ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΥποβρύχιο καζίνο Mostbet

Υποβρύχιο καζίνο Mostbet (σελίδα 4)

πριν από 3 έτη από Mrkvido1212
|
24114 προβολές 96 απαντήσεις |
|
1...3 4 5
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Αναφέρω λοιπόν ότι μετέφερα τα υπόλοιπα χρήματα και υπέβαλα αίτημα ανάληψης και ήδη έχω ξεμείνει από χρήματα. Οπότε με τύχη πήρα τα λεφτά μου πίσω και ακυρώνω τον λογαριασμό.

Αυτόματη μετάφραση:
PatrikH.1
πριν από 1 έτος

Δεν έχω ιδέα γιατί το καζίνο επέστρεψε την κατάσταση του λογαριασμού σε αυτήν την κατάσταση, αλλά το γεγονός ότι περιόρισε το μέγιστο ποσό του στοιχήματος υποδηλώνει ότι στους άλλους δεν άρεσε ο τρόπος περιστροφής σας 🙂 .

Χαίρομαι που ήταν δυνατή η περιστροφή ακόμη και κάτω από αυτές τις συνθήκες.

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες και καλή τύχη αλλού. 🤞

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ναι, σωστά. Είναι απατεώνες. Δεν συνιστώ να παίξετε καθόλου. Πρώτα απ' όλα κέρδισα 200.000 μαζί τους. Μου έστειλαν τα χρήματα χωρίς κανένα πρόβλημα. Μετά τα ποσά, αρνήθηκαν να αποσύρουν το άλλο μισό. φυσικά μετά από μια βδομάδα έχασα το δεύτερο μισό ή με απέρριπταν κάθε μέρα... μετά. μετα απο ενα μηνα περιπου προσπαθησα να ξανακαταθεσω και αρχισα να παιζω και παλι καταφερα να κερδισω 100 χιλιαρικα... και μου εστειλαν παλι τα μισα και τα αλλα μισα απο δεν μπορω να τα παρω. όταν γράφω για υποστήριξη. έτσι μου έγραψαν ... ΣΕ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΑΙΚΤΗ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ!!!!!! Σίγουρα δεν περίμενα μια τέτοια απάντηση ... να με αναγκάσει να παίξω για να χάσω .... ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΩ ΤΟ VUBE PLAY ... δεν έχω λόγια για αυτούς ...

Δημοσίευση από vladimirkocko1991 Έγινε επεξεργασία από Radka
Αιτία: Καταχρηστική γλώσσα
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Απατεώνες..δεν ξέρω άλλα λόγια γι' αυτούς....με ξέσκησαν και εμένα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ναι, σωστά. Είναι απατεώνες. Δεν συνιστώ να παίξετε καθόλου. Πρώτα απ' όλα κέρδισα 200.000 μαζί τους. Μου έστειλαν τα χρήματα χωρίς κανένα πρόβλημα. Μετά τα ποσά, αρνήθηκαν να αποσύρουν το άλλο μισό. φυσικά μετά από μια βδομάδα έχασα το δεύτερο μισό ή με απέρριπταν κάθε μέρα... μετά. μετα απο ενα μηνα περιπου προσπαθησα να ξανακαταθεσω και αρχισα να παιζω και παλι καταφερα να κερδισω 100 χιλιαρικα... και μου εστειλαν παλι τα μισα και τα αλλα μισα απο δεν μπορω να τα παρω. όταν γράφω για υποστήριξη. έτσι μου έγραψαν ... ΣΕ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΑΙΚΤΗ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ!!!!!! Σίγουρα δεν περίμενα μια τέτοια απάντηση ... να με αναγκάσει να παίξω για να χάσω .... ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΩ ΤΟ VUBE PLAY ... δεν έχω λόγια για αυτούς ...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Καλή μέρα,

Σε αυτήν την περίπτωση, προτείνω να υποβάλετε μια καταγγελία - κάντε κλικ εδώ .

Στην καταγγελία, συμπεριλάβετε όλα τα email, τις εκτυπώσεις, με λίγα λόγια όλα όσα σχετίζονται με αυτή τη συμπεριφορά.

Η ομάδα μας θα το εξετάσει, μην παίξετε ακόμα, αν χάσετε τα χρήματά σας δεν θα υπάρχει τίποτα να ασχοληθείτε .


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

καλοί άνθρωποι,


Έκανα εγγραφή και έκανα 4 καταθέσεις μέσω mbway. Έβαλα όλα τα δεδομένα μου, έλεγξα το email και το κινητό. Έχω κάνει δύο αναλήψεις στο μεταξύ και οι δύο έχουν ήδη διεκπεραιωθεί και λένε ότι έχουν εξοφληθεί με επιτυχία. Δεν έστειλα καν έγγραφα. Εάν εντός των ημερών λάβετε τα χρήματα, θα εκλεγείτε το καλύτερο σπίτι ποτέ χωρίς γραφειοκρατία.


Δίνω προσωπικά νέα. Αγκαλιάζω


Αυτόματη μετάφραση:
Jamesbizne18989999
πριν από 1 έτος

Παιδιά, μοιάζει με ψέμα.

Έκανα δύο αναλήψεις σήμερα το πρωί, και τώρα (το απόγευμα) πήγα να δω και έχω ήδη τα χρήματα στον λογαριασμό μου.

Καταθέσεις μέσω mbway και ανάληψη με τη μέθοδο SEPA.

Απίστευτος! Χωρίς να στείλω ούτε ένα έγγραφο, απλώς έλεγξα τον αριθμό του κινητού, έλεγξα το email και συμπλήρωσα όλα τα πεδία με έναν αστερίσκο στις προσωπικές ρυθμίσεις. Απλά Απίστευτο, δεν είχε συμβεί ποτέ σε στοιχηματισμό, πάντα με γραφειοκρατία.


προσωπική αγκαλιά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

καλοί άνθρωποι,


Έκανα εγγραφή και έκανα 4 καταθέσεις μέσω mbway. Έβαλα όλα τα δεδομένα μου, έλεγξα το email και το κινητό. Έχω κάνει δύο αναλήψεις στο μεταξύ και οι δύο έχουν ήδη διεκπεραιωθεί και λένε ότι έχουν εξοφληθεί με επιτυχία. Δεν έστειλα καν έγγραφα. Εάν εντός των ημερών λάβετε τα χρήματα, θα εκλεγείτε το καλύτερο σπίτι ποτέ χωρίς γραφειοκρατία.


Δίνω προσωπικά νέα. Αγκαλιάζω


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

can you share your withdrawal history, please? Preferably in a form of a print screen. Thank you.

I would not dare to accuse anybody of lying at the moment. 🙂


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σας, θα στείλω print screen. Αγκαλιά σε όλους file

Αυτόματη μετάφραση:
Jamesbizne18989999
πριν από 1 έτος

Hello,

thank you kindly 😀. It's just a pitty that the casino name is not visible as well as transactions dates, well maybe next time 😉.

Radka
πριν από 1 έτος

καλοί άνθρωποι,

Στην προηγούμενη ανάρτηση επαίνεσα τη mostbet, αλλά ξεχάστε το. Είναι ψηφιακοί κλέφτες.

Από το 6ο loot, όλα απορρίφθηκαν! Και αυτόν που έκανα μήνυση, όπως αυτοαποκλειστήκα, είπαν ότι θα μου κρατήσουν τα λεφτά.

Κρίμα.


Ήδη αποκλείω τον εαυτό μου, και μείνω μακριά από αυτόν τον στοιχηματισμό, είναι τραμπούκοι από την κορυφή ως τα νύχια.


Στην παρακάτω ανάρτηση θα βάλω τη φωτογραφία της ληστείας που έκαναν, την τελευταία ανάληψη που επεξεργαζόταν, θα ακυρώσουν την ανάληψη γιατί με αποκλείει.

Γελοίο πάντως.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Δεν μπορώ να βάλω την εκτύπωση ή τη φωτογραφία εδώ, δεν ξέρω γιατί γκουρού του καζίνο, θα βοηθούσε πολύ τον κόσμο να μην πέσει σε αυτό το λάθος που είναι η mostbet.. αν μπορείτε να το στείλετε με email και να το δημοσιεύσετε αυτό, πες μου εδώ στην απάντηση του γκουρού του καζίνο.

Παιδιά μείνετε μακριά από την mostbet παρακαλώ.


Αγκαλιάζω

Αυτόματη μετάφραση:
Jamesbizne18989999
πριν από 1 έτος

You know what, submit a complaint - give us a chance to go through all evidence, and screenshots you have. Furthermore, complaints are visible to all players, so you can give an example to others who may hesitate to do so.

If you agree, just click here.

πριν από 1 έτος

Προσπαθώ να διαλέξω, προφανώς χάθηκε καθώς διαβάζω τις άλλες συνεισφορές. Στοίχημα 300.000 CZK - ανάληψη 80.000 CZK πιθανώς δεν θα πραγματοποιηθεί...

Αυτόματη μετάφραση:
PatrikH.1
πριν από 1 έτος

Τελικά πήρες τα λεφτά σου;

Αυτόματη μετάφραση:
vzhw8k79v8
πριν από 1 έτος

Γεια σας, λυπάμαι που αντιμετωπίζετε προβλήματα με το καζίνο. Παρατήρησα ότι υποβάλατε μια καταγγελία μαζί μας για αυτό το καζίνο. Ελπίζω ότι θα μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε. Παρεμπιπτόντως, πόσος καιρός έχει περάσει από τότε που έκανες αίτηση για απόσυρση;

Δημοσίευση από Magda Έγινε επεξεργασία από Radka
Αιτία: complaint link added
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια, ζήτησα απόσυρση χθες. Ωστόσο, εξακολουθεί να υπάρχει πρόβλημα με το γεγονός ότι το καζίνο απαιτεί την εξουσιοδότηση ενός αριθμού τηλεφώνου για την ανάληψη χρημάτων, κάτι που δεν μπορεί να εξουσιοδοτηθεί και κανείς από την τεχνική υποστήριξη δεν το λύνει. Κάποιο ρομπότ ή κάποιος απλώς μου γράφει με μια αυτόματη ερώτηση, και όταν περιγράφω το όλο πρόβλημα, δεν συμβαίνει τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
vzhw8k79v8
πριν από 1 έτος

Γεια,

αυτό δεν ακούγεται πολύ καλό γιατί κατά τη γνώμη μου αυτό είναι ένα ζήτημα που πρέπει να αντιμετωπιστεί από την τεχνική υποστήριξη που μπορεί να είναι πιο χρονοβόρο ζήτημα. Καταλαβαίνω ότι μετά την εισαγωγή του αριθμού τηλεφώνου, θα πρέπει να έρθει ένας κωδικός εξουσιοδότησης, ο οποίος στη συνέχεια εισάγεται στον λογαριασμό, έτσι είναι;

Θα προσπαθήσω να μάθω στις ρυθμίσεις υπηρεσίας του χειριστή εάν ένα τέτοιο μήνυμα είναι μπλοκαρισμένο με κάποιο τρόπο ή εάν ο χειριστής δεν έχει ιδέα ή δεν βλέπει ένα εισερχόμενο μήνυμα σε αναστολή. Είχα ένα παρόμοιο πρόβλημα πριν από μερικά χρόνια και αποδείχθηκε ότι ο πάροχος μπλοκάρει τους κωδικούς SMS μου από την τράπεζα.

Ίσως αξίζει μια δοκιμή.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Δεν υπάρχει πρόβλημα με τον χειριστή. Έγραψα 3 φορές στην τεχνική υποστήριξη ότι ζητώ την εξουσιοδότηση του αριθμού μου, την οποία και έδωσα. Νομίζω ότι το καζίνο απλώς ψάχνει λόγους για να μην πληρώσει τα χρήματα. Όπως έχω διαβάσει, υπάρχουν περισσότεροι άνθρωποι που έχουν παρόμοιους λόγους - μάλλον θα έπρεπε να συγκεντρωθούμε και να υποβάλουμε μια πρόταση για έρευνα από την Επιτροπή της ΕΕ και την εποπτεία των καζίνο του Διαδικτύου, φαίνεται ότι δεν πρόκειται για απάτη. σίγουρα δεν λειτουργεί έτσι, αυτή είναι η γνώμη μου. Τώρα δοκίμασα να παίξω online για πρώτη φορά, και προφανώς για τελευταία φορά. Μου κόστισε μέχρι στιγμής 300.000 CZK - φυσικά θα το λύσω με όλους τους νόμιμους τρόπους, δεν θα αφήσω τον εαυτό μου να με κλέψουν. Έχω ήδη επιλύσει τα πάντα με την τράπεζα, η οποία έχει ήδη ξεκινήσει νομικές ενέργειες..

Αυτόματη μετάφραση:
vzhw8k79v8
πριν από 1 έτος

Καλός,

Σε αυτήν την περίπτωση, θα χαρούμε να μας δώσετε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε την πρόοδο αυτών των νόμιμων τρόπων. Με τι ασχολείται τώρα η τράπεζα; Φυσικά, θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε και μέσω καταγγελίας που υποβλήθηκε σε εμάς, αλλά μας ενδιαφέρουν και άλλοι τρόποι.

Αυτόματη μετάφραση:
1...3 4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα