What amount is it? Nothing for me yet.. I have withdrawn 1000€ and I have another 13000 in it but I don't see them giving it
Τι ποσό είναι? Εμένα τίποτα ακόμα.. έχω κάνει ανάληψη 1000€ και έχω άλλες 13000 μέσα αλλά δεν βλέπω να τα δίνουν
Γι' αυτό έχετε ένα παράπονο και αν δεν συμβεί τίποτα και το καζίνο δεν σας πληρώσει, θα επικοινωνήσουμε μαζί τους. Απλώς πρέπει να περιμένουμε μέχρι η ομάδα μας να συγκεντρώσει όλα όσα χρειαζόμαστε για να συμβεί αυτό. Ξέρω ότι δεν είναι η καλύτερη θέση για να είσαι, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε. 😕
That's why you have a complaint and if nothing happens and the casino doesn't pay you, we will contact them. We just need to wait until our team has gathered everything we need to make this happen. I know it's not the best position to be in, but we'll have to wait. 😕
Επίσης, δεν έχω άλλη επιλογή ακόμα... Το περιμένω από τις 26/9 που φτάνω να στηρίξω, παίρνω την ίδια απάντηση - περίμενε, έχουν πολλά. Τι πρέπει να κάνω; Πόσο καιρό πρέπει να περιμένω;
I also still have no choice... I've been waiting for it since 9/26, when I get to support, I get the same answer - wait, they have a lot. What should I do? How long should I wait?
Také stále nemám vyber... čekám na něj od 26.9, když se dostanu na podporu stále jedna a ta samá odpověď- počkejte mají toho hodně. Co mam delat? Jak dlouho mám čekat?
Only with group complaints here on the guru maybe they will help.. because they have alf casino as a very high security index
Μόνο με ομαδικές καταγγελίες εδώ στο guru ισως και βοηθήσουν.. διότι το έχουν το alf casino ως δείκτης ασφαλείας πολυ υψηλός
Πώς είναι λοιπόν δυνατόν να μην πάνε οι επιλογές όταν έχει τέτοια βαθμολογία; Κάπως δεν το καταλαβαίνω καθόλου.
So how is it possible that the selections do not go when he has such a rating? Somehow I don't understand it at all.
Tak jak je možné, že vybery nechodí když má takové hodnocení? Nějak tomu vůbec nerozumím.
Ήθελα να διαβάσω το παράπονό σας, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να το ανοίξω. Δεν βλέπω άλλα παράπονα για αυτό το καζίνο.
I wanted to read your complaint, but unfortunately I cannot open it. I don't see any other complaints about this casino either.
Chtela jsem si přečíst Vaši stížnost ale bohužel ji nemohu otevrit. Ani žádné další stížnosti ohledně tohoto casina nevidím.
Επίσης, δεν έχω άλλη επιλογή ακόμα... Το περιμένω από τις 26/9 που φτάνω να στηρίξω, παίρνω την ίδια απάντηση - περίμενε, έχουν πολλά. Τι πρέπει να κάνω; Πόσο καιρό πρέπει να περιμένω;
I also still have no choice... I've been waiting for it since 9/26, when I get to support, I get the same answer - wait, they have a lot. What should I do? How long should I wait?
Také stále nemám vyber... čekám na něj od 26.9, když se dostanu na podporu stále jedna a ta samá odpověď- počkejte mají toho hodně. Co mam delat? Jak dlouho mám čekat?
Δυστυχώς, αν το καζίνο έχει «πολλά», δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα γι' αυτό, ο παίκτης πρέπει απλώς να περιμένει μέχρι να έρθει η σειρά του. Καταλαβαίνω ότι είναι ενοχλητικό, αλλά από την άλλη είναι θέμα χρόνου. Φοβάμαι ότι κανείς εδώ δεν θα πει συγκεκριμένα πότε θα διεκπεραιωθεί η επιλογή σας.
Περιμένετε λίγο ακόμα.
Unfortunately, if the casino has "a lot" of it, there's nothing you can do about it, the player simply has to wait until it's his turn. I understand that it's annoying, but on the other hand, it's a matter of time. I'm afraid that no one here will specifically say when your selection will be processed.
Hold on a little longer.
Ono bohužel když toho má kasíno "hodně" tak se s tím nedá nic dělat, hráč prostě musí počkat, až na něj dojde řada. Chápu,že je to nepříjemné, na druhou stranu je to otázka času. Obávám se, že nikdo tady konkrétně neřekne kdy právě ten Tvůj výběr bude zprocesovaný.
Vydrž ještě.
Πώς είναι λοιπόν δυνατόν να μην πάνε οι επιλογές όταν έχει τέτοια βαθμολογία; Κάπως δεν το καταλαβαίνω καθόλου.
So how is it possible that the selections do not go when he has such a rating? Somehow I don't understand it at all.
Tak jak je možné, že vybery nechodí když má takové hodnocení? Nějak tomu vůbec nerozumím.
Καταλαβαίνω ότι από την άποψή σου «δεν πάνε οι αναλήψεις», αλλά περισσότερο αφορά το ότι αυτή τη στιγμή υπάρχει καθυστέρηση. Ο Δείκτης Ασφάλειας μας, αν σας ενδιαφέρει, εκφράζει την πιθανότητα το καζίνο να πληρώσει τα κέρδη, αλλά δεν ορίζει χρονικό ορίζοντα, γιατί δυστυχώς απλά δεν είναι μετρήσιμο. Επιπλέον, αυτή η αξιολόγηση δεν καλύπτει σχεδόν τις προσωρινές διακυμάνσεις από το κανονικό. Έτσι, η δεύτερη πιο σημαντική ερώτηση στην οποία οι παίκτες θέλουν να μάθουν την απάντηση δεν κρύβεται στο Ευρετήριο αλλά σε κριτικές χρηστών ή παράπονα. Είναι σαφές για μένα ότι μπορεί να είναι περίπλοκο και όχι πολύ διαισθητικό, επομένως θα χαρούμε να απαντήσουμε σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με αυτό εδώ.
I understand that from your point of view "withdrawals are not going", but it is more about the fact that there is currently a delay. Our Safety Index, if you are interested, expresses the probability that the casino will pay out the winnings, but it does not set a time horizon, because unfortunately it is simply not measurable. In addition, this assessment hardly covers temporary fluctuations from normal. So, the second most important question that players want to know the answer to is not hidden in the Index but in user reviews or complaints. It is clear to me that it can be complicated and not very intuitive, so we will be happy to answer any questions related to it here.
Chápu, že z Tvého úhlu pohledu "výběry nechodí" nicméně jde spíš o to, že je tam momentálně spoždění. Náš Index bezpečnosti, pokud by Tě to zajímalo vyjadřuje pravděpodobnost, že kasíno výhry vyplatí, nestanovuje ovšem časový horizont, protože ten prostě není bohužel měřitelný. Navíc tímto hodnocením se jen těžko pokryjí dočasné výkyvy od normálu. Takže, ta druhá nejduležitější otázka, na kterou chtějí hráči znát odpověď se neskrývá v Indexu ale v uživatelských recenzích, popřípadě ve stížnostech. Je mi jasné, že to může být komplikované a nepříliš intuitivní a tak Ti tady rádi odpovíme na případné otázky s tím spojené.
Χαίρομαι που το ακούω! Και πότε υποβάλατε αίτηση για την επιλογή; Σου έστειλαν ολόκληρο το ποσό;
I'm glad to hear it! And when did you apply for the selection? Did they send you the full amount?
Je to ráda slyším! A kdy jsi zadal o ten výběr? Posílali Ti celou částku?
23/9/2024 3 withdrawals were made 2 (€250) and 1 (€500) today I saw €750 in my account and the other €250 was canceled today I made another withdrawal but €500 so this probably means in 10 I will be fine for days🙁
23/9/2024 έγιναν 3 αναλήψεις 2( 250€) και 1 ( 500€ ) σήμερα είδα στον λογαριασμό μου 750€ και μου είχαν ακύρωση τα άλλα 250€ σήμερα έκανα εκ νέου ανάληψη αλλά 500€ άρα αυτό σημαίνει κατα πάσα πιθανότητα σε 10 μέρες θα μου τα βάλουν🙁
Ακόμα κι έτσι, χαίρομαι πολύ που είχατε την επιλογή, ακόμα κι αν όχι όλη. Ενημερώστε με αν έφτασαν τα άλλα χρήματα. Ελπίζω να το παραλάβω μέχρι το τέλος της εβδομάδας.
Even so, I'm really glad that you got the choice, even if not all of it. Let me know if the other money has arrived. I hope to receive it by the end of the week.
I tak, jsem vážně moc ráda že ti vyber přišel i když ne všechno. Dej vědět, zda dorazili i ty další peníze. Já doufám, že do konce týdne také obdržím.
Ήθελα να διαβάσω το παράπονό σας, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να το ανοίξω. Δεν βλέπω άλλα παράπονα για αυτό το καζίνο.
I wanted to read your complaint, but unfortunately I cannot open it. I don't see any other complaints about this casino either.
Chtela jsem si přečíst Vaši stížnost ale bohužel ji nemohu otevrit. Ani žádné další stížnosti ohledně tohoto casina nevidím.
