Υποθέτω ότι πίσω από αυτό κρύβονται άσχημες εμπειρίες, σωστά;
Το παράπονό σου τράβηξε το μάτι μου λέγοντας:
"Ο παίκτης από την Ινδία δεν έλαβε την προσφορά του για δωρεάν περιστροφές στην αρχή του μήνα όπως είχε υποσχεθεί. Το καζίνο πιστοποίησε τις περιστροφές την 9η ημέρα του μήνα, αλλά έχουν πλέον λήξει λόγω της καθυστέρησης και τα ερωτήματα του παίκτη είναι δεν απαντάται».
Το χειρότερο είναι ότι σε αγνοούν, το βλέπω ως εντελώς περιττή προσέγγιση, φαίνεται το καζίνο.
Παρόλα αυτά, δεν γνωρίζω πλήρως το πλαίσιο, οπότε ίσως, μπορείτε να μας πείτε περισσότερες λεπτομέρειες. Μπορείς?
I'm guessing bad experiences are behind this, am I right?
Your complaint caught my eye, saying:
"The player from India did not receive their offer for free spins at the beginning of the month as promised. The casino credited the spins on the 9th day of the month, but they have now expired due to the delay, and the player's queries are not being answered."
The worst part is that you are being ignored, I see that as a completely unnecessary approach, the casino shows.
Despite that, I'm not fully aware of the context so maybe, you can tell us more details. Can you?
Αυτόματη μετάφραση: