Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοFrumzi casino withdrawal

Frumzi casino withdrawal (σελίδα 3)

13.059 προβολές 77 απαντήσεις |
πριν από 2 έτη
|
12 3 4
Προσθήκη ανάρτησης
Romi
πριν από 4 μήνες

Ακομα τιποτα!

πριν από 2 μήνες

Πληρωμή στο Frumzi Casino


Γεια σας, παίζω χρόνια και μου αρέσει πολύ να παίζω στο online καζίνο Frumzi, όπου έχω ήδη καταθέσει πάνω από 15.000€ και μόλις κέρδισα λίγο περισσότερα για πρώτη φορά (8.000€), και οι αναλήψεις μου δεν γίνονται, κάτι που με απογοητεύει πολύ, καθώς μου αρέσει πολύ να παίζω στην ιστοσελίδα. Νιώθω ότι με εξαπατούν, παρόλο που είμαι πιστός παίκτης εδώ και χρόνια και έχω κάνει τόσο υψηλές καταθέσεις. Ζητώ τη βοήθειά σας.

Αυτόματη μετάφραση:
Sharox207
πριν από 2 μήνες

Hi, I'm sorry to hear about your problem. Could you tell me how long you've been waiting for your withdrawal? Have you contacted the casino to find out why this is happening? 

As far as I know, this casino doesn't have the fastest withdrawals and you often have to wait up to two weeks. That's why I'm asking how long you've been waiting.

Did you need to verify your identity? 

Jaro
πριν από 2 μήνες

Ευχαριστώ για την γρήγορη απάντησή σου Jaro, έχει περάσει σχεδόν μια εβδομάδα και τώρα έρχεται το Σαββατοκύριακο.

Έχω επικοινωνήσει με την υποστήριξη, αλλά πάντα λαμβάνω την ίδια απάντηση: μπορεί να χρειαστούν έως και 3-5 ημέρες, αλλά αυτές οι 5 ημέρες έχουν ήδη παρέλθει. Και όχι, δεν χρειάζομαι επαλήθευση. Αυτή είναι η τρέχουσα κατάσταση.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Καλημέρα,

Είχα κι εγώ ένα πρόβλημα με αυτό το καζίνο (frumzi), πέρασα 1 εβδομάδα και 5 μέρες περιμένοντας να καταθέσουν χρήματα στον λογαριασμό μου, και κάθε φορά που ρωτούσα για την ανάληψη, όλοι έλεγαν το ίδιο πράγμα.

Ένα άτομο καταθέτει χρήματα σε αυτό το καζίνο και όταν κερδίζει, νομίζω ότι είναι λογικό το καζίνο να στείλει τα χρήματα τουλάχιστον εντός των 3 εργάσιμων ημερών που λένε.

Ακύρωσα την ανάληψη επειδή νόμιζα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, αλλά δεν ήταν, οπότε τους ζήτησα να την κάνουν ξανά ανάληψη.

Τώρα πρέπει να περιμένω 14 εργάσιμες ημέρες αν δεν το παραλάβω, τι μπορώ να κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Ευχαριστώ για την γρήγορη απάντησή σου Jaro, έχει περάσει σχεδόν μια εβδομάδα και τώρα έρχεται το Σαββατοκύριακο.

Έχω επικοινωνήσει με την υποστήριξη, αλλά πάντα λαμβάνω την ίδια απάντηση: μπορεί να χρειαστούν έως και 3-5 ημέρες, αλλά αυτές οι 5 ημέρες έχουν ήδη παρέλθει. Και όχι, δεν χρειάζομαι επαλήθευση. Αυτή είναι η τρέχουσα κατάσταση.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Please update us about this situation on Monday, and if nothing changes, we'll wait for our complaint team to intervene whenever the time comes.

πριν από 2 μήνες

Καλημέρα,

Είχα κι εγώ ένα πρόβλημα με αυτό το καζίνο (frumzi), πέρασα 1 εβδομάδα και 5 μέρες περιμένοντας να καταθέσουν χρήματα στον λογαριασμό μου, και κάθε φορά που ρωτούσα για την ανάληψη, όλοι έλεγαν το ίδιο πράγμα.

Ένα άτομο καταθέτει χρήματα σε αυτό το καζίνο και όταν κερδίζει, νομίζω ότι είναι λογικό το καζίνο να στείλει τα χρήματα τουλάχιστον εντός των 3 εργάσιμων ημερών που λένε.

Ακύρωσα την ανάληψη επειδή νόμιζα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, αλλά δεν ήταν, οπότε τους ζήτησα να την κάνουν ξανά ανάληψη.

Τώρα πρέπει να περιμένω 14 εργάσιμες ημέρες αν δεν το παραλάβω, τι μπορώ να κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Unfortunately, you really need to wait now again. If you see that nothing is happening, though, please let us know and our complaint team will intervene.

Romi
πριν από 2 μήνες

Εντάξει, θα περιμένω, θα επιστρέψω εδώ και μπορείς να επέμβεις.

Σας ευχαριστώ πολύ

Αυτόματη μετάφραση:
Jogoswin
πριν από 2 μήνες

I really hope that it will not be needed and you receive your winnings soon. 🤞

Romi
πριν από 2 μήνες

Καλημέρα, μία ανάληψη έχει ήδη διεκπεραιωθεί και βρίσκεται ήδη στον λογαριασμό μου, απομένει μόνο μία ακόμα, ελπίζω να γίνει κι αυτή.

Αυτόματη μετάφραση:
Jogoswin
πριν από 2 μήνες

What nice news. I'm glad you got it.

Please let us know whenever you receive it, of course.

Which payment method did you use for the withdrawals?

Romi
πριν από 2 μήνες

Καλημέρα, χρησιμοποιώ την υπηρεσία ανάληψης μέσω nib.

Αυτόματη μετάφραση:
Jogoswin
πριν από 2 μήνες

Great. Let's wait now for the next one, right? 😉

Romi
πριν από 2 μήνες

Εντάξει, ελπίζω να είναι έτσι σε 3 μέρες, αν δεν συμβεί τίποτα θα σου μιλήσω σύντομα.

Αυτόματη μετάφραση:
Jogoswin
πριν από 2 μήνες

We'll be here.

Did you make sure to send everything and in the requested format, please?

It is really important, for sure.

Romi
πριν από 2 μήνες

Μόλις έστειλα τη μύτη, δεν χρειαζόμουν άλλα έγγραφα, η μύτη ήταν αρκετή.

Αυτόματη μετάφραση:
Jogoswin
πριν από 2 μήνες

Really, no other documents needed? Okay then. Hopefully everything will be done soon.

πριν από 2 μήνες

Ναι, αυτό ήταν όλο, αύριο θα περάσουν 3 εργάσιμες ημέρες από τότε που ζήτησα τη δεύτερη ανάληψη, ας δούμε αν θα περάσει.

Αυτόματη μετάφραση:
Jogoswin
πριν από 2 μήνες

I'm keeping my fingers crossed. 😉🤞

πριν από 2 μήνες

Καλησπέρα, έχω μια ανάληψη σε εκκρεμότητα εδώ και 4 εργάσιμες ημέρες και ακόμα τίποτα, θα σας στείλω μια φωτογραφία για να το ελέγξετε.


Σας ευχαριστώ file

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 4

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.