeradil2
|
14.723 προβολές 63 απαντήσεις |
|
1 2...4
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Betstro Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Esmeradil2 i am also busy to withdraw my money but everytime canceled again need documents i send all the documents and today canceled again they need my phone bill and other ID . I have 10.000 on my account..

You got your money Esmeradil2???? Or stilll waiting.

πριν από 2 έτη

Someone here to get witdraw succesfull by betstro casino ???

πριν από 2 έτη

I’m still waiting. They keep on cancelling.

πριν από 2 έτη

Ppfff this casino is not good i think they wont payout.its now again canceled again need same documents.

πριν από 2 έτη

Must we waiting or complain this issue??

πριν από 2 έτη

I have already filed a complaint on here. I've been waiting almost 2 weeks

πριν από 2 έτη

How can i contact you ?? I from netherland.

Husje300
πριν από 2 έτη

Hello Husje300, I am sorry you are facing troubles. When did you ask for withdrawall, please? And as I see, your account wasn't fully verified yet, am I correct? Thank you for information.

πριν από 2 έτη

Hi magda

11 november.i witdrw.after that i upload all the documents without asking. 72 hours later canceled reason other payment methode must i use. Done 72 hours again canceled again other methode must use. Oke done. 72 hours again canceled they must second ID and phonenummer Bill. Today is 23 november.

Thanx

πριν από 2 έτη

Magda you working on betstro??

Husje300
πριν από 2 έτη

Hello, OK, thank you. Sometimes it is very lenghty process. We generally give the casinos 14 full days to verify the account and make the payment. If I were you, I would wait some days more and then I suggest to submit complaint as Esmeradil2 did. There you can describe the situation with all details. Some of our complaint team representatives will take care of you. Complaint is simply the best way to approach it, as it gives room for comparing evidence and possible debate with the casino.

πριν από 2 έτη

Oke thanx we wait some days

Husje300
πριν από 2 έτη

Hi, no I am not working for Betstro Casino, I am Casino Guru employee.

πριν από 2 έτη

Hello, I also see in old deleted conversation that you and Esmeradil2 got in touch and exchanged email addresses. I'm writing this to make sense to the others, because the conversation here is incomplete.

πριν από 2 έτη

Hey magda

Oww oke magda sorry for that.

πριν από 2 έτη

Hi Magda, the conversation is compleet. You only missing my reply where i wrote my mail address, which i deleted later.

Husje300
πριν από 2 έτη

It's ok, no problem at all. Just to make it clear to the others. 🙂

Esmeradil2
πριν από 2 έτη

Hello, yeah, I could see that and better you did it since the forum is public. It's fine, no problem.

Husje300
πριν από 2 έτη

Hello Husje300,

you said it yourself, this casino is not in the best shape at the moment:

file

Phone bill or any other utility bill is asked to prove your address and ID + another identity document (passport, driving license) serves as another identification, I truly think this is a standard procedure. Is there any particular document you can't provide at the moment?

Even if the casino would been the worst one in the world, passing the verification is the first step 🙁.

Let me know the details, please.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
1 2...4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα