Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνο1win Casino - γενική συζήτηση

1win Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 40)

265.361 προβολές 951 απαντήσεις |
πριν από 4 έτη
|
1...39 40 41...49
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 8 μήνες

Από την εφαρμογή της τράπεζάς μου μπορώ να κατεβάσω μόνο μέχρι τις 18 Μαρτίου, αλλά οι τελευταίες ημέρες θα είναι μέχρι τον επόμενο μήνα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Oh, that's not very user-friendly. Are you certain that calling the bank won't help? Irregular bank statements are quite common in my area. I would certainly consult with the bank.

πριν από 8 μήνες

My 1win account is blocked . I don't know the exact reason behind my account block . How can I recover it ??

prathamesh63
πριν από 8 μήνες

Hello, did you try to write an email to the casino why this situation happened? Did you play here with the bonus or not? Do you have money in your player account?

πριν από 8 μήνες

Το 1win ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΥΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Αυτόματη μετάφραση:
Ferdavis7
πριν από 7 μήνες

I can see that you have a pending complaint for this casino, and our team is still waiting for your reply.

Could you please do so whenever possible?

πριν από 7 μήνες

υπέβαλα μια καταγγελία και ο γκουρού του καζίνο δεν θα το δημοσιεύσει. τι απάντηση περιμένετε, παρακαλώ;

Αυτόματη μετάφραση:
Ferdavis7
πριν από 7 μήνες

It is published. Just click on this link and reply to our team, please.

πριν από 7 μήνες

Ω ναι, τώρα το είδα και απάντησα. Λυπάμαι και σας ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας

Αυτόματη μετάφραση:
Ferdavis7
πριν από 7 μήνες

No problem at all. Keep us updated here, please.

Radka
πριν από 7 μήνες

Πήγα ήδη στην τράπεζά μου και μου το έστειλαν στο email αλλά δεν μπορώ να το δω γιατί δεν είναι ώρα να το κάνω ακόμα.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

filefilefilefile ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΛΕΓΞΩ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΑΛΗΨΩ. ΚΑΜΙΑ ΛΥΣΗ ΑΚΟΜΑ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Πήγα ήδη στην τράπεζά μου και μου το έστειλαν στο email αλλά δεν μπορώ να το δω γιατί δεν είναι ώρα να το κάνω ακόμα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

So, let us know whenever you have some news, please.

πριν από 7 μήνες

filefilefilefile ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΛΕΓΞΩ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΑΛΗΨΩ. ΚΑΜΙΑ ΛΥΣΗ ΑΚΟΜΑ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

We have to wait for your complaint to move forward now, so whenever the casino is contacted, we hopefully learn more.

Romi
πριν από 7 μήνες

Καλά. Σας ευχαριστώ πολύ. Δεν είναι δίκαιο αυτό που κάνει η 1Win.

Αυτόματη μετάφραση:
Ferdavis7
πριν από 7 μήνες

Hello,

I understand that you accidentally created a second account, so let's work out a fair resolution. As far as I can say, these days we leave the logins and registrations to auto-fill browser features, which can occasionally lead to issues. Well, I hope for the happy end, though.


Romi
πριν από 7 μήνες

Τους έδειξα ήδη την κατάσταση και μου έδωσαν έναν κωδικό αιτήματος πριν από περίπου μια εβδομάδα και ακόμα δεν έχω λάβει απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
Thefash89
πριν από 7 μήνες

I believe that soon our complaint team will try to contact the casino, then. Hopefully there will be better communication from their side then.

Romi
πριν από 7 μήνες

Πριν από λίγο επικοινώνησα με την υποστήριξη της 1 WIN και μου είπαν ότι τα χρήματα υποτίθεται ότι είχαν ήδη κατατεθεί στον λογαριασμό μου και δεν έχω λάβει τίποτα. Το ίδιο συνέβη και πριν από ένα μήνα και πρόσφατα έλεγξα την κατάσταση λογαριασμού και μου έδωσαν έναν κωδικό αιτήματος και πριν από 3 ημέρες μου είπαν ότι είχε ήδη εκταμιευτεί και τα χρήματα θα έφταναν εντός 48 ωρών. Σήμερα έχει περάσει περισσότερος από αυτός ο χρόνος και μου λένε ότι η κατάθεση έγινε με επιτυχία, κάτι που δεν έχει συμβεί ακόμα.

Αυτόματη μετάφραση:
Thefash89
πριν από 7 μήνες

Hello! I hate to step in. May I ask whether the casino ever showed you the transaction ID or provided a way to track it? Because if the money has been sent, there must be some sort of proof to provide to you as a customer... That would, in my opinion, be very appreciated.

Radka
πριν από 7 μήνες

Όχι, τίποτα τέτοιο, και όταν τους ρωτάω, μου λένε ότι δεν είναι δυνατόν.

Αυτόματη μετάφραση:
1...39 40 41...49
Μετάβαση στη σελίδααπό 49 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.