πριν από 22 ώρες
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Έχεις χρησιμοποιήσει και εσύ το μπόνους;
Thanks for the info.
Have you used the bonus as well?
ΑπάντησηΑναφορά0
Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Έχεις χρησιμοποιήσει και εσύ το μπόνους;
Thanks for the info.
Have you used the bonus as well?
Θυμάμαι μια φορά που έβγαλα καμιά 10αριά ευρώ και μετά χτύπησα καμιά νίκη στα 700 😀
Φυσικά, ήταν «διασκεδαστικό» να ξέρω από εκεί και πέρα ότι μπορώ να βάλω το 40x στοίχημα αλλά να κερδίσω μόνο 50 ευρώ.
Δεν αξίζει καθόλου τον κόπο.
I remember once getting some 10 euros out of it and then hitting some 700 win 😀
Of course it was "fun" to know from thereon that I can get the 40 x wager through but only get 50 euros from it.
Totally not worth it.
Αυτό το καζίνο είναι μια αστεία ιστοσελίδα και η φόρμα παραπόνων των γκουρού των καζίνο δεν είναι και πολύ καλύτερη.
Πριν από περίπου 3 μήνες, η Amunra αναβάθμισε τον ιστότοπό της και όλα τα εκκρεμή αθλητικά στοιχήματα πριν από την αναβάθμιση του ιστότοπου εξαφανίστηκαν από το ιστορικό του λογαριασμού μου. Την ίδια μέρα που ολοκληρώθηκε η αναβάθμιση και ο ιστότοπος ήταν ενεργός, πήγα στη ζωντανή συνομιλία για να ρωτήσω τι συνέβη με τα εκκρεμή στοιχήματά μου και μου είπαν ότι όλα τα εκκρεμή στοιχήματα θα ακυρώνονταν και θα επιστρέφονταν τα χρήματά μου την ίδια μέρα. Αυτό συνέβη πριν από 3 μήνες και ακόμα δεν έχω λάβει ούτε ένα σεντ.
Τους στέλνω email κάθε εβδομάδα και συμμετέχω στη ζωντανή συνομιλία για να ζητήσω ενημέρωση και το μόνο που λαμβάνω ως απάντηση είναι μια γενική αντιγραφή και επικόλληση απάντησης «αυτό το ζήτημα έχει τεθεί στο αρμόδιο τμήμα και θα εξεταστεί το συντομότερο δυνατό».
Και προς τον γκουρού του καζίνο, τους έδωσα τα εκκρεμή στοιχήματα που ευτυχώς τράβηξα στιγμιότυπο οθόνης πριν από την αναβάθμιση του Amunra, καθώς και το ιστορικό του τι συνέβη για να προσπαθήσουν να μεσολαβήσουν μεταξύ εμού και του Amunra. Για να απαντήσουν ότι θα απορρίψουν την καταγγελία.
Δεν το έψαξα καν, πόσο κακό από μια τόσο αξιόπιστη ιστοσελίδα
This casino is a joke of a site, and casino gurus complaint form isn't much better.
3 or so months ago Amunra upgraded their website and all pending sports bets before the site upgrade disappeared from my account history, the same day the upgrade was done and the site was live i went to the live chat to enquire what happened to my pending bets, and was told all the pending bets would be voided and refunded the same day. That was 3 months ago now and i still haven't received a cent.
I send them emails weekly and get on the live chat to ask for an update and all i get in return is a generic copy and paste response 'this issue has been raised with the relevant department and will be looked at as soon as possible'
And onto casino guru, I provided them the pending bets i luckily screenshot prior to amunra upgrading and also the backstory to what happened for them to try to be a mediator between myself and amunra. For them to reply back that they are going to reject the complaint.
Didn't even look into, how poor from such a reputable site
Ναι, στην περίπτωσή μου είναι εντελώς ανοησία. Πότε το κάνεις ποτέ αυτό;
Από 20 σεντς, ίσως 1.000, ίσως 1 στους 1000 ανθρώπους, και μετά δεν χαίρονται καν γι' αυτά, είναι ντροπή, ήμουν τόσο χαρούμενος επειδή είναι πολλά λεφτά για μένα.
Yes, it's just absolute rubbish in my case. When do you ever do that?
From 20 cents, maybe 1k, maybe 1 in 1000 people, and then they don't even be happy for them, it's shameful, I was so happy because it's a lot of money for me.
Ja ist einfach absoluter Müll in meinen Fall wann macht man mal
aus 20 Cent 1 k vielleicht 1 er von 1000 Leuten und dann gönnen die es nichmal es ist beschämend habe mich so sehr gefreut weil es viel Geld ist für mich
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.