Δεν θα πίστευα ποτέ ότι υπήρχε τέτοιο μπόνους... 🤔
Το μόνο είδος καλύτερης προσφοράς που μπορώ να σκεφτώ σε τέτοιες περιπτώσεις είναι ότι το μπόνους έληξε ανεξάρτητα από το πότε το λάβατε. Για παράδειγμα, μια προσφορά ήταν διαθέσιμη για μια εβδομάδα περίπου, αλλά την πήρατε λίγο πριν τη λήξη. Ειλικρινά, δεν είμαι εξοικειωμένος με τους ακριβείς όρους μπόνους και παραδέχομαι ότι είναι κάτι που μου πέρασε από το μυαλό.
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, είμαι πεπεισμένος ότι ο χειριστής συνομιλίας θα μπορούσε, ωστόσο, να κάνει μεγαλύτερη προσπάθεια για να σας εξηγήσει αυτό το ζήτημα (ό,τι κι αν ήταν), ώστε να μην αισθάνεστε απωθημένοι.
Εντοπίσαμε το παράπονό σας, ωστόσο, σίγουρα, υπάρχουν πολλά ερωτήματα μπροστά μας. Εδώ που τα λέμε, θα μπορούσατε να διαβάσετε ξανά την καταγγελία; Ο Νικ θα ψάξει για τις απαντήσεις, και ειλικρινά, έχασες μερικές, θα έλεγα.
Ευχαριστώ πολύ! Ανυπομονώ να δω την εξήγηση του καζίνο, όμως...
I would never believe such a bonus existed... 🤔
The only kind of better-sense offer I can think of in such circumstances would be that the bonus ended regardless of when you received it. For example, an offer was available for a week or so, but you took it just before the expiration. Frankly, I'm not familiar with the exact bonus terms, and I admit it's just something that crossed my mind.
One way or another, I'm convinced the chat operator could, however, make a bigger effort to explain this issue (whatever it was) to you, so you don't feel pushed away.
Spotted your complaint, though, so surely, there are lots of questions ahead of us. Speaking of which, could you please read the complaint again? Nick will be looking for the answers, and frankly, you missed a few, I'd say.
Thank you very much! I'm looking forward to seeing the casino's explanation, though...
Αυτόματη μετάφραση: