Γεια σας, καταρχήν θα σας παρακαλούσα να μην βάλετε τέτοιου είδους συνδέσμους στην ανάρτησή σας, γιατί απαγορεύεται.
Αλλά όσον αφορά το πρόβλημά σας, λυπάμαι πολύ, γιατί από την καταγγελία που διάβασα , ο λογαριασμός σας είχε ήδη επαληθευτεί πλήρως και τώρα κάνετε μια πρόσθετη επαλήθευση. Δεν είμαι σίγουρος τι να πω για το καζίνο που σας λέει ότι η ταυτότητά σας είναι παλιά. Σε αυτή την περίπτωση έχετε εναλλακτική ή πρέπει να βγάλετε νέα ταυτότητα και άδεια οδήγησης;
Ελπίζω ότι αυτή η κατάσταση θα επιλυθεί το συντομότερο δυνατό, αν και δεν είμαι σίγουρος αν θα επιλυθεί, καθώς το καζίνο λέει ότι πρέπει να λάβετε νέα έγγραφα.
Τέλος πάντων, αν αλλάξει κάτι ή μάθετε κάτι νέο, ενημερώστε εμάς και τους άλλους παίκτες.
Θα περιμένω ανυπόμονα.
Hi, first of all I would ask you not to put links of this type in your post, because it is forbidden.
But as for your problem, I'm quite sorry, because from the complaint I've read, your account was already fully verified and now you're doing a additional verification. I'm not sure what to say about the casino telling you that your ID is old. In this situation do you have an alternative or do you have to get a new ID and driving license ?
I hope that this situation will be resolved as soon as possible, although I am not sure if it will be, since the casino says that you have to get new documents.
Anyway, if something changes or you learn anything new, please let us and other players know.
I'll be waiting impatiently.