Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Από την εφαρμογή της τράπεζάς μου μπορώ να κατεβάσω μόνο μέχρι τις 18 Μαρτίου, αλλά οι τελευταίες ημέρες θα είναι μέχρι τον επόμενο μήνα.
From my bank's app I can only download until March 18th, but the recent days would be until next month.
De la app de mi banco solo puedo descargar hasta el 18 de marzo lo de estos días recientes serían hasta el próximo mes
Ω, αυτό δεν είναι πολύ φιλικό προς το χρήστη. Είστε σίγουροι ότι η κλήση στην τράπεζα δεν θα βοηθήσει; Τα παράτυπα τραπεζικά αντίγραφα είναι αρκετά συνηθισμένα στην περιοχή μου. Σίγουρα θα συμβουλευτώ την τράπεζα.
Oh, that's not very user-friendly. Are you certain that calling the bank won't help? Irregular bank statements are quite common in my area. I would certainly consult with the bank.
Ο λογαριασμός μου στο 1win είναι αποκλεισμένος. Δεν ξέρω τον ακριβή λόγο για τον αποκλεισμό του λογαριασμού μου. Πώς μπορώ να το ανακτήσω;;
My 1win account is blocked . I don't know the exact reason behind my account block . How can I recover it ??
Γεια σας, προσπαθήσατε να γράψετε ένα email στο καζίνο γιατί συνέβη αυτή η κατάσταση; Παίξατε εδώ με το μπόνους ή όχι; Έχετε χρήματα στον λογαριασμό παίκτη σας;
Hello, did you try to write an email to the casino why this situation happened? Did you play here with the bonus or not? Do you have money in your player account?
Βλέπω ότι έχετε ένα παράπονο σε εκκρεμότητα για αυτό το καζίνο και η ομάδα μας εξακολουθεί να περιμένει την απάντησή σας.
Μπορείτε να το κάνετε όποτε είναι δυνατόν;
I can see that you have a pending complaint for this casino, and our team is still waiting for your reply.
Could you please do so whenever possible?
υπέβαλα μια καταγγελία και ο γκουρού του καζίνο δεν θα το δημοσιεύσει. τι απάντηση περιμένετε, παρακαλώ;
i filed a complaint and casino guru won't publish it. what response are you waiting for, please?
fiz a reclamação e o casino guru nao publica. qual resposta voces estao aguardando por gentileza?
Δημοσιεύεται. Απλώς κάντε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο και απαντήστε στην ομάδα μας, παρακαλώ.
It is published. Just click on this link and reply to our team, please.
Ω ναι, τώρα το είδα και απάντησα. Λυπάμαι και σας ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας
Oh yes, now I've seen and replied. I'm sorry and thank you very much for your attention
Ah sim. agora que vi e respondi. Me desculpe e muito agradecida pela sua atenção
Κανένα πρόβλημα. Ενημερώστε μας εδώ, παρακαλώ.
No problem at all. Keep us updated here, please.
Πήγα ήδη στην τράπεζά μου και μου το έστειλαν στο email αλλά δεν μπορώ να το δω γιατί δεν είναι ώρα να το κάνω ακόμα.
I already went to my bank and they sent it to my email but I can't see it because it's not time to do it yet.
Ya fui a mi banco y me lo mandaron a mi correo pero no puedo visualizarlo que porque aún no es tiempo para hacerlo
Πήγα ήδη στην τράπεζά μου και μου το έστειλαν στο email αλλά δεν μπορώ να το δω γιατί δεν είναι ώρα να το κάνω ακόμα.
I already went to my bank and they sent it to my email but I can't see it because it's not time to do it yet.
Ya fui a mi banco y me lo mandaron a mi correo pero no puedo visualizarlo que porque aún no es tiempo para hacerlo
Λοιπόν, ενημερώστε μας όποτε έχετε κάποια νέα, παρακαλώ.
So, let us know whenever you have some news, please.
Πρέπει να περιμένουμε να προχωρήσει το παράπονό σας τώρα, οπότε όποτε επικοινωνείτε με το καζίνο, ελπίζουμε να μαθαίνουμε περισσότερα.
We have to wait for your complaint to move forward now, so whenever the casino is contacted, we hopefully learn more.
Καλά. Σας ευχαριστώ πολύ. Δεν είναι δίκαιο αυτό που κάνει η 1Win.
Okay. Thank you very much. It's not fair what 1Win is doing.
Ok. Muito agradecida. Não é justo o que a 1Win está fazendo.
Γειά σου,
Καταλαβαίνω ότι δημιουργήσατε κατά λάθος έναν δεύτερο λογαριασμό, οπότε ας βρούμε μια δίκαιη επίλυση. Από όσο μπορώ να πω, αυτές τις μέρες αφήνουμε τις συνδέσεις και τις εγγραφές στην αυτόματη συμπλήρωση των δυνατοτήτων του προγράμματος περιήγησης, κάτι που μπορεί περιστασιακά να οδηγήσει σε προβλήματα. Ελπίζω όμως για το αίσιο τέλος.
Hello,
I understand that you accidentally created a second account, so let's work out a fair resolution. As far as I can say, these days we leave the logins and registrations to auto-fill browser features, which can occasionally lead to issues. Well, I hope for the happy end, though.
Τους έδειξα ήδη την κατάσταση και μου έδωσαν έναν κωδικό αιτήματος πριν από περίπου μια εβδομάδα και ακόμα δεν έχω λάβει απάντηση.
I already showed them the statement and they gave me a request code about a week ago and I still haven't received a response.
Ya les mostré el extracto y me dieron un codigo de solicitud hace como una semana y aún no recibo respuesta
Πιστεύω ότι σύντομα η ομάδα παραπόνων μας θα προσπαθήσει να επικοινωνήσει με το καζίνο. Ας ελπίσουμε ότι θα υπάρξει καλύτερη επικοινωνία από την πλευρά τους τότε.
I believe that soon our complaint team will try to contact the casino, then. Hopefully there will be better communication from their side then.
Πριν από λίγο επικοινώνησα με την υποστήριξη της 1 WIN και μου είπαν ότι τα χρήματα υποτίθεται ότι είχαν ήδη κατατεθεί στον λογαριασμό μου και δεν έχω λάβει τίποτα. Το ίδιο συνέβη και πριν από ένα μήνα και πρόσφατα έλεγξα την κατάσταση λογαριασμού και μου έδωσαν έναν κωδικό αιτήματος και πριν από 3 ημέρες μου είπαν ότι είχε ήδη εκταμιευτεί και τα χρήματα θα έφταναν εντός 48 ωρών. Σήμερα έχει περάσει περισσότερος από αυτός ο χρόνος και μου λένε ότι η κατάθεση έγινε με επιτυχία, κάτι που δεν έχει συμβεί ακόμα.
A moment ago I contacted 1 WIN support and they told me that the funds had supposedly already been deposited into my account and I have received nothing. The same thing happened a month ago and I recently checked with the statement and they gave me a request code and 3 days ago they told me that it had already been released and the funds would arrive within 48 hours. Today more than that time has passed and they tell me that it was deposited successfully, something that has not happened.
Hace un momento me comunique con soporte de 1 WIN y me dijeron que supuestamente los fondos ya se habían depositado a mi cuenta y nada e recibido, hace un mes paso lo mismo y les comprobé hace poco con el extracto y me dieron un codigo de solicitud y hace 3 días me dijeron que ya se había liberado y los fondos llegarían en un lapso de 48 horas hoy ya pasaron más de ese tiempo y me dicen que se deposito con éxito algo que no a pasado
Γεια σας! Δεν θέλω να παρέμβω. Μπορώ να ρωτήσω αν το καζίνο σας έδειξε ποτέ το αναγνωριστικό συναλλαγής ή αν σας παρείχε τρόπο παρακολούθησης; Επειδή αν τα χρήματα έχουν σταλεί, πρέπει να υπάρχει κάποιο είδος απόδειξης που πρέπει να σας παράσχει ως πελάτη... Αυτό, κατά τη γνώμη μου, θα ήταν πολύτιμο.
Hello! I hate to step in. May I ask whether the casino ever showed you the transaction ID or provided a way to track it? Because if the money has been sent, there must be some sort of proof to provide to you as a customer... That would, in my opinion, be very appreciated.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.



ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΛΕΓΞΩ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΑΛΗΨΩ. ΚΑΜΙΑ ΛΥΣΗ ΑΚΟΜΑ