Τέλεια, οπότε χαίρομαι που τα κατάφερες πόσο καιρό περίμενες συνολικά; Ελπίζω οι δυσκολίες να είναι λιγότερες και όλα να είναι καλύτερα.
Πιστεύεις ότι θα μείνεις εδώ για να παίξεις;
Great, so I'm glad you made it how long did you wait in total? I hope the difficulties will be less and everything will be better.
Do you think you will stay here to play?
Πρώτη απόσυρση. 2 μέρες. Δεύτερος. 18 ημέρες. Το 3ο και το 4ο πληρώθηκαν την 3η μέρα. Φαίνεται να έχουν βελτιωθεί.
First withdrawal. 2 days. Second. 18 days. 3rd and 4th were paid on day 3. They seem to have improved.
Spot on 🙂 Το δικό μου ήταν στην 15η. Έτσι, τα δάχτυλα σταυρώθηκαν τις επόμενες δύο μέρες τότε.
Spot on 🙂 Mine was on 15th. So fingers crossed next couple of days then.
Ακριβώς αυτό που είπα. Ήταν 100 δωρεάν περιστροφές με 1 £ και χωρίς στοίχημα. Έχουμε πάει σε καθαρίστριες με αυτό lol.
Exactly what I said. It used to be 100 free spins at £1stake and wagerless. We’re taken to cleaners with it lol.
το ίδιο είχα. Άσκοπο με 500 λεπτά απόσυρση.
I had same. Pointless tho with 500 min withdrawal.
Αυτά είναι αρκετά θετικά νέα και ελπίζω και άλλοι παίκτες να πάρουν τα χρήματά τους το συντομότερο δυνατό.
Συγγνώμη αν ρώτησα, αλλά ποια μέθοδο πληρωμής χρησιμοποιήσατε; 😉
This is quite positive news and I hope other players will get their money as soon as possible.
Sorry if I asked, but what payment method did you use? 😉
Κατάθεση με τραπεζικό έμβασμα. Ανάληψη σε χρεωστική κάρτα
Depsoit with bank transfer. Withdraw onto debit card
Το 250% στην πρώτη κατάθεση έγινε καθόλου θέμα;
Did the 250% on first deposit become an issue at all?
Ευχαριστώ για την απάντηση, ελπίζω να είναι χρήσιμο και για άλλους παίκτες. Έχω μια ακόμη ερώτηση, πιστεύεις ότι θα παίξεις ξανά εδώ ή έχεις ταλαιπωρηθεί αρκετά και θα προτιμούσες να πας σε άλλο καζίνο ή να κάνεις ένα διάλειμμα; 🙂
Thanks for the answer, I hope it will be useful for other players as well. I have one more question, do you think you will play here again or have you suffered enough and would you rather go to another casino or take a break? 🙂
Δεν ξέρω τι ακριβώς λες, ξέρω ότι είναι μπόνους, αλλά απάντησες σε κάτι που δεν ήταν για σένα. Αλλά αν μου το εξηγήσεις, θα προσπαθήσω να απαντήσω όσο καλύτερα μπορώ. Ποιο ήταν το πρόβλημα με το μπόνους; Είναι ο λόγος που το καζίνο δεν θέλει να σας πληρώσει; Ή πιστεύετε ότι μπορεί να καθυστερήσει επειδή παίξατε με το μπόνους;
I don't know exactly what you're talking about, I know it's a bonus, but you answered something that wasn't for you. But if you explain it to me, I'll try to answer as best as I can. What was the problem with the bonus? Is it the reason why the casino doesn't want to pay you out? Or do you feel that it might be delayed because you played with the bonus?
Θα έπαιζα ξανά εδώ. Όσο οι αναλήψεις συνεχίζουν να έρχονται γρήγορα.
I’d play here again. As long as withdrawals keep coming fast.
το καταλαβαίνω. Αλλά είπατε ότι κάποιοι ήρθαν νωρίς και άλλοι ήρθαν αργά. Πόσο καιρό είστε διατεθειμένοι να περιμένετε; 😀
I get it. But you said some came early and some came late. How long are you willing to wait? 😀
Γεια, είχα τη συνηθισμένη μεγάλη αναμονή για χρήματα, ωστόσο μου έστειλαν email για να πουν ότι η τράπεζά μου απέρριψε τη συναλλαγή (Natwest) που δοκίμασε με τη Monzo και απέρριψαν επίσης τη συναλλαγή, επομένως δεν μπορώ να πληρωθώ, είχε κάποιος αυτό το πρόβλημα; Ευχαριστώ
Hi I’ve had the usual long wait for money however they’ve emailed to say my bank declined the transaction (Natwest) tried with Monzo and they’ve also declined the transaction so can’t get paid, anyone had this issue? Thanks
Και υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος πληρωμής που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αποσύρετε τα κέρδη σας;
Αυτό το καζίνο δεν είναι πολύ αξιόπιστο, καθώς μπορείτε να δείτε όλες τις πληροφορίες στην κριτική του, αλλά μπορείτε να δείτε στις κριτικές χρηστών ότι οι παίκτες μπόρεσαν να κάνουν ανάληψη των χρημάτων τους.
Ενημερώστε μας για την κατάστασή σας το συντομότερο δυνατό.
And is there any other payment method you can use to withdraw your winnings?
This casino is not very reliable, as you can see all the information in its review, but you can see in the user reviews that players were able to withdraw their money.
Please update us about your situation as soon as possible.
Γεια
απλά μια ενημέρωση για την αρχική μου ανάρτηση..
Περίμενα μια ανάληψη από τον Σεπτέμβριο.. μετά από μια μακρά αναμονή έλαβα μια απάντηση, το Netflix δεν μπορούσε να επεξεργαστεί το αίτημά μου καθώς δεν πληρούσα ένα εάν τα κριτήρια
το μέγιστο συνολικό ποσό που μπορεί να αποσύρει ένας παίκτης από το πορτοφόλι του δεν μπορεί να υπερβαίνει το 250% του συνολικού ποσού που έχει κατατεθεί. T&C 9.11.2
Επειδή το ζητούμενο ποσό υπερβαίνει αυτό το όριο, το αίτημα ανάληψης απορρίφθηκε.
το ελάχιστο και μέγιστο ποσό για τη Νέα Ζηλανδία είναι 800 $
Hi
just an update on my original post..
I had been waiting on a withdraw since September.. after a lengthy wait I did receive a response, Netflix could not process my request as I did not meet one if the criteria that being
the maximum total amount that any one player may withdraw from his or her wallet cannot exceed 250% of the total amount deposited. T&C 9.11.2
Because the requested amount exceeds this limit, your withdrawal request has been rejected.
the minimum and maximum amount for NZ is $800
γεια, μου είπαν ότι έστειλαν στον λογαριασμό μου στο barclays πριν από σχεδόν 1 μήνα; ακόμα δεν έχουν λάβει τα χρήματα, όταν τους ρωτάω μου λένε ότι όλα πήγαν καλά. ο δικός σου ξεκαθάρισε από την πλευρά τους; Μου έδωσαν κάποιες πληροφορίες, αλλά κάθε φορά που ρωτάω τους barclays μου λένε ότι δεν έχεις τρόπο να το παρακολουθήσεις...με ζημία
hi they have told me they sent to my barclays account nearly 1 month ago now? still not received the funds, when i ask them they say everything went ok their side. did yours clear on their side? they gave me some information but everytime i ask barclays they say thy have no way of tracking it....at a loss
άτομα που έχουν λάβει τα χρήματά σας....με βάση το Ηνωμένο Βασίλειο,,, ποια τράπεζα έχετε κάνει και εσείς ανάληψη; δεν μου δίνει επιλογή τραπεζικής μεταφοράς μόνο σε κάρτα
people who have recieved your money....based in the uk,,, what bank have you withdrawn too? it doesnt give me an option to bank transfer only onto a card
Γεια
απλά μια ενημέρωση για την αρχική μου ανάρτηση..
Περίμενα μια ανάληψη από τον Σεπτέμβριο.. μετά από μια μακρά αναμονή έλαβα μια απάντηση, το Netflix δεν μπορούσε να επεξεργαστεί το αίτημά μου καθώς δεν πληρούσα ένα εάν τα κριτήρια
το μέγιστο συνολικό ποσό που μπορεί να αποσύρει ένας παίκτης από το πορτοφόλι του δεν μπορεί να υπερβαίνει το 250% του συνολικού ποσού που έχει κατατεθεί. T&C 9.11.2
Επειδή το ζητούμενο ποσό υπερβαίνει αυτό το όριο, το αίτημα ανάληψης απορρίφθηκε.
το ελάχιστο και μέγιστο ποσό για τη Νέα Ζηλανδία είναι 800 $
Hi
just an update on my original post..
I had been waiting on a withdraw since September.. after a lengthy wait I did receive a response, Netflix could not process my request as I did not meet one if the criteria that being
the maximum total amount that any one player may withdraw from his or her wallet cannot exceed 250% of the total amount deposited. T&C 9.11.2
Because the requested amount exceeds this limit, your withdrawal request has been rejected.
the minimum and maximum amount for NZ is $800
Λοιπόν, πιθανότατα θα μπορούσαν να σας είχαν ενημερώσει νωρίτερα από 2 μήνες ότι αυτό είναι ένα πρόβλημα. Λοιπόν, καταχωρίσατε νέα ανάληψη που να πληροί και αυτή την απαίτηση; Αναρωτιέμαι αν θα περάσει όταν η απόσυρση είναι μικρότερη.
Well, they probably could have let you know sooner than after 2 months that this is a problem. So did you enter a new withdrawal that also meets this requirement? I wonder if it will pass when the withdrawal is smaller.
άτομα που έχουν λάβει τα χρήματά σας....με βάση το Ηνωμένο Βασίλειο,,, ποια τράπεζα έχετε κάνει και εσείς ανάληψη; δεν μου δίνει επιλογή τραπεζικής μεταφοράς μόνο σε κάρτα
people who have recieved your money....based in the uk,,, what bank have you withdrawn too? it doesnt give me an option to bank transfer only onto a card
Ο παίκτης πριν από εσάς, ο wengy7187, αποσύρθηκε επίσης όπως περιγράφετε. Επίσης αν θυμάμαι καλά είχε μόνο αυτή την επιλογή και όχι άλλη.
Τέλος πάντων, δεν υπάρχει εναλλακτική λύση για εσάς πώς να αποσύρετε διαφορετικά εάν αυτό αποτύχει; Τους ρώτησες;
Ωστόσο, σχετικά με αυτό το καζίνο, σίγουρα θα το σκεφτόμουν δύο φορές να παίξω εδώ. Έχει χαμηλό δείκτη ασφάλειας και υπάρχουν πολλά προβλήματα με τις αναλήψεις από αυτά που έχω δει τελευταία.
Ελπίζω να μπορέσετε να κάνετε ανάληψη και αν σας ενδιαφέρει μπορείτε επίσηςνα υποβάλετε καταγγελία μαζί μας. Δεν λέω ότι θα σας βοηθήσει 100%, αλλά τουλάχιστον θα μπορούσαμε να προσπαθήσουμε.
The player before you, wengy7187, also withdrew as you describe. Also if I remember correctly he had only this option and not another.
Anyway, there is no alternative for you how to withdraw otherwise if this failed? Did you ask them?
Regarding this casino though, I would definitely think twice about playing here. It has a low safety index, and there are a lot of problems with withdrawals from what I've seen lately.
I hope you will be able to make a withdrawal and if you are interested you can also file a complaint with us. I'm not saying it will help you 100%, but at least we could try.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.