Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Πληρωμή στο Frumzi Casino
Γεια σας, παίζω χρόνια και μου αρέσει πολύ να παίζω στο online καζίνο Frumzi, όπου έχω ήδη καταθέσει πάνω από 15.000€ και μόλις κέρδισα λίγο περισσότερα για πρώτη φορά (8.000€), και οι αναλήψεις μου δεν γίνονται, κάτι που με απογοητεύει πολύ, καθώς μου αρέσει πολύ να παίζω στην ιστοσελίδα. Νιώθω ότι με εξαπατούν, παρόλο που είμαι πιστός παίκτης εδώ και χρόνια και έχω κάνει τόσο υψηλές καταθέσεις. Ζητώ τη βοήθειά σας.
Payout at Frumzi Casino
Hello, I've been playing for years and really enjoy playing at the online casino Frumzi, where I've already deposited over €15,000 and just won a bit more for the first time (€8,000), and my withdrawals aren't coming through, which I find very disappointing, as I really enjoy playing on the site. I feel like I'm being ripped off, even though I've been a loyal player for years and have made such high deposits. I'm asking for your help.
Auszahlung im Frumzi Casino
Hallo, Ich spiele seit Jahren und sehr gerne auf dem online Casino Frumzi wo ich schon über 15000€ eingezahlt habe und jetzt zum ersten Mal etwas höher gewonnen habe zum ersten Mal (8000€) und meine Auszahlungen kommen nicht voran was ich sehr schade finde da ich sehr gerne auf der Seite spiele ich fühle mich verarscht so behandelt zu werden obwohl ich Jahre lang ein treuer Spieler der Seite bin mit so hohen Einzahlungen. Ich bitte um eure Hilfe.
Γεια σας, λυπάμαι που ακούω για το πρόβλημά σας. Μπορείτε να μου πείτε πόσο καιρό περιμένετε την ανάληψή σας; Έχετε επικοινωνήσει με το καζίνο για να μάθετε γιατί συμβαίνει αυτό;
Από όσο γνωρίζω, αυτό το καζίνο δεν έχει τις πιο γρήγορες αναλήψεις και συχνά πρέπει να περιμένετε έως και δύο εβδομάδες. Γι' αυτό ρωτάω πόσο καιρό περιμένετε.
Χρειάστηκε να επαληθεύσετε την ταυτότητά σας;
Hi, I'm sorry to hear about your problem. Could you tell me how long you've been waiting for your withdrawal? Have you contacted the casino to find out why this is happening?
As far as I know, this casino doesn't have the fastest withdrawals and you often have to wait up to two weeks. That's why I'm asking how long you've been waiting.
Did you need to verify your identity?
Ευχαριστώ για την γρήγορη απάντησή σου Jaro, έχει περάσει σχεδόν μια εβδομάδα και τώρα έρχεται το Σαββατοκύριακο.
Έχω επικοινωνήσει με την υποστήριξη, αλλά πάντα λαμβάνω την ίδια απάντηση: μπορεί να χρειαστούν έως και 3-5 ημέρες, αλλά αυτές οι 5 ημέρες έχουν ήδη παρέλθει. Και όχι, δεν χρειάζομαι επαλήθευση. Αυτή είναι η τρέχουσα κατάσταση.
Thanks for your quick response Jaro, it's been almost a week now and now the weekend is coming.
I've contacted live support, but I always get the same answer: it could take up to 3-5 days, but those 5 days are already up. And no, I don't need verification. That's the current status.
Danke für deine schnelle Rückmeldung Jaro, ist jetzt knapp eine Woche her und jetzt kommt ja das Wochenende hinzu.
ich habe den Live Support kontaktiert jedoch bekomme ich jedesmal die selben Antworten das es bist zu 3-5 Tagen dauern kann aber die 5 Tage sind schon um. Und nein ich brauche keine Verifizierung Stand der Dinge jetzt.
Καλημέρα,
Είχα κι εγώ ένα πρόβλημα με αυτό το καζίνο (frumzi), πέρασα 1 εβδομάδα και 5 μέρες περιμένοντας να καταθέσουν χρήματα στον λογαριασμό μου, και κάθε φορά που ρωτούσα για την ανάληψη, όλοι έλεγαν το ίδιο πράγμα.
Ένα άτομο καταθέτει χρήματα σε αυτό το καζίνο και όταν κερδίζει, νομίζω ότι είναι λογικό το καζίνο να στείλει τα χρήματα τουλάχιστον εντός των 3 εργάσιμων ημερών που λένε.
Ακύρωσα την ανάληψη επειδή νόμιζα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, αλλά δεν ήταν, οπότε τους ζήτησα να την κάνουν ξανά ανάληψη.
Τώρα πρέπει να περιμένω 14 εργάσιμες ημέρες αν δεν το παραλάβω, τι μπορώ να κάνω;
Good afternoon,
I also had a problem with this casino (frumzi), I spent 1 week and 5 days waiting for them to deposit money in my account, every time I asked about the withdrawal they all said the same thing.
A person deposits money in this casino and when he wins I think it's common sense for the casino to send the money at least within the 3 working days they say.
I canceled the withdrawal because I thought something might be wrong, but it wasn't, so I asked them to withdraw it again.
Now I have to wait 14 working days if I don't receive it, what can I do?
Boa tarde,
Eu tambem tive um problema com esse casino (frumzi), estive 1 semana e 5 dias á espera que me depositassem na conta, sempre que perguntava pelo o levantamento diziam todos a mesma coisa.
Uma pessoa joga deposita dinheiro nesse casino e quando ganha eu acho por bom senso o casino enviar o dinheiro pelo menos nos seus 3 dias uteis como eles referem.
Eu cancelei o levantamento pois pensava que podia estar alguma coisa mal, mas nao estava, então pedi para levantarem outra vez.
Vou esperar agora 14 dias uteis caso nao receba o que posso fazer??
Ευχαριστώ για την γρήγορη απάντησή σου Jaro, έχει περάσει σχεδόν μια εβδομάδα και τώρα έρχεται το Σαββατοκύριακο.
Έχω επικοινωνήσει με την υποστήριξη, αλλά πάντα λαμβάνω την ίδια απάντηση: μπορεί να χρειαστούν έως και 3-5 ημέρες, αλλά αυτές οι 5 ημέρες έχουν ήδη παρέλθει. Και όχι, δεν χρειάζομαι επαλήθευση. Αυτή είναι η τρέχουσα κατάσταση.
Thanks for your quick response Jaro, it's been almost a week now and now the weekend is coming.
I've contacted live support, but I always get the same answer: it could take up to 3-5 days, but those 5 days are already up. And no, I don't need verification. That's the current status.
Danke für deine schnelle Rückmeldung Jaro, ist jetzt knapp eine Woche her und jetzt kommt ja das Wochenende hinzu.
ich habe den Live Support kontaktiert jedoch bekomme ich jedesmal die selben Antworten das es bist zu 3-5 Tagen dauern kann aber die 5 Tage sind schon um. Und nein ich brauche keine Verifizierung Stand der Dinge jetzt.
Παρακαλούμε ενημερώστε μας σχετικά με αυτήν την κατάσταση τη Δευτέρα και, εάν δεν αλλάξει τίποτα, θα περιμένουμε την παρέμβαση της ομάδας παραπόνων μας όποτε χρειαστεί.
Please update us about this situation on Monday, and if nothing changes, we'll wait for our complaint team to intervene whenever the time comes.
Καλημέρα,
Είχα κι εγώ ένα πρόβλημα με αυτό το καζίνο (frumzi), πέρασα 1 εβδομάδα και 5 μέρες περιμένοντας να καταθέσουν χρήματα στον λογαριασμό μου, και κάθε φορά που ρωτούσα για την ανάληψη, όλοι έλεγαν το ίδιο πράγμα.
Ένα άτομο καταθέτει χρήματα σε αυτό το καζίνο και όταν κερδίζει, νομίζω ότι είναι λογικό το καζίνο να στείλει τα χρήματα τουλάχιστον εντός των 3 εργάσιμων ημερών που λένε.
Ακύρωσα την ανάληψη επειδή νόμιζα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, αλλά δεν ήταν, οπότε τους ζήτησα να την κάνουν ξανά ανάληψη.
Τώρα πρέπει να περιμένω 14 εργάσιμες ημέρες αν δεν το παραλάβω, τι μπορώ να κάνω;
Good afternoon,
I also had a problem with this casino (frumzi), I spent 1 week and 5 days waiting for them to deposit money in my account, every time I asked about the withdrawal they all said the same thing.
A person deposits money in this casino and when he wins I think it's common sense for the casino to send the money at least within the 3 working days they say.
I canceled the withdrawal because I thought something might be wrong, but it wasn't, so I asked them to withdraw it again.
Now I have to wait 14 working days if I don't receive it, what can I do?
Boa tarde,
Eu tambem tive um problema com esse casino (frumzi), estive 1 semana e 5 dias á espera que me depositassem na conta, sempre que perguntava pelo o levantamento diziam todos a mesma coisa.
Uma pessoa joga deposita dinheiro nesse casino e quando ganha eu acho por bom senso o casino enviar o dinheiro pelo menos nos seus 3 dias uteis como eles referem.
Eu cancelei o levantamento pois pensava que podia estar alguma coisa mal, mas nao estava, então pedi para levantarem outra vez.
Vou esperar agora 14 dias uteis caso nao receba o que posso fazer??
Δυστυχώς, πρέπει οπωσδήποτε να περιμένετε ξανά. Αν δείτε ότι δεν συμβαίνει τίποτα, ενημερώστε μας και η ομάδα παραπόνων μας θα παρέμβει.
Unfortunately, you really need to wait now again. If you see that nothing is happening, though, please let us know and our complaint team will intervene.
Εντάξει, θα περιμένω, θα επιστρέψω εδώ και μπορείς να επέμβεις.
Σας ευχαριστώ πολύ
Ok ok, I'll wait, I'll come back here and you can intervene.
Thank you very much
Ok ok, vou esperar, alguma coisa venho aqui, para vocês intervirem.
muito obrigado
Ελπίζω πραγματικά να μην χρειαστεί και να λάβετε τα κέρδη σας σύντομα. 🤞
I really hope that it will not be needed and you receive your winnings soon. 🤞
Καλημέρα, μία ανάληψη έχει ήδη διεκπεραιωθεί και βρίσκεται ήδη στον λογαριασμό μου, απομένει μόνο μία ακόμα, ελπίζω να γίνει κι αυτή.
Good morning, one withdrawal has already been processed and is already in my account, there's just one more to go, I hope it gets in too
Bom dia, um levantamento já foi processado e já está na minha conta , só falta mais um, espero que também entre
Τι ωραία νέα. Χαίρομαι που τα έμαθες.
Παρακαλούμε ενημερώστε μας φυσικά μόλις το παραλάβετε.
Ποια μέθοδο πληρωμής χρησιμοποιήσατε για τις αναλήψεις;
What nice news. I'm glad you got it.
Please let us know whenever you receive it, of course.
Which payment method did you use for the withdrawals?
Τέλεια. Ας περιμένουμε τώρα το επόμενο, σωστά; 😉
Great. Let's wait now for the next one, right? 😉
Εντάξει, ελπίζω να είναι έτσι σε 3 μέρες, αν δεν συμβεί τίποτα θα σου μιλήσω σύντομα.
All right, I hope it's like this one in 3 days, if nothing happens I'll talk to you soon
Certo, espero que seja como este que foi em 3 dias, caso não aconteça nada eu falo logo com vocês
Θα είμαστε εδώ.
Φροντίσατε να στείλετε τα πάντα και στην ζητούμενη μορφή, παρακαλώ;
Είναι πραγματικά σημαντικό, σίγουρα.
We'll be here.
Did you make sure to send everything and in the requested format, please?
It is really important, for sure.
Μόλις έστειλα τη μύτη, δεν χρειαζόμουν άλλα έγγραφα, η μύτη ήταν αρκετή.
I just sent the nib, I didn't need any other documents, the nib was enough
Enviei só o nib, não precisei de mais nenhum documento, bastou o nib
Αλήθεια, δεν χρειάζονται άλλα έγγραφα; Εντάξει τότε. Ας ελπίσουμε ότι όλα θα γίνουν σύντομα.
Really, no other documents needed? Okay then. Hopefully everything will be done soon.
Ναι, αυτό ήταν όλο, αύριο θα περάσουν 3 εργάσιμες ημέρες από τότε που ζήτησα τη δεύτερη ανάληψη, ας δούμε αν θα περάσει.
Yes, that's all it took, tomorrow will be 3 working days since I asked for the second withdrawal, let's see if it goes through.
Sim não foi preciso mais nada, amanhã faz 3 dias úteis que pedi para o segundo levantamento vamos lá ver se vai entrar
Καλησπέρα, έχω μια ανάληψη σε εκκρεμότητα εδώ και 4 εργάσιμες ημέρες και ακόμα τίποτα, θα σας στείλω μια φωτογραφία για να το ελέγξετε.
Σας ευχαριστώ 
Good afternoon, I've had a withdrawal pending for 4 working days and still nothing, I'll send you a photo to check.
thank you 
Boa tarde, tenho um levantamento pendente já á 4 dias úteis e ainda nada mando foto para verificarem
obrigado 
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.