I was told that it is still being processed in the financial department and that it is within 3 days and I have to be patient
Μου είπαν ότι ειναι ακομα σε επεξεργασία στο οικονομικό τμήμα και ότι ειναι εντός τον 3 ημερών και πρέπει να έχω υπομονή
Ενημερώστε με λοιπόν. Θα σας ενημερώσω και αύριο αν έφτασε ή όχι. Αλλά λυπάμαι πολύ, έψαξα πρώτα για μερικές κριτικές στον ιστότοπο και μου φάνηκε εντελώς εντάξει. Τώρα μου φαίνεται σαν απάτη
So let me know. I will also let you know tomorrow if it arrived or not. But I'm quite sorry, I looked for some reviews on the website first and it seemed completely fine. Now it seems like a scam to me
Tak mi dejte vědět. Já Vám také zítra dám vědět jestli to přišlo nebo ne. Ale docela mě to mrzí, hledala jsem si na webu nejdříve nějaké recenze a jevilo se to úplně v pohodě. Teď mě to přijde jako scam
The point is that I also received an Email from the manager of Alf casino to tell me well done about the winnings but he also called me. My issue is that maybe it's a scam maybe not but that will be seen in the end.. the amount I've won is big enough
Το θέμα είναι ότι έλαβα και Email από τον manager του Alf casino για να μου πει μπράβο για τα κέρδη αλλά με πήρε και τηλέφωνο. Το θέμα μου είναι και εμένα αυτό ότι ίσως είναι απάτη μπορεί και όχι αλλά αυτό θα φανεί στο τέλος.. το ποσό που έχω κερδίσει είναι αρκετό μεγάλο
Δεν σε καταλαβαίνω καθόλου 🙈
I don't understand you at all 🙈
Vůbec Vám nerozumim 🙈
The Manager of Alf casino sent me an Email to congratulate me on my winnings!!!!
Μου έστειλε Email ο Manager του Alf casino για μου πει συγχαρητήρια για τα κέρδη μου !!!!
Έπρεπε να ακυρώσω την ανάληψη και να το ξανακάνω... Διάλεξα διαφορετική μέθοδο από την κατάθεση... οπότε τρέχω για άλλες τρεις μέρες 🙈
I had to cancel the withdrawal and do it again... I chose a different method than making a deposit... so I'm running for another three days 🙈
Já musela vyber zrušit a udělat znova ... zvolila jsem jinou metodu než jsem dávala vklad ... takže mě běží zase nové tři dny 🙈
Ohhhh no ... why??? Wait I'll send you again tomorrow in 1 hour let's go for 4 days
Ωχχχχ οχι ... γιατί??? Περίμενε θα σου στείλω ξανά αύριο σε 1 ώρα πάμε για 4 ημέρες
Έπρεπε να ακυρώσω την ανάληψη και να το ξανακάνω... Διάλεξα διαφορετική μέθοδο από την κατάθεση... οπότε τρέχω για άλλες τρεις μέρες 🙈
I had to cancel the withdrawal and do it again... I chose a different method than making a deposit... so I'm running for another three days 🙈
Já musela vyber zrušit a udělat znova ... zvolila jsem jinou metodu než jsem dávala vklad ... takže mě běží zase nové tři dny 🙈
Γεια, πόσο καιρό περιμένεις τα χρήματά σου; Γιατί ακυρώσατε την απόσυρσή σας και χρησιμοποιήσατε μια διαφορετική μέθοδο που σας συμβούλεψε το καζίνο;
Ενημερώστε μας με κάθε τρόπο πώς πάει και αν δεν αλλάξει τίποτα και δεν ξέρετε τι να κάνετε στη συνέχεια, θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Hi, how long have you been waiting for your money? Why did you cancel your withdrawal and use a different method that the casino advised you to use?
By all means let us know how it goes and if nothing changes and you don't know what to do next, we'll try to help.
Today I got the answer from 2 to 5 business days for the withdrawal check because I'm still on level 1
Σήμερα πήρα την απάντηση από 2 έως 5 εργάσιμες ημέρες για τον έλεγχο της ανάληψης διότι είμαι στο επίπεδο 1 ακομα
Έχω μια έγκυρη προσδοκία ότι η προτεραιότητα επεξεργασίας ευνοεί τους παίκτες με υψηλότερη θέση;
Αυτό συνήθως με ιντριγκάρει πραγματικά. Σε κάθε περίπτωση, ελπίζω να μην αργήσει πολύ!
Do I have a valid expectation that processing priority favors players with higher status?
This usually really intrigues me. In any case, I hope it won't take much longer!
Do you have any news about the withdrawal?
Έχεις κανένα νέο σχετικά με την ανάληψη?
Έχεις κανένα νέο ή ακόμα περιμένεις; 🙂
Do you have any news or are you still waiting? 🙂
Nothing still waiting 5 days from 9/23/24 to today 🙁 you?
Τίποτα ακόμα περιμένω 5 ημέρες από τις 23/9/24 έως σήμερα 🙁 εσύ?
Δεν έχω χρήματα εδώ γιατί δεν παίζω σε καζίνο, αλλά επειδή είμαι διαχειριστής ήθελα να μάθω πώς τα πάτε στην περίπτωσή σας. Είδα το παράπονό σου και δεν είναι λίγα τα λεφτά αλλά δεν θα ήμουν ακόμη δύσπιστος και θα δούμε τι θα γίνει μετά. Εάν δεν συμβεί τίποτα και το καζίνο σας αγνοήσει και δεν πληρώσει, θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε, οπότε τίποτα δεν πάει χαμένο προς το παρόν.
Ξέρω ότι το να περιμένεις τα κέρδη σου δεν είναι ποτέ ευχάριστο, αλλά μερικές φορές είναι απαραίτητο. Ελπίζουμε λοιπόν να μην αργήσετε να απολαύσετε τις νίκες σας. 😉
I don't have a money here because I don't play in casinos, but since I'm an admin I wanted to know how you're doing in your situation. I saw your complaint and it's not a little money but I wouldn't be skeptical yet and we'll see what happens next. If nothing happens and the casino ignores you and doesn't pay out, we will try to help you, so nothing is lost for now.
I know that waiting for your winnings is never pleasant but sometimes it is necessary. So hopefully it won't be long before you can enjoy your wins. 😉
Thank you very much for your calm words ... I hope everything will be fine as my peace of mind is not good as I fear losing this money ...
Ευχαριστώ πολύ για τα ήρεμα λόγια σου ... πιστεύω να πάνε όλα καλά καθως η ψυχική μου ηρεμία δεν είναι καλά καθως φοβάμαι ότι θα χάσω αυτά τα λεφτά...
Καταλαβαίνω γιατί συμβαίνει αυτό, αλλά εφόσον το καζίνο δεν σας αγνοεί εντελώς και δεν περιμένετε πολύ καιρό για τα χρήματα, ας πούμε ότι δεν χρειάζεται να ανησυχείτε ακόμα. Αν δεν συμβεί τίποτα, θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε.
Ελπίζω να υπάρξουν θετικά νέα σύντομα. 🙂
I understand why this is so, but as long as the casino doesn't completely ignore you and you don't wait a very long time for the money, let's say there's no need to be worried yet. If nothing happens we'll try to help.
I hope there will be positive news soon. 🙂
You may need to take a stand. Ok they are not ignoring me but they are making fun of me!!!
Ίσως θα χρειαστεί να πάρετε θέση. Οκ δεν με αγνοούν αλλά με κοροϊδεύουν!!!
Far from alf casino... I won without bonus 20000€ I withdrew 1000€ it's been 10 days they don't give me the money..CAUTION I will file a complaint and sue everyone responsible with proofs
Μακριά από το alf casino... κέρδισα χωρίς μπόνους 20000€ έκανα ανάληψη 1000€ έχουν περάσει 10 ημέρες δεν μου βάζουν τα λεφτά..ΠΡΟΣΟΧΉ θα προχωρήσω σε καταγγελία και θα κάνω μήνυση παντός υπεύθυνου με αποδείξεις
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.