Γεια σας παιδιά. Είχατε δίκιο. Άλλο ένα θύμα του BETPLAYS. Αλλά δεν μπορώ παρά να το πω αυτό. Εκτιμώ το συμπέρασμα της καταγγελίας, αλλά θα ήθελα να εκφράσω τη βαθιά μου δυσαρέσκεια, όχι μόνο με το ίδιο το αποτέλεσμα, αλλά και με τον επιλεκτικό τρόπο με τον οποίο φαίνεται να ενεργεί το Casino Guru σε παρόμοιες περιπτώσεις.
Είναι περίεργο ή ανησυχητικό να βλέπουμε ότι υπάρχουν και άλλα παράπονα σχεδόν πανομοιότυπα με τα δικά μου, που αφορούν την ίδια παραβίαση του ορίου στοιχηματισμού μπόνους, με καζίνο της ίδιας φήμης με το BetPlays, και τα οποία έχουν επιλυθεί με ευνοϊκό τρόπο για τον παίκτη. Τι αλλάζει; Ο παίκτης; Ο μεσολαβητής; Το συμφέρον για την προστασία ή μη προστασίας μιας συγκεκριμένης επωνυμίας;
Αυτό εγείρει σοβαρές αμφιβολίες σχετικά με τη συνέπεια και τη διαφάνεια της διαδικασίας διαμεσολάβησης. Επιπλέον, όπως αναγνώρισε και η ίδια η Casino Guru, υπήρχε περιθώριο για μια χειρονομία καλής θέλησης. Η BetPlays επέλεξε να το αγνοήσει αυτό και, τελικά, η πλατφόρμα το αποδέχτηκε παθητικά.
Το να λέμε ότι η «παραβίαση έγκειται στους όρους» δεν δικαιολογεί τα πάντα. Αν ίσχυε αυτό, οποιοδήποτε καζίνο θα μπορούσε να κρύψει ρήτρες σε μια σκοτεινή γωνιά του ιστότοπου και στη συνέχεια να τις χρησιμοποιήσει για να κατάσχει επιλεκτικά κεφάλαια.
Προτρέπω τους παίκτες να βγάλουν τα δικά τους συμπεράσματα, αλλά επιτρέψτε μου να ξεκαθαρίσω το εξής: η εμπειρία δεν ήταν θετική. Η αίσθηση είναι ότι το Casino Guru χρησιμεύει ως επίδειξη νομιμότητας για τα καζίνο που λειτουργούν με σαφώς αμφισβητήσιμες πρακτικές.
Περισσότερο από αυτό: η συζήτηση με το καζίνο αποκρύπτεται από το κοινό, αφαιρώντας τη διαφάνεια από μια διαδικασία που θα έπρεπε να είναι ακριβώς το αντίθετο: σαφής, ουδέτερη και δίκαιη.
Τόσο καιρό.
Hey guys. You were right. Another victim of BETPLAYS. But I can't help saying this. I appreciate the conclusion of the complaint, but I would like to express my deep dissatisfaction, not only with the outcome itself, but with the selective way in which Casino Guru seems to act in similar cases.
It is curious or worrying to see that there are other complaints almost identical to mine, involving the same violation of the bonus wagering limit, with casinos of the same reputation as BetPlays, and which have been resolved in a favorable way for the player. What changes? The player? The mediator? The interest in protecting or not protecting a particular brand?
This raises serious doubts about the consistency and transparency of the mediation process. Moreover, as Casino Guru itself acknowledged, there was room for a gesture of goodwill. BetPlays chose to ignore this and, in the end, the platform passively accepted it.
Saying that the "breach is in the terms" doesn't justify everything. If that were the case, any casino could hide clauses in an obscure corner of the site and then use them to selectively confiscate funds.
I urge players to draw their own conclusions, but let me make it clear: the experience was not a positive one. The feeling is that Casino Guru serves as a showcase of legitimacy for casinos that operate with clearly questionable practices.
More than that: the conversation with the casino is hidden from public view, removing transparency from a process that should be just the opposite: clear, neutral and fair.
So long.
Boas pessoal. Vocês tinham razão. Mais uma vítima da BETPLAYS. Mas não posso deixar de dizer isto. Agradeço a conclusão da reclamação, mas deixo aqui a minha profunda insatisfação, não apenas com o desfecho em si, mas com a forma seletiva como o Casino Guru parece atuar em casos semelhantes.
É curioso ou preocupante, ver que existem outras reclamações praticamente idênticas à minha, envolvendo a mesma violação de limite de aposta em bônus, com cassinos da mesma reputação que a BetPlays, e que foram resolvidas de forma favorável ao jogador. O que muda? O jogador? O mediador? O interesse em proteger ou não determinada marca?
Isso levanta sérias dúvidas sobre a consistência e transparência do processo de mediação. Além disso, como o próprio Casino Guru reconheceu, havia margem para um gesto de boa vontade. A BetPlays optou por ignorar isso e, no fim, a plataforma aceitou passivamente.
Dizer que a "violação está nos termos" não justifica tudo. Se assim fosse, qualquer cassino poderia esconder cláusulas num canto obscuro do site e, depois, usá-las para confiscar fundos de forma seletiva.
Peço que jogadores tirem as suas próprias conclusões mas deixo claro: a experiência não foi positiva. A sensação que fica é que o Casino Guru serve como vitrine de legitimidade para cassinos que operam com práticas claramente questionáveis.
Mais do que isso: esconde-se a conversa com o cassino dos tópicos públicos, retirando transparência de um processo que deveria ser justamente o contrário, claro, neutro e justo.
Até nunca mais.
Αυτόματη μετάφραση: