πριν από 2 έτη
Ήταν ο φίλος μου που χρησιμοποίησε την επιλογή πληρωμής μου και το καζίνο τον πλήρωσε, αφού αρνήθηκε να με πληρώσει!
It was my friend who used my payment option and the casino paid him,after refusing to pay me!
0
Ήταν ο φίλος μου που χρησιμοποίησε την επιλογή πληρωμής μου και το καζίνο τον πλήρωσε, αφού αρνήθηκε να με πληρώσει!
It was my friend who used my payment option and the casino paid him,after refusing to pay me!
Στην πραγματικότητα δεν έχει κανένα νόημα, όπως έγραψα, είναι ενάντια στους κανόνες στο 99% των καζίνο, τολμώ να πω.
Λοιπόν, απλά ένα χάος.🙂
It does not actually make any sense, as I wrote, it's against the rules in 99% of casinos, I dare to say.
Well, just a mess.🙂
Δηλαδή θα μου κατασχέσουν τα χρήματά μου για αυτό;;
παρόλο που, δεν χρησιμοποίησα ένα άδικο πλεονέκτημα για να κερδίσω;
Όταν έπαιζα στο καζίνο, ο φίλος μου δεν είχε λογαριασμό μαζί τους, έκανε εγγραφή 2 μήνες μετά,
η ημερομηνία είναι στα αποδεικτικά στοιχεία που έστειλαν.
So they'll confiscate my funds for that??
even though, I didn't use an unfair advantage to win?
When I played at the casino, my friend didn't have an account with them, he registered 2 months after,
the date is on the evidence they sent.
Χαίρετε,
Δεν ξέρω, αλλά δεν θα εκπλαγώ αν μιλούσε έντονα εναντίον σου, γιατί αυτό είναι απάτη, ακόμα κι αν είχες σκοπό να βοηθήσεις τον φίλο σου, είναι σχεδόν πάντα ενάντια στους κανόνες.
Πιθανότατα να σε έχει επισημάνει ως ύποπτο χρήστη, καθώς θυμάμαι ότι κατηγορήθηκες και για χρήση της ίδιας διεύθυνσης email με έναν άλλο παίκτη, κάτι που είναι και πάλι πολύ ύποπτο.
"Αυτό είναι το παράπονό τους στον ιστότοπό μας: https://casino.guru/1win-casino-player-s-concerned-about-account-verification. Μας παρείχαν επίσης πληροφορίες που ελήφθησαν από την αρχή αδειοδότησης, ότι ο λογαριασμός τους είχε επισημανθεί στον λογαριασμό σας."
Η συμβουλή μου είναι να μην ξανακάνετε τίποτα ενάντια στους κανόνες ακόμα και με καλή πίστη. 🙏
Hello,
I do not know, but I would not be surprised if it spoke hugely against you, because this is a fraud even if you intended to help your friend, it's almost always against the rules.
It probably tagged you as a suspicious user, as I can recall you were also accused of using the same email address as another player, which is again very suspicious.
"This is their complaint on our website: https://casino.guru/1win-casino-player-s-concerned-about-account-verification. They also provided us with information received from the licensing authority, that their account was tagged to your account. "
My advice - is never to do again anything against the rules iven in good faith. 🙏
Γεια σου Recan97,
Καμιά ενημέρωση για την περίπτωσή σου;;
Hello Recan97,
Any update about your case??
Είναι τρελοί, είπαν ότι χρησιμοποίησα λογισμικό και έκανα κατάχρηση σφαλμάτων στις παρεχόμενες πιθανότητες..
Δεν χρησιμοποίησα ποτέ λογισμικό. LMFAO..
https://casino.guru/1win-casino-player-s-account-has-been-blocked-8
Ρίξτε μια ματιά και πείτε μου τι γνώμη έχετε για αυτό.
They are crazy they said i used software and i abused errors in the odds provided..
I never used a software. LMFAO..
https://casino.guru/1win-casino-player-s-account-has-been-blocked-8
Have a look and tell me what do you think about it.
Ναι αγαπητέ RADKA όπως μπορείτε να δείτε θα είναι τεταμένο με αυτούς τους άδικους ανθρώπους.
Λένε ότι έχω αποσύρει καλά ενώ όλες οι αναλήψεις που ζητήσα δεν έχουν φτάσει ποτέ.
Yes dear RADKA as you can see it will be tense with these unfair people.
They say that I have withdrawn well while all my requested withdrawals have never arrived.
Σε μια τέτοια περίπτωση, το καζίνο θα πρέπει να παρέχει κάποιου είδους επιβεβαίωση πληρωμής για να υποστηρίξει τη δήλωση ότι τα χρήματα στάλθηκαν, θα έλεγα. Να δούμε αν θα έχουμε κάτι...
Ελπίζοντας για το καλύτερο!
In such a case, the casino should provide some sort of payment confirmation in order to support the statement that the money was sent, I'd say. We shall see whether we get something...
Hoping for the best!
Προφανώς αν μιλάνε για οποιαδήποτε ανάληψη τότε είμαι εγγεγραμμένος σε αυτούς πάνω από ένα χρόνο οπότε έχω κάνει ήδη ανάληψη.
Υπάρχουν όμως 3 αναλήψεις που δεν μου έχουν συμβεί ποτέ. διευκρινίζω.
Obviously if they talk about any withdrawal then I have been registered with them for more than a year so I have already made a withdrawal.
But there are 3 withdrawals that have never happened to me. I specify.
Σας εύχομαι τα καλύτερα Recan97, μπορώ να δω ότι το καζίνο είχε απαντήσει, προσεύχομαι να σας ευνοήσει.
Δεν μπορώ να το διαβάσω γιατί ακόμα δεν έχει εγκριθεί από τους γκουρού!
I wish you all the best Recan97, I can see that the casino had dropped a reply, I pray it favours you.
I can't read it since it's still not approved by the gurus!
Radka Έστειλα ένα σημαντικό στιγμιότυπο οθόνης στον Peter. Μπορεί να το ελέγξει πριν απαντήσει.
Δεν έχω το mail σου radka οπότε θα σου το στείλω και εγώ..
Radka I sent an important screenshot to Peter. Can he check it before he answers.
I dont have your mail radka so i would send it to you too..
Χαίρετε,
ειλικρινά, δεν το χρειάζομαι. Ο Peter είναι "υπεύθυνος" για το παράπονό σας και δεν είμαι καν μέλος της ομάδας παραπόνων ο ίδιος. 🙂 Μπορείτε επίσης να δημοσιεύσετε το στιγμιότυπο οθόνης απευθείας στην καταγγελία , για να βεβαιωθείτε ότι δεν θα το χάσει κανείς.
Ο Peter λαμβάνει εκατοντάδες μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου καθημερινά, επομένως είμαι βέβαιος ότι αυτός θα ήταν ο καλύτερος τρόπος για να ενημερώσετε την καταγγελία. 🙏
Hello,
honestly, I do not need that. Peter is "in charge" of your complaint and I'm not even part of the complaint team myself. 🙂 You can also post the screenshot to the complaint directly, to make sure no one misses it.
Peter receives hundreds of emails daily, so I'm sure this would be the better way how to update the complaint. 🙏
Ερώτηση σε αγαπητέ hafsat όταν πήρες τα χρήματά σου πίσω, είσαι εσύ που μπήκες στον λογαριασμό παίκτη σου και μετά έκανες ανάληψη
Ή σας στέλνουν απευθείας στείλτε το ποσό;
Question to you dear hafsat when you got your money back, is it you who entered your player account and then withdraw
OR they send you directly send the sum?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.