Ειλικρινά, το καζίνο είχε αρκετό χρόνο για να λύσει την απόσυρσή σας, η καταγγελία έχει κλείσει πλέον ως δικαιολογημένη και στο καζίνο δόθηκαν δωρεάν πόντους επειδή αγνόησε το πρόβλημά σας.
"Δυστυχώς, δεν γνωρίζουμε τι συνέβη σε αυτήν την περίπτωση και γιατί το καζίνο αρνήθηκε τις αναλήψεις. Επειδή το καζίνο παρέμεινε σιωπηλό ως προς τα αιτήματά μας, αποφασίσαμε να κλείσουμε αυτήν την υπόθεση ως ανεπίλυτη, κάτι που θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στην Ευρετήριο ασφάλειας καζίνο. Μπορούμε μόνο να ελπίζουμε ότι το καζίνο θα ανοίξει ξανά αυτήν την υπόθεση και θα εξηγήσει τι συνέβη».
Λυπάμαι επίσης που προσθέτω ότι η άδειά του είναι η χειρότερη του είδους, οπότε δεν μπορείτε να τους απευθυνθείτε. 🙁
Frankly, the casino had enough time to solve your withdrawal, the complaint is now closed as justified, and the casino was given free points for ignoring your problem.
"Unfortunately, we don't know what happened in this case and why the casino has denied the withdrawals. Since the casino has remained silent on our requests, we have decided to close this case as unresolved, which will have a significant impact on the casino safety index. We can only hope that the casino will reopen this case and explain what happened."
I'm also sorry to add that its license is the worst of the kind, so you can't reach out to them. 🙁
Αυτόματη μετάφραση: