Έκανα αίτημα ανάληψης στις 2/02/24, πόσο καιρό πρέπει να περιμένω μέχρι να σας εμπλακώ
I made a withdrawal request on the 2/02/24, how long should I wait until I get you guys involved
Κανένα πρόβλημα, θα είμαστε εδώ.
Εάν θέλετε να επιθεωρήσετε το Κέντρο Ανάλυσης, περιηγηθείτε σε αυτόν τον οδηγό 👈 Θα έλεγα ότι δεν βλάπτει ποτέ να είστε προετοιμασμένοι...
Ωστόσο, ελπίζω ότι η καταγγελία δεν θα χρειαστεί! 🤞🤞
Επιστρέφετε όποτε έχετε κάτι στο μυαλό σας.
No problem, we'll be here.
If you'd like to inspect the Resolution Center, browse this guide 👈 I'd say it never hurts to be prepared...
Yet I do hope the complaint won't be needed! 🤞🤞
Come back whenever something is on your mind.
Ναι, λένε ότι έχω 7-10 εργάσιμες ημέρες για έγκριση, οπότε θα δούμε τι θα γίνει από αυτό, έχω παράσχει έγγραφα και έχω επαληθευτεί, οπότε ελπίζω ότι όλα τα προϊόντα
Yeah they’re telling I have 7-10 business days for approval, sooooo we’ll see what happens from that, I’ve supplied documents and have been verified so hopefully all goods
Απλώς είναι ακόμα σε εκκρεμότητα, το έκανα μόνο στις 2/02/24, οπότε συνεχίζουν να μου λένε ότι είναι ακόμα εντός των 7-10 εργάσιμων ημερών, οπότε η ομάδα αρραβωνιαστικών μου είπε ότι τα κέρδη μου θα πάνε σε έναν συγκεκριμένο τραπεζικό λογαριασμό που τους έδωσα. Το αντίγραφο του τραπεζικού μου λογαριασμού τους παρείχα
It’s just still pending, I only did it on the 2/02/24 so they keep telling me it’s still within the 7-10 business days, so the fiannce team told me my winnings will go to a certain bank account I gave them with my bank statement I supplied them
Αχα
είναι μια τακτική διαδικασία.
Ελπίζω όλα να πάνε καλά 🙏
Aha
its a regular procedure.
Hope everything will be ok 🙏
Ναι, λένε ότι έχω 7-10 εργάσιμες ημέρες για έγκριση, οπότε θα δούμε τι θα γίνει από αυτό, έχω παράσχει έγγραφα και έχω επαληθευτεί, οπότε ελπίζω ότι όλα τα προϊόντα
Yeah they’re telling I have 7-10 business days for approval, sooooo we’ll see what happens from that, I’ve supplied documents and have been verified so hopefully all goods
Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να είσαι αρνητικός ακόμα, καθώς μόλις πρόσφατα έκανες την απόσυρσή σου. Βλέπω ότι η επαλήθευση ήταν επιτυχής, οπότε τώρα θα πρέπει να κάνετε υπομονή και πιστεύω ακράδαντα ότι θα πάρετε τα χρήματα.
Εάν έχετε ενημερώσεις ή προβλήματα και το καζίνο δεν έχει επικοινωνήσει μαζί σας, θα είμαστε εδώ. 🙂
I don't think there is any need to be negative yet as you have only just made your withdrawal recently. I see that the verification was successful, so now you will have to be patient and I firmly believe that you will get the money.
If you have any updates or problems and the casino has not communicated with you, we will be here. 🙂
Γειά σου. Για να βεβαιωθώ, είναι αυτό εδώ 👈, το καζίνο για το οποίο μιλάτε; Και προσέξτε λίγο τη γλώσσα σας, ευχαριστώ.
Θα θέλατε να μας πείτε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το ζήτημα, ώστε να βοηθήσουμε; 🤷♀️ Υπάρχει πάντα η δυνατότητα υποβολής καταγγελίας, η ομάδα μας σίγουρα θα προσπαθήσει να το λύσει. Παρακαλούμε ενημερώστε μας, εάν χρειάζεστε βοήθεια.
Hello there. Just to make sure, is this one here👈, the casino you are talking about? And just please mind your language a little bit, thanks.
Would you like to tell us more details about the issue, so maybe we could help? 🤷♀️ There is always the possibility of submitting a complaint, our team would surely try to solve it out. Please let us know, if you need any assistance.
Γεια, η ανάληψή μου εγκρίθηκε, οπότε υποθέτω ότι είναι καλό σημάδι απλώς να περιμένω να μπει στον τραπεζικό μου λογαριασμό
Hey, my withdrawal got approved soo I guess that’s a good sign just waiting on it to get into my bank account
Αυτό μου αρέσει να ακούω. Ελπίζω τα χρήματα να έρθουν σύντομα στον λογαριασμό σας.
Φροντίστε να με ενημερώσετε όταν συμβεί. Θα περιμένω. 🙂
That's what I like to hear. I hope the money will come to your account soon.
Be sure to let me know when it does. I'll be waiting. 🙂
Απλά περίεργος, πόσο ήταν η απόσυρσή σας; Ακόμα περιμένω 10 χιλιάδες δολάρια από αυτούς τους κλόουν.
Αναρωτιέμαι αν το ποσό του δολαρίου έχει κάποια σχέση με τις καθυστερήσεις….
Just curious, how much was your withdrawal? I’m still waiting for $10k USD from these clowns.
I am wondering if the dollar amount has something to do with the delays….
Γεια, είδα ότι υποβάλατε και μια καταγγελία εναντίον αυτού του καζίνο και κατέληξε να μην επιλυθεί επειδή το καζίνο δεν το έλυσε τελικά.
Υποθέτω ότι περιμένατε αυτά τα χρήματα για αρκετό καιρό. Είστε ακόμα σε επαφή με το καζίνο και είχατε ενημερώσεις από αυτούς σχετικά με τα χρήματά σας;
Hi, I saw that you also had a complaint filed against this casino and it ended up being unresolved because the casino didn't resolve it in the end.
I assume you have been waiting for this money for quite a long time. Are you still in contact with the casino and have you had any updates from them regarding your money ?
Τους γκρίνιαζα κάθε 3 ώρες μέσω αυτοματοποιημένων email. Απαντούν με τις ίδιες απαντήσεις ως επί το πλείστον.
I have been nagging them every 3 hours via automated emails. They respond with the same responses for the most part.
1000 AUD έχει εγκριθεί, αλλά βλέπω αν είναι σε 10 επιχειρήσεις, αν όχι, θα πρέπει να το κλιμακώσω
1000 AUD it’s been approved but I’m seeing if it comes within 10 business if not I’ll have to escalate it
Χμ, είναι κρίμα και νομίζω ότι γράφοντας τόσο συχνά, μάλλον δεν θα λύσετε πολλά.
Τέλος πάντων, πόσο καιρό περιμένεις τα χρήματά σου;
Hmm, that's a pity and I think that by writing so frequently, you probably won't solve much.
Anyway, how long have you been waiting for your money?
Από τις 18 Νοεμβρίου.
Θα αυξηθεί τελικά η συχνότητα των email.
θέλω τα λεφτά μου. Και δεν μου κοστίζει χρήματα ή χρόνο να το κάνω αυτό lol.
Since November 18th.
Going to increase the frequency of emails eventually.
i want my money. And it does not cost me money or time to do this lol.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.