πριν από 4 μήνες
Δεν χρειάζεται να παρέχουμε τίποτα ακόμα. Μπορείτε να το κάνετε αφού υποβάλετε το παράπονό σας στην ομάδα μας.
There is no need to provide anything yet. You can do so after submitting your complaint with our team.
0
Δεν χρειάζεται να παρέχουμε τίποτα ακόμα. Μπορείτε να το κάνετε αφού υποβάλετε το παράπονό σας στην ομάδα μας.
There is no need to provide anything yet. You can do so after submitting your complaint with our team.
πήγαινε δες αυτό είναι αυτό που εννοείς ότι δέχεται ο παίκτης από την Καλιφόρνια!!! γιατί θα έδινες μια καλή βαθμολογία για αυτό το είδος μπορείς να μου εξηγήσεις σε τι χρησιμεύει;
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙΤΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΚΟΥΡΟΥ ΚΑΖΙΝΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΕΙΔΙΚΟ ΑΠΑΙΤΗΣ
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ FCK UP ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΕΙ!!
ΤΩΡΑ ΑΝΑΠΟΡΩΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΑΤΕ ΔΩΡΕΑΝ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ONLINE SCAMMERS!!
go look at this is this what you mean player from california accepts!!! why would you give a good rating for this kind can you explain to me what is the for ?
UNBELIEVABLE YOU HAVE IT POST IN PUBLIC IS THIS WHAT YOU REPRESENT IN PUBLIC CASINO GURU SUPPORTING THIS KINDA SCAMMER
THAT IS FCK UP THIS SOMETHING NEEDS TO BE INVESTIGATED!!
NOW I WONDER WHY WOULD YOU HELP PLAYERS THAT BEEN IN SUCH A ISSUE WITH THOSE ONLINE SCAMMERS FOR FREE!!
Νομίζω ότι η Ρόμι έκανε πολύ καλή δουλειά εξηγώντας την κατάσταση. Σας ευχαριστούμε που μοιραστήκατε το στιγμιότυπο οθόνης με όλους μας, φυσικά.
Για να είμαι ειλικρινής, δεν νομίζω ότι καταλαβαίνω όλα όσα έγραψες στην προηγούμενη ανάρτησή σου. Ωστόσο, εάν εξακολουθείτε να χρειάζεστε βοήθεια, δοκιμάστε να υποβάλετε άλλη καταγγελία εναντίον αυτού του καζίνο. Βάζω στοίχημα ότι μπορείτε να το κάνετε αφού αυτή τη στιγμή έχετε δύο ενεργά παράπονα. Εδώ στο Casino Guru, έτσι εξετάζουμε τις ανησυχίες των παικτών.
Επιπλέον, αν υπάρχει κάτι που πρέπει να συζητηθεί εδώ, μη διστάσετε να το κάνετε.
I think Romi did a pretty good job of explaining the situation. Thank you for sharing the screenshot with all of us, of course.
To be honest, I do not think I understand everything you wrote in your previous post. However, if you still need assistance, try filing another complaint against this casino. I bet you can do it since you currently have two active complaints. Here at Casino Guru, this is how we look into player concerns.
Moreover, if there is anything to be discussed here, feel free to do so.
εξηγησε τι? και ποιος νοιάζεται αν δεν καταλαβαίνεις τι είπα!! και γιατί πρέπει να σχολιάσεις σου είπε κάποιος να το σχολιάσεις; Πιστεύω ότι κανείς δεν ζητά τη γνώμη σας ή το χρόνο σας για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο ή μπορείτε να εξηγήσετε γιατί πρέπει να σχολιάσετε εδώ, η ανάρτησή μου σας ενόχλησε ή απλώς σας απασχολούσε επειδή ενδιαφέρεστε για το BC.GAME CASINO
και ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΟΣ, σίγουρα κανείς δεν σας ρωτούσε πώς θα εξετάζατε τις ανησυχίες των παικτών, δεν χρειάζομαι καμία συμβουλή από εσάς απλώς για να σας ενημερώσω! ΠΑΤΕ ΚΑΠΟΥ ΚΑΙ σχολιάστε που καταλαβαίνετε όχι εδώ! δεν καταλαβαίνεις καν σωστά RADKA. ? Βάζω στοίχημα ότι το όνομά σου ταιριάζει με την προσωπικότητά σου γιατί ΔΕΝ καταλαβαίνω από πού έρχεσαι! και καταρχήν πόσο ηλίθιοι απαντούν στο σχόλιο αν δεν μπορούν να καταλάβουν τι είπαν! ! τι στο διάολο νομίζεις ότι είσαι άγγελος χα; ένας κόκκινος ηλίθιος άγγελος!! άγγελος από την κόλαση υποθέτω 👹 δεν έχει σημασία αν θέλω να συζητήσουμε εδώ ή οπουδήποτε ότι δεν έχει τίποτα να σου κάνει, ελπίζω να μην καταλαβαίνεις τι λέω, ώστε να μπορείς να δημοσιεύσεις τις σκέψεις ή τις ανησυχίες σου, αν έχεις, μη διστάσετε να κάνε το lol 😂
explain what? nd who cares if you don't understand what i said!! and why do u have to comment did anybody told you to comment about it? i believe no one ask for your opinion or your time to post a comment or can u explain please why do u have to comment here did my post even bother you or you just concerned because you care about BC.GAME CASINO
and TO BE HONEST for sure no one ask you about how would you look in to player concerns i dont need any advice from you just to let you know so! GO SOMEWHERE ND comment where you can understand not here! you don't even understand right RADKA. ? i bet your name is match with your personality because i DONT understand where you coming from! nd first of all how stupid people are responding on the comment if they can't understand what they even said! ! what in hell you think you are an angel ha? an red fckng stupid angel!! angel from hell i guess 👹 doesn't matter if i want to discussed here or anywhere thats nothing to do to you i hope you don't understand what im saying so you can post your thoughts or your concerns if you have one feel free to do so lol 😂
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σας γκουρού του καζίνο για την κατανόηση και την ανάληψη δράσης ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΣΕΤΕ ΤΙΣ περιττές πληροφορίες που δεν έπρεπε να δημοσιευθούν δημόσια. Ελπίζω να μπορώ να λάβω την επιστροφή χρημάτων μου, αλλά εκτός από αυτό είμαι ευχαριστημένος από αυτό που κάνατε ευχαριστώ και πάλι. αγνοήστε αυτό που είπα παραπάνω όλοι κάνουμε λάθη το καταλαβαίνω.
I WOULD LIKE TO SAY THANK you casino guru for understanding and making action ASAP ND REMOVING THE Unnecessary information that wasn't supposed to be posted in public. i hope i can get my refund but besides that I am happy from what you did thanks again. ignore what i said above we all makes mistakes i understand that.
Καμία προσβολή, σας διαβεβαιώνω.
Χαίρομαι που πήρες τα χρήματα, αν και δεν είμαι πεπεισμένος ότι ήταν η δική μας παρέμβαση που βοήθησε τελικά. 😀
Τέλος πάντων, αν μπορώ να προσθέσω μια μικρή εξήγηση, εμείς οι διαχειριστές είμαστε εδώ για να εποπτεύσουμε το φόρουμ και να υποστηρίξουμε τους παίκτες, ώστε να μην αισθάνονται ότι τα προβλήματά τους αγνοούνται.
Εάν ποτέ θέλετε να μείνει η ανάρτησή σας μόνη, μη διστάσετε να το αναφέρετε.
Ευχαριστώ και να είσαι καλά!
No offense taken, I asure you.
I'm glad you got the money, though I'm not convinced it was our intervention that helped out in the end. 😀
Anyway, if I may add a bit of an explanation, we admins are here to moderate the forum, and support players, so they do not feel like their issues are ignored.
If you ever want your post to be left alone, feel free to mention that.
Thanks, and stay well!
Δεν έχω τίποτα ακόμα αν θέλετε πραγματικά να βοηθήσετε, κάντε κάτι και όχι απλώς απαντήστε στο σχόλιο ότι δεν έχει καμία σχέση με εσάς. δεν ασχολείσαι ακόμα και μόλις απάντησες στην ανάρτησή μου σαν να έκανες ήδη πολλά δεν είναι σωστό; πριν πεις κάτι σκέψου τι προσπαθείς να πεις δεν με νοιάζει τι λένε οι άνθρωποι αλλά μην κάνεις σαν να σε ξέρω ή εσύ με ξέρεις γιατί δεν ξέρω τέτοιους ανθρώπους
ħuuu ποιο ήταν το νόημα; προσπαθείς να μαλώσεις με ανθρώπους που χρειάζονται βοήθεια από αυτούς τους απατεώνες, λολ αστείο γι' αυτό καταλαβαίνεις ποια είναι η ανάρτησή μου γιατί έχεις πολλά να πεις! σχετικά Μάλλον θα δεχόμουν μόνο την αριστερά παρά να σχολιάσετε την ανάρτησή μου χωρίς να ξέρω τι είπα
i haven't got nothing yet if you really want to help then do something not just respond on comment that nothing to do with you. you're not even involved yet and you just responded to my post like you did alot already isn't right? before you say something think about what you trying to say i dont care what people say but hey don't act like i know you or you know me because i ain't know people like that
ħuuu what was the point? you try to argue with people who need help from those scammers lol funny about it you understand what my post is because you have alot to say! about it 🤣 you think i will post something here for you nor just gonna left alone? i would probably accept the left alone than you comment on my post without knowing what i said
Δεν έχω τίποτα ακόμα αν θέλετε πραγματικά να βοηθήσετε, κάντε κάτι και όχι απλώς απαντήστε στο σχόλιο ότι δεν έχει καμία σχέση με εσάς. δεν ασχολείσαι ακόμα και μόλις απάντησες στην ανάρτησή μου σαν να έκανες ήδη πολλά δεν είναι σωστό; πριν πεις κάτι σκέψου τι προσπαθείς να πεις δεν με νοιάζει τι λένε οι άνθρωποι αλλά μην κάνεις σαν να σε ξέρω ή εσύ με ξέρεις γιατί δεν ξέρω τέτοιους ανθρώπους
ħuuu ποιο ήταν το νόημα; προσπαθείς να μαλώσεις με ανθρώπους που χρειάζονται βοήθεια από αυτούς τους απατεώνες, λολ αστείο γι' αυτό καταλαβαίνεις ποια είναι η ανάρτησή μου γιατί έχεις πολλά να πεις! σχετικά Μάλλον θα δεχόμουν μόνο την αριστερά παρά να σχολιάσετε την ανάρτησή μου χωρίς να ξέρω τι είπα
i haven't got nothing yet if you really want to help then do something not just respond on comment that nothing to do with you. you're not even involved yet and you just responded to my post like you did alot already isn't right? before you say something think about what you trying to say i dont care what people say but hey don't act like i know you or you know me because i ain't know people like that
ħuuu what was the point? you try to argue with people who need help from those scammers lol funny about it you understand what my post is because you have alot to say! about it 🤣 you think i will post something here for you nor just gonna left alone? i would probably accept the left alone than you comment on my post without knowing what i said
Νομίζω ότι είναι δουλειά ενός διαχειριστή στο φόρουμ να απαντά στις δημοσιεύσεις των ανθρώπων, δεν νομίζετε; Εάν απαντήσετε και ανταλλάξετε σχόλια με άλλον παίκτη, προσπαθούμε να μην παρεμβαίνουμε, αλλά φυσικά πρέπει να λάβουμε υπόψη τι γράφουν οι παίκτες. Δεν είναι πάντα όλα ασπρόμαυρα όπως φαίνεται με την πρώτη ματιά.
