ΦόρουμΓενική συζήτησηΗλεκτρονικό πορτοφόλι Netteler

Ηλεκτρονικό πορτοφόλι Netteler (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από Mco00
|
18808 προβολές 67 απαντήσεις |
|
12 3 4
Προσθήκη ανάρτησης
Radka
πριν από 1 έτος

Μόλις έχω νέα, θα σας ενημερώσω.

Να έχεις μια όμορφη μέρα

Αυτόματη μετάφραση:
Mco00
πριν από 1 έτος

That would be great, thank you in advance! 🙂

Radka
πριν από 1 έτος

Γεια πώς είσαι?

Θα μπορούσατε να μου πείτε τη γνώμη σας για τα καλύτερα καζίνο για να παίξετε;;;

Αυτόματη μετάφραση:
Mco00
πριν από 1 έτος

Hello, never better 🙂.

Thanks for asking though. How are things with the Neteller going?

To find the recommended casinos, I suggest you check the online casino section - Top online casinos 🙂

This link shows the CH licensed.


Mco00
πριν από 1 έτος

Hello there,

3 weeks have passed, any progress? 🤔

Radka
πριν από 1 έτος

Χαίρετε

Μου είπαν ότι τα 10fr είναι από ενδιάμεσες τράπεζες.

Αλλά θα υποθέσουν 1 σφάλμα στις συναλλαγματικές ισοτιμίες και θα μου επιστρέψουν 31 fr

Θα πρέπει να ελέγξω με την τράπεζά μου τη γνώμη τους για τις ενδιάμεσες τράπεζες

Αυτόματη μετάφραση:
Mco00
πριν από 1 έτος

Hello there!

So it was kind of an error in the end. Thank you for letting me know!

Would you also update me on the bank's opinion about those intermediary banks, please?

Radka
πριν από 1 έτος

Μόλις έχω νέα θα σας ενημερώσω

Αυτόματη μετάφραση:
Mco00
πριν από 1 έτος

That would be great, till then stay well!😉

Radka
πριν από 1 έτος

Κι εσύ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I use it this wallet. Now I think It was good decisions. I don't have any problems and supports is really helpful

Leonmed
πριν από 1 έτος

Hello,

can you paste in the best contact to Netteler support, please? I guess it should come in handy. 🤔

πριν από 6 μήνες

Συνεχίζεται η απίστευτη ταλαιπωρία μου από την Neteller.Μου έχει αφαιρέσει το 30% των χρημάτων μου από το λογαριασμό μου και μου κρατάει τα υπόλοιπα στο λογαριασμό. Μετά την εξώδικη καταγγελία από τον δικηγόρο μου,άνοιξε τον λογαριασμό για να κάνω ανάληψη,αλλά αυτό δεν κατέστη δυνατόν. Ισχυρίζονται ότι το ελέγχουν ,αλλά εδώ και μια εβδομάδα καμμιά απαντηση. Μην τους εμπιστεύεστε τα χρήματα σας..

nat.fort.88
πριν από 6 μήνες

I'm so sorry. I haven't come across such quite high fees yet, or I don't know if I can call it that. Why did the provider charge you 30%? I wanted to ask what reason they have for not sending you the money yet, but I see that you don't know anything more. How long has your situation been going on ? 

Anyway, if you have any progress you can let me know, I'll keep my fingers crossed for you. 🤞

πριν από 5 μήνες

Πέρασε φίλοι ένας μήνας και η Νeteller κρατάει τον λογαριασμό μου δεσμευμένο και δεν μπορώ να κάνω ανάληψη.Επισης μου έχει κάνει υπεξαίρεση 137€ (30% του κεφαλαίου) από τον λογαριασμό μου με την αιτιολογία ότι έχω παραβιάσει τους όρους,ΑΛΛΑ δεν δίνει επεξήγησεις " για λόγους νομικους" όπως αναφέρει. Για όσους γνωρίζουν νομικά ,αυτό σημαίνει ότι δεν δίνει επεξήγησεις γιατί γνωρίζει ότι αυτό που θα ισχυριστεί ,δεν θα μπορέσει να το αποδείξει και θα ΜΗΝΥΘΕΙ. Επιπλέον αναφέρω ότι έχω προσφύγει στην κεντρική Τράπεζα της Ιρλανδίας ,στην οποία λογοδοτεί,και η οποία άμεσα μου απάντησε ότι ερευνά το πρόβλημα.Αυτη είναι η εταιρεία Neteller , καθ' όλα αξιόπιστη......

nanosioannis6
πριν από 5 μήνες

Sorry for the kind of issue you experienced. I moved your post over here, where you can see in the post above that the user describes a similar situation. Hopefully, you will be able to get the solution to it soon. Keep us informed.

Romi
πριν από 5 μήνες

Πέρασαν 45 ημέρες σχεδόν και τα χρήματα μου παραμένουν μπλοκαρισμενα στο λογαριασμό μου στην Neteller. Έχω στείλει συνεχείς διαμαρτυρίες και τις διαγράφουν με την επισήμανση " ότι υπάρχει ανοιχτή υπόθεση και θα ....απαντήσουν σε όλα τα ερωτήματα"... Πότε όμως.....? Έχω στείλει καταγγελίες και στην Κεντρική Τράπεζα της Ιρλανδίας που την εποπτεύει...Ακόμη καμμιά εξέλιξη.. Να γνωρίζετε φίλοι εδώ ,ότι αν κάποια στιγμή η Neteller ...αποφασίσει να σας κατηγορήσει για δήθεν παραβίαση όρων ...θα σας περιμένουν περιπέτειες με τα χρήματα σας....

nanosioannis6
πριν από 5 μήνες

That's terrible. Yet I see no way out because it all depends on the complaint's conclusion.

I'm sorry, I have no idea how to help you get at least a decent update. Speaking of which, have you received any kind of explanation when this issue occurred back then? I'm not entirely sure which rules or terms you were supposed to break.

Radka
πριν από 5 μήνες

Το θέμα δεν είναι μόνο τα 139€ που αφαίρεσαν από το λογαριασμό,αλλά και το ότι δεν μπορώ να κάνω ακόμη ανάληψη τα υπόλοιπα χρήματα ,357€ που υπάρχουν στο λογαριασμό μετά την αφαίρεση ..

nanosioannis6
πριν από 5 μήνες

Yes, I followed that much, but I'm more interested in learning the initial problem. What rules or terms were you supposed to break? I'd love to know, because there are no other hints. Or at least I couldn't find any.

12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα