πριν από 2 έτη
Μόλις έχω νέα, θα σας ενημερώσω.
Να έχεις μια όμορφη μέρα
As soon as I have news, I'll let you know.
Have a good day
Assim que tiver novidades comunico.
Tenha um bom dia
0
Μόλις έχω νέα, θα σας ενημερώσω.
Να έχεις μια όμορφη μέρα
As soon as I have news, I'll let you know.
Have a good day
Assim que tiver novidades comunico.
Tenha um bom dia
Θα ήταν υπέροχο, ευχαριστώ εκ των προτέρων! 🙂
That would be great, thank you in advance! 🙂
Γεια πώς είσαι?
Θα μπορούσατε να μου πείτε τη γνώμη σας για τα καλύτερα καζίνο για να παίξετε;;;
Hello how are you?
Could you give me your opinion of the best casinos to play???
Olá como vai?
Você podia me dar a sua opinião dos melhores casinos para jogar???
Γεια, ποτέ καλύτερα 🙂.
Ευχαριστώ όμως που ρωτάς. Πώς πάνε τα πράγματα με το Neteller;
Για να βρείτε τα προτεινόμενα καζίνο, σας προτείνω να ελέγξετε την ενότητα διαδικτυακού καζίνο - Κορυφαία διαδικτυακά καζίνο 🙂
Αυτός ο σύνδεσμος δείχνει την άδεια CH .
Hello, never better 🙂.
Thanks for asking though. How are things with the Neteller going?
To find the recommended casinos, I suggest you check the online casino section - Top online casinos 🙂
This link shows the CH licensed.
Γειά σου,
Πέρασαν 3 εβδομάδες, κάποια εξέλιξη; 🤔
Hello there,
3 weeks have passed, any progress? 🤔
Χαίρετε
Μου είπαν ότι τα 10fr είναι από ενδιάμεσες τράπεζες.
Αλλά θα υποθέσουν 1 σφάλμα στις συναλλαγματικές ισοτιμίες και θα μου επιστρέψουν 31 fr
Θα πρέπει να ελέγξω με την τράπεζά μου τη γνώμη τους για τις ενδιάμεσες τράπεζες
Hello
I was told that the 10fr are from intermediary banks.
But they will assume 1 error in exchange rates and refund me 31fr
I'll have to check with my bank what they think about intermediary banks
Olá
Disseram-me que os 10fr são de bancos intermediários.
Mas assumirão 1 erro nas taxas de câmbio e devolveram me 31fr
Terei que ver com o meu banco o que eles acham disso dos intermediários bancos
Γειά σου!
Άρα ήταν κάπως λάθος στο τέλος. Σε ευχαριστώ που με ενημέρωσες!
Θα μπορούσατε επίσης να με ενημερώσετε σχετικά με τη γνώμη της τράπεζας σχετικά με αυτές τις ενδιάμεσες τράπεζες, παρακαλώ;
Hello there!
So it was kind of an error in the end. Thank you for letting me know!
Would you also update me on the bank's opinion about those intermediary banks, please?
Γεια,
μπορείτε να επικολλήσετε την καλύτερη επαφή στην υποστήριξη της Netteler, παρακαλώ; Υποθέτω ότι θα πρέπει να είναι χρήσιμο. 🤔
Hello,
can you paste in the best contact to Netteler support, please? I guess it should come in handy. 🤔
My incredible suffering from Neteller continues.They have taken 30% of my money from my account and keep the rest in my account. After the out-of-court complaint from my lawyer, he opened the account for me to withdraw, but this was not possible. They claim they are checking it, but for a week now no response. Don't trust them with your money..
Συνεχίζεται η απίστευτη ταλαιπωρία μου από την Neteller.Μου έχει αφαιρέσει το 30% των χρημάτων μου από το λογαριασμό μου και μου κρατάει τα υπόλοιπα στο λογαριασμό. Μετά την εξώδικη καταγγελία από τον δικηγόρο μου,άνοιξε τον λογαριασμό για να κάνω ανάληψη,αλλά αυτό δεν κατέστη δυνατόν. Ισχυρίζονται ότι το ελέγχουν ,αλλά εδώ και μια εβδομάδα καμμιά απαντηση. Μην τους εμπιστεύεστε τα χρήματα σας..
Λυπάμαι πολύ. Δεν έχω συναντήσει ακόμα τόσο υψηλές χρεώσεις ή δεν ξέρω αν μπορώ να το ονομάσω έτσι. Γιατί ο πάροχος σας χρέωσε 30%; Ήθελα να ρωτήσω τι λόγο έχουν που δεν σου στέλνουν ακόμα τα χρήματα, αλλά βλέπω ότι δεν ξέρεις κάτι παραπάνω. Πόσο καιρό συνεχίζεται η κατάστασή σας;
Τέλος πάντων, αν έχετε κάποια πρόοδο, μπορείτε να με ενημερώσετε, θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για εσάς. 🤞
I'm so sorry. I haven't come across such quite high fees yet, or I don't know if I can call it that. Why did the provider charge you 30%? I wanted to ask what reason they have for not sending you the money yet, but I see that you don't know anything more. How long has your situation been going on ?
Anyway, if you have any progress you can let me know, I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
It's been a month friends and Neteller keeps my account frozen and I can't make a withdrawal. It has also embezzled €137 (30% of the capital) from my account on the grounds that I have violated the terms, BUT does not give explanations " for legal reasons" as stated. For those who know the law, this means that he does not give explanations because he knows that what he will claim, he will not be able to prove and he will SUE. In addition, I mention that I have appealed to the central Bank of Ireland, to which it is accountable, and which immediately replied that it is investigating the problem. This is the Neteller company, in all respects reliable......
Πέρασε φίλοι ένας μήνας και η Νeteller κρατάει τον λογαριασμό μου δεσμευμένο και δεν μπορώ να κάνω ανάληψη.Επισης μου έχει κάνει υπεξαίρεση 137€ (30% του κεφαλαίου) από τον λογαριασμό μου με την αιτιολογία ότι έχω παραβιάσει τους όρους,ΑΛΛΑ δεν δίνει επεξήγησεις " για λόγους νομικους" όπως αναφέρει. Για όσους γνωρίζουν νομικά ,αυτό σημαίνει ότι δεν δίνει επεξήγησεις γιατί γνωρίζει ότι αυτό που θα ισχυριστεί ,δεν θα μπορέσει να το αποδείξει και θα ΜΗΝΥΘΕΙ. Επιπλέον αναφέρω ότι έχω προσφύγει στην κεντρική Τράπεζα της Ιρλανδίας ,στην οποία λογοδοτεί,και η οποία άμεσα μου απάντησε ότι ερευνά το πρόβλημα.Αυτη είναι η εταιρεία Neteller , καθ' όλα αξιόπιστη......
Συγγνώμη για το είδος του προβλήματος που αντιμετωπίσατε. Μετακίνησα την ανάρτησή σας εδώ, όπου μπορείτε να δείτε στην παραπάνω ανάρτηση ότι ο χρήστης περιγράφει μια παρόμοια κατάσταση. Ας ελπίσουμε ότι θα μπορέσετε να βρείτε τη λύση σε αυτό σύντομα. Να μας κρατά ενήμερους.
Sorry for the kind of issue you experienced. I moved your post over here, where you can see in the post above that the user describes a similar situation. Hopefully, you will be able to get the solution to it soon. Keep us informed.
It's been almost 45 days and my funds are still blocked in my Neteller account. I have sent continuous complaints and they delete them with the note "that there is an open case and they will ....answer all the questions"... But when.....? I have also sent complaints to the Central Bank of Ireland which supervises it...Still no development.. Be aware friends here, that if at some point Neteller...decides to charge you for alleged breach of terms...you will be in for an adventure with your money...
Πέρασαν 45 ημέρες σχεδόν και τα χρήματα μου παραμένουν μπλοκαρισμενα στο λογαριασμό μου στην Neteller. Έχω στείλει συνεχείς διαμαρτυρίες και τις διαγράφουν με την επισήμανση " ότι υπάρχει ανοιχτή υπόθεση και θα ....απαντήσουν σε όλα τα ερωτήματα"... Πότε όμως.....? Έχω στείλει καταγγελίες και στην Κεντρική Τράπεζα της Ιρλανδίας που την εποπτεύει...Ακόμη καμμιά εξέλιξη.. Να γνωρίζετε φίλοι εδώ ,ότι αν κάποια στιγμή η Neteller ...αποφασίσει να σας κατηγορήσει για δήθεν παραβίαση όρων ...θα σας περιμένουν περιπέτειες με τα χρήματα σας....
Αυτό είναι απαίσιο. Ωστόσο, δεν βλέπω διέξοδο γιατί όλα εξαρτώνται από το συμπέρασμα της καταγγελίας.
Λυπάμαι, δεν έχω ιδέα πώς να σας βοηθήσω να λάβετε τουλάχιστον μια αξιοπρεπή ενημέρωση. Εδώ που τα λέμε, έχετε λάβει κάποια εξήγηση όταν εμφανίστηκε αυτό το ζήτημα τότε; Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ποιους κανόνες ή όρους έπρεπε να παραβιάσεις.
That's terrible. Yet I see no way out because it all depends on the complaint's conclusion.
I'm sorry, I have no idea how to help you get at least a decent update. Speaking of which, have you received any kind of explanation when this issue occurred back then? I'm not entirely sure which rules or terms you were supposed to break.
The issue is not only the €139 they took from the account, but also the fact that I still can't withdraw the remaining money, €357 that is in the account after the deduction..
Το θέμα δεν είναι μόνο τα 139€ που αφαίρεσαν από το λογαριασμό,αλλά και το ότι δεν μπορώ να κάνω ακόμη ανάληψη τα υπόλοιπα χρήματα ,357€ που υπάρχουν στο λογαριασμό μετά την αφαίρεση ..
Ναι, ακολούθησα τόσο πολύ, αλλά με ενδιαφέρει περισσότερο να μάθω το αρχικό πρόβλημα. Ποιους κανόνες ή όρους έπρεπε να παραβιάσεις; Θα ήθελα να μάθω, γιατί δεν υπάρχουν άλλες συμβουλές. Ή τουλάχιστον δεν μπορούσα να βρω κανένα.
Yes, I followed that much, but I'm more interested in learning the initial problem. What rules or terms were you supposed to break? I'd love to know, because there are no other hints. Or at least I couldn't find any.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.