πριν από 2 έτη
Υποθέτω ότι τώρα μπορείς να αποσύρεις τα χρήματά σου, συγχαρητήρια φίλε.
I guess you can now withdrawal your funds, congratulations man.
Υποθέτω ότι τώρα μπορείς να αποσύρεις τα χρήματά σου, συγχαρητήρια φίλε.
I guess you can now withdrawal your funds, congratulations man.
Πήρα τα λεφτά μου σήμερα.
Χάρη στον γκουρού του καζίνο, εκτιμώ πολύ🙏
I got my money today.
Thanks to casino guru, I really appreciate🙏
Συγχαρητήρια… ήμασταν 3 από εμάς που επισημάνθηκαν στο μήνυμα που έστειλε το Curacao, αλλά ο 1win κατάφερε να μπερδέψει τη Ναταλία να πιστέψει ότι είμαι ο Χαφσάτ, στην πραγματικότητα δεν κατάλαβα καλά την κατάσταση, αλλά είπαν ότι κάποιος χρησιμοποίησε τη διεύθυνση email μου να ανοίξει άλλον λογαριασμό με το 1win, και το curacao μας έκανε tag και τους δύο, εν τω μεταξύ όλοι έχουμε διαφορετικά παράπονα και είμαστε διαφορετικά άτομα.
Congratulations....it was 3 of us that were tagged on the message curacao sent but 1win managed to confuse Natalia into believing that I am Hafsat,I actually still didn't understand the situation well,but they said someone used my email adress to open another account with 1win,and curacao tagged us both,meanwhile we all have different complaints and we are different persons.
Γειά σου!
Θα ήθελα πολύ να διαβάζω τέτοιες ειδήσεις κάθε πρωί 😀. Θερμά συγχαρητήρια και μια τεράστια αγκαλιά!
Σας εύχομαι ένα αξιοπρεπές και διασκεδαστικό καζίνο με πολλά παιχνίδια και ευγενική, ανταποκρινόμενη υποστήριξη 😉
Hello!
I'd love to read such news every morning 😀. Big congratulations and a huge hug!
I wish you a decent and entertaining casino with tons of games and kind, responsive support 😉
Συγχαρητήρια… ήμασταν 3 από εμάς που επισημάνθηκαν στο μήνυμα που έστειλε το Curacao, αλλά ο 1win κατάφερε να μπερδέψει τη Ναταλία να πιστέψει ότι είμαι ο Χαφσάτ, στην πραγματικότητα δεν κατάλαβα καλά την κατάσταση, αλλά είπαν ότι κάποιος χρησιμοποίησε τη διεύθυνση email μου να ανοίξει άλλον λογαριασμό με το 1win, και το curacao μας έκανε tag και τους δύο, εν τω μεταξύ όλοι έχουμε διαφορετικά παράπονα και είμαστε διαφορετικά άτομα.
Congratulations....it was 3 of us that were tagged on the message curacao sent but 1win managed to confuse Natalia into believing that I am Hafsat,I actually still didn't understand the situation well,but they said someone used my email adress to open another account with 1win,and curacao tagged us both,meanwhile we all have different complaints and we are different persons.
Ναι είναι η απάντηση.
Δεν έχω πάρει απάντηση από αυτούς.
Yeah it is the answer.
I haven't gotten a response from them.
Γεια σας, ήταν δυνατόν να γίνει νέα ανάληψη; Δοκίμασες ξανά; Βλέπω στην καταγγελία σας ότι ακόμα περιμένουμε την απάντηση από το καζίνο. Είμαι περίεργος να ακούσω το αποτέλεσμα. Τα δάχτυλά μου είναι σταυρωμένα.🤞
Hello, was it possible to make a new withdrawal? Did you try again? I see in your complaint that we are still waiting the answer from casino. I am curious to hear the result. My fingers are crossed.🤞
Γεια σας abdurahman και hafsat θα μπορούσατε να μου δώσετε το mail για να επικοινωνήσω με τις αρχές, έστειλα χιλιάδες μηνύματα που δεν απάντησαν
Hello abdurahman and hafsat could you give me the mail for contacting the authorities i sent thousand mails they didnt answer
Εντάξει, μπορείτε να στείλετε στα παρακάτω email.
αλλά θα ήθελα να σας συμβουλεύσω να επιτρέψετε πρώτα να σας βοηθήσει ο γκουρού του καζίνο, εάν δεν υπάρχει απάντηση από το καζίνο ή δεν είστε ικανοποιημένοι με την απόφαση των γκουρού, τότε μπορείτε να επικοινωνήσετε με τις αρχές αδειοδότησης.
παράπονα-διαφορά--gaminglicences.com
Complaints@softgamings.com
Alright, you can send to the below emails.
but I'd love to advise you to allow casino guru help you first, if there's no response from the casino or you aren't satisfied with the gurus decision, then you can contact the licensing authorities.
complaints-dispute--gaminglicences.com
Complaints@softgamings.com
Έστειλα email στο καζίνο στο επίσημο email του, ότι η μετατροπή στην πληρωμή ήταν υψηλότερη από την κανονική τιμή.
Χρειαζόμουν μια εξήγηση και μια διόρθωση, μόνο για να ζητήσει το καζίνο τα στοιχεία μου που χρειαζόταν για την επαλήθευση του λογαριασμού μου🤣🤣 Ακόμα αναρωτιέμαι πώς λειτουργούν!
I emailed the casino on its official email, that the conversion in payment was higher that the normal rate.
I needed an explanation and correction, only for the casino to ask for my details that they needed to verify my account🤣🤣 I'm still wondering how they operate!
Πήρα μια απάντηση σήμερα, λίγες ώρες μετά την καταγγελία μου... αυτό που με ενδιαφέρει είναι...
....τι σχέση έχει η επαλήθευση του λογαριασμού μου με τη μετατροπή του νομίσματος;
Πιστεύω ότι δεν είναι επαγγελματίες με τη δουλειά τους!
Τη στιγμή που θα τους στείλω τα έγγραφά μου, θα μπλοκάρουν τον λογαριασμό μου και θα κλείσουν τη φράση 9,7!
Τέλος πάντων, δεν έχω χρήματα μαζί τους, έχω ήδη παίξει το μικρό ποσό!
I got a response today, few hours after my complaint....what I'm curious about is....
....what does verifying my account has to do with conversion of currency?
I believe they are unprofessional with thier work!
The moment I send them my documents, they'll block my account and qoute the 9.7 phrase!
Anyway I do not have money with them,I already played the little amount off!
Χαίρετε,
κανονικά δεν είχα πει ποτέ ότι είμαι χαρούμενος που έπαιξες την ισορροπία σου, ΑΛΛΑ σε αυτήν την περίπτωση, απλά πρέπει να το κάνω.
Αυτό το καζίνο αγνοεί τα παράπονα των παικτών μέσω αυτών που προσπαθούμε να μάθουμε γιατί μπλοκαρίστηκαν οι λογαριασμοί των παικτών και τα κέρδη τους απλήρωτα. 🤯
Νομίζω ότι ο πιο "αγαπημένος λόγος" είναι ο κανόνας 9.7 - πολλοί λογαριασμοί είναι, σωστά;
Αν μου επιτρέπεται, να ελέγχετε πάντα τη φήμη του καζίνο εκ των προτέρων, πολύ καλύτερα να επενδύσετε λίγο χρόνο για να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπος είναι αρκετά εντάξει και μετά να αφιερώσετε μήνες περιμένοντας τα χρήματα που κερδίσατε σε ένα κακό καζίνο.
Hello,
normally I'd never said that I'm happy that you played away your balance, BUT in this case, I simply have to.
This casino ignores players' complaints through those we try to find out why player's accounts got blocked and their winnings unpaid. 🤯
I think that the most "favorite reason" is the rule 9.7 - multiple accounts is, right?
If I may, always check the casino's reputation in advance, much better ivesting some time to make sure the site is quite ok rather then spend months waiting for the money won in a bad casino.
Λυπάμαι που επέλεξα αυτό το bookmaker 1WIN, δεν έχω απαντήσει ποτέ στα email μου από τον Αύγουστο του 2022, κάτι που είναι σοβαρό. Λυπάμαι που δεν είδα τις κριτικές πριν εγγραφώ πολύ άσχημα που δεν μπορούσα.
I regret having chosen this bookmaker 1WIN , I have never had an answer to my emails since August 2022, which is serious. I regret not having seen the reviews before registering too bad I could not.
Λυπούμαστε, οι φίλοι μου είναι στο ίδιο παπούτσι με το δικό σας!
So sorry, my friend's are in same shoe as yours!
Ανησυχώ πολύ για το αν το καζίνο θα συμμετάσχει στην καταγγελία και θα μας δώσει την ευκαιρία να λύσουμε τα πράγματα.
Δεν θέλω να σας τρομάξω, αλλά ορισμένα παράπονα και παίκτες αγνοήθηκαν εντελώς από το καζίνο 🙁...
I'm quite concerned about whether the casino will join the complaint and give us a chance to sort things out.
Don't want to scare you, but some complaints and players were completely ignored by the casino 🙁...
Είσαι πολύ ευπρόσδεκτος.
Από όσο παρατήρησα, το καζίνο 1win διαφημίζεται καλά σε πολλές πλατφόρμες και κανάλια πολυμέσων, οπότε θέλω απλώς να μάθω πώς ακριβώς βρήκατε αυτό το καζίνο; Μπορείς να πεις?
You are most welcome.
As far as I noticed, 1win casino is well advertised on several platforms and media channels, so I just want to know how exactly did you come across this casino? Can you tell?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.