Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοFrumzi casino withdrawal

Frumzi casino withdrawal (σελίδα 2)

 από basilis7229
|
5.873 προβολές 30 απαντήσεις |
|
1 2
Radka

Το να προσφέρετε μια τέτοια προσφορά είναι αντικειμενικό, δεν ξέρω ότι αν χρησιμοποιήσετε ένα μπόνους που λήγει μετά από 5 λεπτά, τότε μπορείτε να πετάξετε τα χρήματά σας κατευθείαν από το παράθυρο, αυτό είναι απάτη. Το κακό είναι ότι άλλοι αριθμοί αθροίζονται στο χρηματικό ποσό που θέλετε να διασκεδάσετε και όχι για 5 λεπτά. Τέτοια μπόνους δεν πρέπει καν να προσφέρονται γιατί είναι απάτη. Καθαρό rip-off

Αυτόματη μετάφραση:

filefilefilefile

bergenina4

Yes, I understand that and it seems strange to me too, but I think Radka had a good point and the bonus offer could have lasted for a week and you took it just before it ended as I can see in the first screenshot. 

Anyway, since you have a complaint, we'll have to wait and see what the casino says and how they explain the whole thing, because so far I've also seen that they said that your bonus has expired.

So I really hope that everything will be sorted out. I will keep my fingers crossed. 🤞


Εχω κι εγω μια κακη εμπειρια με το συγκεκριμενο καζινο. Εχει 4-5 μερες που εχω ζητησει μια αναληψη ισα ισα κοντα στα 40ευρω και ενω στο site λεει καθαρα οτι χρειαζονται 1-3 εργασιμες ημερες για την αναληψη δεν υπαρχει το παραμικρο νεοτερο, το αιτημα μου ειναι ακομα σε επεξεργασια στο support λενε μονο ενα αυτοματοποιημενο μνμ οτι θελουν 3 μερες και ηδη περιμενω 5 μερες . Επισης για πολυ μικρα ποσα δεν χρειαζεται καποια ταυτοποιηση. Δυστυχως θα περιμενω τα χρηματα μου και το συγκεκριμενο καζινο δεν θα το επιλεξω ποτε ξανα

Έγινε επεξεργασία
poltsinho1926

Hi, I think they shouldn't have it stated on the page that the withdrawals are fast if that's not the case.

On the other hand, I don't think you're waiting that long, so I'll say that we're giving the casinos 14 days to sort out the withdrawal process. Therefore, if nothing will change by then, you haven't had any update and you don't have any money, you should definitely get in touch. 

I would also try to keep myself informed about the withdrawal, but if the casino doesn't give you any answer other than the template, it's probably going to be difficult. 

However, I will wait for your next reply and hopefully it will be more positive.

Γεια, περίμενα την απόσυρσή μου στο Frumzi εδώ και δύο εβδομάδες αλλά τίποτα. Μπορείτε να με βοηθήσετε; Δεν θέλω να το χάσω, είναι πολλά τα λεφτά. Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
mihaj14

Hello, I see you've already filed a complaint, which is a good step. 

However, did the casino give you any reason why it's like this and they still haven't paid you the money? Was it necessary for you to verify or not? 

Tell me a bit more.

Καλημέρα, δυστυχώς δεν έχω λάβει τίποτα ακόμα, οι αναλήψεις μου δεν έχουν καν επιβεβαιωθεί, η εξυπηρέτηση πελατών πάντα απαντά διαφορετικά, τώρα λένε ότι έχουν πολλά αιτήματα ανάληψης και για να κάνω υπομονή, τώρα πέρασαν 13 μέρες και τίποτα. Ο λογαριασμός μου δεν χρειάζεται επαλήθευση. Θα σας ενημερώσω και παρακαλώ βοηθήστε με αν χρειαστεί

Χίλια ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
mihaj14

We will certainly try to do that if the casino doesn't pay you out now. We give the casinos 14 days and they will basically run out tomorrow, so we will contact the casino soon. 

Hopefully we can sort it out.

Καλημέρα, για να σας ενημερώσω, δεν έχουν καν επιβεβαιώσει τις αναλήψεις μου ακόμα.

Αυτόματη μετάφραση:
mihaj14

Well then, I see nothing has changed. We'll have to wait for Veronika and when she gets to you you'll have further instructions whether she needs anything else or not. If not, your case will be assigned to someone who will contact the casino and invite them to reply to the complaint.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα