Ετσι. Είμαι λάτρης του lucky acorn για περισσότερο από ένα χρόνο και παίζω καθημερινά. Έχω εξαργυρώσει επιτυχώς τα κέρδη πολλές φορές και δεν περίμενα ποτέ περισσότερες από 24 ώρες για να εμφανιστεί στον λογαριασμό μου. Είμαι επαληθευμένος. Έχω βάλει ένα αξιοπρεπές χρηματικό ποσό σε αυτό το καζίνο, επίσης.
Στις 20 Φεβρουαρίου 2024, εξαργύρωσα δύο φορές το ποσό των 30 δολαρίων η καθεμία. Τώρα είναι 12 Μαρτίου. Και δεν έχω πάρει ούτε δεκάρα. Όταν πατάω το κουμπί επικοινωνίας, λαμβάνω ένα email για bot που λέει ότι το προσωπικό είναι έξω για το Σαββατοκύριακο (ανεξάρτητα από το ποια μέρα το κάνω, έχω δοκιμάσει κάθε μέρα της εβδομάδας) και μόλις επιστρέψουν θα λάβω βοήθεια ή απάντηση. Δεν έχω ακούσει ακόμα τίποτα και δεν μπορώ να βρω αριθμό τηλεφώνου για να καλέσω. Τι να κάνω?? ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ εξαρτιόμουν από αυτά τα κέρδη....
So. I've been a fan of lucky acorn for well over a year and play everyday. I have successfully redeemed winnings multiple times and never waited more than 24 hours for it to hit my account. I am verified. I have put a decent amount of money into this casino, too.
On February 20,2024, I redeemed two times in the amount of 30 dollars each. It is now March 12th. And I have gotten not a dime. When I hit the contact button, I get a bot email saying staff is out for the weekend (regardless of what day I do it, I've tried every day of the week) and as soon as they return I will receive help or a response. I still have heard nothing and can't find a phone number to call. What do I do?? I was REALLY depending on those winnings....