Γεια, τι ακριβώς σας δυσκολεύει η επαλήθευση σε αυτό το καζίνο; Το καζίνο δέχεται έγγραφα από εσάς και απορρίπτονται ή είναι κάτι άλλο; Πόσο καιρό βρίσκεστε σε αυτή την κατάσταση;
Ωστόσο, βλέπω ότι καταφέρατε να ανοίξετε μια καταγγελία και ως εκ τούτου η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει εάν τα προβλήματά σας με την επαλήθευση επιμένουν.
Ελπίζω ότι θα μπορέσετε να το επιλύσετε το συντομότερο δυνατό. Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα.
Hi, what specifically do you find difficult about verification in this casino ? Does the casino accept any documents from you and are they rejected or is it something else ? How long have you been in this situation ?
However, I see that you have managed to open a complaint and therefore our team will try to help you if your issues with the verification persist.
I hope you will be able to resolve this as soon as possible. I will keep my fingers crossed.
Λένε ότι η selfie με το εθνικό δελτίο ταυτότητας είναι σε κακή εστίαση, αλλά έχω ήδη στείλει άλλη μια καθαρή φωτογραφία, και δεν απαντούν καν σε email, στα μηνύματα λένε ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένη προθεσμία για να οριστεί το στάδιο επαλήθευσης .
They say that the selfie with the national identification card is in bad focus, but I have already sent another clear photo, and they don't even respond to emails, in the messages they say that there is no specific deadline to define the verification stage.
Eles falam que a selfie com a carteira nacional de identificação está com foco ruim, mas eu já enviei outra foto nítida, e eles nem responde email, nas mensagens eles dizem que não tem prazo certo para definir a etapa de verificação.
Καταλαβαίνω ότι το καζίνο δεν έδωσε καμία προθεσμία. Όσο για τα ίδια τα έγγραφα, έχει απορριφθεί αυτό που λες ότι είναι καλύτερο να δεις;
Ωστόσο, έχετε μια ανοιχτή καταγγελία όπως έχω ήδη ανακοινώσει και έτσι θα δούμε πού θα καταφέρει να φτάσει η ομάδα μας.
Πιστεύω ακράδαντα ότι θα καταφέρετε να ολοκληρώσετε την επαλήθευση το συντομότερο δυνατό. Αν έχετε κάποια νέα πληροφορία ενημερώστε με.
I understand that the casino did not give any deadline. As for the documents themselves, has the one you say is better to see been rejected ?
However, you have an open complaint as I have already announced and so we will see where our team manages to get.
I firmly believe that you will succeed in completing the verification as soon as possible. If you have any new info let me know.
Κύριε, είμαι εντελώς νέος σε αυτήν την πλατφόρμα
Πρόσθεσα μια κριτική που απορρίφθηκε.
Μπορώ λοιπόν να ξέρω τι λάθος έκανα;
Sir I am completely new on this platform
I added a review which was rejected.
So can I know what mistake I did?
Δεν απορρίφθηκε, αλλά μέχρι τώρα δεν έχουν απαντήσει στο email μου όπου έχω ήδη στείλει αρκετές selfies με καθαρή εικόνα.
Ευχαριστώ για την προσοχή σου, Jaro.
It was not rejected, but until now they have not responded to my email where I have already sent several selfies with a clear image.
Thanks for your attention, Jaro.
Não foi rejeitado, mas até agora eles não respondem meu email onde eu já enviei várias selfies com a imagem nítida.
Obrigado pela sua atenção, jaro.
Γεια, το έψαξα και από ό,τι μπορώ να δω ο λόγος ήταν ότι το σύστημά μας εντόπισε πάρα πολλές ομοιότητες με κριτικές άλλων χρηστών που υποβλήθηκαν σε αυτό το καζίνο. Είναι πάντα δυνατό να εισαγάγετε μια κριτική χρήστη μόνο από έναν λογαριασμό και αυτό σημαίνει μια κριτική χρήστη σε ένα δεδομένο καζίνο ανά λογαριασμό. Ελπίζω να το εξήγησα καλά.
Hi, I looked into it and from what I can see the reason was that our system detected too many similarities with other user reviews that were submitted on this casino. It is only ever possible to enter a user review from one account and that means one user review on a given casino per account. I hope I have explained it well.
Δεν απορρίφθηκε, αλλά μέχρι τώρα δεν έχουν απαντήσει στο email μου όπου έχω ήδη στείλει αρκετές selfies με καθαρή εικόνα.
Ευχαριστώ για την προσοχή σου, Jaro.
It was not rejected, but until now they have not responded to my email where I have already sent several selfies with a clear image.
Thanks for your attention, Jaro.
Não foi rejeitado, mas até agora eles não respondem meu email onde eu já enviei várias selfies com a imagem nítida.
Obrigado pela sua atenção, jaro.
Ναι, καταλαβαίνω ότι δεν έχετε ακόμα απάντηση, κάτι που νομίζω ότι είναι κρίμα γιατί θα ήταν χρήσιμο, γιατί ακόμα δεν έχετε επαληθευτεί όταν στείλατε αυτό που χρειαζόταν. Εάν τυχαία λάβατε νέες πληροφορίες από το καζίνο σχετικά με την επαλήθευσή σας, θα μπορούσατε να μας δώσετε ένα προβάδισμα;
Προς το παρόν θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση, γιατί είδα στην καταγγελία ότι περιμένουμε απάντηση από το καζίνο. Πιστεύω ακράδαντα ότι θα δούμε ένα. Σταυρωμένα δάχτυλα. 🤞
Yes, I get that you still have no answer, which I think is a pity because it would have been useful, why you still haven't been verified when you sent what was needed. If by any chance you received new information from the casino about your verification would it be possible to give us a lead?
For now we will have to wait and see how the situation develops, because I saw in the complaint that we are waiting for a reply from the casino. I firmly believe that we will see one. Fingers crossed. 🤞
Ναι, τζάρο. Βασιστείτε σε μένα για κάθε είδους συνεργασία. Ευχαριστώ!
Yes, jaro. Count on me for any type of collaboration. Thanks!
Sim, jaro. Conte comigo para quaisquer tipo de colaboração. Obrigado!
Παρακαλώ. Πιστεύω ακράδαντα ότι αυτή η υπόθεση θα λυθεί και θα πάρεις τα λεφτά σου στο τέλος. 🙂
You're welcome. I firmly believe that this case will be resolved and you will get your money in the end. 🙂
Κύριε Arbaz143, επισκεφτήκατε ποτέ αυτό το καζίνο αφού επαληθεύσατε τον λογαριασμό σας. Σας πλήρωσε αναλήψεις;
Mr Arbaz143, did you ever visit this casino after you verified your account. Did he pay you any withdrawals?
Senhor Arbaz143, alguma vez este cassino depois que verificou sua conta. Pagou algum saque a você?
ναι, αλλά μόνο 1000 rs inr ~ 10 USD ανά ημέρα, που είναι πολύ λιγότερα όταν κάνω παράπονα γκουρού καζίνο, μου ζητούν να κάνω rekyc, έτσι έκανα μετά από αυτό μου ζητούν να κάνω rekyc σημαίνει ότι ζητάω για τρίτη φορά, οπότε έχασα τα 100000 inr ~1000 USD που είναι πολύ υψηλό ποσό. αν ξεκινήσω να κάνω αναλήψεις, θα χρειαστούν 100 ημέρες για να ολοκληρωθεί η ανάληψη των 1000 USD, πώς μπορεί να περιμένω τόσο πολύ, έτσι τελείωσα τα χρήματά μου και επικοινώνησα με την υποστήριξη για να κλείσω τον λογαριασμό μου, είπαν ότι δεν βρήκαμε κανένα πρόβλημα στον λογαριασμό σας, οπότε είπα ότι ακόμα Θέλω να κλείσω τον λογαριασμό μου γιατί δεν μου αρέσει ο ιστότοπος για σκατά, έτσι έκλεισαν τον λογαριασμό μου, ευχαριστώ τον Θεό που βγήκα από αυτήν την απαλλαγή
yes but only 1000rs inr ~10usd per day which is very less when i do complaint casino guru they ask me to do rekyc so i did after that they ask me to do re rekyc means asking for third time so i lost my 100000inr ~1000usd which is very high amount. if i start making withdrawals it will take 100days to complete my 1000usd withdrawal how can be any wait this long so i finished my money and contacted support to close my account they said we didn't find any problem in your account so i said i still want to close my account coz i don't like shit site so they closed my account i am thanking to god that i get out from this rid
παίζω σε άλλο site εδώ και 6 χρόνια δεν μου ζήτησαν rekyc και δεν μείωσαν καν το όριο ανάληψης είναι πολύ ομαλά αλλά δυστυχώς δεν μπορείτε να παίξετε εκεί ο ιστότοπος είναι διαθέσιμος μόνο για Ινδούς
i am playing on another site for 6 year they didn't ask me for rekyc and not even decrease my withdrawal limit they are very smooth but unfortunately you cannot play there site is available only for indians
Πω πω φίλε, πόσο περίπλοκο! Έχω ένα ποσό 11.000 BRL = 2.213 USD. Και περιμένω επαλήθευση για να κάνω την απόσυρση. Η επαλήθευση διαρκεί για πάντα, αλλά περιμένω και υπολογίζω στη βοήθεια του γκουρού του καζίνο. Δεν θα παίξω, απλά περίμενε τα λεφτά μου.
Τι κρίμα που δεν έλαβες τα λεφτά σου, λυπάμαι φίλε μου!
Κύριε arbaz143, κάντε μια ερώτηση, μόλις ζητήσετε την ανάληψη, χρειάζεται πολύς χρόνος για να πιστωθεί στον τραπεζικό σας λογαριασμό;
Wow friend, how complicated! I have an amount of 11,000 BRL = 2,213 USD. And I'm waiting for verification to make the withdrawal. The verification takes forever, but I'm waiting and counting on the casino guru's help. I won't play, just wait for my money.
What a shame you didn't receive your money, I'm sorry my friend!
Mr arbaz143, ask me a question, as soon as you request the withdrawal, does it take a long time for it to be credited to your bank account?
Nossa amigo, que complicado! Eu estou com uma quantia de 11.000 BRL = 2.213 USD. E estou aguardando a verificação para fazer o saque. A verificação demora uma eternidade, mas estou aguardando e contanto com a ajuda do cassino guru. Não irei jogar, apenas aguardar meu dinheiro.
que pena que você não recebeu o seu dinheiro, sinto muito meu amigo!
Senhor arbaz143, me tire uma dúvida, assim que solicita o saque, demora muito para ser creditado em conta bancária?
δεν θα αργήσει να πιστωθεί μέσα σε 24 ώρες, αλλά θα απαλλαγεί από τον περιορισμό ανάληψης μετά το kyc.
it wont take long it will be credited within 24 hours but gonna get rid of withdrawal limitation after kyc.
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες φίλε, έχω ήδη ζητήσει την απόσυρση, περιμένω επαλήθευση! Ανυπομονώ να έχω τα λεφτά μου.
Thanks for the information friend, I've already requested the withdrawal, I'm waiting for verification! I can't wait to have my money.
Obrigado pela informação amigo, já solicitei a retirada, estou aguardando a verificação! Não vejo a hora de estar com meu dinheiro.
Γεια, παρατήρησα ότι είχατε ένα παράπονο με αυτό το καζίνο το οποίο διήρκεσε για αρκετό καιρό και επειδή το καζίνο δεν μπορούσε να σας στείλει ολόκληρο το ποσό σας, τελικά μας ενημερώσατε ότι χάσατε τα χρήματά σας και έκλεισες τον λογαριασμό σας. Λυπάμαι που σας λέω την αλήθεια γιατί πίστευα ότι θα μπορούσαμε να σας βοηθήσουμε και θα λυθεί τελικά. Αλλά προφανώς αυτό δεν πρόκειται να ισχύει πια.
Ελπίζω να μην συναντήσετε κάτι παρόμοιο στο μέλλον και μόνο να γίνετε καλύτεροι. 😥
Hi, I noticed that you had a complaint with this casino which lasted for quite a long time and since the casino couldn't send you your full amount you finally let us know that you lost your money and closed your account. I'm sorry to tell you the truth because I thought we would be able to help you out and it will be sorted out eventually. But apparently that's not going to be the case anymore.
I hope you won't run into anything similar in the future and you will only get better. 😥
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες φίλε, έχω ήδη ζητήσει την απόσυρση, περιμένω επαλήθευση! Ανυπομονώ να έχω τα λεφτά μου.
Thanks for the information friend, I've already requested the withdrawal, I'm waiting for verification! I can't wait to have my money.
Obrigado pela informação amigo, já solicitei a retirada, estou aguardando a verificação! Não vejo a hora de estar com meu dinheiro.
Πρώτα πιθανότατα θα χρειαστεί να ολοκληρώσετε με επιτυχία την επαλήθευση του λογαριασμού για να κάνετε ανάληψη των χρημάτων. Ωστόσο, πιστεύω ακράδαντα ότι θα τα καταφέρεις και θα πάρεις τα λεφτά σου και δεν θα έχεις τόσο χαμηλό όριο όπως περιέγραψε ο παίκτης πριν. Ενημερώστε μας αν αλλάξει κάτι. 🙂
First you will probably need to complete the account verification successfully in order to withdraw the money. However, I firmly believe that you will be able to do it and you will get your money and you won't have such a low limit as the player described before. Let us know if anything changes. 🙂
Δεν ξέρω γιατί υπάρχουν τόσα πολλά αρνητικά στο 4ra... Ίσως επειδή άρχισα πρόσφατα να παίζω καζίνο εκεί. Σχετικά με την επαλήθευση... ναι, δεν ήταν επιτυχής από τις πρώτες 2 φορές.. Είχα σχεδόν τελειώσει με αυτό, αλλά συνεχίζω. Αργή διαδικασία.. Αλλά ποια διαδικασία δεν είναι αργή στην Ινδία; αχαχα Σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένος με αυτήν την πλατφόρμα γιατί μπορούμε να κερδίσουμε αρκετά χρήματα χρησιμοποιώντας το χαρτζιλίκι. Πληρώνουν αρκετά χρήματα στον νικητή τους που έπαιξε παιχνίδια στην πλατφόρμα τους. Μπορείτε να κερδίσετε χρήματα παίζοντας. Τα πρώτα μου κέρδη από αυτόν τον ιστότοπο είναι 3 χιλιάδες. Είμαι πολύ χαρούμενος με αυτό ως το πρώτο μου κέρδος.
Don't know why here so many negative on 4ra... Maybe because I ve started recently playing casino there. About verification... well yes, it was not successful form first 2 times.. I was almost done with it, but still continuing. Slow process.. But what process is not slow in India? ahaha In general I am very happy with this platform because we can earn enough money use as a pocket money. They pay good amount of money to their winner who played games in their platform. You can earn money by playing. my first earning from this website is 3k. I am very happy with that as my first earning.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.