Αν αυτό σας βοηθά να αισθάνεστε λίγο λιγότερο τεταμένοι, έλεγξα το ιστορικό παραπόνων — για εμένα, φαίνεται ότι το καζίνο μπορεί να πληρώσει. Αν και σε ορισμένες περιπτώσεις χρειάστηκε αρκετός χρόνος.
Όσον αφορά τα σχόλια των χρηστών, ακόμη και οι θετικές κριτικές λένε "αργές υπηρεσίες". Θα ήθελα να πιστεύω ότι το καζίνο είναι απλά αργό.
If that helps you feel a bit less tense, I checked the complaints history—to me, it appears the casino is capable of paying. Although in some cases it took quite some time.
When it comes to user feedback, even positive reviews say "slow services". I would like to believe the casino is just slow.
χθες έστειλα ένα μεγάλο email στην ομάδα παραπόνων και έλαβα μόνο αυτόν τον απαντητή…
η ελπίδα μου έχει χαθεί ακόμα και η απάντηση δεν απαντήθηκε από το αρμόδιο τμήμα..
αύριο θα είναι η 9η εργάσιμη ημέρα μου και μια 11η ημερολογιακή ημέρα χωρίς καμία λύση..
yesterday i sent a big email to the complaint team and i received only this answerr …
my hope is gone even the answer wasnt responded by the relevant department..
tomorrow will be my 9 bussiness day anda 11 calendar day without any resolution ..
Γεια σου. Μην βγάζετε ακόμα συμπεράσματα, παρακαλώ. Σκέψου θετικά και προσπάθησε να απασχολήσεις το μυαλό σου με κάτι που σου αρέσει. Σαν κάποιο χόμπι. Απλά για να μην τρελαθούμε. Καλά;
Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε και θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να λύσουμε αυτό το πρόβλημα.
Hey. Don't get into any conclusions yet, please. Think positively and try to occupy your mind with something you like. Like some hobby. Just to not get crazy over it. Okay?
We're here to help and will do everything possible to solve this issue.
Μου είπαν ότι έχω χρησιμοποιήσει vpn αλλά είμαι σε άλλη χώρα που περνάω διακοπές..
και εδώ ο ιστότοπος είναι αποκλεισμένος και στη χώρα μου όχι
They said to me tha rim using vpn but im antoher country spending holidays..
and here the website is blocked and in my home country not
Αλλά δεν το έχετε χρησιμοποιήσει ενώ παίζετε στο καζίνο. Δικαίωμα;
But you haven't used it while playing at the casino. Right?
Είμαι στην Ολλανδία για 3 μήνες έπαιζα αλλά δεν ήξερα ότι απαγορεύεται.!
αν το ήξερα στην πρώτη αρχή δεν θα είχα παίξει..
Im in netherlands for 3 months i used to play but i didnt know that was prohibited.!
if i knew at the fisrt olace i wodnt have played..
Λοιπόν, για να το ξεκαθαρίσουμε, παρακαλώ.
Έχετε παίξει χρησιμοποιώντας VPN και συσσωρευμένα κέρδη εκείνη τη στιγμή;
Θα πρέπει πάντα να αναφέρεται στους όρους χρήσης σε κάθε καζίνο εάν το VPN δεν επιτρέπεται και όλοι οι παίκτες πρέπει να τους διαβάσουν για να αποφύγουν τυχόν μελλοντικά προβλήματα όπως αυτό, ξέρετε.🤷♀️
So, just to make it clearer, please.
Have you played by using VPN and accumulated winnings at that time?
It should always be stated in the terms of use at every casino if the VPN is not allowed, and all the players have to read those to avoid any future issues like this, you know.🤷♀️
Χρειάζομαι βοήθεια. Το 5gringo Casino είναι, κατά τη γνώμη μου, το χειρότερο και πιο αξιολύπητο καζίνο που υπάρχει. Στα μάτια μου, είναι απατεώνες και ψεύτες. Δεν θέλω να έχω καμία σχέση με αυτούς τους απατεώνες. Γι' αυτό προσπαθώ να κλείσω τον λογαριασμό μου εδώ και δύο εβδομάδες. Αλλά συνεχίζω να μου λένε κατάφωρα ψέματα. Πάντα με παραπέμπουν στο email. Πρέπει να έχω γράψει χίλια email στην εταιρεία απάτης μέχρι τώρα. Με λόγους και με όλα. Πάντα παίρνω την ίδια απάντηση. Αλλά ο λογαριασμός δεν είναι κλειστός. Στα μάτια μου, πρόκειται για ξεκάθαρη απάτη και πίσω από αυτό κρύβεται εγκληματική πρόθεση. Σας ζητώ βοήθεια τώρα γιατί δεν ξέρω τι να κάνω. Θέλω απλώς να κλείσει ο λογαριασμός μου και δεν θα με ενοχλήσει ποτέ ξανά αυτό το μάτσο καθάρματα.
I need help. 5gringo Casino is, in my opinion, the worst and most pathetic casino there is. In my eyes, they are fraudsters and liars. I don't want to have anything to do with these fraudsters anymore. That's why I've been trying to close my account for two weeks. But I keep getting blatantly lied to. They always refer me to the email. I must have written a thousand emails to the scam company by now. With reasons and everything. I always get the same answer. But the account isn't closed. In my eyes, this is clear fraud and there is criminal intent behind it. I'm asking you for help now because I don't know what to do. I just want my account to be closed and I'll never be bothered by this bunch of bastards again.
Ich brauche Hilfe. 5gringo Casino ist für mich das schlimmste und erbärmlichste Casino was es gibt. In meinen Augen sind das Betrüger und Lügner. Ich will mit diesen Betrügern auch nichts mehr zu tun haben. Daher probiere ich schon seit 2 geschlagenen Wochen mein Konto zu schließen. Doch ich werde immer wieder dreist belogen. Es wird immer auf die E-Mail verwiesen. Habe jetzt bestimmt schon tausend E-Mails an den Saftladen geschrieben. Mit Begründung und allem. Es kommt immer die gleiche Antwort. Aber Konto wird nicht geschlossen. Das ist in meinen Augen klarer Betrug und dahinter steht eine kriminelle Energie. Ich bitte Sie jetzt um Hilfe da ich nicht mehr weiter weiß. Ich will doch nur, dass mein Konto geschlossen wird und ich nie mehr von der Sau Bande belästigt werde.
Λοιπόν, καταλαβαίνω καλά ότι ζητήσατε κλείσιμο λόγω του εθισμού στον τζόγο, αλλά το καζίνο δεν έκανε όπως ζητήσατε για τόσο καιρό;
Αυτό είναι πραγματικά ανεύθυνο, και λυπάμαι που πρέπει να ζήσετε μια τέτοια εμπειρία. Προσπαθήστε να παραμείνετε δυνατοί και ελπίζω ότι η ομάδα παραπόνων μας θα μπορέσει να σας βοηθήσει με αυτήν την κατάσταση.🙏
So, do I understand correctly that you have asked for closure due to the gambling addiction, but the casino didn't do as you requested for so long?
That is really irresponsible, and I am sorry that you have to go through this kind of experience. Please try to stay strong, and I hope that our complaint team will be able to help you out with this situation.🙏
Σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να το αναφέρετε στην καταγγελία σας, ώστε η ομάδα μας να διερευνήσει καλά το όλο θέμα. Απαντήστε στον υπεύθυνο επίλυσης παραπόνων το συντομότερο δυνατό.
In this case, you should mention it in your complaint so our team can investigate the whole matter well. Please reply to your complaint resolver as soon as possible.
απάντησα
Έστειλα το αποδεικτικό διαμονής μου αρνούνται κάθε φορά… έστειλα τη δήλωση bak μου κάθε φορά ζητούν να σταλεί ξανά και ξανά
και η ανάληψη μου μπλοκάρεται..
I responded
I sent my proof of residency they are everytime refusing… i sent my bak statement they every time ask to sent over and over
and my withdrawal is blocked..
Τι γίνεται με την επιβεβαίωση IP που αναφέρατε στην καταγγελία; Είπατε "Και είμαι τώρα στην Πορτογαλία, συνδέθηκα" Μήπως ταξιδεύετε πολύ στο εξωτερικό, παρακαλώ; Φαίνεται ότι η κατοικία μπορεί να σχετίζεται με τον έλεγχο IP.
What about the IP confirmation you mentioned in the complaint? You said "And im now in portugal I logged in" Do you perhaps travel abroad a lot, please? It seems the residency may be related to the IP check.
Ταξιδεύω κάθε 2/3 μήνες (εργασία), αλλά μου είπαν να συνδεθώ και να πάω στη ζωντανή συνομιλία λέγοντας ότι είμαι ήδη στην Πορτογαλία
το είπαν σε ένα email
«Αγαπητέ Vitor Silva,
Σας ενημερώνουμε ότι η επαλήθευση του λογαριασμού σας θα ολοκληρωθεί μόλις επιβεβαιωθεί η IP σας: για να το κάνετε αυτό, σας παρακαλούμε να συνδεθείτε χρησιμοποιώντας το κινητό ή το δημόσιο δίκτυο και να επικοινωνήσετε μαζί μας στο chat.
Σημειώστε ότι η χρήση κάθε είδους υπηρεσιών κάλυψης IP
(VPN) απαγορεύεται αυστηρά από τους Όρους και τις Προϋποθέσεις μας και μπορεί να οδηγήσει στο κλείσιμο του λογαριασμού.
Εάν έχετε επιπλέον ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Τις καλύτερες ευχές μου,
Ομάδα υποστήριξης"
και έκανα ό,τι μου ζήτησαν, έφτασα στην πατρίδα και συνδέθηκα και επικοινώνησα μαζί τους.
και έστειλα το αντίγραφο του τραπεζικού μου λογαριασμού που είναι καταχωρημένο στη διεύθυνση κατοικίας μου (Πορτογαλία) αλλά ακυρώνουν συνεχώς
I travel every 2/3 months(work) , but they said to me to log in and go to the live chat saying saying that im already in Portugal
they said this in one email
"Dear Vitor Silva,
We hereby inform you that the Verification of your account will be completed once having confirmed your IP: to do so, we kindly ask you to simply log in using mobile or public network and contact us in chat.
Please note that the usage of any kind of IP masking services
(VPN) is strictly prohibited by our Terms and Conditions and may lead to the closure of the account.
If you have any additional questions, please do not hesitate to contact us.
Best Wishes,
Support Team"
and i did what they asked i arrived to home country and i logged in and contacted them.
and i sent my bank statement that is registered in my home adress (portugal) but they cancel all the time
βλέπω. Εξηγήσατε επίσης στο καζίνο τα τακτικά σας ταξίδια στο εξωτερικό; Βλέπετε, αυτό μπορεί να εξακολουθεί να είναι το ζήτημα. Επομένως, προτιμώ να είμαι σίγουρος πόσο καλά ενημερωμένη ήταν η υποστήριξη του καζίνο.
Παρακαλώ ενημερώστε με. Ευχαριστώ.
I see. Did you also explain to the casino your regular trips abroad? You see, this may still be the issue. Thus, I prefer to be certain how well-informed the casino support was.
Kindly let me know. Thanks.
Εξηγώ ότι ήμουν σε διακοπές εκείνη την περίοδο και γι' αυτό χρησιμοποιούσα vpn, αλλά θα εξηγήσω περισσότερα γιατί απλά θέλω τα χρήματά μου και δεν παίζω ποτέ τους
I expalin that i was in holidays in that time , and that’s why i was using vpn , but i will explain more becuase i just want my money and never play their
Νομίζω ότι αυτό είναι. Το καζίνο σας είπε ήδη ότι το VPN δεν επιτρέπεται. Όπως το βλέπω εγώ, θα έπρεπε να είχατε συμβουλευτεί τη χρήση του VPN πριν το κάνετε αυτό. Φοβάμαι ότι το καζίνο θα σας το εξηγήσει αυτό.
I think this is it. The casino already told you the VPN was not allowed. The way I see it, you should have consulted using the VPN before you did that. I fear the casino will explain that to you.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.