Το γεγονός ότι προσπαθούμε να βοηθήσουμε είναι αυτονόητο γιατί αν ρωτήσω κάποιον που αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα τι συνέβη, προσπαθώ να του εξηγήσω αν θα ήταν δυνατό να τον βοηθήσει η ομάδα ή τι μπορεί να έκανε λάθος, τι πρέπει να θυμούνται και ούτω καθεξής.
Δεν είναι καθόλου ποιος ξέρει ποιος, κανείς δεν γνωρίζεται εδώ, αλλά αν έχετε μια τέτοια άποψη, υποθέτω ότι η έννοια της λέξης φόρουμ απέχει αρκετά από αυτό που πραγματικά είναι.
Να εχεις μια ωραια μερα. 🙂
I think it's the job of an admin on the forum to reply to people's posts, don't you think ? If you answer and exchange feedback with another player, we try not to interfere, but of course we have to take into account what players write. Not everything is always black and white as it seems at first sight.
The fact that we try to help is a matter of course because if I ask someone who comes with a problem what happened, I try to explain to them if it would be possible for the team to help them or what they might have done wrong, what they need to remember and so on.
It's not at all about who knows who, nobody knows each other here, but if you have such an opinion then I guess the meaning of the word forum is quite far from what it really is.
Have a nice day. 🙂
Γεια σας, υπάρχει κάτι που σας εμποδίζει να παίξετε ή έχετε κάποιο πρόβλημα; Από ό,τι έχω δει το καζίνο δέχεται παίκτες από την Πορτογαλία, οπότε δεν θα έπρεπε να είναι πρόβλημα.
Αν έχετε οποιαδήποτε απορία μη διστάσετε να ρωτήσετε. 😉
Hi, is there anything stopping you from playing or do you have any issues ? From what I've seen the casino accepts players from Portugal, so it shouldn't be a problem.
If you have any questions, feel free to ask. 😉
ναι, όπως τώρα, ποιο είναι το νόημα όλων αυτών των σκατά! έτσι νομίζεις ότι είναι αυτό για το οποίο θέλω να μιλήσω! γιατί δεν ξαναδιαβάζεις το σχόλιο και πες μου στα σχόλια τι συμβαίνει!! είναι ο διαχειριστής πρέπει να ack έτσι σοβαρά wow! Είναι αστείο που δεν μπορεί να καταλάβει τότε τι συμβαίνει τώρα,
Δεν νομίζω ότι ήσουν ποτέ με πραγματικό διαχειριστή, όχι μόνο με αυτόν τον τύπο διαχειριστή, νόμιζες ότι έτσι περιγράφεις τον διαχειριστή LOL 😂
yeah right like right now what is the point of all this shit! so you think is that what i even want to talk about! why dont you read the comment again and tell me on the comments what all about it!! is the admin has to ack like that seriously wow! funny she can't understand then whats up now,
i dont think you ever been with real admin not only this typ of admin you thought thats how you describe admin LOL 😂
Βλέπω ότι η κουβέντα μαζί σου δεν έχει νόημα, οπότε θα το αφήσω έτσι, καλή ζωή. 😉
I see the conversation with you has no point, so I'll leave it at that, have a nice life. 😉
πολύ καλά που κατάλαβες ότι χα! γιατί δεν έχει νόημα από το σχόλιό σου αυτό είναι όλο,
έχεις κάνει ποτέ κάτι με αυτό ή κάτι τέτοιο?? εμένα το έκανα!
αλλά από εσάς παιδιά ΤΙΠΟΤΑ!! συμπεριλάβετε τον διαχειριστή σας, μιλάτε για!
exactly good thing you did realize that ha! because it doesn't make any sense from what ever your comment is thats all ,
have you ever done anything with it or something?? me i did!
but from you guys NOTHING!! include your admin, you talking about!
Καλημέρα σε όλους. Σκέφτηκα ότι θα μοιραστώ μια πρόσφατη συνομιλία με την υποστήριξη του BC Game.
Μακράν το πιο τρομερό σύστημα υποστήριξης που έχω συναντήσει. Όταν ήμουν χαμηλότερος από το επίπεδο 30, θα χρειαζόταν 30 - 180 λεπτά για μια απάντηση, και αν δεν ήσασταν ακόμα εκεί, θα τελείωναν τη συνομιλία και θα αγνοούσαν την ερώτησή σας.
