Γεια σου Jaro,
Η επιτροπή πήρε την πλευρά του καζίνο, κάτι που δεν με εκπλήσσει, αλλά δεν μου έστειλε καμία απόδειξη.
Ιδού τα μηνύματά τους:
Γειά σου,
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με την Επιτροπή Παιγνίων Kahnawake (KGC).
Επικοινωνήσαμε με τον πάροχο που επιβεβαίωσε ότι ο λογαριασμός σας έκλεισε οριστικά λόγω παραβίασης των Όρων και Προϋποθέσεων του, σχετικά με την παρέμβαση ή την απόκρυψη διευθύνσεων IP που χρησιμοποιούνται για την πρόσβαση στον ιστότοπο:
12.10 Ο ιστότοπος διατηρεί το δικαίωμα, κατά την απόλυτη διακριτική του ευχέρεια, να ακυρώσει τυχόν κέρδη και να χάσει οποιοδήποτε υπόλοιπο (κέρδη και καταθέσεις) στον στοιχηματικό σας λογαριασμό, να τερματίσει τη Συμφωνία ή/και να αναστείλει την παροχή των Υπηρεσιών ή να απενεργοποιήσει τον λογαριασμό σας εάν:
i) αναγνωρίζουμε ότι έχετε μεταμφιεσθεί ή παρέμβει ή έχετε λάβει μέτρα για να συγκαλύψετε ή να παρέμβετε με οποιονδήποτε τρόπο στη διεύθυνση IP οποιασδήποτε συσκευής που χρησιμοποιείται για την πρόσβαση στον Ιστότοπό μας (όπως η χρήση ενός Εικονικού Ιδιωτικού Δικτύου "VPN")
ii) υπέπεσε στην αντίληψή μας ότι ο πελάτης χρησιμοποίησε πλαστά έγγραφα (φωτογραφίες, σαρωμένα έγγραφα, στιγμιότυπα οθόνης κ.λπ.) κατά τη διαδικασία επαλήθευσης ή σε οποιαδήποτε στιγμή η Συμφωνία είναι ενεργή
iii) υπάρχει εύλογη υποψία ότι διαπράξατε ή επιχειρήσατε να διαπράξετε κατάχρηση μπόνους, είτε μόνοι σας είτε ως μέλος μιας ομάδας
iv) εμπλέκεστε σε οποιαδήποτε δόλια, συμπαιγνία, επιδιόρθωση ή άλλη παράνομη δραστηριότητα σε σχέση με τη συμμετοχή σας ή τρίτων ή χρησιμοποιείτε οποιεσδήποτε μεθόδους ή τεχνικές ή συσκευές υλικού υποβοηθούμενες από λογισμικό για τη συμμετοχή σας σε οποιαδήποτε από τις υπηρεσίες που παρέχονται από τον Ιστότοπο .
Με βάση τον έλεγχο τους, διαπιστώθηκε ότι είχατε συνδεθεί από πολλές διευθύνσεις IP και μετά την ολοκλήρωση της έρευνάς τους, πάρθηκε η απόφαση για κατάσχεση των κερδών σας.
Επιπλέον, θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι είναι στη διακριτική ευχέρεια του Nalu Casino με ποιον επιλέγουν να αλληλεπιδρούν στην πλατφόρμα τους σύμφωνα με τους Όρους και τις Προϋποθέσεις τους:
12.11 Ο ιστότοπος διατηρεί το δικαίωμα να κλείσει υπάρχοντες λογαριασμούς χωρίς εξήγηση. Σε αυτήν την περίπτωση, ή σε περίπτωση κλεισίματος λογαριασμού από έναν πελάτη, το πλήρες υπόλοιπο θα εξοφληθεί εκτός εάν υπάρχουν υποψίες δόλιας (π.χ. Arbitrage, κ.λπ.) συμπεριφορά. Σε περίπτωση δόλιας συμπεριφοράς, τα κέρδη θα ακυρωθούν και οι καταθέσεις θα επιστραφούν αφού αφαιρέσουμε τις αντίστοιχες διοικητικές και συναλλαγές και τυχόν τέλη που ο Ιστότοπος υποχρεούται να καταβάλει στις αρμόδιες αρχές λόγω καταγγελίας πελάτη. Ο ιστότοπος διατηρεί επίσης το δικαίωμα να αναφέρει στις αρμόδιες αρχές, εάν κάποιος πελάτης εμπλέκεται σε οποιαδήποτε μορφή ύποπτης δόλιας συμπεριφοράς.
Πιστεύουμε ότι αυτό έφερε σαφήνεια στην ερώτησή σας και θα θεωρήσουμε αυτό το θέμα λήξαν.
Μετά 2ο μήνυμα:
Γειά σου,
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με την Επιτροπή Παιγνίων Kahnawake (KGC).
Κατανοούμε ότι μπορεί να μην συμφωνείτε με την απόφαση. Ωστόσο, μετά από προσεκτική εξέταση και εξέταση, η απόφασή μας εξακολουθεί να ισχύει και η απόφαση είναι οριστική.
Επιπλέον, δεν θα συνεχίσουμε καμία περαιτέρω επικοινωνία σχετικά με αυτό το θέμα.
Όσον αφορά τα διπλότυπα παιχνίδια, ο χειριστής έχει επικοινωνήσει με τον πάροχο παιχνιδιών και θα επανέλθει μόλις έχει οποιαδήποτε πληροφορία.
Με εκτίμηση,
Δεν βλέπω αποδείξεις σε αυτά τα μηνύματα, απλώς επαναλαμβάνουν τα ίδια όπως το καζίνο.
Θέλω λοιπόν να ανοίξω μια καταγγελία παρόλο που δεν θα λάβω τα κέρδη μου, θέλω να δω την απόδειξη που έχουν. Ξέρω ότι είμαι αθώος και η απόδειξη θα μπορούσε να συγκαλυφθεί μόνο από αυτούς
Περιέργως, στο πρώτο email μου άφησαν 50 ευρώ στον λογαριασμό μου, τώρα ξαφνικά αφού ήταν ανοιχτό για 2 εβδομάδες, ο λογαριασμός μου έκλεισε.
Συνδέθηκα στον ιστότοπό τους χρησιμοποιώντας τον υπολογιστή μου και το τηλέφωνό μου, τα οποία έχουν διαφορετικό πάροχο σύνδεσης, αλλά και οι δύο συνδέσεις είναι ελβετικές και δεν χρησιμοποίησα vpn.
Έπαιξα στο ritz casino και το bitspin365 καζίνο το ίδιο βράδυ και μπορώ να ζητήσω από αυτά τα 2 καζίνο να επιβεβαιώσουν ότι δεν χρησιμοποίησα vpn εκείνο το βράδυ όταν έπαιξα στο nalucasino.
Θέλω να κάνω μια καταγγελία για να σου στείλουν την απόδειξη γιατί θέλω πολύ να δω, ακόμα κι αυτοί σου στέλνουν ένα, εξακολουθώ να ισχυρίζομαι ότι είμαι αθώος, δεν χρησιμοποίησα ποτέ το vpn για να παίξω σε καζίνο.
Hello Jaro,
The commission took casino side which doesn't surprise me but they didn't send me any proof.
Here are their messages:
Hello,
Thank you for contacting the Kahnawake Gaming Commission (KGC).
We have contacted the operator who confirmed your account has been permanently closed due to a breach in their Terms and Conditions, concerning the interference with or disguise of IP addresses used to access the site:
12.10 Website reserves the right, in its sole discretion, to void any winnings and forfeit any balance (winnings and deposits) in your betting account, to terminate the Agreement and/or to suspend the provision of the Services or deactivate your account if:
i) we identify you have disguised, or interfered, or taken steps to disguise or interfere, in any way with the IP address of any Device used to access our Site (such as using a Virtual Private Network "VPN")
ii) it comes to our attention that the customer used forged documents (photos, scanned documents, screenshots etc.) during the verification procedure or in any point time the Agreement is active
iii) there is a reasonable suspicion that you have committed or attempted to commit a bonus abuse, either on your own or as part of a group
iv) you are involved in any fraudulent, collusive, fixing or other unlawful activity in relation to Your or third parties’ participation or you use any software-assisted methods or techniques or hardware devices for Your participation in any of the services provided by the Website.
Based on their review, it was determined that you had logged in from multiple IP addresses and upon completion of their investigation, the decision was made to confiscate your winnings.
Furthermore, we would like to remind you it is at Nalu Casino’s discretion whom they choose to interact with on their platform as per their Terms and Conditions:
12.11 Website reserves the right to close down existing accounts without explanation. In this event, or in the event of an account closure by a customer the full balance will be paid out unless any fraudulent (e.g. Arbitrage, etc.) behavior is suspected. In case of fraudulent behavior, winnings will be voided and deposits will be refunded after we deduct the corresponding administrative and transaction fees and any fees that Website is obliged to pay to the competent authorities due to a customer’s complaint. Website also reserves the right to report to the appropriate authorities, if any customer is involved in any form of suspected fraudulent behavior.
We trust this has brought clarity to your inquiry and we will consider this matter closed.
Then 2nd message:
Hello,
Thank you for reaching out to the Kahnawake Gaming Commission (KGC).
We understand that you may not agree with the decision. However, after careful review and consideration, our decision still stands and the decision is final.
Additionally, we will not continue any further communication regarding this matter.
With regard to the duplicated games, the operator has contacted the game provider and will revert back as soon as they have any information.
Kind Regards,
I do not see any proofs in these messages, they are just repeating the same like the casino.
So i want to open a complaint even though i will not receive my winnings, i want to see the proof they have. I know i am innocent and the proof could only be disguised by them
Weirdly, on the first email they left 50 euros on my account, now suddenly after it was open for 2 weeks, my account got closed.
I connected to their site using my computer and my phone, which both have a different connection provider but both connections are swiss and i didn't use vpn.
I played on ritz casino and bitspin365 casino that same night and i can ask those 2 casinos to confirm i didn't use vpn that night when i played on nalucasino.
I want to make a complaint so they send you the proof because i really want to see, and even they send you one, i still claim that I'm innocent, i never used vpn to play on a casino.