Μου ζήτησαν νέα έγγραφα τώρα σε νέο mail. Θα τα στείλω και θα σας ενημερώσω. Αυτό το email μου έστειλε:
Γειά σου.
Σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Τμήματος Ασφαλείας μας, σας παρακαλούμε να επαληθεύσετε την ταυτότητά σας προτού διεκπεραιωθεί η ανάληψη.
Η διαδικασία επαλήθευσης είναι μια τυπική διαδικασία που μπορεί να διαρκέσει έως και 5 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή που υποβλήθηκαν τα απαιτούμενα έγγραφα υψηλής ποιότητας. Μπορείτε να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τον λογαριασμό σας για παιχνίδι κατά τη διάρκεια της επαλήθευσης.
Βρείτε παρακάτω τη λίστα με τα έγγραφα που πρέπει να υποβάλετε:
1. Μια φωτογραφία του έγκυρου εγγράφου για να αποδείξετε την ταυτότητά σας. Ένα από τα ακόλουθα έγγραφα μπορεί να γίνει δεκτό:
- Διαβατήριο (μια σελίδα που δείχνει ξεκάθαρα τα προσωπικά σας στοιχεία)
- Δελτίο ταυτότητας (μπροστινή και πίσω σελίδα)
2. Μια φωτογραφία του εγγράφου που επιβεβαιώνει την ιδιοκτησία των τραπεζικών καρτών (6945, 6364, 5158 και 0893) που χρησιμοποιήσατε για κατάθεση στον λογαριασμό σας. Ένα από τα ακόλουθα έγγραφα μπορεί να γίνει δεκτό:
- Μπροστινή σελίδα της τραπεζικής σας κάρτας (θα πρέπει να είναι ορατά τα τελευταία 4 ψηφία του αριθμού της κάρτας και το όνομα του κατόχου της κάρτας)
- Τραπεζικό αντίγραφο
- Αντίγραφο της σύμβασης χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας
3. Ένα στιγμιότυπο οθόνης του εγγράφου που επιβεβαιώνει την ιδιοκτησία σας με τον λογαριασμό Skrill που χρησιμοποιήσατε για να καταθέσετε στο λογαριασμό σας + επιβεβαιώσεις κατάθεσης (αποδείξεις) που πραγματοποιήσατε από τον λογαριασμό σας Skrill στον ιστότοπό μας.
4. Σέλφι με εσάς που κρατάτε την πρώτη σελίδα του διαβατηρίου/ταυτότητάς σας και μια τραπεζική κάρτα. Η φωτογραφία πρέπει να ληφθεί σε φόντο αυτής της συνομιλίας.
Για να διασφαλίσουμε την επιτυχή επαλήθευση, ζητάμε μια selfie όπου κρατάτε την ταυτότητά σας δίπλα σε αυτήν τη συνομιλία. Είναι σημαντικό να καταγράψετε τη συνομιλία που είναι ορατή στο Smartphone, το Laptop ή την οθόνη της τηλεόρασής σας στη φωτογραφία (δείτε στιγμιότυπο οθόνης ως παράδειγμα).
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία σας
Παρακαλούμε δώστε τα έγγραφα στην ακόλουθη διεύθυνση e-mail: support@betmaster.help
Στη γραμμή θέματος του e-mail, παρακαλούμε προσδιορίστε τα στοιχεία σύνδεσής σας στο λογαριασμό (αριθμός τηλεφώνου στη διεθνή μορφή ή διεύθυνση e-mail που χρησιμοποιείται για την εγγραφή του λογαριασμού).
Βεβαιωθείτε επίσης ότι τα έγγραφα που υποβάλλετε πληρούν τις ακόλουθες απαιτήσεις:
Στη φωτογραφία πρέπει να φαίνεται ολόκληρο το έγγραφο.
Όλες οι λεπτομέρειες του εγγράφου, συμπεριλαμβανομένης της σειράς/του αριθμού, του φόντου, των άκρων και της φωτογραφίας, πρέπει να είναι ευδιάκριτα και ευανάγνωστα
Θα ειδοποιηθείτε μόλις ολοκληρωθεί η επαλήθευση ή εάν χρειαστεί να υποβάλετε πρόσθετες πληροφορίες.
Μην δώσετε στοιχεία της τραπεζικής κάρτας εκτός από τα 4 τελευταία ψηφία και το όνομα και το επώνυμο του κατόχου της κάρτας στην μπροστινή πλευρά της κάρτας.
Ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία και σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας.
They asked me new documents now in a new mail. I will send them and inform you. This email the sent me :
Hello.
According to our Security Department requirements, we kindly request you to verify your identity before the withdrawal can be processed.
The verification process is a standard procedure that may take up to 5 business days from the moment the requested documents of high quality were submitted. You can continue using your account for play during the verification.
Please find below the list of documents that you are required to submit:
1. A photo of the valid document to prove your identity. One of the following documents can be accepted:
- Passport (a page that clearly shows your personal information)
- National ID card (front and back page)
2. A photo of the document confirming your ownership of the bank cards (6945, 6364, 5158, and 0893) you used to deposit to your account. One of the following documents can be accepted:
- Front page of your bank card (the last 4 digits of the card number and the cardholder’s name should be visible)
- A bank statement
- A copy of the debit/credit card agreement
3. A screenshot of the document confirming your ownership with the Skrill account you used to deposit to your account + deposit confirmations (receipts) you made from your Skrill account to our website.
4. Selfie of you holding your Passport/ID card front page and a bank card. Photo must be taken on a background of this chat.
To ensure successful verification, we kindly request a selfie where you're holding your ID next to this chat. It's important to capture the conversation visible on your Smartphone, Laptop, or TV screen in the photo (see screenshot as an example).
Thank you for your understanding and cooperation
Kindly provide the documents to the following e-mail address: support@betmaster.help
In the subject line of the e-mail please specify your login of the account (phone number in the international format or e-mail address used for the account registration).
Please also make sure the documents you submit meet the following requirements:
The entirety of the document must be visible in the photograph.
All details on the document, including the series/number, background, edges, and photo, must be clearly visible and legible
You will be notified once the verification has been completed or if you need to submit additional information.
Please do not provide any details of the bank card except for the last 4 digits and name and surname of the card owner on the front side of the card.
We apologize for any inconvenience and thank you for your collaboration.