Θα δηλώσω αμέσως ότι οφείλεται σε κανονισμούς στην Τσεχική Δημοκρατία "Δυστυχώς, προκειμένου να συμμορφωθούμε με τους τοπικούς κανονισμούς, δεν μπορούμε να σας δείξουμε μια κριτική για αυτό το καζίνο." Εάν διαθέτετε VPN, συνιστώ να μεταβείτε σε μια χώρα που δεν είναι τόσο ρυθμιζόμενη (για παράδειγμα, η Ανδόρα δεν είναι μια κακή τοποθεσία για αυτές τις ανάγκες) και της οποίας οι κάτοικοι γίνονται δεκτοί από το καζίνο. Αντίστοιχα, θα διαφέρει ανάλογα με το καζίνο και τα παράπονά του που θέλετε να δείτε.
Θα το δοκιμάσετε;
I will state right away that it is due to regulations in the Czech Republic "Unfortunately, in order to comply with local regulations, we cannot show you a review of this casino." If you have a VPN, I recommend switching to a country that is not so regulated (for example, Andorra is not a bad location for these needs) and whose residents are accepted by the casino. Respectively, it will differ depending on which casino and its complaints you want to look at.
Will you try it?
Tady rovnou uvedu, že je to kvůli regulacím v ČR "Bohužel, abychom vyhověli místním předpisům, nemůžeme vám zobrazit recenzi tohoto kasina." Pokud máš VPN, doporučuji zapnout na zemi, která není tak regulovaná (například Andora není pro tyto potřeby špatná lokace) a jejíž obyvatele dané kasino akceptuje. Respektive bude lišit v závslosti na tom na které kasino a jeho stížnosti se chceš podívat.
Zkusíš to?
I hope you get them too.. I want to think it's a bad time for Alf casino and it will give everyone money
Εύχομαι να τα πάρεις και εσύ.. θέλω να πιστεύω ότι είναι μια κακή στιγμή για το καζίνο Alf και θα δώσει σε όλους τα λεφτά
Το νόμιζα, αλλά δυστυχώς δεν έχω VPN και δεν σκοπεύω καν να πάρω.
I thought so, but unfortunately I don't have a VPN and I don't even plan to get one.
Já jsem si to myslela, ale bohužel VPN nemám a zatim nemám ani v plánu pořizovat.
Σίγουρα το καταλαβαίνετε. Δυστυχώς, δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά για αυτό με αυτόν τον τρόπο.🤷♀️
Υπάρχει κάτι νέο από το καζίνο;
Surely understand that. Unfortunately, there is nothing much we can do about it this way.🤷♀️
Anything new from the casino?
Όχι, όχι ακόμα ... σήμερα είναι 7 μέρες από τότε που έκανα αίτηση για απόσυρση... Δεν μπορώ να νιώσω την πρώτη μέρα (26η)
No, not yet ... today is 7 days since I applied for the withdrawal... I can't feel the first day (26th)
Nene zatím ne ... dnes je to 7 dní, co jsem zadala o vyber.... ten první den (26.) nepocitam
Καταλαβαίνω, φυσικά, δεν πειράζει καθόλου, απλά θα ήθελα να ήταν δυνατό να το μάθουμε.
Λυπάμαι που δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά αυτήν τη στιγμή, από την άλλη πλευρά, πιστεύω πραγματικά ότι αν το πρόβλημα είναι όντως απλώς οι αργές πληρωμές, η όλη "λύση" θα είναι μόνο θέμα χρόνου. Ελπίζω να μπείτε στη γραμμή πληρωμής στο καζίνο πολύ σύντομα. Προσπαθήστε να κρατηθείτε.
I understand, of course, it doesn't matter at all, I just wish it was possible to know about it.
I'm sorry that there isn't much we can do right now, on the other hand, I really think that if the problem is really just slow payouts, the whole "solution" will only be a matter of time. I hope you get on the payline at the casino very soon. Try to hold on.
Chápu, to samozřejmě vůbec nevadí, já jen kdyby ta možnost byla aby se o ní vědělo.
Mrzí mě, že toho teď aktuálně nemůžeme moc udělat, na druhou stranu, já si opravdu myslím, že pokud je skutečně problém čistě v pomalém vyplácení, bude celé "řešení" jen otázka času. Doufám, že se dostaneš v kasinu na výplatní řadu velmi brzy. Zkus to ještě vydržet.
Κρατάμε σταυρωμένα τα δάχτυλά μας για να μην κρατήσει πολύ! 🤞🤞
We're keeping our fingers crossed that it doesn't last long! 🤞🤞
Držíme pěsti, ať to už dlouho netrvá! 🤞🤞
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.