Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBassBet Casino - γενική συζήτηση

BassBet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

29.451 προβολές 275 απαντήσεις |
πριν από 10 μήνες
|
1...4 5 6...14
Προσθήκη ανάρτησης
nekfinikopoulos
πριν από 7 μήνες

Hi,

Thank you for your patience.

We are glad to know your issue was solved.

Kind Regards,

BassBet



BassBet Casino
πριν από 7 μήνες

Μπορείτε παρακαλώ να σταματήσετε να στέλνετε αυτά τα ανεπιθύμητα μηνύματα;;; Εσείς και άλλα παρόμοια καζίνο της ίδιας εταιρείας στέλνετε συνεχώς τις διαφημίσεις σας στο καζίνο, μετά ενεργοποιούνται 10 δωρεάν περιστροφές και όταν προσπαθώ να συνδεθώ λέει "ο λογαριασμός σας επαληθεύεται", αλλά εσείς συνεχίζετε να στέλνετε τις ανεπιθύμητες διαφημίσεις σας πιθανώς σε όλους όσους έχουν "ο λογαριασμός σας επαληθεύεται".

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Καζίνο Bassbet χιχιχι...

Πληρώνεις αντικολλητικό, αλλά πάλι δεν πληρώνεις!

Περιμένουμε 500 ευρώ εδώ και 1 εβδομάδα!

Το κάνουν αυτό επίτηδες επειδή πάλι τζογάρουμε με αυτά τα λεφτά...

Πρέπει να είσαι προσεκτικός! Απλώς μείνε μακριά από αυτό το άθλιο καζίνο!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Μπορείτε παρακαλώ να σταματήσετε να στέλνετε αυτά τα ανεπιθύμητα μηνύματα;;; Εσείς και άλλα παρόμοια καζίνο της ίδιας εταιρείας στέλνετε συνεχώς τις διαφημίσεις σας στο καζίνο, μετά ενεργοποιούνται 10 δωρεάν περιστροφές και όταν προσπαθώ να συνδεθώ λέει "ο λογαριασμός σας επαληθεύεται", αλλά εσείς συνεχίζετε να στέλνετε τις ανεπιθύμητες διαφημίσεις σας πιθανώς σε όλους όσους έχουν "ο λογαριασμός σας επαληθεύεται".

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Is there an option to unsubscribe from receiving such offers, though?

It surely should be better to do. Don't you think so?

πριν από 7 μήνες

Καζίνο Bassbet χιχιχι...

Πληρώνεις αντικολλητικό, αλλά πάλι δεν πληρώνεις!

Περιμένουμε 500 ευρώ εδώ και 1 εβδομάδα!

Το κάνουν αυτό επίτηδες επειδή πάλι τζογάρουμε με αυτά τα λεφτά...

Πρέπει να είσαι προσεκτικός! Απλώς μείνε μακριά από αυτό το άθλιο καζίνο!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Do you know the reason for this delay, perhaps? Have they at least explained it?

Whenever you feel so, please file a complaint here, and our team could try to help.

Romi
πριν από 6 μήνες

Δεν βοηθάει ακόμα κι αν βάζω αυτά τα ανεπιθύμητα μηνύματα καζίνο στα ανεπιθύμητα. Απλώς έρχονται συνέχεια και γεμίζουν τη διεύθυνση email μου. Αν θέλω να τα ξεφορτωθώ οριστικά, πρέπει να ακυρώσω την τρέχουσα διεύθυνση email μου και μετά να αλλάξω τη διεύθυνση email μου σε 50 διαφορετικά σημεία. Είναι τόσο μεγάλη δουλειά που δεν θέλω να αλλάξω τη διεύθυνση email μου για αυτά τα γουρούνια.

Αυτόματη μετάφραση:
mcclane2020
πριν από 6 μήνες

Hello, did you see the casino representative post earlier on the page - a few days ago? How about you address the person through the reply button? It is just an idea, but it may provide some effect. I understand your situation, as numerous websites have been spamming my personal email addresses for years.

πριν από 8 μήνες

In this case, it was really wise of you to file a complaint here.

Be sure that our team will soon review it and get back to you to inform you what should be done next.

Is your account already fully verified there?

πριν από 6 μήνες

ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΣΤΟ 24.5 ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΑΚΟΜΑ 10 ΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΛΕΙΣΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΣΤΕΙΛΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΕΧΑΣΑ 2000 ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ 7 ΜΕΡΕΣ. ΜΠΛΟΚΑΡΑΝ ΤΗΝ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΜΟΥ. Ο VIP MANAGER ΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕ 3 ΦΟΡΕΣ. ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΜΠΟΝΟΥΣ 100. ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΜΕ ΕΙΧΕ ΚΑΛΕΣΕΙ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ 5 ΜΕΡΕΣ. ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ. ΑΠΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΜΟΥ. ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Στις 24.5 ζήτησα επανειλημμένα το κλείσιμο του λογαριασμού μου και την επιστροφή των χρημάτων μου, αλλά δεν έλαβα απάντηση. Έχασα 2000 ευρώ και το καζίνο αυτό θα έπρεπε να διαγραφεί.

Αυτόματη μετάφραση:
fghhhhxddd
πριν από 6 μήνες

Hey, the casino should respond as soon as possible in such cases, but if you just say you want to close your account, that probably won't be enough for a refund. It is common that casinos try to keep players and therefore maybe give you some bonus. If you mentioned some problems with gambling or something like that and they keep doing the same thing, that's not okay.

So how did you specifically ask for the account to be closed, did you just write that you wanted the account to be closed and that was it? The other side of the coin is that if a player asks me to do it several times, the casino should probably realize that it's not just like that and try to accommodate the player as much as possible.

Do you think it will be necessary for you to file a complaint if what you asked for still hasn't happened?


Jaro
πριν από 6 μήνες

Αν κάνω έφεση, θα πρέπει να μου επιστρέψουν μέρος των χρημάτων μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Έτσι, η σημερινή μου συνομιλία με τον εκπρόσωπο σχετικά με αυτό έγινε με ψεύτικο όνομα και email, επειδή δεν απαντούν στο πραγματικό. filefilefile Σκόπιμα θόλωσα το όνομά μου, ώστε οι χρήστες να μην βλέπουν δημόσια το email μου. Ξέρουν ότι έστειλα το πρώτο email στις 24 Μαΐου ότι ήθελα να κλείσω τον λογαριασμό και ότι ζήτησα επιστροφή χρημάτων, αλλά συμπεριφέρονται ανόητα. Έχω ζητήσει κλείσιμο μερικές ακόμη φορές μέχρι τώρα, αλλά δεν έχω λάβει απάντηση και έχασα 2.000. Θέλω επιστροφή χρημάτων, παρακαλώ βοηθήστε με.

Αυτόματη μετάφραση:
fghhhhxddd
πριν από 6 μήνες

But what is important in this case will be how you asked for the account to be closed at that time. Do you have a screenshot of it? 

I've seen that Tomas is basically asking for the same thing to be sent to the complaint. Could you go there and give him what he needs?

Jaro
πριν από 6 μήνες

Έτσι, ζήτησα το κλείσιμο για πρώτη φορά στις 24.5 χθες και έστειλα στιγμιότυπα οθόνης.

Αυτόματη μετάφραση:
fghhhhxddd
πριν από 6 μήνες

Thank you for doing so. Our team will investigate the whole matter, and hopefully we'll be able to help.

πριν από 6 μήνες

Γεια σας αγαπητή ομάδα Casino Guru,


Δυστυχώς χρειάζομαι ξανά τη βοήθειά σας,

Έχω κερδίσει τώρα 43.200€ στο Casino Basbett.

Τα πρώτα 800€ ήρθαν, αλλά μπορώ να κάνω ανάληψη μόνο 800€ κάθε φορά και η τελευταία προσπάθεια ανάληψης ήταν πριν από 10 ημέρες.


Αναγνωριστικό συναλλαγής:

b4508b9f-1286-4db0-a4c3-db47c535a40e


Όνομα Λογαριασμού:

Κέβιν Ιμπραήμ Λούτσιτς

E-mail:

εγώ


Έχω κάνει ανάληψη 800 από το καζίνο αρκετές φορές και δεν υπήρξε ποτέ απαραίτητη/ζητήθηκε επαλήθευση.

Αν τα πράγματα συνεχιστούν έτσι, η πληρωμή θα διαρκέσει πάνω από 50 εβδομάδες.

Γι' αυτό ήθελα να σας ζητήσω βοήθεια. Δυστυχώς, το καζίνο δεν απαντά στα email.


Παίχτηκε χωρίς μπόνους.


Θα ήθελα να τα πληρώσω όλα μονομιάς ή τουλάχιστον έτσι ώστε να μην χρειαστούν περισσότερες από 50 εβδομάδες 🙁


Ανυπομονώ για τα σχόλιά σας


Με εκτίμηση

Κέβιν Ιμπραήμ Λούτσιτς

Αυτόματη μετάφραση:
Ibrahim33
πριν από 5 μήνες

Hello, I was looking at the limits of this casino that we have listed on the site and if they respect what they have, it will probably be difficult to help.😕

file

You say that you withdrew more in one try, does the casino have a VIP level where you are or did you try to ask them if there is any way to reconsider so that they pay you more? 

When you made a second withdrawal and it took 10 days, they didn't tell you anything at all? I would like to know why you don't have another withdrawal.

I would probably try it that way and if they are supposed to pay 7k a month, that's the way it should be. If they don't make it, then we could try to help you.

Of course also if the withdrawal will sit there and you don't get it in 14 days, we can also try to assist you with that, so when the time is right, please update me. 🙂

πριν από 5 μήνες

Γειά σου,


Φαίνεται ότι έχω κάποιο πρόβλημα με την ιστοσελίδα της BassBet.

Ο λογαριασμός μου δεν έχει επαληθευτεί – Έχω ανεβάσει όλα τα απαιτούμενα έγγραφα και έχουν επιβεβαιωθεί και γίνει δεκτά.


Τώρα, ωστόσο, μου ζητείται να ανεβάσω απόδειξη πληρωμής μέσω PayPal. Αυτό μου είναι ακατανόητο, καθώς δεν έκανα ποτέ κατάθεση με PayPal, ούτε ήταν καν διαθέσιμη αυτή η μέθοδος πληρωμής στον λογαριασμό μου.

Δεν μπορώ να κάνω ανάληψη επειδή ο λογαριασμός μου είναι μπλοκαρισμένος για αναλήψεις αλλά όχι για καταθέσεις.

Ζητώ, επομένως, επειγόντως τη βοήθειά σας, ώστε να επιλυθεί το πρόβλημα και να ενεργοποιηθεί ο λογαριασμός μου. 🙏🏼


Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων


Αυτόματη μετάφραση:
JanR597
πριν από 5 μήνες

May I ask if you are in contact with the casino?

Have you explained to them that you have never used PayPal?

They should check it out and reply to you about what to do next. Let us know about any news, please.

πριν από 5 μήνες

Γεια σας, ναι, είμαι σε επαφή με τον ιστότοπο, αλλά δεν έχω λάβει περαιτέρω απαντήσεις. Έστειλα τα αιτούμενα έγγραφα στην υποστήριξη μέσω PayPal, καθώς δυσκολεύομαι με τους μεγάλους χρόνους επαλήθευσης στον ιστότοπο. Ευχαριστώ για την απάντηση, θα σας κρατάω ενήμερους.

Αυτόματη μετάφραση:
1...4 5 6...14
Μετάβαση στη σελίδααπό 14 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.