Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Γεια σας, πρώτα θα ήταν καλό να μάθετε γιατί συνέβη αυτό. Σας είπε το καζίνο τον λόγο του αποκλεισμού; Παίξατε σε καζίνο με μπόνους; Είναι αθλητικό στοίχημα ή έπαιξες κουλοχέρηδες, επιτραπέζια παιχνίδια κ.λπ.;
Θα περιμένω την απάντηση.
Hello, first it would be good to find out why this happened. Did the casino tell you the reason for the block? Did you play in a casino with a bonus? Is it sports betting or did you play any slots, table games, etc.?
I will wait for the answer.
Το καζίνο δεν λέει τίποτα πριν από τον περιορισμό. Παίζω με τα χρήματα που έχω καταθέσει.
Παίζω στο παιχνίδι dragon tiger
Casino doesn’t tell anything before restrict. I play with my deposited money.
I play in dragon tiger game
Εντάξει και πόσος χρόνος χρειάζεται για να σε περιοριστούν; Έχετε δοκιμάσει να τους γράψετε ένα email για να μάθετε περισσότερα;
Επίσης, έχουν απομείνει χρήματα στον λογαριασμό τυχερών παιχνιδιών σας στα οποία απλά δεν μπορείτε να έχετε πρόσβαση ή σας πήρε το καζίνο; Ίσως ελέγχουν το παιχνίδι σας και έχετε κάποια έρευνα εκεί, αλλά δεν θέλω να πηδήξω το όπλο και να πω κάτι που μπορεί να μην είναι αλήθεια. Αυτή είναι μόνο η πρώτη μου ιδέα.
Okay and how long does it take for you to being restricted? Have you tried writing them an email to find out more?
Also, is there money left in your gaming account that you just can't access or did the casino take your money? Maybe they are checking your gameplay and you have some investigation there, but I don't want to jump the gun and say something that might not be true. That's just my first idea.
Αγαπητός,
Ο λογαριασμός μου επίσης μετά από 12,5 lakhs 24betting λογαριασμός είναι περιορισμένος, αλλά η σύνδεση και η ανάληψη λογαριασμού είναι δυνατή μόνο
Τώρα έχω κάνει περισσότερα από 8 lakhs απόσυρση και θα συνεχίσω
Dear,
My account also after 12.5 lakhs 24betting account is restricted but account login and withdrawal possible only
Now I have withdrawal done more than 8 lakhs done and to be continued
Κύριε, αυτός είναι παίκτης από την καρνατάκα της Ινδίας, κέρδισα 340601 Rs., αλλά η 24betting.com δεν θα δεχτεί την απόσυρσή μου και τι μπορώ να κάνω για αυτό;
ευγενικά βοηθήστε σε αυτό.
Sir, this is player from karnataka, india, i won Rs.340601/- but 24betting.com will not accept my withdrawal and what can i do for this?
kindly help in this regards.
Γεια σας, καταρχάς θα ήθελα να σας προειδοποιήσω να μην κοινοποιείτε τις προσωπικές σας πληροφορίες στο φόρουμ, μπορεί να γίνει κατάχρηση.
Όσον αφορά το πρόβλημά σας, οι νίκες προέρχονται από αθλητικό στοίχημα ή κάτι άλλο; Σας είπε το καζίνο τον λόγο για τον οποίο δεν θέλουν να σας κάνουν ανάληψη;
Προσπάθησε να μου πεις περισσότερα.
Hi, first of all I would like to warn you not to share your personal info on the forum, it can be misused.
Regarding your problem, do the wins come from sports betting or something else? Did the casino tell you the reason why they don't want to give you a withdrawal?
Try to tell me more.
Γεια σε όλους,
Έχω αντιμετωπίσει μια κατάσταση όπου είμαι παίκτης του 24betting από το 2021. Ήμουν ενεργός για δύο μήνες. Τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του 2021, αφού έχασα ένα καλό ποσό, το σταμάτησα.
Αλλά τον Δεκέμβριο του 2024 έκανα ξανά κατάθεση, οι συνολικές μου καταθέσεις είναι περίπου 248.000 INR μέχρι τον Ιούνιο του 2025.
Η τελευταία μου κατάθεση ήταν 5000 INR και άρχισα να κερδίζω. Συγκέντρωσα συνολικά 302000 INR, ωστόσο μόλις έφτασε τα 300000 INR, μου έβαλαν περιορισμούς στο να παίξω οποιοδήποτε παιχνίδι και υπέβαλα αίτηση ανάληψης των κερδών μου. Ωστόσο, η προηγούμενη εμπειρία μου με την ανάληψη είναι το πολύ 48 ώρες, αλλά τώρα έχουν περάσει 7 ημέρες και το αίτημα ανάληψης δεν γίνεται δεκτό από το ταμείο.
Τους έχω στείλει email σχετικά με το ίδιο θέμα και κάθε φορά λαμβάνω απάντηση όπως "Το αίτημά σας για ανάληψη εξετάζεται στο ταμείο μας".
«Αυτό θα γίνει λυπάμαι»
«Σε παρακαλώ μην ανησυχείς, κάνε υπομονή»
Χρειάζομαι βοήθεια και να καταλάβω αν θα πάρω τα χρήματά μου πίσω ή όχι.
Η συνολική προκαταβολή ελήφθη από άλλους (Δανείστηκε) και τώρα είναι πίσω μου.
Δεν καταλαβαίνω τι να κάνω.
Έχω υποβάλει καταγγελία στον γκουρού της Casio, το χρονικό όριο που έχει οριστεί είναι 14 ημέρες, αλλά λόγω της συνεχιζόμενης πίεσης από τους δανειστές, είμαι ψυχικά αγχωμένος.
Χρειάζεται υποστήριξη παιδιά.
Hi all,
I have encountered a situation where I am a player of 24betting since 2021, I was active for two months Jul & Aug 2021 after losing a good amount I quit it.
But back in Dec 2024 I deposited again, my total deposits are around 248000/- INR till June 2025.
Last deposit was of 5000/-INR and I started winning, i accumulated a total winning of 302000/- INR however as soon as it reached 300000/- INR mark they restricted me to play any game and I put for withdrawal of my winnings however my prior experience of withdrawal is maximum 48hours, but now it's been 7 days the withdrawal request is not getting accepted by cashier desk.
I have been sending them emails regarding the same and everytime I get response as "Your withdrawal request is under review at our cashier desk"
"This will be done soob"
"Please don't worry, please be patient"
I need a help and understanding whether I will get my money back or not.
The total deposit was taken from others (Borrowed) now they are behind me.
I am not understanding what to do.
I have raised a complaint with casio guru the time line set is 14 days but due to ongoing pressure from the lenders I am mentally stressed.
Need support guys.
Ας ξεκινήσω με μια φιλική πρόταση, παρακαλώ.
Τα διαδικτυακά παιχνίδια θα πρέπει πάντα να αντιμετωπίζονται μόνο ως χόμπι για το οποίο πρέπει να πληρώσετε, αλλά φυσικά μόνο αν έχετε την οικονομική δυνατότητα. Αν φτάσετε στην κατάσταση που πρέπει να δανειστείτε χρήματα για να τα αποκτήσετε, θα πρέπει σίγουρα να σταματήσετε, επειδή πάντα φέρνει περισσότερα προβλήματα.
Τώρα, ας επιστρέψουμε στην κατάσταση που αντιμετωπίσατε. Όπως έχει ήδη εξηγήσει η ομάδα παραπόνων μας, δυστυχώς δεν μπορούμε να παρέμβουμε πριν παρέλθει η 14ήμερη προθεσμία, επομένως, εάν δεν συμβεί τίποτα ακόμη και τότε, θα προσπαθήσουμε να επικοινωνήσουμε με το καζίνο σχετικά με το παράπονό σας.
Let me start with a friendly suggestion here, please.
Online gaming should always be taken only as a hobby you have to pay for, but of course only if you can afford it. If you come to the situation that you need to borrow money for it, you should definitely stop because it always brings more issues.
Now back to the situation you experienced. As our complaint team already explained, we are unfortunately unable to intervene before the 14-day time period passes, so if nothing happens even then, we will try to contact the casino regarding your complaint.
Γεια σου Ρόμι,
Σας ευχαριστώ για την ευγενική σας πρόταση, έχω σταματήσει να παίζω σε οποιαδήποτε πλατφόρμα επειδή έχω εντελώς άδεια ταμεία.
Για να ολοκληρωθούν οι 14 ημέρες, απομένει 1 ημέρα και 2 ώρες.
Ελπίζω μετά το χρονικό διάστημα να μπορέσετε να παρέμβετε και να επικοινωνήσετε με το καζίνο για να ανακτήσετε τα κέρδη μου, καθώς είμαι εντελώς χρεωμένος.
Hi Romi,
Thank you for the kind suggestion, I have stopped playing on any platform as I am completely empty pocket.
To complete the 14days still 1 day 2 hrs remaining.
Hope after the time period you can intervene and contact casino to get my winnings back, as I am totally in debt.
Το ελπίζω κι εγώ.
Το θέμα είναι ότι χωρίς το καζίνο, στην πραγματικότητα δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά. Πρέπει πάντα να εμπλέκονται και τα τρία μέρη - ο παίκτης, το καζίνο και εμείς - για να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή λύση.
Ας κρατήσουμε, λοιπόν, τα δάχτυλά μας σταυρωμένα. 🤞
I hope so too.
The thing is that without the casino, we are unable to do much, actually. There always must be involved all three parties—the player, the casino, and us—to get the best resolution.
So, let's keep our fingers crossed. 🤞
Γεια σου Ρόμι,
Πρέπει να με βοηθήσεις και εμπλέκονται χρήματα ανθρώπων, αν αυτά ήταν μόνο δικά μου δεν θα είχα ασχοληθεί πολύ, αλλά πρέπει να πληρώσω τους ανθρώπους και αυτοί παρακολουθούν στενά το θέμα.
Δεν καταλαβαίνω τι να κάνω.
Hello romi,
You have to help me out and people's money is involved, if that was only mine I wouldn't have bothered much but I need to pay people and they rigorously taking follow up.
I am not understanding what to do.
Παρακαλώ απαντήστε στο παράπονό σας και στη συνέχεια θα προχωρήσουμε.
Please reply to your complaint, and then it will move forward.
Γεια σου Ρόμι,
Έχω απαντήσει στην καταγγελία
Hi Romi,
I have replied to the complaint
Αυτό είναι εξαιρετικό, ευχαριστώ. Ας δούμε τι θα μας φέρει η καταγγελία.
That's excellent, thank you. Let's see what the complaint brings us.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.