Γεια, είπατε ότι δεν είχατε κανένα πρόβλημα στο καζίνο μέχρι τώρα, κάτι που θα μπορούσε να είναι καλό σημάδι.
Ωστόσο, όσον αφορά την επαλήθευσή σας, δεν λάβατε καν καμία απάντηση γιατί το έγγραφό σας απορρίφθηκε, παρόλο που το βλέπετε πραγματικά ως αποδεκτό; Πόσο καιρό συνεχίζεται η κατάστασή σας; Νομίζω ότι πιθανότατα θα χρειαστεί να περιμένετε λίγο περισσότερο και να αφήσετε λίγο χρόνο στο καζίνο, και όταν ξέρετε ποιο είναι το πρόβλημα, ελπίζω να μπορέσει να λυθεί.
Τελικά, εάν δεν συμβεί τίποτα και το καζίνο δεν σας επιτρέψει να κάνετε ανάληψη ή δεν σας δώσει καμία απάντηση σχετικά με την επαλήθευσή σας, ενημερώστε μας και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Hey, you said you haven't had any problems in the casino so far, which could be a good sign.
But regarding your verification, you didn't even get any answer why your document is rejected even though you actually see it as accepted ? How long has your situation been going on ? I think it will probably be necessary to wait a bit longer and give the casino some time, and when you know what the problem is, I hope it can be solved.
Eventually, if nothing happens and the casino doesn't allow you to withdraw or doesn't give you any answer about your verification, let us know and we'll try to help you.
Αυτόματη μετάφραση: