Γειά σου. Λυπούμαστε που το άκουσα και καλά κάνατε που υποβάλατε μια καταγγελία 👈 εδώ. Μπορώ επίσης να δω, η ομάδα μας θα ήθελε να τους δώσεις περισσότερες πληροφορίες. Μπορείτε να το κάνετε εύκολα κάνοντας κλικ/πατώντας στον παραπάνω σύνδεσμο 👆.
Έχει επαληθευτεί ο λογαριασμός σας σε αυτό το καζίνο; Έχετε κάνει κάποια επιτυχή ανάληψη στο παρελθόν; Θα ήταν καλό να δοκιμάσετε κάποια άλλη επιλογή πληρωμής, αν είναι δυνατόν, ίσως. Θα μπορούσατε πραγματικά να ζητήσετε την υποστήριξη σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα.
Παρά τον χαμηλό δείκτη ασφάλειας αυτού του καζίνο, είμαι βέβαιος ότι η ομάδα παραπόνων μας θα κάνει ό,τι είναι δυνατό για να επιλυθεί αυτή η υπόθεση. Παρακαλούμε να μας ενημερώνετε για οποιεσδήποτε νέες πληροφορίες σχετικά.
Hello. Sorry to hear that, and you have done well to submit a complaint 👈 here. I can also see, our team would like you to give them some more information. You can easily do so by clicking/tapping on the link above 👆.
Has your account been verified at this casino? Have you made any successful withdrawal before? It could be good to try some other payment option, if possible, perhaps. You could actually ask the support about this possibility.
Despite the low safety index of this casino, I am sure our complaint team will do everything possible to get this case resolved. Please keep us updated about any new information regarding.
Αυτόματη μετάφραση: