πριν από 7 μήνες
Γεια,
Σας ευχαριστώ για την υπομονή σας.
Χαιρόμαστε που μαθαίνουμε ότι το πρόβλημά σας λύθηκε.
Με εκτίμηση,
BassBet
Hi,
Thank you for your patience.
We are glad to know your issue was solved.
Kind Regards,
BassBet
ΑπάντησηΑναφορά0
Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Γεια,
Σας ευχαριστώ για την υπομονή σας.
Χαιρόμαστε που μαθαίνουμε ότι το πρόβλημά σας λύθηκε.
Με εκτίμηση,
BassBet
Hi,
Thank you for your patience.
We are glad to know your issue was solved.
Kind Regards,
BassBet
Μπορείτε παρακαλώ να σταματήσετε να στέλνετε αυτά τα ανεπιθύμητα μηνύματα;;; Εσείς και άλλα παρόμοια καζίνο της ίδιας εταιρείας στέλνετε συνεχώς τις διαφημίσεις σας στο καζίνο, μετά ενεργοποιούνται 10 δωρεάν περιστροφές και όταν προσπαθώ να συνδεθώ λέει "ο λογαριασμός σας επαληθεύεται", αλλά εσείς συνεχίζετε να στέλνετε τις ανεπιθύμητες διαφημίσεις σας πιθανώς σε όλους όσους έχουν "ο λογαριασμός σας επαληθεύεται".
could you please stop sending that spam???? you and other similar casinos from the same company are constantly sending your casino ads, then 10 free spins are activated, and when I try to log in it says "your account is being verified" but you still continue to send your spam ads to probably everyone who has "your account is being verified".
voisitteko te lopettaa sen roskapostin lähettämisen???? te ja muut samanlaiset saman yhtiön kasinot lähetätte jatkuvasti kasinomainoksianne,sitten on aktivoitu 10 ilmaiskierrosta,ja kun kokeilen kirjautua niin "tilisi on tarkistettavana" mutta te edelleen jatkatte silti roskamainoksienne lähettämistä varmaan kaikille joilla on "tilisi on tarkistettavana".
Καζίνο Bassbet χιχιχι...
Πληρώνεις αντικολλητικό, αλλά πάλι δεν πληρώνεις!
Περιμένουμε 500 ευρώ εδώ και 1 εβδομάδα!
Το κάνουν αυτό επίτηδες επειδή πάλι τζογάρουμε με αυτά τα λεφτά...
Πρέπει να είσαι προσεκτικός! Απλώς μείνε μακριά από αυτό το άθλιο καζίνο!!!!
Bassbet casino heeee,,,,,
You pay non stick but still no payments!
We have been waiting for 500 euros for 1 week!
They do this on purpose because we're gambling with this money again...
You have to be careful! Just stay away from this shitty casino!!!!
Bassbet casino heeee,,,,,
Sie zahlen non stick aber trotzem keine zahlungen!,
Wir warten für 500 euro seit 1 woche!,
Sie machen das extra weil, Spielen Wir wieder dieses geld...
Sie müssen aufpassen!, Einfach finger weg über dieses scheiß casino!!!!
Μπορείτε παρακαλώ να σταματήσετε να στέλνετε αυτά τα ανεπιθύμητα μηνύματα;;; Εσείς και άλλα παρόμοια καζίνο της ίδιας εταιρείας στέλνετε συνεχώς τις διαφημίσεις σας στο καζίνο, μετά ενεργοποιούνται 10 δωρεάν περιστροφές και όταν προσπαθώ να συνδεθώ λέει "ο λογαριασμός σας επαληθεύεται", αλλά εσείς συνεχίζετε να στέλνετε τις ανεπιθύμητες διαφημίσεις σας πιθανώς σε όλους όσους έχουν "ο λογαριασμός σας επαληθεύεται".
could you please stop sending that spam???? you and other similar casinos from the same company are constantly sending your casino ads, then 10 free spins are activated, and when I try to log in it says "your account is being verified" but you still continue to send your spam ads to probably everyone who has "your account is being verified".
voisitteko te lopettaa sen roskapostin lähettämisen???? te ja muut samanlaiset saman yhtiön kasinot lähetätte jatkuvasti kasinomainoksianne,sitten on aktivoitu 10 ilmaiskierrosta,ja kun kokeilen kirjautua niin "tilisi on tarkistettavana" mutta te edelleen jatkatte silti roskamainoksienne lähettämistä varmaan kaikille joilla on "tilisi on tarkistettavana".
Υπάρχει όμως η επιλογή να διαγραφώ από τη λήψη τέτοιων προσφορών;
Σίγουρα θα έπρεπε να είναι καλύτερο να το κάνουμε. Δεν νομίζεις;
Is there an option to unsubscribe from receiving such offers, though?
It surely should be better to do. Don't you think so?
Καζίνο Bassbet χιχιχι...
Πληρώνεις αντικολλητικό, αλλά πάλι δεν πληρώνεις!
Περιμένουμε 500 ευρώ εδώ και 1 εβδομάδα!
Το κάνουν αυτό επίτηδες επειδή πάλι τζογάρουμε με αυτά τα λεφτά...
Πρέπει να είσαι προσεκτικός! Απλώς μείνε μακριά από αυτό το άθλιο καζίνο!!!!
Bassbet casino heeee,,,,,
You pay non stick but still no payments!
We have been waiting for 500 euros for 1 week!
They do this on purpose because we're gambling with this money again...
You have to be careful! Just stay away from this shitty casino!!!!
Bassbet casino heeee,,,,,
Sie zahlen non stick aber trotzem keine zahlungen!,
Wir warten für 500 euro seit 1 woche!,
Sie machen das extra weil, Spielen Wir wieder dieses geld...
Sie müssen aufpassen!, Einfach finger weg über dieses scheiß casino!!!!
Γνωρίζετε ίσως τον λόγο αυτής της καθυστέρησης; Τουλάχιστον τον έχουν εξηγήσει;
Όποτε το νιώθετε, παρακαλούμε υποβάλετε ένα παράπονο εδώ και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει.
Do you know the reason for this delay, perhaps? Have they at least explained it?
Whenever you feel so, please file a complaint here, and our team could try to help.
Δεν βοηθάει ακόμα κι αν βάζω αυτά τα ανεπιθύμητα μηνύματα καζίνο στα ανεπιθύμητα. Απλώς έρχονται συνέχεια και γεμίζουν τη διεύθυνση email μου. Αν θέλω να τα ξεφορτωθώ οριστικά, πρέπει να ακυρώσω την τρέχουσα διεύθυνση email μου και μετά να αλλάξω τη διεύθυνση email μου σε 50 διαφορετικά σημεία. Είναι τόσο μεγάλη δουλειά που δεν θέλω να αλλάξω τη διεύθυνση email μου για αυτά τα γουρούνια.
It doesn't help even if I put these junk casino messages in spam. They just keep coming through and clogging up my email address. If I want to get rid of them for good, I have to cancel my current email address and then change my email address to 50 different places. It's such a big job that I don't want to change my email address for these pigs.
ei auta mitään vaikka laitan nämä roskakasinoiden viestit roskaposteihin. ne vaan tulee läpi aina ja tukkii email osoitteeni. jos haluan päästä näistä lopullisesti eroon niin minun pitää lopettaa käytössä oleva email osoitteeni ja sitten vaihtaa 50 eri paikkaan uusi email osoite. se on niin iso työ että en viitsi vaihtaa email osoitettani näiden sikojen vuoksi.
Γεια σας, είδατε την ανάρτηση του εκπροσώπου του καζίνο νωρίτερα στη σελίδα - πριν από λίγες ημέρες; Τι θα λέγατε να απευθυνθείτε στο άτομο μέσω του κουμπιού απάντησης; Είναι απλώς μια ιδέα, αλλά μπορεί να έχει κάποιο αποτέλεσμα. Καταλαβαίνω την κατάστασή σας, καθώς πολλές ιστοσελίδες στέλνουν ανεπιθύμητα μηνύματα στις προσωπικές μου διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εδώ και χρόνια.
Hello, did you see the casino representative post earlier on the page - a few days ago? How about you address the person through the reply button? It is just an idea, but it may provide some effect. I understand your situation, as numerous websites have been spamming my personal email addresses for years.
Σε αυτή την περίπτωση, ήταν πολύ σοφό εκ μέρους σας να υποβάλετε μια καταγγελία εδώ.
Βεβαιωθείτε ότι η ομάδα μας θα το εξετάσει σύντομα και θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας ενημερώσει για το τι πρέπει να γίνει στη συνέχεια.
Ο λογαριασμός σας έχει ήδη επαληθευτεί πλήρως εκεί;
In this case, it was really wise of you to file a complaint here.
Be sure that our team will soon review it and get back to you to inform you what should be done next.
Is your account already fully verified there?
ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΣΤΟ 24.5 ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΑΚΟΜΑ 10 ΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΛΕΙΣΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΣΤΕΙΛΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΕΧΑΣΑ 2000 ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ 7 ΜΕΡΕΣ. ΜΠΛΟΚΑΡΑΝ ΤΗΝ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΜΟΥ. Ο VIP MANAGER ΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕ 3 ΦΟΡΕΣ. ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΜΠΟΝΟΥΣ 100. ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΜΕ ΕΙΧΕ ΚΑΛΕΣΕΙ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ 5 ΜΕΡΕΣ. ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ. ΑΠΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΜΟΥ. ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ.
I REQUESTED TO CLOSURE MY ACCOUNT ON 24.5 FOR THE FIRST TIME AND SINCE THEN I HAVE WORKED 10 MORE TIMES TO CLOSE MY ACCOUNT AND NOTHING I SENT FOR A REFUND AND THERE IS NO RESPONSE I LOST 2000 IN THOSE 7 DAYS THEY BLOCKED MY CHAT THE VIP MANAGER CALLED ME 3 TIMES GAVE ME A 100 BONUS NOW HE HAS NOT CALLED ME FOR THE LAST 5 DAYS I AM MORE DESPERATE THE END I JUST WANT THEY TO CLOSE MY ACCOUNT ASAP AND RETURN PART OF MY MONEY I AM COMPLETELY DESPERATE
JA SAM TRAZIO ZATVTANJE RACUNA 24.5 PRVI PUTA I OD TADA SAM JOS POSLO 10 MALOVA DA MI RACUN ZATVORE I NISTA SLAO SAM ZA POVRAT NOVCA I NISTA NEMA ODGOVRA IZGUBIO SAM U TIH 7DANA 2000E CHAT SU MI BLOKIRALI VIP MENAGER SE JAVIO 3 PUTA DAO MI BONUS 100E SADA SE NI ON NE JAVLJA ZADNJIH 5 DANA JA SAM VISE OCAJAN zakljucak SAMO BI HTIO DA MI ZATVORE RACUN PPD HITNO I VRATE DIO NOVCA JA SAM GOTOV OCAJAN
Στις 24.5 ζήτησα επανειλημμένα το κλείσιμο του λογαριασμού μου και την επιστροφή των χρημάτων μου, αλλά δεν έλαβα απάντηση. Έχασα 2000 ευρώ και το καζίνο αυτό θα έπρεπε να διαγραφεί.
On 24.5 I requested account closure on several occasions and a refund of my funds and I did not receive a response. I lost 2000 euros and that casino should be deleted.
24.5 sam trazio zatvranje racuna u vise navrata i povrat srstava i nisam dobio odgvor izgbio sam 2000e taj casino treba izbrsati
Γεια, το καζίνο θα πρέπει να απαντήσει το συντομότερο δυνατό σε τέτοιες περιπτώσεις, αλλά αν απλώς πείτε ότι θέλετε να κλείσετε τον λογαριασμό σας, αυτό πιθανότατα δεν θα είναι αρκετό για επιστροφή χρημάτων. Είναι σύνηθες τα καζίνο να προσπαθούν να κρατήσουν τους παίκτες και επομένως ίσως να σας δώσουν κάποιο μπόνους. Αν αναφέρατε κάποια προβλήματα με τον τζόγο ή κάτι τέτοιο και συνεχίζουν να κάνουν το ίδιο πράγμα, αυτό δεν είναι σωστό.
Πώς, λοιπόν, ζητήσατε συγκεκριμένα το κλείσιμο του λογαριασμού, γράψατε απλώς ότι θέλατε να κλείσει ο λογαριασμός και αυτό ήταν όλο; Η άλλη όψη του νομίσματος είναι ότι αν ένας παίκτης μου το ζητήσει αρκετές φορές, το καζίνο πιθανότατα θα πρέπει να καταλάβει ότι δεν είναι απλώς έτσι τα πράγματα και να προσπαθήσει να εξυπηρετήσει τον παίκτη όσο το δυνατόν περισσότερο.
Πιστεύετε ότι θα είναι απαραίτητο να υποβάλετε καταγγελία εάν αυτό που ζητήσατε δεν έχει ακόμη συμβεί;
Hey, the casino should respond as soon as possible in such cases, but if you just say you want to close your account, that probably won't be enough for a refund. It is common that casinos try to keep players and therefore maybe give you some bonus. If you mentioned some problems with gambling or something like that and they keep doing the same thing, that's not okay.
So how did you specifically ask for the account to be closed, did you just write that you wanted the account to be closed and that was it? The other side of the coin is that if a player asks me to do it several times, the casino should probably realize that it's not just like that and try to accommodate the player as much as possible.
Do you think it will be necessary for you to file a complaint if what you asked for still hasn't happened?
Αν κάνω έφεση, θα πρέπει να μου επιστρέψουν μέρος των χρημάτων μου.
If I appeal, they should refund some of my money.
Da zalbu neka mi vrate dio novca
Έτσι, η σημερινή μου συνομιλία με τον εκπρόσωπο σχετικά με αυτό έγινε με ψεύτικο όνομα και email, επειδή δεν απαντούν στο πραγματικό. 

Σκόπιμα θόλωσα το όνομά μου, ώστε οι χρήστες να μην βλέπουν δημόσια το email μου. Ξέρουν ότι έστειλα το πρώτο email στις 24 Μαΐου ότι ήθελα να κλείσω τον λογαριασμό και ότι ζήτησα επιστροφή χρημάτων, αλλά συμπεριφέρονται ανόητα. Έχω ζητήσει κλείσιμο μερικές ακόμη φορές μέχρι τώρα, αλλά δεν έχω λάβει απάντηση και έχασα 2.000. Θέλω επιστροφή χρημάτων, παρακαλώ βοηθήστε με.
So my chat conversation today with the agent about it was under a fake name and email because they don't answer the real one. 

I intentionally blurred my name so that people wouldn't see my email publicly. They know that I sent the first email on May 24th that I wanted to close the account and that I asked for a refund, but they're acting stupid. I've asked for closure a few more times so far, but there's no response and I lost 2,000. I want a refund, please help.
Znaci moj chat razgovor danas sa agentm o to pod laznim imenom i mailom zato jer na pravi ne odgvraju

zamutio sam namjerno da se ne vidi moje ime javno mi mail oni su upznati da sam poso prvi mail 24.5 da zelim zatvranje racuna i da sam trazio povrat novca ali se pravi blsavi ja sam do sada trazio jos par puta zatvranje ali nema odgovra i izubio sam 2000e zelim povrat novca molim vas za pomoc
Αλλά αυτό που έχει σημασία σε αυτήν την περίπτωση θα είναι ο τρόπος με τον οποίο ζητήσατε το κλείσιμο του λογαριασμού εκείνη τη στιγμή. Έχετε ένα στιγμιότυπο οθόνης;
Έχω δει ότι ο Τόμας ουσιαστικά ζητάει να σταλεί το ίδιο πράγμα στην καταγγελία. Μπορείς να πας εκεί και να του δώσεις ό,τι χρειάζεται;
But what is important in this case will be how you asked for the account to be closed at that time. Do you have a screenshot of it?
I've seen that Tomas is basically asking for the same thing to be sent to the complaint. Could you go there and give him what he needs?
Έτσι, ζήτησα το κλείσιμο για πρώτη φορά στις 24.5 χθες και έστειλα στιγμιότυπα οθόνης.
So I asked for closure for the first time on 24.5 yesterday I sent screenshots
Znaci trazio sam zatvranje prvi puta 24.5 jucer sam poslo snimke zaslona
Σας ευχαριστούμε που το κάνατε. Η ομάδα μας θα διερευνήσει ολόκληρο το θέμα και ελπίζουμε ότι θα μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε.
Thank you for doing so. Our team will investigate the whole matter, and hopefully we'll be able to help.
Γεια σας αγαπητή ομάδα Casino Guru,
Δυστυχώς χρειάζομαι ξανά τη βοήθειά σας,
Έχω κερδίσει τώρα 43.200€ στο Casino Basbett.
Τα πρώτα 800€ ήρθαν, αλλά μπορώ να κάνω ανάληψη μόνο 800€ κάθε φορά και η τελευταία προσπάθεια ανάληψης ήταν πριν από 10 ημέρες.
Αναγνωριστικό συναλλαγής:
b4508b9f-1286-4db0-a4c3-db47c535a40e
Όνομα Λογαριασμού:
Κέβιν Ιμπραήμ Λούτσιτς
E-mail:
εγώ
Έχω κάνει ανάληψη 800 από το καζίνο αρκετές φορές και δεν υπήρξε ποτέ απαραίτητη/ζητήθηκε επαλήθευση.
Αν τα πράγματα συνεχιστούν έτσι, η πληρωμή θα διαρκέσει πάνω από 50 εβδομάδες.
Γι' αυτό ήθελα να σας ζητήσω βοήθεια. Δυστυχώς, το καζίνο δεν απαντά στα email.
Παίχτηκε χωρίς μπόνους.
Θα ήθελα να τα πληρώσω όλα μονομιάς ή τουλάχιστον έτσι ώστε να μην χρειαστούν περισσότερες από 50 εβδομάδες 🙁
Ανυπομονώ για τα σχόλιά σας
Με εκτίμηση
Κέβιν Ιμπραήμ Λούτσιτς
Hello dear Casino Guru Team,
Unfortunately I need your help again,
I have now won €43,200 at Casino Basbett.
The first €800 came but I can only withdraw €800 at a time and the last withdrawal attempt was over 10 days ago.
Transaction ID:
b4508b9f-1286-4db0-a4c3-db47c535a40e
Account Name:
Kevin Ibrahim Lucic
Email:
I
I have withdrawn 800 from the casino several times, and verification has never been necessary/requested.
If things continue like this, the payout will take over 50 weeks.
That's why I wanted to ask you for help; unfortunately, the casino doesn't respond to emails.
Played without a bonus.
I would like to pay out everything at once or at least so that it doesn't take more than 50 weeks 🙁
I look forward to your feedback
Best regards
Kevin Ibrahim Lucic
Hallo liebes Casino Guru Team,
Brauche leider erneut eure Hilfe,
Habe jetzt bei den Casino basbett 43200€ gewonnen.
Die ersten 800 € kamen schon aber ich kann nur immer 800 auszahlen und der letzte Auszahlungsversuch ist schon über 10 Tage her.
Transaktion ID:
b4508b9f-1286-4db0-a4c3-db47c535a40e
Account Name:
Kevin Ibrahim Lucic
Email :
Hab schon öfter bei den Casino ausgezahlt 800 ausgezahlt, eine Verifizierung war bis jetzt nie nötig/angefragt.
Wenn es so weiter geht wird die Auszahlung über 50 Wochen dauern.
Darum wollte ich euch zu Hilfe holen, das Casino antwortet leider nicht auf emails.
Habe ohne Bonus bespielt.
Würde gerne alles aufeinmal auszahlen oder auf jedenfall das es nicht über 50 Wochen dauert 🙁
freue mich auf eine Rückmeldung
Liebe Grüße
Kevin Ibrahim Lucic
Γεια σας, κοιτούσα τα όρια αυτού του καζίνο που έχουμε καταχωρίσει στον ιστότοπο και αν σέβονται αυτά που έχουν, μάλλον θα είναι δύσκολο να βοηθήσω.😕

Λέτε ότι κάνατε ανάληψη περισσότερων σε μία προσπάθεια, έχει το καζίνο επίπεδο VIP εκεί που βρίσκεστε ή προσπαθήσατε να τους ρωτήσετε αν υπάρχει τρόπος να το ξανασκεφτούν ώστε να σας πληρώσουν περισσότερα;
Όταν κάνατε μια δεύτερη ανάληψη και χρειάστηκαν 10 ημέρες, δεν σας είπαν απολύτως τίποτα; Θα ήθελα να μάθω γιατί δεν έχετε άλλη ανάληψη.
Θα το δοκίμαζα μάλλον έτσι και αν υποτίθεται ότι πληρώνουν 7.000 το μήνα, έτσι θα έπρεπε να είναι. Αν δεν τα καταφέρουν, τότε θα μπορούσαμε να προσπαθήσουμε να σε βοηθήσουμε.
Φυσικά, αν η ανάληψη δεν ολοκληρωθεί και δεν την λάβετε εντός 14 ημερών, μπορούμε επίσης να προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε με αυτό, οπότε όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή, ενημερώστε με. 🙂
Hello, I was looking at the limits of this casino that we have listed on the site and if they respect what they have, it will probably be difficult to help.😕

You say that you withdrew more in one try, does the casino have a VIP level where you are or did you try to ask them if there is any way to reconsider so that they pay you more?
When you made a second withdrawal and it took 10 days, they didn't tell you anything at all? I would like to know why you don't have another withdrawal.
I would probably try it that way and if they are supposed to pay 7k a month, that's the way it should be. If they don't make it, then we could try to help you.
Of course also if the withdrawal will sit there and you don't get it in 14 days, we can also try to assist you with that, so when the time is right, please update me. 🙂
Γειά σου,
Φαίνεται ότι έχω κάποιο πρόβλημα με την ιστοσελίδα της BassBet.
Ο λογαριασμός μου δεν έχει επαληθευτεί – Έχω ανεβάσει όλα τα απαιτούμενα έγγραφα και έχουν επιβεβαιωθεί και γίνει δεκτά.
Τώρα, ωστόσο, μου ζητείται να ανεβάσω απόδειξη πληρωμής μέσω PayPal. Αυτό μου είναι ακατανόητο, καθώς δεν έκανα ποτέ κατάθεση με PayPal, ούτε ήταν καν διαθέσιμη αυτή η μέθοδος πληρωμής στον λογαριασμό μου.
Δεν μπορώ να κάνω ανάληψη επειδή ο λογαριασμός μου είναι μπλοκαρισμένος για αναλήψεις αλλά όχι για καταθέσεις.
Ζητώ, επομένως, επειγόντως τη βοήθειά σας, ώστε να επιλυθεί το πρόβλημα και να ενεργοποιηθεί ο λογαριασμός μου. 🙏🏼
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
Hello,
I seem to have a problem with the BassBet site.
My account is not verified – I have uploaded all required documents, and they have been confirmed and accepted.
Now, however, I'm being asked to upload proof of payment via PayPal. This is incomprehensible to me, as I never deposited with PayPal, nor was this payment method even available on my account.
I cannot make a withdrawal because my account is blocked for withdrawals but not for deposits.
I therefore urgently request your help so that the problem can be resolved and my account can be activated. 🙏🏼
Thank you in advance
Hallo,
ich habe scheinbar ein Problem mit der Seite BassBet.
Mein Konto wird nicht verifiziert – alle erforderlichen Dokumente habe ich hochgeladen, und diese wurden auch bestätigt und akzeptiert.
Jetzt wird jedoch von mir verlangt, einen Einzahlungsnachweis über PayPal hochzuladen. Das ist für mich unverständlich, da ich weder mit PayPal eingezahlt habe, noch diese Zahlungsmethode auf meinem Account überhaupt verfügbar war.
Ich kann keine Auszahlung tätigen weil mein Konto für Auszahlung gesperrt ist für Einzahlungen aber nicht.
Ich bitte daher dringend um Hilfe, damit das Problem geklärt wird und mein Konto freigeschaltet werden kann. 🙏🏼
Vielen Dank im Voraus
Μπορώ να ρωτήσω αν έχετε επικοινωνία με το καζίνο;
Τους έχεις εξηγήσει ότι δεν έχεις χρησιμοποιήσει ποτέ PayPal;
Θα πρέπει να το ελέγξουν και να σας απαντήσουν σχετικά με το τι πρέπει να κάνουν στη συνέχεια. Ενημερώστε μας για τυχόν νέα, παρακαλώ.
May I ask if you are in contact with the casino?
Have you explained to them that you have never used PayPal?
They should check it out and reply to you about what to do next. Let us know about any news, please.
Γεια σας, ναι, είμαι σε επαφή με τον ιστότοπο, αλλά δεν έχω λάβει περαιτέρω απαντήσεις. Έστειλα τα αιτούμενα έγγραφα στην υποστήριξη μέσω PayPal, καθώς δυσκολεύομαι με τους μεγάλους χρόνους επαλήθευσης στον ιστότοπο. Ευχαριστώ για την απάντηση, θα σας κρατάω ενήμερους.
Hello, yes, I'm in contact with the site, but I haven't received any further responses. I sent the requested documents to support via PayPal, as I'm struggling with the long verification times on the site. Thanks for the reply, I'll keep you updated.
Hallo, ja ich stehe im Kontakt mit der Seite, des Weiteren habe ich aber keine Antworten erhalten, ich habe den Support die gewünschten Unterlagen über PayPal zukommen lassen, da ich auf der Seite mit langen Prüfungszeit kämpfen muss. Danke für die Antwort ich halte sie auf dem laufenden
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.