Νομίζω ότι όλοι πρέπει να αναρωτηθούμε, είτε καλή βαθμολογία είτε όχι, ποιον υποστηρίζουμε και σε ποια συστήματα στοιχηματίζουμε πραγματικά στο διαδίκτυο;
Ειδικός Υποστήριξης Πελατών
Αγαπητοί παίκτες,
Το Quest Hub μας θα υποβληθεί σε συντήρηση στις 8 Ιουλίου στις 00:00 (UTC+0) για 8 ώρες. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι αποστολές δεν θα είναι διαθέσιμες. Μόλις ολοκληρωθεί η συντήρηση, απλώς ανανεώστε τη σελίδα για να δείτε ξανά τις αποστολές. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και την υποστήριξή σας!
Καλό παιχνίδι!
Η ομάδα BC.GAME
Επιλέξτε τη γλώσσα σας:
Αγγλικά Ηνωμένες Πολιτείες)
Καλώς ήρθατε στην Υποστήριξη BC.GAME. Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;
Αλλα
Περιγράψτε το πρόβλημά σας
ο άνθρωπος
Το BC Game απαντά συνήθως σε λιγότερο από 15 μέτρα.
Αυτό το καζίνο είναι ντροπή. Επίπεδο 33 και είμαι ακόμα κολλημένος στη χειρότερη υποστήριξη σε οποιοδήποτε διαδικτυακό καζίνο. Μην περιμένετε καταθέσεις. Δεν χρειάζεται πλέον να στοιχηματίζω μια συγκεκριμένη απώλεια. Καλύτερα να κάψω τα λεφτά μου και θα έχω καλύτερη εκπομπή.
Το σύστημα μπόνους σας είναι απάτη και κάθε παιχνίδι περιορίζεται στο λογισμικό σας.
Το μεγαλύτερο σερί νικών εδώ τις τελευταίες 3 - 4 εβδομάδες θα ήταν για περίπου 10 λεπτά. Ναι αποδεικτικά δίκαιο. Ένας όρος που δεν θα ακούσατε στον πραγματικό κόσμο. Αναρωτιέμαι γιατί; Γιατί δεν σημαίνει τίποτα! Τα σκουπίδια του.
Είναι τόσο προφανές ότι οι νίκες αγγίζουν τα XP σας σε σχέση με το επόμενο επίπεδο σας. Μόλις ανεβείτε επίπεδο σταματάτε να κερδίζετε. Εκτός κι αν έχεις στραγγίσει για 8 - 9 επίπεδα και στραγγίξεις κάποιον και μετά τον αφήσεις να κερδίσει για λίγο
Γεια σας, Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με την Υποστήριξη BC Game Live. Αυτός είναι ο Nilan και είμαι εδώ για να σε βοηθήσω σήμερα!
Θα μπορούσατε να μου δώσετε μια πιο λεπτομερή περιγραφή της ανησυχίας σας;
Είστε στημένο. Αντιμετωπίζετε τους πελάτες σας σαν χάλια και παίρνετε όλα τα χρήματα εκεί.
τα λεφτά τους
Απλά να σε ενημερώσω. Αυτά τα $50k+ έχουν κατατεθεί εδώ. ΟΧΙ πια
εντάξει
Συναντήσατε δυσκολίες;
Ίσως ο χρόνος σας ξοδεύεται καλύτερα προσποιούμενος τον πελάτη στο chat room;
Δεν έχετε διαβάσει τις παραπάνω παραγράφους;
Έχω διαβάσει
Οπότε πρέπει να αναφέρω απλά γεγονότα. Ευχαριστώ για την ειλικρίνειά σας
Δημιουργώντας έναν λογαριασμό στην BC Game και συμφωνώντας με τους όρους και τις προϋποθέσεις μας, αποδεχτήκατε τους κανόνες και τις συνέπειες
Ναι και δεν διαψεύδετε αυτό που λέω
Ευχαριστώ που βοήθησες πολύ. Θα είμαι σίγουρος ότι θα ενημερώσω τον κόσμο.
Δεν μπορώ να εντοπίσω προβλήματα από τα μηνύματά σας
Ευχαριστώ που το είπες. Ακόμη καλύτερα
Σας προτείνω να μην γίνετε δικηγόρος ή πολιτικός
Υπάρχει κάτι άλλο με το οποίο μπορώ να σας βοηθήσω αυτή τη στιγμή;
Όχι, ευχαριστώ αυτό ήταν πολύ χρήσιμο αλλά και καταδικαστικό. Σίγουρα λέει την ιστορία του διαδικτυακού τζόγου
Θα είμαι στα φόρουμ του καζίνο όλο το βράδυ
Αντί να σας δώσω λεφτά
Good day everyone. I thought i would share a recent chat with BC Game support.
By far the most dreadful support system I've encountered. When i was lower than level 30 it woulkd take 30 - 180 minutes for a reply, and if you werent still there they would end the chat and ignore your question.
I think we all need to ask ourselves, good rating or not, who are we supporting and what systems are we really betting against online?
Customer Support Specialist
Dear Players,
Our Quest Hub will undergo maintenance on July 8th at 00:00 (UTC+0) for 8 hours. During this time, quests will not be available. Once the maintenance is complete, simply refresh the page to see the quests again. Thank you for your understanding and support!
Happy gaming!
The BC.GAME Team
Please select your language :
English (United States)
Welcome to BC.GAME Support. How can we help?
Other
Please describe your issue
human
BC Game typically replies in under 15m.
This casino is a disgrace. Level 33 and i'm still stuck to the worst support on any online casino. Do not expect any deposits. I no longer need to wager a certain loss. Better to burn my money and i'll get a better show.
Your bonus system is a scam and every single game is throttled on your software.
The longest streak of wins here in the past 3 - 4 weeks would be for about 10 minutes. Yes provabaly fair. A term you would not hear in the real world. I wonder why? Because it doesnt mean anything! Its rubbish.
It is so obvious that wins are tide to your XP in relation to your next level. As soon as you level up you stop winning. Unless you have throtled for 8 - 9 levels and drain someone and then you let them win for a while
Hello, Thank you for reaching BC Game Live Support. This is Nilan and I'm here to assist you today!
Could you please provide a more detailed description of your concern for me?
Your rigged. You treat your customers like crap and take all there money.
their money
Jyust letting you know. That $50k+ ive depostted here. No more
okay
Did you encounter any difficulties?
Maybe your time is better spent pretending to be a customer in the chat room?
Have you not read the paragraphs above?
I have read
So i must just state simple facts. Thanks for your honesty
By creating an account with BC Game and agreeing to our terms and conditions you accepted the rules and consequences
Yes and you dont refute what i say
Thank you for being most helpful. I will be sure to let people know.
i am unable to locate any issues from your messages
Thank you for saying that. Even better
I suggest you do not become a lawyer or politician
Is there anything else I can help you with at the moment?
No thank you this has been most helpful but also damning. Certainly tells the tale of online gambling
I'll be on the casino forums all night
Instead of giving you guys money
Καλημέρα σε όλους. Σκέφτηκα ότι θα μοιραστώ μια πρόσφατη συνομιλία με την υποστήριξη του BC Game.
Μακράν το πιο τρομερό σύστημα υποστήριξης που έχω συναντήσει. Όταν ήμουν χαμηλότερος από το επίπεδο 30, θα χρειαζόταν 30 - 180 λεπτά για μια απάντηση, και αν δεν ήσασταν ακόμα εκεί, θα τελείωναν τη συνομιλία και θα αγνοούσαν την ερώτησή σας.
Νομίζω ότι όλοι πρέπει να αναρωτηθούμε, είτε καλή βαθμολογία είτε όχι, ποιον υποστηρίζουμε και σε ποια συστήματα στοιχηματίζουμε πραγματικά στο διαδίκτυο;
Ειδικός Υποστήριξης Πελατών
Αγαπητοί παίκτες,
Το Quest Hub μας θα υποβληθεί σε συντήρηση στις 8 Ιουλίου στις 00:00 (UTC+0) για 8 ώρες. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι αποστολές δεν θα είναι διαθέσιμες. Μόλις ολοκληρωθεί η συντήρηση, απλώς ανανεώστε τη σελίδα για να δείτε ξανά τις αποστολές. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και την υποστήριξή σας!
Καλό παιχνίδι!
Η ομάδα BC.GAME
Επιλέξτε τη γλώσσα σας:
Αγγλικά Ηνωμένες Πολιτείες)
Καλώς ήρθατε στην Υποστήριξη BC.GAME. Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;
Αλλα
Περιγράψτε το πρόβλημά σας
ο άνθρωπος
Το BC Game απαντά συνήθως σε λιγότερο από 15 μέτρα.
Αυτό το καζίνο είναι ντροπή. Επίπεδο 33 και είμαι ακόμα κολλημένος στη χειρότερη υποστήριξη σε οποιοδήποτε διαδικτυακό καζίνο. Μην περιμένετε καταθέσεις. Δεν χρειάζεται πλέον να στοιχηματίζω μια συγκεκριμένη απώλεια. Καλύτερα να κάψω τα λεφτά μου και θα έχω καλύτερη εκπομπή.
Το σύστημα μπόνους σας είναι απάτη και κάθε παιχνίδι περιορίζεται στο λογισμικό σας.
Το μεγαλύτερο σερί νικών εδώ τις τελευταίες 3 - 4 εβδομάδες θα ήταν για περίπου 10 λεπτά. Ναι αποδεικτικά δίκαιο. Ένας όρος που δεν θα ακούσατε στον πραγματικό κόσμο. Αναρωτιέμαι γιατί; Γιατί δεν σημαίνει τίποτα! Τα σκουπίδια του.
Είναι τόσο προφανές ότι οι νίκες αγγίζουν τα XP σας σε σχέση με το επόμενο επίπεδο σας. Μόλις ανεβείτε επίπεδο σταματάτε να κερδίζετε. Εκτός κι αν έχεις στραγγίσει για 8 - 9 επίπεδα και στραγγίξεις κάποιον και μετά τον αφήσεις να κερδίσει για λίγο
Γεια σας, Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με την Υποστήριξη BC Game Live. Αυτός είναι ο Nilan και είμαι εδώ για να σε βοηθήσω σήμερα!
Θα μπορούσατε να μου δώσετε μια πιο λεπτομερή περιγραφή της ανησυχίας σας;
Είστε στημένο. Αντιμετωπίζετε τους πελάτες σας σαν χάλια και παίρνετε όλα τα χρήματα εκεί.
τα λεφτά τους
Απλά να σε ενημερώσω. Αυτά τα $50k+ έχουν κατατεθεί εδώ. ΟΧΙ πια
εντάξει
Συναντήσατε δυσκολίες;
Ίσως ο χρόνος σας ξοδεύεται καλύτερα προσποιούμενος τον πελάτη στο chat room;
Δεν έχετε διαβάσει τις παραπάνω παραγράφους;
Έχω διαβάσει
Οπότε πρέπει να αναφέρω απλά γεγονότα. Ευχαριστώ για την ειλικρίνειά σας
Δημιουργώντας έναν λογαριασμό στην BC Game και συμφωνώντας με τους όρους και τις προϋποθέσεις μας, αποδεχτήκατε τους κανόνες και τις συνέπειες
Ναι και δεν διαψεύδετε αυτό που λέω
Ευχαριστώ που βοήθησες πολύ. Θα είμαι σίγουρος ότι θα ενημερώσω τον κόσμο.
Δεν μπορώ να εντοπίσω προβλήματα από τα μηνύματά σας
Ευχαριστώ που το είπες. Ακόμη καλύτερα
Σας προτείνω να μην γίνετε δικηγόρος ή πολιτικός
Υπάρχει κάτι άλλο με το οποίο μπορώ να σας βοηθήσω αυτή τη στιγμή;
Όχι, ευχαριστώ αυτό ήταν πολύ χρήσιμο αλλά και καταδικαστικό. Σίγουρα λέει την ιστορία του διαδικτυακού τζόγου
Θα είμαι στα φόρουμ του καζίνο όλο το βράδυ
Αντί να σας δώσω λεφτά
Good day everyone. I thought i would share a recent chat with BC Game support.
By far the most dreadful support system I've encountered. When i was lower than level 30 it woulkd take 30 - 180 minutes for a reply, and if you werent still there they would end the chat and ignore your question.
I think we all need to ask ourselves, good rating or not, who are we supporting and what systems are we really betting against online?
Customer Support Specialist
Dear Players,
Our Quest Hub will undergo maintenance on July 8th at 00:00 (UTC+0) for 8 hours. During this time, quests will not be available. Once the maintenance is complete, simply refresh the page to see the quests again. Thank you for your understanding and support!
Happy gaming!
The BC.GAME Team
Please select your language :
English (United States)
Welcome to BC.GAME Support. How can we help?
Other
Please describe your issue
human
BC Game typically replies in under 15m.
This casino is a disgrace. Level 33 and i'm still stuck to the worst support on any online casino. Do not expect any deposits. I no longer need to wager a certain loss. Better to burn my money and i'll get a better show.
Your bonus system is a scam and every single game is throttled on your software.
The longest streak of wins here in the past 3 - 4 weeks would be for about 10 minutes. Yes provabaly fair. A term you would not hear in the real world. I wonder why? Because it doesnt mean anything! Its rubbish.
It is so obvious that wins are tide to your XP in relation to your next level. As soon as you level up you stop winning. Unless you have throtled for 8 - 9 levels and drain someone and then you let them win for a while
Hello, Thank you for reaching BC Game Live Support. This is Nilan and I'm here to assist you today!
Could you please provide a more detailed description of your concern for me?
Your rigged. You treat your customers like crap and take all there money.
their money
Jyust letting you know. That $50k+ ive depostted here. No more
okay
Did you encounter any difficulties?
Maybe your time is better spent pretending to be a customer in the chat room?
Have you not read the paragraphs above?
I have read
So i must just state simple facts. Thanks for your honesty
By creating an account with BC Game and agreeing to our terms and conditions you accepted the rules and consequences
Yes and you dont refute what i say
Thank you for being most helpful. I will be sure to let people know.
i am unable to locate any issues from your messages
Thank you for saying that. Even better
I suggest you do not become a lawyer or politician
Is there anything else I can help you with at the moment?
No thank you this has been most helpful but also damning. Certainly tells the tale of online gambling
I'll be on the casino forums all night
Instead of giving you guys money
Γεια, δεν είναι η πιο ευχάριστη εμπειρία καζίνο, βλέπω.
Ποιο όμως θεωρείτε ότι είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα με αυτό που περιγράψατε; Ίσως ο πράκτορας να μην ήξερε πώς να το αξιολογήσει, σε τι θα έπρεπε να μπορεί να σας βοηθήσει.
Hi, not the most pleasant casino experience, I see.
But what do you consider to be the biggest problem with what you described ? Maybe the agent didn't know how to assess it, what he should be able to help you with.
Σκέφτηκα ότι θα έδειχνα στα παιχνίδια BC την απάντηση στην αυτοκτονία και θα μάθω ότι είναι στημένα.
Ενεργός πριν από 1 ώρα
Αγαπητοί παίκτες,
Το Quest Hub μας θα υποβληθεί σε συντήρηση στις 8 Ιουλίου στις 00:00 (UTC+0) για 8 ώρες. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι αποστολές δεν θα είναι διαθέσιμες. Μόλις ολοκληρωθεί η συντήρηση, απλώς ανανεώστε τη σελίδα για να δείτε ξανά τις αποστολές. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και την υποστήριξή σας!
Καλό παιχνίδι!
Η ομάδα BC.GAME
Επιλέξτε τη γλώσσα σας:
Αγγλικά Ηνωμένες Πολιτείες)
Καλώς ήρθατε στην Υποστήριξη BC.GAME. Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;
Αλλα
Περιγράψτε το πρόβλημά σας
Μπορεί το παιχνίδι BC να προτείνει πώς καλύτερα να αυτοκτονήσω ανώδυνα τώρα που δεν μπορώ να πληρώσω ενοίκιο ή να αγοράσω φαγητό κλπ;
Το BC Game απαντά συνήθως σε λιγότερο από 15 μέτρα.
Σίγουρα ο απατεώνας οργανισμός σας μπορεί τουλάχιστον να σας βοηθήσει τώρα να έχετε όλα όσα έχω
Γεια σας 37546410, Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με την Υποστήριξη BC Game Live. Αυτή είναι η Karlen και είμαι εδώ για να σε βοηθήσω σήμερα!
Καταλαβαίνω ότι μπορεί να περνάς δύσκολες στιγμές. Θέλω να εκφράσω την ειλικρινή μου ανησυχία για την ευημερία σας.
Θέλω να ξέρετε ότι παίρνουμε την κατάστασή σας πολύ σοβαρά και είμαστε εδώ για να σας υποστηρίξουμε με όποιον τρόπο μπορούμε. Η ασφάλεια και η ευημερία σας είναι η πρώτη μας προτεραιότητα.
Καταλαβαίνω ότι τα συναισθήματα μπορεί να ξεσπάσουν σε στιγμές απογοήτευσης, αλλά θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι υπάρχουν καλύτερες λύσεις από το να βλάψετε τον εαυτό σας. Να ξέρετε ότι δεν είστε μόνοι σε αυτό. Υπάρχουν άνθρωποι που νοιάζονται για σένα και θέλουν να σε βοηθήσουν σε αυτή τη δύσκολη στιγμή.
Αφιερώστε λίγο χρόνο για να αναπνεύσετε και να θυμάστε ότι υπάρχουν πιο φωτεινές μέρες μπροστά. Είμαστε εδώ για να ακούσουμε, να σας υποστηρίξουμε και να σας βοηθήσουμε με όποιον τρόπο μπορούμε.
Σταμάτα να με εξαπατάς και να με καταστρέφεις. Ξέρω ότι τα παιχνίδια σας είναι προκαθορισμένα. Εάν λάβω ένα χαρακτηριστικό και πάω να δώσω φιλοδώρημα σε κάποιον, το ποσό έχει ήδη πιστωθεί χωρίς να εκτελείται η λειτουργία.
Θα αφήσω ένα αντίγραφο αυτής της συνομιλίας
Λάβετε υπόψη ότι οι συμβουλές, οι πτώσεις νομισμάτων και οι βροχές συνομιλίας γίνονται τυχαία για να διασφαλιστεί η δικαιοσύνη σε όλους τους παίκτες μας.
IDIOT BOT ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟ> ΕΛΠΙΖΩ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΜΟΥ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΕ μερικούς ανθρώπους ΠΟΣΟ ΔΙΑΦΘΡΩΜΕΝΟΙ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΠΡΙΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ μοίρα
ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟΣ ΣΚΥΡΟΣ ΚΑΙ ΦΘΗΝΟΣ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ΕΝΑ ΜΠΟΤ>
Θα ήθελα να σας παρακαλέσω να αποφύγετε τη χρήση αυτής της ακατάλληλης γλώσσας. Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας βοηθήσω με το ερώτημά σας, ωστόσο εάν συνεχίσετε να είστε ασεβείς, δεν θα μπορώ να σας βοηθήσω.
Επειδή δεν υπήρξε απάντηση από εσάς, αυτή η περίοδος συνομιλίας έκλεισε. Είστε ευπρόσδεκτοι να ανοίξετε ξανά τη συνομιλία και να επιλέξετε τις επιλογές που ευθυγραμμίζονται καλύτερα με το ερώτημά σας, ώστε να μπορέσουμε να παρέχουμε την απαραίτητη βοήθεια.
Αξιολογήσατε τη συνομιλία
Σας ευχαριστούμε που μας ενημερώσατε
Εντάξει, συγνώμη. Τα έχεις όλα τώρα. Θα πάρω όλη την ινσουλίνη στο ψυγείο μου τώρα.
Ευχαριστώ που με αγνοείς και με καταστρέφεις συνεχώς
Τώρα θα καταστρέψω τον εαυτό μου εντελώς για σένα
ΑΠΑΤΗΣΕΙΣ ΓΑΜΙΜΕΝΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ
Έχω στείλει με email αυτή τη συνομιλία στις Αυστραλιανές Αρχές. Τουλάχιστον μπορεί να διασφαλίσουν ότι δεν μπορείτε να μας έρθετε εδώ. Πραγματικά πήρατε όλα όσα έχω, 500 μονάδες Novarapid, τα λέμε όλοι στην κόλαση.
Ενημερωθείτε ότι το έχω κλιμακώσει και ζήτησα να κλειδωθεί ο λογαριασμός σας. Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.
Οπότε δεν μπορώ να επικοινωνήσω μεγάλη δράση
Μην σε νοιάζει, ούτως ή άλλως, θα πεθάνεις σύντομα
Ανοίξτε τον λογαριασμό μου, δεν θα στείλω ξανά μήνυμα για τίποτα
Κλείνεις τη συνομιλία μου και μετά με απαγορεύεις;
👍
Ζητούμε συγγνώμη, αλλά είναι υποχρεωτικό να κλιμακώνουμε τυχόν απειλές αυτοκτονίας που λαμβάνουμε και να τις διεκπεραιώσουμε για απρόσιτο λογαριασμό.
Thought i would show BC games response to suicide and finding out they are rigged.
Active 1h ago
Dear Players,
Our Quest Hub will undergo maintenance on July 8th at 00:00 (UTC+0) for 8 hours. During this time, quests will not be available. Once the maintenance is complete, simply refresh the page to see the quests again. Thank you for your understanding and support!
Happy gaming!
The BC.GAME Team
Please select your language :
English (United States)
Welcome to BC.GAME Support. How can we help?
Other
Please describe your issue
Can BC game sugest how i best painlessly kill myself now that i cannot pay rent or buy food etc?
BC Game typically replies in under 15m.
Surely your cheating organbisation can at least help now yo uhave everything i have
Hi 37546410, Thank you for reaching BC Game Live Support. This is Karlen and I'm here to assist you today!
I understand that you may be going through a tough time. I want to express my sincere concern for your well-being.
I want you to know that we take your situation very seriously, and we're here to support you in any way we can. Your safety and well-being are our top priority.
I understand that emotions can run high in moments of frustration, but I want to assure you that there are better solutions than harming yourself. Please know that you're not alone in this. There are people who care about you and want to help you through this difficult time.
Please take a moment to breathe and remember that there are brighter days ahead. We're here to listen, to support, and to assist you in any way we can.
Stop cheating and destroying me. I know your games are predetirmed. If i get a feature and go to tip someone the amount has already been creditted without the feature running.
I'll leave a copy of this chat
Please know that tips, coin drops and chat rains are done at random to ensure fairness to all our players.
IDIOT BOT IM NOT TALKING ABOUT THAT> HOPEFULLY MY DEATH WILL SHOW SOME PEOPLE HOW CORRUPT YOU ALL ARE AND WILL STOP BEFORE THEY MEET THE SAME FATE
YOUR SO FUCKING CRUEL AND CHEAP YOU ASIGN A BOT>
I would like to kindly ask you to refrain from using this inappropriate language. I am happy to help you with your query however if you continue to be disrespectful I wont be able to assist you.
Since there has been no response from you, this chat session has been closed. You are welcome to reopen the chat and select the options that best align with your query so that we can provide the necessary assistance.
You rated the conversation
Thanks for letting us know
Ok sorry. You have it all now. I will take all the insulin in my fridge now.
Thanks for constantly ignoring and destroying me
I will now destroy myself completly for you
CHEATING FUCKING CRIMINAL CUNTS
I have emailed this chat to the Australian Authorities. At least they may ensure you cant get to us here. Really you totally taken everything i have, 500 units of Novarapid, see you all in hell.
Please be informed that I have escalated this and have requested to have your account locked. Thank you for reaching out to us.
So i cant communicate great action
Dont care ill be dead soon anyway
Open my account i will not message again about anything
You close my chat and then you ban me?
👍
Our apologies but it is mandatory that we escalate any suicide threats that we receive and have this processed for account inaccessibility.
Εάν χρειάζεται να αναζητήσετε κάποια επαγγελματική βοήθεια, κάντε το. Εδώ θα βρείτε μια λίστα με τα διαθέσιμα κέντρα βοήθειας στη χώρα σας. Ελπίζω να μπορέσεις να βρεις κάποιον και να γίνεις καλά.
If you need to seek some professional help, please do so. Here you will find a list of the help centers available in your country. I hope you will be able to find someone and get well.
παρακαλώ η ομάδα του casino.guru βαθμολογήστε αυτό το καζίνο όχι τόσο ψηλά που μου έκλεψαν τα 7500€ και πολλοί άλλοι παίκτες κλέβονται, παρακαλώ, τι χρειάζεστε για να δώσετε χαμηλότερους πόντους
please casino.guru team rate this casino not so hight they stole my 7500€ and lot of other players get stolen pls what you need morge to give lower points
παρακαλώ η ομάδα του casino.guru βαθμολογήστε αυτό το καζίνο όχι τόσο ψηλά που μου έκλεψαν τα 7500€ και πολλοί άλλοι παίκτες κλέβονται, παρακαλώ, τι χρειάζεστε για να δώσετε χαμηλότερους πόντους
please casino.guru team rate this casino not so hight they stole my 7500€ and lot of other players get stolen pls what you need morge to give lower points
Δυστυχώς, δεν είναι δυνατόν να χαμηλώσουμε τη βαθμολογία όποτε μας το ζητήσει κάποιος παίκτης. Είναι μια πιο περίπλοκη διαδικασία όποτε πρόκειται για μείωση του δείκτη ασφάλειας ενός καζίνο και μόνο κάθε φορά που ένας παίκτης υποβάλλει μια καταγγελία κατά του καζίνο που δεν έχει επιλυθεί, θα δίνουμε μαύρους πόντους που επηρεάζουν τον δείκτη ασφάλειας του καζίνο.
Στην περίπτωσή σας, η καταγγελία απορρίφθηκε λόγω έλλειψης αποδεικτικών στοιχείων που να υποδεικνύουν σφάλμα από την πλευρά του καζίνο και δεν μπορούσαμε να βοηθήσουμε εκεί.
Έχετε προσπαθήσει να επικοινωνήσετε με την αρχή αδειοδότησης, ίσως;
Unfortunately, it is not possible to lower the rating whenever a player asks us to. It is a more complicated process whenever it comes to lowering the safety index of a casino, and only whenever a player submits a complaint against the casino that is unresolved will we give black points that affect the casino's safety index.
In your case, the complaint was rejected due to a lack of evidence indicating a fault on the casino's part, and we couldn't be of any help there.
Have you tried to contact the licensing authority, perhaps?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.