Ωστόσο, δεν βρήκα κανένα email από εσάς. Θα μπορούσατε να περιγράψετε το σφάλμα που αντιμετωπίσατε κατά την υποβολή της καταγγελίας, παρακαλώ;
Βλέπω ότι έχετε ήδη υποβάλει καταγγελία μια φορά στο παρελθόν, άρα ποιο είναι το θέμα τώρα;
I couldn't find any email from you, though. Could you describe the error you experienced while submitting the complaint, please?
I can see that you already submitted a complaint once before, so what is the issue now?
Δυστυχώς, αντιμετωπίζουμε τέτοιου είδους προβλήματα. Ωστόσο, είμαι αρκετά μπερδεμένος σχετικά με τα email που ισχυρίστηκες ότι έχεις στείλει. Ελέγξαμε ξανά το email και πάλι αλλά δεν συνάντησα καμία αποστολή από εσάς.
Τι θα λέγατε να προσπαθήσετε να συνοψίσετε τις λεπτομέρειες της καταγγελίας σε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλεται στο ?
Θα φροντίσω να το προωθήσω σε παράπονα μόλις το λάβω.
Λυπάμαι για την ταλαιπωρία και, ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω την κατάσταση του email που έχουμε εδώ. 🙁
Sadly, we are experiencing this kind of issue. However, I'm quite confused about the emails you claimed you have sent. We have double-checked the email complaint@casino.guru again but did not come across any sent from you.
How about you try to summarize the complaint details into an email sent to community@casino.guru ?
I'll make sure to forward it to complaints once received.
I'm sorry for the inconveniences and I also honestly do not understand the email situation we've got here. 🙁
Βλέπω τώρα - αυτός είναι ο λόγος. Λοιπόν, δεν έχετε σκεφτεί να υποβάλετε μια πραγματική καταγγελία μαζί μας, είναι έτσι;
Λοιπόν, η κλήση σας φυσικά. Απλώς, μου φαίνεται ότι η αποστολή email στο καζίνο δεν σας έβγαλε πουθενά. Λοιπόν, αν θέλετε να εμπλακούν οι διαμεσολαβητές μας, ακολουθήστε τις αρχικές οδηγίες, παρακαλώ.
Ή αν έχετε αμφιβολίες, μπορούμε να το συζητήσουμε.
I see now - that's the reason. So, you have not consider submitting an actual complaint with us, is that so?
Well, your call of course. It's just to me it seems like sending emails to casino got you nowhere. Well, if you want our mediators to get involved, folow the original instructions, please.
Or if you perhaps have any doubts, we can talk about it.
Προσπαθώ για 2 εβδομάδες και λαμβάνω το ίδιο σφάλμα, δεν υπάρχει περίπτωση να ολοκληρώσω την καταγγελία, εάν πατήσω υποβολή παραπόνου, λαμβάνω αυτό το σφάλμα που αναφέρθηκε προηγουμένως.
Οπότε έστειλα το email στο όπως με συμβούλεψες.
Θα μπορούσατε να είστε ευγενικοί και να προωθήσετε το email μου εσωτερικά σε άλλο τμήμα;
I'm trying for 2 weeks and I get the same error ,no chance to finish the complain,if I press submit complain I get that error mentioned earlier.
So I've sent the email to community@casino.guru like you advised me .
Could you please be kind and forward my email internally to another department?
Σίγουρα, είμαι σε αυτό τώρα.
Κατά τη γνώμη μου, η καλύτερη απόφαση. Θα πρέπει να διαρκέσει περισσότερο ή λιγότερο μια ημέρα για να λάβετε τον επίσημο καταγγελία. Αν συναντήσετε οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα, είμαι εδώ - ή οι συνάδελφοί μου.
Sure thing, I'm on it now.
In my opinion, the best decision. It should take more or less a day to get the complaint official. If you come across any other problem, I'm here - or my colleagues.
Περιμένω από τις 29 Ιανουαρίου για την ανάληψη των 180 £ και ακόμα δεν το έχω λάβει μείνετε μακριά, κάνουν ό,τι είναι δυνατόν για να μην με πληρώσουν!!
I have been waiting since the 29th January for my £180 withdrawal and still not recieved it stay away they are doing everything possible not to pay me out !!
Γεια σας, λυπάμαι που δεν έχετε ακόμα τα χρήματά σας στον λογαριασμό σας.
Σας είπε το καζίνο γιατί έχει περάσει πάνω από μια εβδομάδα; Είναι η πρώτη σας απόσυρση; Ήταν απαραίτητο να γίνει επαλήθευση με το καζίνο ή όχι;
Μη διστάσετε να περιγράψετε λίγο περισσότερο.
Hey, I'm sorry you don't have your money in your account yet.
Did the casino tell you why it's been over a week? Is this your first withdrawal? Was it necessary to verify with the casino or not?
Feel free to describe a bit more.
Απλώς συνεχίζουν να λένε ότι το επεξεργάζονται ότι έχουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται pdf τραπεζικό id όλα όσα απλά δεν θα μου στείλουν χρήματα που έχω κερδίσει νόμιμα
They just keep saying they are processing it they have all the information they need pdf bank statement id everything they just won’t send Me money that I have legally won
Κερδίζω 33 χιλιάδες ευρώ και μπλόκαραν τον λογαριασμό μου μετά την ανάληψη 5 λέγοντάς μου ότι παραβίασα τους κανόνες τους, ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε πλήρως από αυτούς, ακόμα και μετά από αυτό μπλόκαραν και κατάσχεσαν τα χρήματά μου.
Προσπάθησαν να με ξεγελάσουν για να παίξω με μπόνους αλλά πάντα τους αρνιόμουν.
I win 33 thousands euro and they blocked my account after I widrawal 5 telling me that I broke they're rules,my account was fully verified by them ,even after that they blocked and confiscated my funds.
They tried to Trick me to play with bonuses but I always refused them.
Δεν έχω παίξει ούτε με κεφάλαια μπόνους, τα αρνήθηκα, το δικό μου είναι μόνο 180 £, επομένως δεν είναι πολλά σε σύγκριση με τα δικά μας, αλλά εξακολουθώ να το θέλω
I haven’t played with bonus funds either I refused them mine is only £180 so not a lot compared to urs but I still want it
Μπλοκάρισαν τον λογαριασμό μου χωρίς να μου δείξουν αποδείξεις ότι παραβίασα τους όρους και τις προϋποθέσεις, δεν έπαιξα ποτέ με μπόνους, δεν τους ζήτησαν ποτέ, δεν ζήτησα ποτέ χάρη.
Πρακτικά μπορούν να βρουν δικαιολογίες για να μην πληρώσουν τα κέρδη...
Είναι απογοητευτικό να βιώνεις μια τέτοια αδύνατη κατάσταση
They blocked my account without showing me any proofs that I broke the terms and conditions,never played with bonuses,never requested them,never asked any favors.
Practically they can find excuses to don't pay the winings...
Is frustrating to experience such a impossible situation
Ελπίζω να πάρω τα 180 £ μου, τα έχω κερδίσει νόμιμα, μου στέλνουν καθημερινά δωρεάν μετρητά για να παίξω, αλλά δεν τα έχω αγγίξει! Θέλω μόνο τα 180 £ μου
Very I hope I get my £180 I have legally won it they keep sending me free cash daily to play with but I haven’t touched it ! I just want my £180
Απλώς συνεχίζουν να λένε ότι το επεξεργάζονται ότι έχουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται pdf τραπεζικό id όλα όσα απλά δεν θα μου στείλουν χρήματα που έχω κερδίσει νόμιμα
They just keep saying they are processing it they have all the information they need pdf bank statement id everything they just won’t send Me money that I have legally won
Στην περίπτωσή μου απλά αρνούνται να δείξουν τις αποδείξεις ότι έκανα κάτι λάθος αυτό είναι για σχεδόν 3 μήνες... φανταστείτε, μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν
In my situation they simply refuse to show the proofs that I did something wrong this is for almost 3 months... imagine,they can do whatever they want
Βλέπω ότι έχεις λίγο πιο δύσκολη υπόθεση σύμφωνα με όσα έχω μάθει. Επίσης, το καζίνο απάντησε στο παράπονό σας και θα δούμε τι παρέχουν στην ομάδα μας εάν έχουν ερωτήσεις. Επίσης, είπατε ότι έχετε αποδείξεις στην άμυνά σας, οπότε θα εναπόκειται στον Kubo να αξιολογήσει την όλη κατάσταση.
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για ένα δίκαιο αποτέλεσμα.🤞
I see that you have a bit more difficult case according to what I have learned. Also, the casino has responded to your complaint and we'll see what they provide to our team if they have any questions. Also, you said you have proofs in your defense, so it will be up to Kubo to evaluate the whole situation.
I'll keep my fingers crossed for a fair outcome.🤞
Απάντησαν με το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά, δεν έχουν σκοπό να μου στείλουν τα χρήματά μου που έχω κερδίσει νόμιμα, είναι απατεώνες
Responded with the same thing over and over again they have no intention of sending me my money that I have legally won they are fraudsters
Απάντησαν με ακριβώς το ίδιο κείμενο αντιγραφής επικόλλησης όπως στον ιστότοπο ρωτήστε τους παίκτες να παραπονεθούν, όταν η ομάδα παραπόνων ζήτησε αποδείξεις, απλώς αρνήθηκαν οποιαδήποτε άλλη επικοινωνία.
Στην υποστήριξη email δεν μου απάντησαν από τον περασμένο Νοέμβριο.
Μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν με την πραγματική ισορροπία των πελατών.
Ανά πάσα στιγμή, κατά την κρίση τους, αυτό το καζίνο μπορεί να τερματίσει οποιονδήποτε λογαριασμό και να αφαιρέσει τυχόν χρήματα .
Ελπίζω ότι αυτός ο γκουρού του καζίνο θα δει το αληθινό πρόσωπο αυτού του καζίνο
They responded with exactly the same copy paste text like in ask gamblers website complain,when the complain team asked proofs they simply refused any other communication.
On email support they didn't respond to me from november last year.
They can do whatever they want with customers real balance.
At any moment,at they're discretion this casino can terminate any account and substract any funds .
I hope this casino guru will see the true face of this casino
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.