Γεια σας, κι εγώ παρατήρησα το παράπονό σας και, παρόλο που καταλαβαίνω ότι πιθανότατα ελπίζετε σε άμεση παρέμβαση, φοβάμαι ότι έχω μια εντελώς διαφορετική ενημέρωση... Όπως είναι πολύ πιθανό να μάθετε μόλις εγκριθεί το παράπονό σας, οι συνάδελφοί μου θα παρέμβουν μόνο μετά τη λήξη της αρχικής περιόδου των 14 πλήρων ημερών. Μακάρι να μπορούσα να έχω πολύ καλύτερα νέα. Για να είμαι ειλικρινής, το καζίνο έχει κερδίσει την πολύ κακή του βαθμολογία κυρίως λόγω της άδικης προσέγγισης που επιδείχθηκε σε αυτήν την περίπτωση 👈
Ουσιαστικά, οι άλλοι παίκτες έχουν πληρωθεί, απ' όσο μπορώ να καταλάβω. Αυτή ήταν μέχρι στιγμής η μόνη άλυτη κατάσταση. 🙁
Η γνώμη μου είναι ότι το καζίνο έχει αποτύχει σημαντικά μία φορά, αγνοώντας τη δίκαιη επίλυση ενός μόνο παραπόνου, ωστόσο οι άλλοι παίκτες είναι αρκετά «ασφαλείς» εκτός αν συμβούν τα ίδια περιστατικά.
Hello, I also spot your complaint, and even though I understand that you probably hope for immediate intervention, I fear I have quite a different update... As you are very likely about to find out once your complaint is approved, my colleagues will step in only after the initial period of 14 full days runs off. I wish I could carry far better news. To be honest, the casino has earned its very bad rating mainly because of the unfair approach demonstrated in this case 👈
Basically the other players have been paid out, as far as I can tell. This has been thus far the only unresolved situation. 🙁
My opinion is that the casino has significantly failed once, ignored fair resolution of a single complaint, yet the other players are quite "safe" unless the same occurrences are met.
Αυτόματη μετάφραση: